Goedemorgen dames, Zojuist een innige omarming gehad met de wc-pot. Hopelijk is het eenmalig. Welkom Tomenjerry bij de Juli-mama's en gefeliciteerd.
Ah Adine, Ik hoop het ook voor jou. Ik kan er echt niet tegen. Ik moet altijd huilen als ik moet overgeven. Voel me dan zoooo rot. Ik ben wel de hele dag misselijk, maar die pot heb ik gelukkig nog niet vast gehouden. Luchte het wel op?
Nou niet echt. Krijg wel weer honger, maar niet echt trek in eten. Probeer er nu een banaanje in te krijgen. Meestal knapte ik er wel van op,als ik iets at, maar nu niet echt.
Ik kreeg net ook een 'aanval', heb even snel een sinaasappel en een liga naar binnen gewerkt. Hoop dat dat voldoende is. Ik wil niet.....
Is niet fijn he. Ik had er nog niet zo heel veel last van, maar vandaag is het volgens mij wel losgebarsten.
Hallo allemaal, ik heb al eens eerder geschreven op het forum maar het is er niet meer van gekomen, want het enige wat ik me voel is mega ziek! Misselijk, nog net niet overgeven maar wel hondsberoerd, hele dag in bed liggen, al twee weken ziekgemeld omdat het écht niet gaat en gisteren had ik behoorlijke pijn in mijn nierstreek en omdat ik dat vaker heb gehad in geval van een blaasontsteking naar de dokterspost gegaan en ja hoor: troebele urine, ontstekingscellen en dus nu aan de antibiotica. Meiden, wie heeft er nog meer last van zich werkelijk de hele dag bijna ziek voelen? Het lijkt net griep. OM GEK VAN TE WORDEN!
Hallo allemaal, ik heb al eens eerder geschreven op het forum maar het is er niet meer van gekomen, want het enige wat ik me voel is mega ziek! Misselijk, nog net niet overgeven maar wel hondsberoerd, hele dag in bed liggen, al twee weken ziekgemeld omdat het écht niet gaat en gisteren had ik behoorlijke pijn in mijn nierstreek en omdat ik dat vaker heb gehad in geval van een blaasontsteking naar de dokterspost gegaan en ja hoor: troebele urine, ontstekingscellen en dus nu aan de antibiotica. Meiden, wie heeft er nog meer last van zich werkelijk de hele dag bijna ziek voelen? Het lijkt net griep. OM GEK VAN TE WORDEN!
He wat vervelend dat je je zo rot voelt. Ik zou als ik jou was dit bericht niet hier plaatsen, maar bij het forum Zwangerschap. Dan krijg je waarschijnlijk meer reacties. Dit berichtje hoort hier namelijk niet tussen. Zoals je kunt zien, hebben alle zwangeren zich hier opgesplitst. Dus ik weet niet wanneer je bevalt, maar je kunt je bij die mama's aansluiten. Groetjes, Linda
O ja en wat ik aan die dames wilde vragen die zich ook zo beroerd voelen, hebben zij nog tips? Ik ben wel al aan een homeopathisch middel van Dr.Vogel begonnen tegen misselijkheid en dat helpt wel iets geloof ik maar blijf me zo beroerd voelen. Nu maar een banaan en twee mandarijnen op. Na die banaan moest ik al weer bijna spugen maar nu blijft het redelijk goed gaan.......
goeiemorgen, pff vandaag nergens fut voor, wil alleen maar slapen maar dat lukt niet. mega koppijn. hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen, voor het goeie doel. gelukkig is het mooi weer.
goede morgen meiden Welkom weer aan alle nieuwe.......... GElukkig ben ik nog niet zo misselijk dat ik moet overgeven. Merk dat wanneer ik gewoon steeds als ik beetje misselijk wordt wat eet, het prima gaat. Wel ben ik 's avonds misselijker dan overdag..... Vanmorgen wat langer in bed gelegen, toen was ik wel misselijk hoor, maar dwing mezelf gewoon te eten en dan gaat gelukkig goed...... Verder alles prima hier.......... DAdelijk gezellig feestje en vanavond nog uiteten met me schoonouders, want me schoonmoeder is ook jarig.....net als me petekindje........ grjts Twinny
ze schreef ook dat ze eerder al had gepost hier linnenpin. ze behoort ook bij de juli mama`s.. dan mag ze toch wel schrijven hoe ze zich voelt aan deze kant alleen nog maar moe en pijnlijke borsten voor de rest gaat het goed, geen krampjes of spierpijn meer... nog een paar daagjes en dan is het zover...echo!
Ik heb de hele tijd nergens zin in alles is bijna teveel. Voel me ook wel beroert maar dan niet echt misselijk. Hoef niet te spugen maar ik voel me gewoon..... bleh.Heb ook wel eens hoofpijn of een zwaar hoofd. Bah....... En vooral heel erg moe...gewoon irritant. groetjes
Oooh ik ben tot nu toe zo dankbaar dat ik eigenlijk geen 'echte' klachten heb. Wat pijnlijke borsten, snel moe en een rare eetlust maar als dat alles is dan wil ik dat wel 9 maanden hebben! Ik leef dan ook echt met jullie meiden mee die zoveel klachten hebben en steeds beroerd en misselijk zijn. Mijn moeder en zus werden beide pas na een week of 8 'ziek' en bleven dat tot de bevalling dus laat ik nog niet te hard juichen! Maar vooralsnog: [-o<
hallo meiden even weer bij jullie spieken. kim blij dat het weer goed met je gaat \/ kar doe maar even lekker rustig aan,hoop snel weer iets van je te lezen en natuurlijk de rest van de dames ook,dat het goed met jullie gaat het is wel leuk te lezen dat jullie dankbaar zijn dat jullie nog niet zoveel klachten hebben,tewijl het bij net het tegenovergestelde is. ik hoop dat ik volgende maand heel veel zwangerschaps klachten heb
Christie, ik duim hard voor je dat het snel weer zover is. Ik hoop ook dat je jullie verlies een plekje hebt kunnen geven.