Nou... omdat ik dan 37 weken zwanger ben en thuis mag bevallen. En ik 7-7-7 en 20-07-2007 te ver weg vind Ik ben het zwanger zijn zat. Laat uk nu maar komen. Dus dan is 20-06-2007 ook wel mooi. Tnx voor de complimenten over mijn mannetje! Nee, het is niet goed aan te draaien. Dus ik heb mijn vriendin gemaild en die stuurt een nieuwe schroef op die bij de box hoort. Dus probleem is half opgelost!
hahaha, maak maar een lijstje. De winnaars zal ik de avond ervoor een Pb-tje sturen als prijs! twinny
Ik belachelijk veel, voor wel 5 druppels. Ik moet om het half uur ofzo. Drink veel, hou ook veel vocht vast.
Lekker dan, kom je hier alleen maar om te piessen! Sjonge jonge. Dacht dat ik wel meer was dan een toiletjuffrouw! Tsss, dan haal ik ook geen IJS voor je in huis!
Ik ga op de bank hangen! Spreek jullie later weer. Komt zo een goede film... entrapment! Dus... DE GROETJES!
Welnee! Always save the best for last! (Heb ik het nu weer een beetje goed gemaakt?) Ik heb zo het idee dat ik eerst ga piesen en dan vervolgens uuuuuren blijf zitten! Lekker aan de limonade en het ijs..... Hmmmmm!
Twinny: Nu ga ik ook echt ff alles op alles zetten om het goed te raden... Ben even terug gaan bladeren naar wanneer je ongeveer zei dat de datum vast stond. Op 1 juni schreef je dat je nog maar een kleine 4 weken hoefde dus dan verwacht ik dat het tussen de 25ste en de 29ste komt. Maar goed nu moet ik nog gaan kiezen en daar ben ik momenteel niet goed in. Ik ga voor de 26ste en ik weet niet of je er blij mee bent maar dan is ook prinses Alexia jarig!
beebie wel omweg hoor, eerst assen dan julianadorp en dan Emmen assen en emmen ligt dichter bij mekaar das een dik half uurtje. haha enne dames als ik zwangerschapsduus van eva heb beval ik 22 juni 36/4 dus ik doe ook mee met het rijtje
Ik ben altijd slecht in gokken, maar laat me nu maar een poging doen: ik denk dat Twinny op 25-06-2007 gaat bevallen. Hoe ik erop kom? Geen idee, echt een wilde gok!
Pas op Dames.. Dadelijk worden we nog allemaal juni mama's ipv Juli mama's. Ik ga er vandoor. Mijn beste vriendin belde net of ik zin had in een alcoholvrij wijntje (vruchtensap)! Misschien nog tot straks maar waarschijnlijk tot morgen!
Uhm ik zou dan ook als laatste bij Eveline langsgaan, de terugweg, over de dijk... Emmen ken ik op mijn duimpje, dat is het probleem niet!
Ach ja, het is groter dan waar ik ben opgegroeid! Welke wijk woon je als ik vragen mag? En de lijst; ik heb je op 22 juni gezet. Ik twijfel alleen of je hebt begrepen dat het gaat om de bevaldatum van Twinny. Als ik je datum moet wijzigen dan hoor/lees ik het wel.
ik woon in angelslo (nog wel) druk op zoek naar iets anders. de 22 ga ik vanuit dan heb ik zelfde zwangerschapsduur hoop dat uk tot 37 week blijft zitten wil graag thuis bevallen
Ik gok dat Twinny op 30 juni bevalt, dan ben ik namelijk lekker aan het rocken op het Arrow rock Festival en hoor ik het geschreeuw niet