Oh ja, nog een detail wat maakt dat ik nog meer kan genieten vandaag: De waslijn hangt vol met babykleertjes! Dus ik lig lekker te dobberen op mijn zwemband (ja op ja, want erin pas ik niet meer) met uitzicht op piepkleine kleertjes van junior.
YEAH! Mijn zwager kwam net de auto terugbrengen... en wat nam ie voor zijn zwangere schoonzus mee... Een mac flurry solero! Verder heb ik een hoop gevloekt hier in huis. Heb de box opgezet, maar ik krijg 1 zo'n stelschroef er niet in. Ik vloeken, kijk ik net eens goed, is gewoon het schroefdraad naar zijn mallemoer. Jer komt zo thuis, dus die mag een oplossing bedenken. Hele benedenverdieping is schoon! Alleen de keuken moet nog! Jawel, die Lexi inspireert wel! Maar gordijnen wassen... nee geloof niet dat jullie me zo gek krijgen!
Leuk is dat he die mini was? Dat had ik laatst ook: gewone donkere was gedraaid, bleek 1 paar sokken die erin zaten niet van mijn vriend te zijn maar van bocco, daar word je dan toch meteen helemaal vrolijk van, die kleine dingetjes? Dus als je depri bent: gewoon stiekem wat babyspul tussen je was mengen!
Wauw..dat bad in de tuin klinkt relaxed zeg! Ik wil dat ook! we hebben er alleen vorig jaar op t werk een gehad en daar zaten na een week allemaal larfjes en andere vieze rode wormpjes in..leeg laten lopen en nooit meer opgezet..Dus ik ben er wat bang voor. Denk je daar wel om miep? iig chloortabletjes gebruiken en die er s avonds indoen (als je niet meer gaat poedelen) Ik verveel me stierlijk..echt niet normaal! Door mijn ontzettend zere voeten kan ik geen stap verzetten (en dus niet shoppen, vriendinnen bezoeken, schoonmaken etc etc) dus nu zit ik wat 'wij jonge ouders'tijdschriften te lezen die mijn zus in een jaar heeft opgespaard. maar dat gaat echt vervelen.. Bah..dat gaat nog leuk worden straks met 4 weken verlof O was ik bijna vergeten te zeggen..Kom ik gister om 5 uur uit mijn werk..Ik loop achterom, daar is het terras lekker geinstalleerd (parasolletje op, kaarsenhoudertjes en fakkels neergezet, barbieknoei erbij) binnen had m'n mopz koffie en thee klaar staan, en het HELE huis was schoongemaakt en opgeruimd! Gewoon echt alles! ik had de laatste tijd voornamelijk extra's gedaan (dus administratie op orde brengen, keukenkastjes van binnen doen, t hok uitboenen, slaapkamerkast herinstaleren, alle kleren wassen etc) en hij had dus gewoon in 1 dag de hele dag lopen ploeteren om alles op te ruimen, schoon te maken en dan ook nog es gezellig te maken! Vanacht zei ie dat ie dat had gedaan omdat ie had nagedacht over die huilbui van 3 dagen geleden en ineens doorhad dat ik t niet meer trok allemaal en dat hij 'tekortgeschoten'was de laatste tijd....*zucht* Dáárom is dat de papa van mijn kindje
Goedemiddag Dames, Ik begin even lekker negatief... Ben vandaag al een paar keer online geweest maar moest even wat laten bezinken voordat ik weer ging schrijven. Ik merk dat ik vandaag de hele dag al niet goed uit mijn woorden kom (zwangerschapsdementie?). Dus mochten mijn reacties niet helemaal helder getypt zijn dan alvast mijn excuses. Jody Kan me voorstellen dat het erg lastig is met de naam. Ik zou er echter wel gewoon voor gaan hoor. Zeker omdat het een naam is die je allebei echt het mooiste vind. Twinny Het gevoel dat ik vaker naar het toilet moet omdat ik iets voel lopen ken ik nog niet.. maar goed ik ben ook nog niet zover als jij. Dus wie weet komt het bij mij ook nog wel. Mad He wat leuk dat je hier even reageert. En gek eigenlijk hoe wij er over een jaartje ook bij zitten. IJs Ik vreet me er echt een ongeluk aan. Maar dan het liefst waterijsjes. Een echte zwangerschapstik want normaal gesproken eet ik deze echt nooit. Loltsje Je gevoel is heel herkenbaar hoor! Hier nog iemand die met vlagen hetzelfde gevoel heeft. Kar Wat een prachtbuik! Sonya Het zit jullie ook niet mee zeg! Sterkte! TomenJerry Het UWV praat me er niet over! Hoop voor je dat het nu wel snel geregelt wordt. Evelieveling Fijn dat je een goed weekend gehad hebt. Maar vooral dat je je koppie weer omhoog hebt. En wat zijn jullie heerlijk verwend. Ennuh wat heb je een lekkere vent. (hoop dat ik dat mag zeggen ) Tanya Ik zou de BV keuze ook niet laten afhangen van de emotionele band met je kindje hoor... Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat de kleine dadelijk een moeder heeft die zichzelf happy voelt. Niva Goed dat je de VK gebeld hebt en je weer een beetje gerust gesteld bent! Schrok wel even van je verhaal. Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat je meteen weer een nieuwe slijmprop aanmaakt. Maar goed zo dacht ik voor mijn zwangerschap veel te weten, in de praktijk blijkt er echter veel niet te kloppen. Wat een super vriend/man heb je toch! Geweldig. Slijmproppen etc Jemig het gaat nu echt allemaal serieus worden zeg. Nog een paar dagen/weken en we praten volgens mij over niks anders meer. Spannend, eng, leuk, wow we worden echt bijna mama! Vluchttas Wil er al dagen aan beginnen maar nog steeds niet gedaan. Hebben jullie dat ook? Sommige dingen wil je nog liever gister gedaan hebben dan vandaag en andere schuif je maar telkens voor je uit. Terwijl alle dingen te maken hebben met je beeb.
Mijn man was ook zo lief: die was afgelopen weekend naar Parijs met een uitje van zijn werk, en ik kon niet mee door ons concert en door bocco (ze hebben altijd erg drukke en vermoeiende programma's met hun werkuitjes). Had hij twee souvenirs voor me meegenomen: een kapstokje (want ik wilde nog een kapstokje voor in bocco's kamer) en een fotolijstje voor straks een foto van bocco op mijn bureau. Echt lief. En toen ik vroeg of hij het lijstje niet liever zelf op zijn bureau zou zetten zei hij dat hij een pc heeft op zijn werk en hij straks wel een foto van bocco als achtergrond neemt. Na ja ook hij heeft het hart op de juiste plaats
Hey Meiden, Ik ben er weer. We waren een midweekje weg en van het weekend had ik een zwangere vriendin te logeren met haar zoontje. Sorry, maar ik heb geen zin om op de berichtjes die geweest zijn te reageren. Daar krijg ik het alleen maar nog warmer van. Gister het zeiltje op bed neer gelegd. Vanmiddag eindelijk de laatste spulletjes voor de vluchttas gekocht, ik heb bij H&M een korte broek en een hempje gekocht voor na de bevalling. Vanavond naar de info avond in het ziekenhuis. Morgen komen de klossen binnen. Ik ben er klaar voor. Maar laat de kleine nog maar even zitten want ik wil nog een stoeltje schilderen, de bakfiets opknappen, kast opruimen, enz, enz.
Sterrekind: Wat leuk dat je er weer bent en zo te horen gaat het goed met je, fijn! Eigenlijk moet ik in algemene zin wel lachen om de berichtjes die nu in de laatste week gepost worden. In eerste instantie kan het iedereen niet snel genoeg gaan en nu lees ik steeds meer dat we allemaal nog zoveel willen doen dus de kleine nog maar even moet blijven zitten. haha eigenlijk zijn vrouwen ook maar rare wezentjes.
We hebben het getroffen met onze mannen LeXx Heb zowiezo wel de indruk gekregen hier dat de mannen en/of partners van de juli mama's eigenlijk allemala stuk voor stuk wel lekker betrokken zijn. Op een enkele stomme blunder na doen ze het toch allemaal maar knap! Sterrekind fijn dat we je weer even zien/horen en dat het ook met jou goed gaat. Iemand had vorig week met je gedate en die zei al dat je deze week weg was en een loge had enzo..dus we waren een beetje op de hoogte (weet niet meer wie..schaam) Landa..Is het inmiddels al wel een beetje 'bezonken' dan? Ik hoop het wel voor je en anders gewoon uitspugen die hap! (ik bedoel daarmee dus..euhm..erover praten ) Twinny..ik snapte wel dat t dan mijn eigen ontlasting was hoor hihi..dat voelde ik dan nog net wel zo ik ga eens even heel verveeld weer buiten zitten. Oh Landa, ik herken het dus wél wat je zegt..ik wil nog vanalles maar toch verveel ik me..gek he?
Niva, Ik verveel me ook echt stierlijk vandaag. Heb echt zo'n Kl*te gevoel in mijn lijf wat ik maar niet kan omschrijven. Geen klachten ofzo maar zo'n behhhh gevoel. Wil vanalles maar heb eigenlijk nergens zin in. Ik heb het trouwens wel laten bezinken en er nu vrede mee gekregen door nog een pb te sturen naar de betreffende persoon. Nu is het echt klaar voor mij!
zo'n Blehhh gevoel..haha...Dat omschrijft heeeel goed wat je voelt Fijn dat t afgerondt is en dat je er vrede mee hebt gekregen ijsje dan maar nu?
Herkennen jullie dit?: Ik krijg nu ineens allerlei telefoontjes van mensen die nog wat met me willen afspreken voor de laatste keer voordat ik mama ben. Net alsof ik daarna niet meer dezelfde ben ofzo? Het voelt net alsof mijn einde aan het naderen is.. beetje cru gezegd.
Die site kende ik nog niet. Beetje in de trant van MP. IJsje? Hmm die heb ik net al eentje op. Ik merk dat ik in een zeurbui begin te komen dus ga maar eens even uitwaaien buiten. Doggy wil even zwemmen. Tot zo!
He, dan heb jij echte vrienden Ik heb alleen maar internetvrienden GRAPPIE! Nee, dat heb ik gelukkig niet. Wel dat mensen vragen wanneer ik weer langskom. Terwijl het van hun huis naar mijn huis net zo ver is als van mijn huis naar hun. Geloof dat ze het niet snappen dat ik me niet goed genoeg meer voel om hele einden te rijden. De box staat. Boxkleed erin... 2 knuffeltjes erin en een muziekdoosje! Nu nog een kind erin! Sja, nog 9 dagen en dan komt mevrouw. Echt waar hoor, sinds vrijdag roep ik dat al tegen mijn buik, dat 20 juni een mooie dag is om jarig te zijn!
yez indeed..Ik heb 4 weken verlof en daarin willen meer dan 9 mensen ineens met me afspreken...Ja daaaaaaaaaaaaaaag ik krijg een kind, ik ga niet dood!
Evelieveling Wat kun jij toch leuk schrijven. Haha moet er altijd om lachen. En ik duim voor je meid dat je gelijk hebt en er over 9 dagen een mooi klein meisje in je box ligt. Ennuh ik heb momenteel liever mijn internetvrienden dan echte vrienden. Dus ik wil wel met je ruilen Niva Zo zie ik het ook. Het zijn bij mij overigens vooral de "nog" kinderloze mensen die met me willen afspreken. Eigenlijk vind ik ze ook allemaal wel lief. Wat zeur ik nou. Het is ook nooit goed hihi.
Nog een laatste berichtje voor ik even ga uitwaaien.. Ik vind mijn banner vandaag zo mooi. 35 weken zwanger en nog 35 dagen te gaan!