ow ow niva... wacht maar tot je mijn relaas leest wat ik strakjes nog geef. Ik zou de hormonen bijna de schuld geven
Whahaha ja dan valt Niva echt van haar stoel (doe je geen pijn meid!). Maar niks hormonen, daar wordt al veel te veel de schuld aan gegeven. Gewoon je gezonde verstand toch? En je gevoel van eerlijkheid? Hoop ik dan toch...
Soortje domino effect dus eigenlijk... Lijkt me spannend voor een ander en doodeng als ik zelf aan de beurt ben! Ik ga es effe wat ondertekenen op school, daarna naar de appie en dan weer naar huis. Moet nog steeds de wieg opmaken maar goed die gaat nergens heen he? Lees jullie laterz dears!
Hormonen... nee, die zijn het echt niet meer. Het is gewoon mijn karakter. Ik zeg wat ik denk en voel. Kan er later op terugkomen als blijkt dat ik geen gelijk had. Maar doe dit mijn hele leven al, dus niet sinds ik zwanger ben. En daarbij, die 'opvliegende hormonen' die heb je toch alleen in het begin van je zwangerschap? Goed, mijn flesje water en ik gaan weer naar buiten. Denk niet meer onkruid wieden maar de rust nemen die tantan moet pakken. Beentjes in een teiltje, boekje erbij en gewoon 'mooi dik' zitten wezen!
Auw *kruipt terug op stoel*. Dit bericht had ik helemaal niet gezien, maar het forum deed ook zo raar en was zo ontzettend traag (heb bij het laatste berichtje wel 8 minuten moeten wachten dus gaf ik het tijdelijk even op.) Tepelsientje, hahahaha, klinkt echt veel leuker als melkfabriek of melkkoe! En van die donkere kleding, dan zou ik de laatste weken alleen maar lichte onderbroeken aandoen of een inlegkruisje. Bv versus fv: Daar hebben jullie wel gelijk in, beter een happy mama en flesvoeding dan een depri mama en borstvoeding. Ik moet er echt nog eens heel goed over gaan nadenken. Misschien alleen de eerste paar dagen bv ofzo, en dan over op de fles? Nu ben ik een half uurtje weggeweest en heb al geloof ik 6x het woord IJS voorbij zien komen , zucht, ik ga er ook maar weer eens 1 pakken... Ik ben tenslotte een juli-mama (ook al ga ik misschien vals spelen) Liefs, Tanya
Urine inleveren kon niet meer! Blijkbaar mag je alleen tot 10 uur 's ochtends blaasontsteking hebben ofzo. En het moest ook in de koelkast bewaard tot ik het kwam brengen. Tss. Nou ja, morgen dan maar. Kom ik net thuis, zie ik dat iemand op de carport hakenkruizen (kleintjes) heeft getekend! Met afwisbare stift. Ik moest er meteen van huilen. Niet dat wij joods zijn ofzo. Maar welke idioot doet dat?! Ik vind het gewoon eng, en een haat-uiting. Ik ga er maar vanuit dat het kinderen zijn. Er zit namelijk ook allemaal stoepkrijt op onze schuur en schutting. Maar toch.. Ben er een beetje door van slag.
Nou ja! Ze kunnen toch gewoon effe een stickie erin dippen? En als het echt vers moet zijn kan je daar ter plekke toch over een stickie plassen (wel op de WC dan hè)? Bij onze huisarts kan je altijd langs. Ik vind het wel raar, wat voor moeite is dat nou voor hun. Nou, morgen nog een kans! Liefs, Tanya
Ik denk ook dat je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt. Gewoon nog even goed afwegen. Je hoeft ook nog niet nu meteen te beslissen natuurlijk. Ik heb ook al aangegeven bij de kraamzorg dat mocht ik depressief raken na de bevalling - ik hou er sterk rekening mee - dat ik dan weer aan de AD ga en dus stop met borstvoeding. Zij zei ook meteen dat een gelukkige, stabiele moeder veel belangrijker is dan een borstgevoed kind. Ik heb het er al met Alex over gehad, hij zou het op zich fijn vinden om flesvoeding te geven zodat hij ook kan voeden (kan ook met BV, maar dan moet je kolven etc.). Zodat hij ook die emotionele band kan krijgen. Want zo'n babietje kijkt je ook heus wel aan als hij een flesje krijgt hoor. Over die band zou ik me geen zorgen maken.
pfff..Nou begin ik steeds meer te twijfelen.... Oke vies verhaaltje, maar ik vertel t toch: Ik kreeg dus heel erg kramp. Dacht te moeten poepen dus ging naar toilet. Ik zat nog niet eens of er klotste heel veel water uit me (maar dat was geen plassen, zo voelde dat niet..het viel gewoon uit me zeg maar) ..maar op datzelfde moment ook *schaam* een beetje veel poep (diaree) Van schrik ging ik dus wél kijken, maar kon dus niet zien of het helder was of niet (en ook niet opgevangen) Wél zag ik toen een grote blub slijm. heb snel doorgetrokken en ben verdwaasd naar vriendje gelopen. Hem alles verteld en hij vroeg of ik ook slijm had gezien (had hier zelf niet zo bij stilgestaan) toen ik ja zei maakte ie zich wel wat zorgen. Maar goed..afgewacht of er meer vocht kwam..niks dus..hele nacht niet. En ook geen buikpijnen ofzo. Wél voelde ik veel activiteit/beweging in mijn buik en toen ik ging staan riep ik ineens verbaasd dat mijn buik veel lager hangt/zit dan voorheen. Vriendje zag t ook...dus we dachten"oh dat is het geweest" Dus enigsins gerustgesteld vanochtend dat er verder niks gebeurd is vanacht.. Maar het kan dus zijn dat het wel vruchtwater was, dat beep toen ingedaalt is (want de buik zit echt lager ) en daardoor geen vruchtwater meer is gekomen? shit, wrom weet ik dat nou niet? Ik zag net dat vk van 5 tot 6 telefonisch bereikbaar is voor niet dringende zaken. Aangezien ik geen pijn heb nu bel ik haar dan maar denk ik...jullie mee eens? Oke effe iets anders nu: Ik dacht toch echt dat ik t wel voor La Lex heb opgenomen hoor evelien! *grrrrr* Maar inderdaad na die eerste poging en drie berichtjes van haar te hebben gelezen kon ik niet vel anders dan met een stomme grijns besluiten er niet meer op te reageren. (heb lex dat ook ge pb't ) Sommige mensen kun je vanalles proberen duidelijk te maken..maar zoals Calimero al zei: jij is groot en ik is klein en dat is niet eerlijk..<- dan kun je praten als "brugman"dat krijg je er niet uit. snap je me? Tantan: sorry , wat ik zei van de psieg bedoelde ik niet rot hoor..maar t lijkt me echt wel een keer interessant..maar daarmee bedoel ik jou niet te baggetaliseren hoor, begrijp dat t heel anders is als je moet .. Over Bob: Jupos..vanmochtend half 8 stonden ze ons slaapkamerraam te schuren. Onze kat is echt doooooods dooooodsbang voor Bob en zijn aanhang, dus van mij mogen ze opzouten nu..maar ze moeten de beebiekamer ook nog van binnen weer doen..en de zoldertrap..en niemand weet wanneer ze dat komen doen. Bleeeeeeeeeeeegh! Kar: welkom trug, fijn dat je genoten hebt en lekker uitgerust en gezond (zonde baby in je armen) terug bent gekomen Sjeeeeeeeeeez wat is ut forum traaaaaag!......irritant zeg
Ja, maar gisteren had je dus wel kramp. En wat is dringend en wat niet? Gewoon bellen! Daar zitten ze voor hoor.
Niva... BELLEN! yeah... de derde valsspelende juli mama is in aantocht Enne... sorry, dan heb ik je waarschijnlijk genegeerd Heb niet gezien dat jij het voor La Lex (leuke benaming) opnam. Kar, doe eens niet zo stom! Je mag alleen maar tot 10 uur blaasontsteking hebben. Dat is toch logies! Vaag gedoe van je huisarts. Dus jij hebt nu een extra potje 'appelsap' in je koelkast staan. Lekker hoor! Nee, ben nog niet naar buiten. Vind ut hier te gezellig!
Nee, dat mocht ik dus niet meer laten testen, want dat had buiten de koelkast gestaan. Morgen opnieuw plassen. Of beter: eerst wassen, dan plassen, dan opvangen, dan koelen, dan langsbrengen. VOOR 10 uur!
Hmpfzzz..Kar werd zenuwachtig van berichten over slijmproppen enzo... *ieks* ik word doooodzenuwachtig van dit soort dreigende berichtjes!
Ja, wie weet...! Ooeh ik heb nu toch lekkere dropjes gekocht zeg.. Parkeerwacht Zwartjes van Autodrop. Met salmiak en zoethout.. Sinds ik zwanger ben eet ik meer drop dan ooit. Echt erg.
Volgens mij hebbie het al gelezen gezien je al schreef dat jij wel voor La Lex opkwam. Dus ik denk dat je het heel nuchter hebt opgevat
Oke ik heb net gebeld VK denkt het volgende: Beep is waarschijnlijk inderdaad ingedaalt gister. Angezien ik daarna geen vocht meer ben verloren is het volgens haar geen vruchtwater. Het kon afscheiding zijn (ze zei dat dat nu zo dun als water kan zijn en echt uit je kan 'lopen' of vallen") En het verliezen van de slijmprop zou ook heel goed kunnen..maaaar *tadaa* die maak je gewoon opnieuw aan (dus ik ben al een nieuwe '' kurk' aan het ontwikkelen) Volgens haar geen reden tot paniek zolang ik niet blijf vloeien. Als ik wéér dat gevoel had dat ik vruchtwater verloor, moest ik even maandverband voordoen..als die dan na een uur nog droog was was er niks aan de hand, als die na een uur nat is moest ik opnieuw contact opnemen. Wel een beetje gerustgesteld dus nu..*pfieuw* ik ben niet van plan met mijn 34 weekjes de volgende juli mama te worden hoor..we moeten de hal nog behangen
Eigenlijk he... vind ik dat die hal wel kan wachten! Ik wil verse beebs dat van die slijmprop wist ik niet, dat je een nieuwe aanmaakt. Grappig! Fijn dat er iig niets ernstigs is!