Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Sterkte met dat beehhh gevoel (we lijken wel schapen zo ;)) en laat je niet kisten he! Wat je vandaag niet doet kan toch ook morgen!

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb zelf dat ik een baby vrije afspraken ronde wil maken langs een aantal vrienden. Voornamelijk de vrienden die in Groningen, Emmen en Assen wonen. Nu kan het makkelijker dan met uk erbij. :D

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh en dat van alles willen doen maar tot niets komen heb ik heel sterk. Oké komt ook omdat het nog een paar dagen een bouwput zal zijn, maar goed. Volgende week laat ik de nesteldrang de vrije loop!

Ik heb het idee dat ik vrij veel vergeet steeds.... ik probeer wel op iedereen te reageren... ik hoop dat jullie de warmte goed trekken! Ik merk dat veel mensen nu ook vragen of ik het nog volhoud. Ik heb er absoluut geen moeite mee dat het zo warm is, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het mega zwaar is als je hoogzwanger bent en het is zo warm is buiten! Sterkte voor jullie!

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Pff wat ben ik blij dat het hier down south niet zo heet is, zeg!

5. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik woon in Brabant en hier is het niet te houden.
    Net even lekker uitgewaaid met m'n Doggy en ik kan er weer tegen aan (hij trouwens ook) alleen het zweet druipt van me af.

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier is het dus wel zo heet... :( Ik begin er genoeg van te krijgen want alles kost nu nog meer energie.

De gordijnen: zijn ENORM gekrompen! Hihihi. Ik had de oude gordijnen van mijn ouders gekregen toen ik hier kwam wonen. Net mijn moeder nog gebeld, hoe ik ze moest wassen. Volgens haar waren ze al een keer gekrompen. Niet dus. Ach, ze zijn weer fris. Ruikt lekker. Ik koop wel een keer nieuwe.

Mijn buikpijn is ook weer beter. Heb even een klein slaapje gedaan en de paracetamol heeft ook geholpen.

Tanya: Bedankt voor de aanvulling op de lijst! Had het mutsje nog vergeten ja.. Ik ga in een oud t-shirt van Alex bevallen denk ik. En een voedingsbh moet ik nog kopen. Sokken zitten er al in.

Niva: Ik wist ook wel dat hij niet voor niets de vader van je kindje is hoor.. ;) Wel erg schattig!

Sterrekind: Fijn je weer te zien! :)

Eveline: Ook al de box in de kamer! Leuk he?! Zou het helpen, tegen je kind zeggen wanneer 'ie geboren moet worden? Alex denkt dat hij 28 juni geboren wordt. Rond de TT.

Mij spreekt helemaal niemand aan.. :( Sommige mensen kijken ronduit vuil naar mijn buik. Jaloezie? Of alsof ze vinden dat ik niet zomaar 'los' buiten zou moeten lopen ofzo. Niet leuk. Ik gooi het maar op Drentse stugheid.

7. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Dat heb ik trouwens ook gedaan. De lange afstandsvrienden (wat een woord) hebben we nog wel even bezocht en inderdaad met als reden dat dat nu nog zo gemakkelijk kan.

8. Niet meer actief

Zo, ik heb de oorlog gewonnen van de printer :evil: . Duurde effe, maar toch, ik heb kunnen printen! En ondertussen ook al gegeten. Zometeen mijn ijsje nog!

Beebie Ik heb wel veel last van de warmte terwijl ik er normaal gesproken wel goed tegen kan. Ach ja, dan maar ijsjes eten om af te koelen hihihi.

Telefoontjes / afspraken Nee hier niet, heb juist het idee dat iedereen mij vergeet... :cry:

Landa Gelukkig heb ik geen PB gezien van je ;),maar denk wel dat ik weet waar het over gaat...

Eveline Ben benieuwd of ze over 9 dagen komt. Mag ik vragen waarom je 20-06-2007 en mooie datum vindt? Zelf vind ik 02-07-2007 en 07-07-2007 mooie data.

Van-alles-willen-maar-niet-doen-gevoel Dat gevoel ken ik ook. Mijn hoofd wil zoveel, maar mijn lichaam niet, en daar baal ik af en toe best behoorlijk van. En als ik dan wat ga doen sla ik door en ga als een idioot tekeer, weer het andere uiterste.

Niva Idd een groot applaus voor de juli-2007 papa's! En San, de vriendin van Twinny natuurlijk! Ik ga jouw berichtje van 5.11 uur (dat het hele huis schoon was) ook maar eens onder Marc zijn neus schuiven...kijken of de hint aan komt.

Sterrekind Fijn dat je een fijne midweek hebt gehad!

Eveline wederom Helemaal vergeten te zeggen :oops: , wat een lekker ding is jouw Jerry! En heeft hij het probleem met de box al opgelost? Anders gewoon een dot lijm op die schroefdraad, blijft ie vast ook wel zitten :) .

Loltsje Jouw zwembad is groot genoeg voor 2 juli-mama's! Het is jammer dat je zover weg woont, want anders was ik even komen aanplonzen!

Vanavond zal ik niet veel hier zijn, want Marc heeft de computer besproken :( , da's jammer want jullie berichtjes vrolijken me vaak zo op!

9. Niet meer actief

Nou, hier vond ik het anders aardig om te puffen vandaag. Gek hè, zo dicht bij elkaar en dan toch zo'n verschil. Zal vast wel aan de brabantse versus zeeuwse lucht liggen!

Enne oh, hebben jullie de nieuwe hollandse nieuwe al geproefd? Hij is heeeerlijk! Mijn vader had van het weekend ook een megagrote pot zure haring uit Breskens meegenomen, ook lekker!

Liefs, Tanya

10. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Ben weer ff bij mijn ouders en maar goed ook zo te lezen. Moest ff 20 blz. bijlezen... en er is weer heel wat gebeurd.
    Veel woorden wil ik niet meer (á la 'spuit 11) vuil maken aan de ruzie, ik houd het bij 1 ding: Eveline wat heb je schitterend gereageerd!!
    Jody: mijn idee voor de naam: doen wat jij wilt, waar jij je goed bij voelt. Je kind draagt deze naam wel zijn hele leven...
    Lexi: gewoon je ding blijven doen hoor!
    Ik weet dat het een selectieve reactie is; helaas ben ik de rest alweer kwijt.... volgens mij geen schrikbarende dingen, toch?

Mezelf: voel me (ondanks de 1e dag verlof) niet helemaal top. Slaap nog wel goed, maar kan niet meer lekker zitten e.d. Ook heb ik steeds meer last van maagzuur en harde buiken. Ook het lopen wordt een stuk minder. Ik moet er nog dagelijks 3x uit met de hond, maar het wordt steeds zwaarder. vooral veel last van pijn in mijn schaambot en tussen de benen (net alsof je te lang heb gefietst!). Hier is het ook nog steeds warm, maar wel beter dan het afgelopen weekend.
    Nesteldrang? Nog in geen velden/wegen te bekennen. Heb nog steeds nergens zin in :(
    Verder dringt het steeds vaker tot me door dat ik straks toch echt mama ben. Het zweet breekt me af en toe uit, kan ik dat wel? Het zal vast allemaal goed komen ...

Meiden, ik hoop echt z.s.m. internet thuis te hebben zodat ik niet steeds zoveel mis en zo laat moet reageren! Sterkte allemaal en ik probeer het allemaal in de gaten te houden, ook al zal ik niet altijd reageren!
    Zodra ik internet thuis heb, dan zullen jullie het merken; dan ben ik natuurlijk dagelijks een paar uur online ;)

Liefs Elma

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mmmm! Nee nog niet. Heb er wel trek in moet ik zeggen. Toch maar een keertje eentje halen. Ik heb trouwens net nog een babyshirtje gestreken met 'Hollandse Nieuwe' erop.

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Elma: Hallo! :) Ik herken precies je klachten met lopen etc. Zou je kindje ingedaald zijn? Ik had de eerste week (weken) dat ik thuis zat ook nergens zin in hoor. Nu de laatste weken is het opeens toegeslagen. Dus wie weet komt het nog? ;) En anders toch lekker niet.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Moeten jullie ook zo belachelijk WEINIG naar de wc? Ik drink me suf, en als ik dan ga, komen er 5 druppeltjes ofzo. En die voeten maar zwellen. :( Oh wat moet het heerlijk zijn na de bevalling weer gewoon te kunnen plassen zeg..

14. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ieks gaan jullie nu net over het enige dat ik ECHT niet lust schrijven....
    Wel heel gezond trouwens!

15. Amle

Amle Niet meer actief

Wij denken dat de kleine al wel is ingedaald, maar ik zal het volgende week ook ff vragen bij de controle. Je kunt het verschil namelijk heel goed zien op mijn buikfoto's van 33 weken en van 30 weken.
    En ja, als de nesteldrang bij mij niet komt, heb ik (gelukkig?) een moeder die hier standaard last van heeft :D . Dan komt die me wel helpen met poetsen e.d.

16. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Elma Nesteldrang? Ben maar blij is het nu ook veel te warm voor.
    En dat gevoel met de hond uitlaten herken ik heel goed. Ik heb soms het idee dat mijn botten daaronder dreigen doormidden te breken en ik ineens uit 2 helften besta.

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Heb natuurlijk meteen even die foto's bekeken.. ;) Je ziet wel verschil ja. Trouwens, je hebt echt een mooi bescheiden buikje voor 33 weken! Hij zal inmiddels wel weer flink gegroeid zijn.

18. Amle

Amle Niet meer actief

Ja, dat heb ik ook. Drink genoeg, maar hoef maar heel weinig te plassen? Gelukkig houd ik nog geen vocht vast... hopen dat dat, ondanks het warme weer, zo blijft!

19. Amle

Amle Niet meer actief

Ja, het is alweer gegroeid. Ik zal eind deze week weer nieuwe foto's maken en plaatsen!

De site reageert bij mij trouwens heel traag met het plaatsen van berichten?

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja dat is de hele dag al zo... En vooral als je anderen quote. Heel irritant.

Ik ga eens even eten koken. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

Deel Deze Pagina