Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    kim, niet eten maakt het alleen maar erger. Eet kleine beetjes!

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik ga zo met de pauze wel eten om half 1.
    had vanochtend zo'n zin in een gekookt ei, dus heeft leon die voor me gemaakt om mee te nemen naar het werk.

nu kan ik wel kotsen als ik er aan denk! hormonen hé!

ow ja twinny we gaan om 6 uur half 7

3. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    wat zijn er trouwens veel dames uitgerekend op 7/7/7!

4. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Gelukkig, al jullie symptomen komen mij ook al bekend voor. :D Weet je tenmiinste dat het oke is.

Ik begin nu al wel steeds snel moe te worden. Vanmorgen even iemand zijn haar geknipt, naar het dorp om wat te kopen...nee, geen babykleertjes...kon me nog net inhouden. ;) Kom net thuis en ik plof neer of ik er al heel de dag heb opzitten en het is nog maar net 12 uur geweest. :( Moet zo nog aan de strijk ook.

Hee koeky, kan dat wel in je zwangerschap, een verstandkies trekken?

Ik heb jullie websites zitten bekijken, leuk is dat. Hoe kom je daar nu zo aan?

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    Adine, als je naar mijn site gaat kun je daar via een link ook je eigen website maken. deze kost geloof ik wel geld. 15 euro per jaar.

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo meiden!
    Kim, wel eten hoor! Denk aan je baby! Die moet groeien! En het belangrijkste blijft dat jij en Leon blij zijn met jullie kindje. Die schoonmoeder is daarbij vergeleken natuurlijk onbelangrijk... Maar ik snap hoe zenuwachtig je bent. Maar echt, het komt vast allemaal helemaal goed!

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi kimmie

ga aan je denken, begrijp je heel goed hoor......helaas......

twinny

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    En over die echo, ik krijg er heeeel misschien volgende week 1 bij de huisarts omdat de assistente mij vroeg hoe ver over tijd ik was. Toen zei ik dat ik dat niet wist omdat ik meteen de eerste ronde na stoppen met de nuvaring zwanger was geworden en mijn cyclus dus niet kende. Toen zei ze dat er dan misschien een termijnecho gedaan kon worden. Dus... ik blijf lekker vaag doen tegen ze, dan mag het misschien! Maar kun je al iets zien bij 5 weken en 3 dagen?

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik weet niet of dat kan, ik ga gewoon de kaakchirurg (brrrr) bellen om te kijken wat ze kunnen doen.

De tandarts zei dat als ik er erg veel last van kreeg dat ie er zoiezo uit moest. Maar dat het het beste is om uit te stellen tot na de bevalling. :confused: Dat duurt nog zo lang. Maar ik ga me ff voor laten lichten door de kaakchirurg die weten het tenslote het beste, toch?

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoi Koeky, wat een ellende! Ik heb ook veel problemen met kiezen (ze breken zomaar af, elke 2/3 maanden eentje), weet hoeveel pijn het kan doen! Maar die verdoving is het probleem denk ik? Ik hoop dat die kaakchirurg een oplossing heeft! Sterkte ermee.....

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey koeky sterkte!
    mijn verstandkiezen kwamen ook net door in de maand voor ik zwanger werd. nu staan ze weer stil. is alleen maar goed denk ik dan :)

heb net lekker 4 boterhammen gegeten en een glas melk. even kijken hoe lang dit binnen blijft.

ow ja meiden! drinken jullie wel genoeg melk/ heb gelezen dat je dit moet doen, 2/3 glazen per dag en 1-2 plakken kaas!

12. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    @ Kimkivits, spannend hoor, met je schoonmoeder. Maar idd niet teveel van aantrekken, uiteindelijk draait het om jullie drietjes.

@Kar76, bij 5 weken 3 dagen kun je nog niet zoveel zien. Het hartje begint te kloppen met 6 a 7 weken. Erg veel duidelijkheid zal je dus niet hebben, als alleen een iets meer preciese uitgerekende datum (maar dat zien ze later ook nog).

Ik heb de 28e een echo, maar wil hem wat eerder laten doen door de gyn. Die heeft wat betere apparatuur, waardoor ik het beter kan zien. Straks maar even bellen denk ik...

13. Sanny

Sanny Niet meer actief

krijg de 9e mn eerste echo! spannend :D Ik ben nu 4 weken zwanger, maar de VK denkt dat ik verder ben omdat ik zoveel symptomen al heb(en al 1 week) volgens de berekeningen ben ik ook 7-7-7 uitgerekend, maar volgende week weet ik t zeker.
    Zo de huisarts bellen, heb vandaag mn urine ingeleverd, denk dat ik een blaasontsteking heb :cry:
    En eten helpt echt tegen de misselijkheid. Ik ben de hele dag misselijk, behalve als ik eet :( hihi snap niks meer van mn lijf

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou ik mag 16 januari naar de kaakchirurg, het mocht ook al eerder als ik er last van zou krijgen maar ze wachten liever de eerste 3 maanden af.

Goed nieuws dus, nou ja 8-[

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Zit nu aan een boterham met roomboter. Op dit moment heerlijk, maar straks weet ik het zo net nog niet.

Zit nu ook aan een glaasje melk, ik weet niet of ik er drie op kan hoor. Ik las wel dat je veel water moet drinken. Zeker 2 liter per dag. Vind het dan ook niet gek , dat zwangere vrouwen meer naar de wc moeten. :(

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Toch nog uitstel van executie. ;)

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    he koekie, idd uitstel van executie!
    ik ga die dag heeeeeeeeel veel kaarsjes voor je branden!

ik begin zo langzaam weer misselijk te worden :( 4 boterhammen met mayo en ei is geen goed plan dus hahahaha

18. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    hahaha...daar moet ik nu ook niet aan denken, dan komt mijn boterham met roomboter er ook uit. :D

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha precies adine!

pfff nog 3 uur werken...
    merken jullie ook dat je wat sneller moe bent?

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Dank je kim, ik heb denk ik ook wel veel kaarsjes nodig. De vorige keer was het een soort van lachfilm bij de kaakchirurg.

Ik heb gewoon een kwartier met die man zitten praten met z'n spiegelje vast in m'n mond, hij wilde me verdoven. En als ik ergens bang voor ben zijn het wel spuitjes. Gelukkig was hij erg aardig en heeft me gerust gesteld, en ik mag weer naar hem.

Een boterham met ei en mayo, :-&

Deel Deze Pagina