Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    verdacht..wrom ga je ineens zo snel je vluchttas pakken?..Ben je iets van plan?..nou?..nou?...

:D

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Oe wat een eng verhaal Niva! Ik zou de VK gewoon NU lekker bellen, jij maakt je er zorgen over dus dan is het dringend. Als zij dan zegt dat het niet dringend blijkt te zijn dan kan je altijd nog ophangen, toch?

Enne: je had het prima voor me opgenomen hoor, maar ik zat toch nog wel met een vervelend gevoel (heb er zelfs om zitten huilen nog), dus vandaar dat ik me alsnog wilde terugtrekken. Jij hebt je best gedaan en gepraat als brugman, goed toch?

:( Zit ik hier nu een beetje op school omdat er dingen niet klopten in de lijst met scores van de tweede correctie, ja jemig vertel me dan ook gewoon WAT ik in moet vullen en WAAR zodat je dat soort gelazer niet krijgt. Voel me er aan de ene kant wel lullig over maar aan de andere kant: ik had geen ervaring met examenklassen hoor, dus hoe kan ik dat nou allemaal weten?

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Inderdaad PFIEUW! Maak jij maar lekker een nieuwe kurk aan en laat die kleine nog maar blijven zitten tot a) het juli is en b) de hal behangen is ;)

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Na ja lekker vaag zeg van die huisarts! Ik mocht gewoon langskomen op het moment dat ik belde, en toen ik daar was gooide de assistente het potje om dus kon ik op dat moment daar een nieuw potje volpiesen en heeft ze dat gebruikt. Niks koelen, niks wachten, niks voor een bepaalde tijd. Raar dat de werkwijze zo verschillend is per HA he?

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    *grinzzzzz* Lex..goed plan!
    (beide..zowel plan A als B)

Thnxx voor je pb'tje..ik zal je vanmiddag nog terug ebrichtten hoor!

Fijn om te zien dat je nog/weer zo levendig mee forum't ..goeie keus geweest! (al was het alleen maar omdat ik je zo grappig bijdehandt vindt :p )

Evelien: I shall not fear you! Ik dacht echt, nu krijg ik een enorme preek dat ik niet genoeg zou hebben gedaan enzo..viel mee dus.

Ik ga nu even een plekje voor mezelf zoeken want voor alle drie de ramen (voor achter en zij) staat nu een schilder..tot zooooooooo

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Hahaha heb je stalker-schilders, Niva?

(Enne... laat jij je maar lekker niet intimideren door Eef, dat was niet voor jou bedoeld ;))

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zucht kunnen ze niet eens opschieten hierzo? Ik wil helemaal niet op school zijn... Ik wil mijn vluchttas inpakken en mijn wieg opmaken!
    En die oetlul die me voor arrogant en ondienstbaar uitmaakte (ongeveer 200 berichten geleden) die zei me geeneens gedag. Ja flikker op, hoe dienstbaar ben je zelf dan?

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Na ja dan post ik het hier wel even vol in mijn eentje, is weer goed voor mijn berichten aantal en misschien haal ik de 1000 dan nog voor bocco besluit te komen ;)

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik ga ff kijken of ze nog brood hebben in de kantine... Of iets anders te eten, val helemaal van m'n graatje hiero... Hopelijk tot over een flinke tijd dan want daarna wil ik naar de winkel en dan weer naar huis (waar ik dan direct weer inlog, verslaafd als ik ben)...

10. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Gelukkig ben ik niet de enige verslaafde schizofreen hier! ;)

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Bennerweer...

12. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ik nog steeds.
    Ben ondertussen een onzinnig spel aan het doen.

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    En ga ook meteen weer, zaken geregeld, broodje kruidenkaas met komkommer op dus kan er weer tegenaan...

14. Niet meer actief

Hallo! Ben ik weer. Ben net terug van Tygo uitlaten en hier in het zuiden vind ik het alweer aardig warm en benauwd. Liep te hijgen als een paard toen ik terug kwam. Maar meneer heeft geplast en gepoept en vanavond mag hij zwemmen met het baasje.

Niva Fijn dat je gerust gesteld bent! Misschien was het inderdaad wel afscheiding, ook datgene wat je zag liggen. Je had/hebt toch blaasontsteking? Misschien heb je er nu ook wel een schimmel bovenop (kan komen door de antibiotica). Ik weet wel dat ik enorm veel afscheiding vond toen ik beide had. En af en toe vind ik nog wel eens iets in de pot hoor.

Lexi Wanneer gaan we nou die Mcflurry Solero eten?

Karlijn Ik ben ook wel benieuwd waarom je ineens je tas gaat pakken... weet jij iets wat wij niet weten? ;)

Eveline Nee hier geen verslaafde schizofreen maar een verslaafde borderliner, die zijn ook erg hihihi.

Niva wederom Ik vatte je berichtje over die psych niet zo heel erg op hoor. Ik heb fijn met die man kunnen praten. Is de laatste tijd wel lachen met hem. Hij is een belg en vanmorgen had hij het over de verschillen van belgse zwangeren en nederlandse zwangeren.

Zanoni Hoe was je trouwdag en huwelijksreisje?

Ik ga nu weer even wat foto's uitprinten voor mijn oma, ze was benieuwd naar de kinderkamer en de 2e pretecho. Dat mensje heeft natuurlijk geen internet dus gaat het ouderwets op de post.

Liefs, Tanya

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hahahaha.. :) :) Nee, het moest gewoon nog.
    Dit zit er nu in, zou hij een beetje compleet zijn?:

3 mega-onderbroeken
    2 voedingsshirts
    1 joggingbroek (positie)
    zoogcompressen
    toilettas gevuld
    sokken

babykleertjes: 2 * maat 56, 1 * maat 62 (ook rompers & sokken)

Ik moet er nog een badcape en een vestje voor de baby in doen.

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Dankje Niva! Ik hoop echt dat je gelijk hebt en dat ik volgende week dinsdag hetzelfde kan zeggen als jij.... (19 Juni is mijn laatste dagje....)

En over die slijmprop: Jeetje, dat klinkt wel heel echt al... Ik ben benieuwd wat je VK zegt vanmiddag!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mijn nesteldrang heeft nu zijn hoogtepunt: ik ga de gordijnen wassen! :confused: Eerst die uit de keuken maar.

Ik heb trouwens ontzettend veel buikpijn.. Ik ga even een paracetamol nemen om te kijken of dat helpt. Vannacht ook al last gehad. Dus gordijn in de machine en voeten omhoog.

Tanya: Het is hier ook al de hele dag warm, en stralend zonnig. Niets geen regen of onweer hier. Straks mag Morris ook weer zwemmen. Als hij durft.

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oké dat klinkt ook allemaal heel logisch. (dat van die nieuwe slijmprop niet hoor, dat is echt helemaal nieuw voor me, maar de rest van het indalen) En nieuw vruchtwater maak je ook 'gewoon' weer aan. De kleine is dus eigenlijk vrij drastisch ingedaald, soort van met een aanloopje! " VAN ONDEREN" en vast! :D

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!

:) :)
    Ben ook blij dat het 'niets' was. En dat je gerustgesteld bent nu.
    Van die slijmprop wist ik ook niet. Toch wonderlijk, het menselijk lichaam..
    Nu ga ik echt weer zitten. Tot later!

20. Niet meer actief

Denk je ook aan:
    :idea: Mutsje voor baby :)
    :idea: bevalshirt
    :idea: Kleding die je na je bevalling aan wilt doen (dus ook een T-shirt ofzo ipv alleen maar een joggingsbroek, en BH)
    :idea: Sokken voor tijdens de bevalling
    :idea: iets van dextro-energy ofzo (druivesuiker) of iets anders eetbaars
    :idea: leesvoer
    :idea: eventueel muziek
    :idea: opgelade (foto)camera
    :idea: lijst met belangrijke telefoonnummers
    :idea: eventueel geboorteplan als je dat hebt
    (met dank aan mijn nichtje die 2 maanden geleden bevallen is ;))

Deel Deze Pagina