Eveline Wat tijd voor jezelf is helemaal niet egoïstisch! Je bent straks wel moeder maar je blijft ook gewoon mens! En als jij je ontspanning haalt door naar je paard te gaan, gewoon doen! Die kleine heeft meer aan een ontspannen moeder dan aan 1tje die super gestressed is. Sex na de bevalling denk ik nog maar even niet aan, ik moet er nu ook even niet aan denken tijdens deze laatste weken... Lexi Ja idd, die dooddoeners. Hoevaak wij hier al niet te horen hebben gekregen van vreemden wanneer Tygo weggaat, want een grote hond en een klein kind kan echt niet samen, veels te gevaarlijk . Tegenwoordig heb ik een gevat antwoord gevonden. Ik zeg dat Tygo er als 1e was en ukkie als laatste dus dat ukkie maar weg moet gaan dan (net zoals in het bedrijfsleven). Ik meen er natuurlijk helemaal geen zak van en Tygo gaat helemaal niet weg (die goedzak), maar daar hebben ze vaak niet van terug ! Tijdens de zwangerschap hoorde ik ook al zoveel dooddoeners, om gek van te worden (bv het hoort erbij, het is voor een goed doel, jij wilde zwanger worden (ja klopt, maar niet elke dag kotsend boven de plee hangen!). Nu hoor ik tegenwoordig allemaal bevallingsverhalen, de een nog erger dan de ander, en allemaal ongevraagd! Beebie Nee een schoon huis heb ik niet, maar wel een hele schone keuken! We zijn aan meer niet toegekomen zaterdag. Wel heb ik gisteren nog de ramen gezeemd en zo doe ik elke dag een klein stukje. Maar de keuken was echt nodig... Liefs, Tanya
Oke... spuit 11. 1984Melissa... Hoe ga ik het verwoorden. Ehm... woorden doen geen pijn zei je toch? Goed, zet je schrap, ga goed op je stoel zitten zodat deze 'nog steeds Rotterdamse trut' je niet omver ouwehoert met haar woorden. Want de woorden doen geen pijn, maar ik wil niet dat je van je stoel valt, jezelf pijn doet en mij de schuld geeft. Wil op zich best schuldig zijn hoor, geen moeite mee, ken je toch niet en 'het is maar internet'. Dus be prepared. En nee, I'm not A bitch... I'm THE bitch! Waar haal jij het gore lef vandaan om hier tekeer te gaan tegen tantan, daarna tegen Landa en als je zegt 'het is klaar' om dan nog tegen Lexi te beginnen! En er dan nog mee 'weg te komen' ook. Even... just for the records. Ik heb even sherlock holmes gespeeld. Tantan heeft in totaal 842 berichten op het forum. En heeft zich de eerste keer in het juli mama topic gemeld op 2 november. Ik gok dat zo'n beetje 700 berichten van haar in dit topic staan, ongeveer 142 in andere topics. Lexi, 813 berichten, voor het eerst gemeld in dit topic op 30 november. Wild guess... ze heeft zo'n 700 berichten in dit topic. Jij: 50 berichten. Jezelf 20 april voor het eerst hier gemeld. Zo'n 20 in dit topic. Waarvan een aantal zeer onvriendelijk, weinig interesse tonend in de andere mensen en zeer bot. Kan je jezelf daardoor voorstellen bij wie de sympathie ligt? Niet bij jou... maar bij de dames die hier geregeld posten. Van wie ik meer weet dan dat ze misschien wel in juni moeder worden, dat tuinen ze niet boeit. Mensen bij wie ik het gevoel heb dat ze van vlees en bloed zijn en meer rompslomp hebben dan alleen maar zwanger zijn. Want... het leven houdt niet op bij zwanger zijn of mama zijn. Dan kan je nu heel hard roepen 'dit moet via pb' maar jij zette lexi ook niet via pb te kakken. En dan kan je roepen 'spuit 11' of 'het is al uitgepraat', maar voor mij niet. Ik mag ook mijn zegje doen, het is een openbaar forum. En ik had zaterdag juist besloten om me niet meer in te houden. Ik heb het vandaag allemaal pas terug gelezen en ik vind het not done. En helemaal nu lexi zich hier niet meer 'fijn voelt'. En haal niet alle eer naar jezelf, dat jij dit hebt bereikt. Want er zijn meerdere factoren. Vind het persoonlijk ook 'raar' dat niemand jou op je nummer zet na die opmerking tegen lexi. Ik kan me maar 1 ding voorstellen waarom het niet gebeurd. Men is nu al klaar met je en negeert je gewoon. Zo... dit was wat ik kwijt wilde. Het is nu tijd voor ijs!
Ja ik... die met die klompen vlees onderaan haar ehm... dikke staken. Ik zit nu met mijn voeten in een ijskoud badje en ik heb een heerlijk PERENIJSJE! Hierna ga ik echt wat doen... denk ik. Ik denk aan strijken. En misschien ook nog wel meer dingen...
Amen en ik doe mee met het ijs. Want huilen in een hoekje (ja inderdaad, voor MIJ was het onderwerp namelijk nog NIET afgesloten!) heeft ook geen zin. IJs en keuken boenen des te meer.
Beeb heeft denk ik meer aan flesvoeding dan aan borstvoeding met een heel verdrietige (op z'n zachts gezegd) mama. Jij moet je goed voelen, dat zal de beste uitwerking hebben op je kleine, denk ik.
Ik denk ook dat ik wat ga doen, maar het blijft alleen bij denken tot nu toe... Heb ook niet zo'n zin om met een volle snotkop en keelpijn veel te gaan doen. Ik vrees dat het weer een freubeldagje wordt! (Kom ik weer met mijn freubelen...) Oja, ijsjes schijnen goed te helpen tegen keelpijn, en laten we nou net veel waterijsjes in de vriezer hebben liggen (je moet ook overal een excuus voor verzinnen toch) Liefs, Tanya
Oké ik ben helemaal bijgelezen en Eef heeft al helemaal verwoord waar ik op zat te broeden. De vorige 'rel' heb ik me afzijdig van gehouden omdat ik eigenlijk minder aanwezig was in die periode. Ik probeerde bij te lezen en te posten, maar ja, ik werkte nog 40 uur. Anyway... nu las ik het bericht van Melissa inderdaad. Héél apart! Ik kan me voorstellen dat iemand die hier nauwelijks post en waar dus nauwelijks op gereageerd wordt, zich 'minder' gewenst voelt. Ik heb ook een tijdje gehad dat ik het gevoel kreeg niet 'gezien' te worden. Het ligt gewoon heel erg aan je eigen inbreng, denk ik. En natuurlijk is dit forum voor alle aanstaande juli mama's, maar ik geef de voorkeur aan de leuke! Dus ik sluit me ook helemaal aan bij Eveline. Ik zou het dan ook echt waardeloos vinden als iemand (o.a. Lexi) zich niet lekker voelt om hier te posten! Channie zou bijna een privé forum willen opzetten voor de leuke juli mama's
Welnee hoor Kar, ik ben er nog! Moest even wat dingen opruimen in mijn mailbox want die raakte aardig vol. Heb je lekker geslapen meid?
Je hebt gelijk, en ik heb zelf ook niets gezegd. En dat heb ik ook niet over de andere kwestie. Ik was wel ontzettend verontwaardigd, boos, en verbijsterd gisteren. Maar ik vind zelf dat ik de andere ruzie een soort van aangezwengeld heb - daar heb ik geen 2e keer zin in. Bovendien durf ik gewoon niet zo 'rotterdams' te zijn, bang voor ruzie. Eigenlijk precies bang voor wat Lexi gisteren is overkomen. Dusss.. dit is het laatste wat ik er over zeg. Hopelijk vinden jullie mij geen lafaard.
hahaha... Kar... heb je nu weer pijn in je kont? Ik gaf jullie een soort een 'schop onder je hol' omdat jullie niets zeiden. Tantan heeft al pijn in haar kont van mijn trap, maar ik wil jou dat niet aandoen gezien je al zo'n tijd pijn in je bil had Maar nee, ik vind je geen lafaard. Totaal niet. Ik snap je standpunt. Ik denk nu juist andersom... ik met mijn grote mond. Misschien zien jullie mij nu als relnicht
Meid, iedereen moet zeggen en doen waar 'ie zich goed bij voelt! Natuurlijk maakt dat je geen lafaard! Ik heb trouwens ook gespiekt in je album: wat een buik! Mooi hoor! Je draagt ook erg van voren he!? Heb je nou ook 'last' van een hangend gevoel? Alsof het te zwaar is?