Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Heb Evelieveling en Lexi een PB gestuurd, maar de berichten blijven in de wachtrij hangen. Snapt iemand dat? Mailbox te vol misschien?

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Sonya, ik las dat je kleine meid een liesbreuk heeft opgelopen. Het blijft jullie ook niks bespaard. Heeft ze pijn? En mag je haar nu gewoon nog optillen en zo?
    Weet je ook al meer over haar oogjes?
    Sorry dat ik je ze bestorm met vragen. Ik snap het best als je geen zin of tijd hebt om het allemaal te vertellen, hoor. Dus voel je niet gedwongen om te reageren of zo. Wil je in elk geval laten weten, dat ik veel aan jou en je meiske denk en aan wat jullie allemaal mee maken.
    Groetjes, Melanie

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    op de computer I asume...? :evil:

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    HAHAHa, Niva!
    Was me niet eens opgevallen [LOL]

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    haha niva: dat was het eerste wat ik dacht!

Melanie: tis niet de bedoeling dat ik tijdens de keizersnee ga schreeuwen, hihi! Veel plezier alvast bij je Rock Festival!

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Zo, wat zijn jullie druk aan het schrijven geweest vandaag. Hier valt niet zoveel te berichten...Vond het bloedheet vandaag...Heb dan ook de hele middag thuis niks meer gedaan. Deze week heb ik mijn laatste lessen! HOERA!

Oh, en voor de goede orde: ik heb één ijsje op, te weten een raket! (hoor ik nu ook bij de club ;))?

Groetjes, Melanie

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Lijkt me idd niet zo'n goed idee....en mocht het toch zo zijn dan zou ik de anesthesist voor het tuchtcollege sleuren! Keizersnee zonder narcose...

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Whahaha!

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik hoop ook snel goede berichten te kunnen lezen over jullie meisje. Sterkte!

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    a dirty mind is a joy forever..zeggen ze dan..toch? ;) Grinzz

Zucht...sta alweer een tijdje droog, dat zal ut zijn denk ik haha

Even wat anders: hai melanie, lang niet gezien ! Gaat het goed met je?

Ik denk dat Twinny gaat bevallen op 20-06-2007
    Ik weet niet waarom :)

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    De helft van mijn meetlint is eraf!

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Twinny gaat in ieder geval niet in een weekend bevallen. Ik denk zelf de 28e. Op een donderdag.
    Gaan we samen bevallen, want Alex weet zeker dat junior dan komt! ;)

Melanie ik vind het niet zo raar dat je geen puf hebt! 3 kinderen, verbouwing, les geven, heet weer.. :confused: Ook een niet-zwangere zou er moe van worden hoor! ;)

Ik heb ook 1 ijsje op: perenijsje. En ik heb de banaanschuimpjes weer ontdekt. :(

Ik ga denk ik Alex overhalen Morris uit te laten, daarna lekker douchen en dan naar bed! Dus ik zie jullie morgen weer. Trusten!

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    OW BOEHOE en dan ben ik eindelijk a) terug van koor en b) bijgelezen, gaat iedereen verdorie naar bed! ;)

Zit nog even docu over de slag bij de somme te kijken op de belg (ja sorry ik heb een ding met geschiedenis, vooral de eerste wereldoorlog, volgens mij heb ik in een vorig leven toen iets belangrijks meegemaakt) dus is er nog iemand NIET naar bed om mee te kleppen?

Overigens: ik heb tijdens vrijwel de hele koorrepetitie kunnen staan, het was werkelijk een wonder! Ik heb echt lekker gezongen vanavond :D

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow en ik denk Twinny op de 27e, nergens op gebaseerd behalve dan dat ik zelf van de 27e ben (maar dan november) dus dat vind ik een mooi getal.

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahaha ja daar dacht ik dus ook aan, wat een stouties zijn wij toch met ons allen. Zouden we wat tekort komen?

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    :confused: Kan er alsjeblieft iemand hier op aarde GEURLOOS kattenvoer uitvinden? Ik zal die persoon dan nomineren voor een nobelprijs voor ik weet niet wat! Jak wat meurt dat spul toch altijd!

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien heb ik daarom wel voor de 30e gekozen? Ben namelijk van 30 november, haha!

19. Niet meer actief

Ik ben nog aan het bijlezen, maar hier wilde ik even op reageren. Hij zou wel op mij willen, maar helaas voor hem is het maar de computer...

20. Niet meer actief

Oké bijgelezen. Dames waar zitten jullie met de gedachten, Marc op mij tsssss.... [-X [-( :)

Marc zet net even op dit forum en ik aan tafel. Ik zag in mijn ooghoeken dit juli-forum voorbijkomen en ik dacht dat ik het onderschrift van Natasja zag staan (een moderator). Dus ik retenieuwsgierig waarom Natasja hier was en ik keek hem van de computer af. Meteen hier naartoe, geen natas te zien. Dus waar hij nu wel zat? Hmm, hij probeerde mezelf een PB te sturen, ik heb hem niet gehad dus als iemand net een PB uit naam van mij heeft gehad, It wasn't me...

Lexi Geurloos kattenvoer, goed plan. Doe maar ook meteen geurloos hondenvoer dan.

Ik ga zo naar bed en reageer morgen wel op de rest.

Oja, ik denk dat Twinny op woensdag de 27e gaat bevallen. Meestal doen ze keizersnedes midden in de week. Wie was ook alweer van de lijst? Noteer mij maar voor 27 juni!

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina