Zo chill maar hoor! Nu bijt je weer zo van je af en OOK JIJ zou dit in een PB hebben kunnen zetten. Ik ken je niet eens en om mensen/mij dan ZO aan te vallen? Rustig aan... Tjemig zeg, ik heb me best ingehouden, zal ik dan ook maar vertrekken?
Melissa, dat was jody hoor die zich dat afvroeg Maar geeft niks, die leest het vast ook wel. Ik vind wel dat je erg kwaad doet naar iedereen, komt dat omdat je typt en dat het dus anders overkomt of meen je de dingen echt zoals ze er staan? Zoals nu naar lexi en eerder naar tantan vind ik je een beetje vijandig..dat is toch niet nodig? We zijn hier alle lange tijd met zijn allen aan het kletsen en lezen en forum'en en we kennen elkaar inmiddels een beetje en dus bemoeien we ons ook met elkaar Als je iets vervelend vindt kun je zelf misschien die persoon ook pb'en en het prive oplossen..dan wordt er hier niet zo tegen elkaar gekat en geschreeuwd..En zoals ik lexi heb leren 'kennen'is zij hier niet om te rellen hoor..niemand volgens mij trouwens. We zijn hier vooral om te kletsen en ouwehoeren en onze zwangerschappen te delen met elkaar..jij toch ook?
standaart komt het door wat ik typ en iedereen bemoeit zich alles is al besproken in pb, en lexi tuurlijk ga ik niet in pb reageren als je zo een tekst voor mij plaats, ik heb genoeg van dit onderwerp en toch blijven mensen zich ermee bemoeien, ik ben vrolijk opgestaan en dat was ik gister ook, en ja letters laten alles anders over komen, ik voel me goed en ik stoor me er niet aan, maar waar ik me wel aan stoor is dat ik me mening niet mocht geven maar iedereen wel een mening heeft duidelijk over mij. kijk actie reactie. wat ik al zei ander onderwerp ik heb hier de tijd niet voor en wil hier ook geen energie meer in steken dus pb als je er wat over te melden hebt. want dit lijkt meer uitlokken zodat alle dames er straks op gaan reageren. dit maakt deze site voor mij niet eens leuk meer. als ik me mening niet mag geven en als dat al uitgesproken is mensen zich blijven bemoeien. dus ja daar zit ik niet op te wachten en als mensen dan toch hun mening geven geef hem dan persoonlijk want zo blijft iedereen denken dat ik rellen wil hierzo daarvoor zei ik al eerder nogmaal einde onderwerp
tuurlijk ik ook, maar weet je wat het is. ik krijg deze reacties en waarvoor? ik heb er niet om gevraagt? het was al opgelost. vijhandig als dit al vijhandig is weet ik het niet hoor, nee ik moet alles blijven uitleggen daar word ik moe van. dat jullie voor elkaar opkomen prima maar niet ten koste van mij op deze site dus al moet ik het 100 keer zeggen zal ik dat doen. ik ben niet uit op rellen en zit zeker niet op dit te wachten, het is niet dat ik iemand aan kan kijken. nee we doen het typent. maar zogenaamd ben ik vijhandig. zou het toch misschien is van de andere kant bekijken. dat iedereen die elkaar hier kent op mij wel een negatiefe manier reageert en dat is prima maar dat kan allemaal in pb, dan hoef ik niet steeds te reageren wanneer ik daar werkelijk geen zin in heb aangezien het onderwerp gister al passe en einde onderwerp was. maar ja ik hoop dus bij deze, verder gaat hierzo alles super met jullie ook?
Zo dacht even gezellig een break te komen doen... Lexi Gewoon blijven hoor! Jody Ik zou het overleggen met je vriendin. Net als wat Niva al zei, straks is misschien de vriendschap over (hoop het natuurlijk niet, maar kan altijd) en de naam van je kindje is voor altijd. En het was toch niet precies dezelfde naam? Doen wat jullie het mooist vinden! Dus optie 1. Twinny Ik neem mijn rust door te freubelen . Jawel, ben weer aan het freubelen geslagen hihihi. Ik ben bezig met het geboortebord. Ik ben de fijne lijntjes aan het verven. Het is wel met zijdeglans en mag dus eigenlijk niet, maar alle deuren staan open hier en ik neem af en toe mijn frisse lucht. Marc heeft niet zo'n vaste hand als ik, dus ik doe het graag. Van de week kan ik ook weer lekker freubelen want ik ga zelf de wasknijpertjes maken om straks alle kaartjes aan op te hangen. Ik heb wat besteld via internet, dus dat verwacht ik volgende week binnen. En er moeten ook nog wat kraamcadeautjes gemaakt worden, want de Xenos had niet genoeg wekpotjes op voorraad. Ik vermaak me wel! Enne alcoholvrij bier? Eugh! Ik hou sowieso niet van bier maar ben blij dat het je wel smaakte! En over dat naar de WC gaan, dat heb ik ook. Als ik ergens ben dan denk ik ohoh, mijn vliezen zijn minstens gebroken . Dan ga ik en dan blijkt het 'maar' afscheiding te zijn. In het begin van de zwangerschap had ik dat ook heel erg. Ik ben er ook zo eentje die nog steeds in de pot kijkt of ukkie erin ligt. Terwijl Marc zegt dat ik dat heus wel merk als hij/zij eruit komt, tja ben een beetje raar geloof ik...(en daar heb ik pilletjes voor hihihi) Niva Inderdaad wat Twinny zegt, bij ongerustheid gewoon je VK bellen! Doen hoor, daar zijn ze voor! Eveline Joehoe! Waar ben je? Gaat alles goed met je meid? Hebben jullie ook dat je eigenlijk kaarsrecht moet gaan zitten omdat je anders het gevoel hebt dat je je kleine afklemt en die er via je keel of muts probeert zich een weg naar buiten te banen? Ik moet regelmatig met een kussen achter mijn rug zitten, nietvanwege mijn rug, maar zodat ik rechtop zit. Zo, heb genoeg frisse lucht gehad, ga weer verder aan het bord! Liefs, Tanya
Heeft er iemand hier suggesties voor mooie geboorte kaartjes, waarbij een groot gedichtje erop kan, ben op zoek naar pure perfectie wil niet echt lukken! Groetjes Mij
zo de hormonen zwieren hier ook lekker in het rond he?! jeetje dacht ik ga even kijken hoe het met alle mammies gaat maar er wordt te veel ruzie gemaakt om er door heen te lezen.... jammer. nou ik ben hier een paar keer langs gefloept als juli mama 2006 en dacht misschien is t nog wel leuk zo de laatste weekjes om ff te laten weten hoe jullie er precies over 1 jaar weer bij zitten! Evi is van 14-7 en wordt dus over 5 weekjes alweer 1! we zitten nu te brainstrormen hoe we t zullen vieren... hoeveel mensen en wat voor taart met of zonder foto en wat ze gaat tracteren op de creche... nijntje bellenblaas met nog iets erbij! verder slaapt ze nu heerlijk door en loopt ze al wat pasjes los! onvoorstelbaar he hoe hard dit gaat! ze is niet zo`n prater, meer een doener, lekker ravotten en alles bekijken! t nadeel van Evi is, is dat ze ALLES in haar mond doet.... zucht! alle plantjes, madeliefjes hondenbrokjes moeten geproeft worden! ha ha ha nou meiden ik denk aan jullie zo met dit benauwde weer! hopelijk wordt het weer wat koeler! vorig jaar had ik met de juli mama`s een perenijsjes verslaving! ha ha je we gingen allemaal de deur bijna niet meer uit met die hitte! nou nog ff en jullie beebje ligt ook in het wiegje zou het zo weer over willen doen! zucht de tijd vliegt voorbij! suc6 he meiden met de laatste loodjes! doeiiii
Bedoel je om zelf te maken of om 'kant-en-klaar' te kopen? Voor kant-en-klare zou je eens kunnen googlen, of kijken bij deze links: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=8273 Ik hoop dat je wat vind naar je smaak! Liefs, Tanya
Gewoon af en toe meelezen hoor! Ja, gek idee is dat, over een jaar... Ik ben nu vooral in weken/dagen aan het denken. Ik vind het wel leuk om het te lezen, dus blijf het gewoon posten! Wij juli-2007 mama's staan bekend om onze ijsverslaving hihihi , het woord perenijsje is hier ook al regelmatig gevallen! Ja idd, de tijd vliegt echt voorbij! Enne wat een lieve foto! Liefs, Tanya
Tanya bedankt voor je reactie ik bedoel of om zelf te maken dus met een echte foto van de geboorte, of uit de collectie van anne geddes erg mooi, of de hele neutrale mooie witte met baby, heb gekeken op zwangerschaps pagina enzo en heb al een voorbeeld laten maken maar niet echt wat ik zocht. online lukt het dus niet echt, weet je misschien een drukkerij die erg goed is en eventueel de collectie van anne geddes ook bezit? of in iedergeval straks een baby foto van die kleine van mij erin kan verwerken? veel liefs mij, ( ik hoop dat ik slaag )
Oh, over tijd gesproken. Marc en ik zaten een beetje te kijken wat er de komende weken op de agenda staat. En we kwamen erachter dat het binnenkort toch echt gaat gebeuren! Volgende week nog een groeiecho en controle, dan die week erop nog een controle, die week daarop toucheren en dan die week of week erna inleiden, dus bevallen ! Nog zoiets, ik zei tegen Marc, de volgende keer dat ze de papiercontainer komen legen (iedere 1e vrijdag vd maand) zijn we al papa en mama. Het komt echt heel dichtbij nu. En toen kwamen de zenuwen en twijfels. Ik wil dolgraag onze kleine vasthouden, maar aan de andere kant... Kan ik het wel, moeder zijn? Hoe zal ons leven veranderen? Hoe reageren de katten en Tygo erop? Ik ben nu voor het eerst echt bang, en de twijfels slaan hevig toe. Sorry voor dit gezwets... "Gelukkig" mag ik morgen naar mijn psych toe, kan ik het hem mooi allemaal voorleggen.
De meeste drukkers (en vooral amsterdam lijkt me) hebben wel bijna alle collecties in huis. Maak een keer een afspraak met een drukker en bespreek wat je wilt. Vaak is er een heleboel mogelijk. Kijk eens op http://www.drukkerijgids.nl/Amsterdam, daar waar een tekentje achter staat die hebben een website. Kan je alvast een beetje rondneuzen. Succes! Liefs, Tanya
Zei er iemand IJS? Hmm ik zat net te denken om de wieg nog op te gaan maken na de volgende klussen die ik al af heb: was nr 1 strijk was nr 2 was nr 1 ophangen meer strijk was nr 2 ophangen badkamer poetsen was nr 1 opvouwen was van alle vorige dagen plus was nr 1 opbergen op juiste plaats trein op het internet zoeken voor mijn vriend zijn kast helemaal uitzoeken en opnieuw inruimen (hoop dat hij me dat wel in dank afneemt want anders is het zonde van mijn energie) Dus wat zal ik doen? Naar beneden verkassen en ijs eten of ook de wieg nog opmaken vandaag? Hmm als ik optie 2 kies, wat moet ik in vredesnaam morgen dan doen? En ik heb juist zulk lekker ijs gekocht bij de lidl... Ik weet het denk ik al...
thanks tanya ik ga is even kijken en informeren, en wie weet nog wat maken mocht ik er nog niet uit komen dan laat ik snel weer wat erover horen groetjes mij
Hmm de hele avond op mijn gat zitten gaat er niet in zitten vandaag. Maar misschien wel 2x ijs, want mijn schoonmoeder belde net dat ze dus weer thuis zijn van vakantie en of ik kwam eten. Gaan we chinees halen en vast ijs eten daarna. Dus straks nog even mezelf beetje fatsoeneren en op de fiets stappen, maar ik hoef er toch pas om 7 uur te zijn dus kan ik nog anderhalf uur op mijn gat zitten. Alleen: ik ben boven en de vriezer staat beneden... Moet ik mijn gat maar even verplaatsen. Alles doen we voor ijs he meiden!
nou ik heb me voor weeen al, en nu ook steeds wat meer, vraag me af hoe lang me kleine baby verrasing nog me voor de gek houd, ik en op me gat zitten dat hou ik ook niet vol hoor, wil nog zoveel doen lekker zwemmen, winkelen, en naar de film, me huis is elke dag al aan kant, ik kook ook elke dag... ze zeiden me zelfs nog neem is wat rust. niet echt iets voor mij, het haalt de spanning wat weg, maar ja als die kleine deze week besluit te komen week 36 moet ik in ziekenhuis bevallen en ik wil zo graag thuis en dat mag ook als die kleine maar niet een week te vroeg besluit te komen dan he. maar ja als die kleine komt komt ze in iedergeval hebben ze gezegt haar dan gewoon te laten komen want ze is ook al helemaal ingedaalt dus zit vlak bij de uitgang, spannend
Zo, voor de meiden met een Lidl in de buurt: ik heb daar dus gister een doos met een soort mini-magnums gekocht, een aanrader! Natuurlijk geen echte magnums maar wel zoiets, en er zitten er 12 in een doos, 4 verschillende smaken! Heb er net een op met choco ijs met choco-crisp jasje erom, nu vanille-kersen ijs met witte chocola erom. Uber lekker!
Nee, helaas geen Lidl in de buurt hier , die ijsjes klinken wel heel erg lekker! Ik zit nu aan zo'n goedkoop choco-toetje met slagroom. Alleen vind ik altijd dat er zo weinig slagroom op zit dus de bus slagroom staat ook naast me . Ik hoop dat door chocolade en slagroom eten mij iets geestelijke rust geeft, want ik heb echt letterlijk even de bibbers... Liefs, Tanya