Ja klopt daar zit kaneel in en je mag kennelijk niet teveel kaneel binnen krijgen. Kaneel zit ook in appeltaart en dat is zooooo lekker. Maar ja jammer dan maar...hahahahaha. Maar als je een stukje neemt is niet erg als het maar geen hele taart is volgens mij. Ik weet het ook niet zeker. Ik had ook zoiets gelezen ...
hoi hoi! nou ik heb gisteren al weer wat gegeten zonder dat het er meteen weer uitkwam! ben zo trots op mezelf nu kreeg ik vandaag een brief van de Arbo binnen... ik moet er woensdag heen. meteen weer stressen want ben zo bang dat ze me meteen weer aan het werk zetten.... ik kan gewoon nog niet werken! ben nog veel te zwak. kan niet eens douchen zonder daarna uitgeput te zijn... ja ik ben al weer helemaal met rampscenario's bezig wat ik NIET moet doen maar vind het zo snel gaan. meteen naar de arbo arts, terwijl we meestal binnen het bedrijf het anders oplossen. maar goed, positief blijven denken hoe is het met jullie meiden?
De arbo-arts is onafhankelijk! Als hij je voorgeschiedenis weet en dat je net in het ziekenhuis hebt gelegen hoef je echt niet aan het werk hoor! Daar moet je niet over in zitten! Lekker rustig aan doen en zelf aangeven wanneer je het weer ziet zitten om een paar uurtjes te werken! Eerst aan jezelf en je baby denken nu, dat is toch belangrijker dan werk! Succes meissie!
dank je smeetje! je hebt ook gelijk alleen ben ik bang dat een arbo zwangere vrouwen sneller aan het werk zet... omdat het niet echt een ziekte is zeg maar. ik ga gewoon het hele verhaal uitleggen dat ik door het tóch blijven werken ik uiteindelijk in het ziekenhuis ben beland. hoe is het met jou? ik las dat het bloeden gestopt was. en ik zou als ik jou was gewoon de vk mobiel bellen. misschien kun je wel een spoedecho krijgen zodat je wat geruster bent.
Het bloeden is nog niet helemaal gestopt, maar wel een stuk minder en nu bruin ipv rood... Ik wacht nog even af tot maandag, dan bel ik direct! Ben er nu al iets rustiger onder, heb het al eerder meegemaakt en kan er toch niets aan veranderen. Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken en maandag weet ik meer. Ik laat het jullie dan z.s.m weten. Het helpt wel dat ik op dit forum toch mijn verhaal steeds even kwijt kan al vind ik het lullig tegenover jullie dat jullie al deze negatieve nieuwtjes krijgen. Sommigen kunnen daar niet tegen, las ik..
nou smeetje ik kan er wel tegen hoor. en als het helpt om je hart hier te luchten dan zijn wij er voor je! ik duim echt voor je!
Hey Smeetje, Tuurlijk kun je je hart hier luchten. Als je dat op een forum al niet kan, waar moet je het dan? Misschien is het voor sommigen best eng om te lezen dat iemand het moeilijk heeft, maar als blijkt dat alles strakjes goed is, dan is dat ook weer goed voor anderen. Probeer aub niet teveel te denken aan wat je misschien voor kwetsends verteld aan anderen. Jij zit er mee, en als anderen ergens last van hebben komen ze ook. Wij zijn er om elkaar te steunen en strakjes prachtige verhalen te vertellen over hoe mooi en lief ons kindje is. Ik hoop dat dit je een beetje helpt....
Smeetje... sterkte. Het klinkt inderdaad niet positief. Ik duim voor je en ik denk aan je. Maar je mag hier gewoon je hart luchten hoor! Chocola, daar zit ook een verslavend goedje in, daarom moet je gewoon uitkijken met chocola. Maar net als alle andere dingen... gewoon niet te veel. Net als een biefstukje medium... eens in de zoveel tijd kan het echt wel. Het is echt niet zo dat je 9 maanden niets lekkers meer mag eten. Dat vertelde mijn verloskundige me. Maar zorg gewoon dat ie zo min mogelijk rood is, hij hoeft echt niet helemaal taai doorbakken te zijn, maar niet volop bloederig. Vanmorgen weer heerlijk een tijdje boven de pot gehangen, het gaat weer geweldig. Ben nu in totaal 4 kilo kwijt. Maar goed... vanaf nu zal het langzaam aan wel beter gaan. Je raakt steeds verder in de zwangerschap en steeds verder gewend aan de veranderingen in je lichaam. Overigens, wat ik zo bizar vind... mijn ukkie is nog geen centimeter groot... en toch al een hartje met een hartslag van 154. Is overigens wel erg hoog... hoort dat bij babies, zo'n hoge hartslag?
sow evelieveling! dat afvallen gaat ook erg hard bij jou he! kijk uit he meisje. goed blijven drinken en eten.
In chocola zit cacao en die cacao is niet goed. Maar net zoals alles geldt, waar TE voor staat is niet goed. Een stukje chocola kan geen kwaad hoor. En dat zal met de meeste dingen wel zijn. Smeetje, Veel sterkte en zolang je nog niks bent verloren is er nog hoop. Heb je nog zwangerschapsverschijnselen? Evelieveling, het klopt hoor, dat het hartje zo snel gaat. Kim, fijn dat je weer eten kunt binnen houden. En laat je niet zomaar wegsturen bij de arboarts. Misschein dat je vriend wel mee wilt, dan sta je samen sterker en als jouw emoties teveel worden, kan hij het woord doen. Ik heb vanmorgen de Sint ingehaald met mijn neefje en nichtje. Daarna pannenkoeken gebakken en we hebben nog geknutseld. Ben nu best wel moe en lig even op bed met de laptop. Heerlijk om even uit te rusten.
smeetje.. ik duim voor je meisje... stuur je vanuit hier een dikke knuffel. hopelijk krijg je maandag meer duidelijk heid vandaag sinterklaas inkopen gedaan, ben bijna klaar. en een paar laarzen voor mezelf...en ze doen pijn...auwie, weer even wennen. vanochtend nog een keertje getest met de digi test...en kwam razendsnel zwanger op te staan, dus heb me meteen aangemeld voor moeders voor moeders. Kim, leuk dat je er weer helemaal bent! en gewoon tegen de arts zeggen hoe jij je voelt...
Ik ben 1 van die meiden die schreef dat ik de negatieve verhalen niet opzoek, maar daar bedoel ik meer de verhalen onder het topic 'miskramen'. Ik vind het een heel verschil dat ik het hier lees van iemand die in dezelfde maand is uitgerekend. Hoewel ik de meiden hier ook alleen maar van geschreven teksten ken heb ik veel meer met jullie dan met anderen. Blijf alsjeblieft je verhaal schrijven, ik keek ook uit naar je antwoord en leefde mee! En ik duim nog steeds voor je!
hoi meiden Smeetje: maandag meteen bellen hoor, hopelijk krijg je wat duidelijkheid dan zodat je uit de onzekerheid bent...... ik duim voor je meid, en gewoon blijven schrijven hier hoor..... Kimmie: fijn dat het eten weer beetje lukt en maak je niet te druk over de arbo-arts, je komt tenslotte net uit het ziekenhuis, sommige zwangere vrouwen kunnen gewoon ook echt ziek zijn hoor...... Evelieveling: niet te veel afvallen hoor, dat is ook niet goed voor de kleine. Komt het door het overgeven? anders moet je je schildklierfunctie eens laten controleren. Een hoge hartslag bij baby's is overigens normaal hoor.... grjts Twinny
Hallo iedereen ik zal me ook weer even voorstellen,, Wietske 25 jaar en al sinds 16 okt 2005 mama van Eva-loraina en nu in verwachting van nr 2 en volgens mijn berekeningen uitgerekent rond 15 juli, maar dit moet nog definitief vastgesteld worden aangezien gisteren pas heb getest na 3 week bloed verlies. dus het zou nog ook augustus kunnen worden of zelfs juni aangezien mijn dochter 4 week te vroeg is geboren. maandag ga ik afspraken regelen en hoop dan snel alles definitief te weten. groeten Wietske
ja, heb eigenlijk nergens last van... dus ik ben erg blij... Vandaag druk dagje gehad en nu beetje last van m'n buik..rustig aan doen maar... en jij?
tot nu toe nog niks alleen wat zwaar gevoel in de buik, ook totaal geen trek, hoop dat de misselijkheid weg blijft heb dit bij mij dochter vanaf 8e week gehad tot 14e week en was totaal 10 kilo afgevallen, en je wordt er zo moe van. dus zit hard te duimen inwendig. hahaha