Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Eten: Pfft, gaat elke keer weer moeilijk. Ik zit nu de laatste tijd heel erg onbeschoft met mijn benen enorm wijd aan tafel. En dan nog lukt het bijna niet, als ik met de vork een hap naar mijn mond wil brengen houdt ik mijn andere hand eronder want het is zo'n lange afstand naar mijn mond toe.....

Datum Twinny: Ik ga ook een gokje wagen: Ik denk net als Elma 25 Juni.

Tanya: Hihihi, het eerste waar ik aan dacht toen je schreef dat 'Marc erop wilde' was ook niet aan de computer... sorry hoor, hihi.

Mij: Ik heb mijn nachtje niet.... (anders zat ik hier nu ook niet op dit tijdstip he). Alles doet me zeer, heb last van mijn darmen, mijn rug, mijn buik, benauwd (druk op de borst toen ik net nog op bed lag). Ik kon gewoon niet meer slapen... (Ik zit er ook over in dat ik vanmiddag moet werken en daar kijk ik zo tegenop! De hele dag op de been, ik hoop dat ik het overleef.....)

Is er nog iemand die me nu gezelschap houdt? hihihi.

Groetjes Miep

2. Niet meer actief

Hé als ik dat geweten had was ik vannacht ook even achter de PC gekropen. Lag namelijk ook weer eens wakker. Ik hoop dat je toch nog even lekker terug gekropen bent!

Liefs, Tanya

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    sorry Miep lag toen net weer in bed heb tot 4 uur opgezeten van de pijn. this net of mijn huid zo afgescheurd wordt hele nacht wakker geweest. zat om 3 uur online en heette toen Remy hahaha. eind van de middag naar de vk en daarna nog een huisje kijken. was het maar zo laat kon ik weer bijna naar bed.

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    zo, ben ook eens vroeg achter de pc, alhoewel .... 4 uur 's ochtends?
    Had vandaag geeen zin om duo te lezen op school, Meallán sliep ook nog (is nu net 3 minuten wakker); had ik hem weer uit bed moeten halen. Dus ik dacht bekijken jullie het maar... Het is namelijk ook nog eens zo, dat mijn eigen zoon al op AVI 6 niveau leest, dus ik zit dan bij de kinderen die nog niet eens 'wat is dat' goed kunnen lezen. En soms dank ik dan ook, van ja hallo, oefen eens samen met je eigen kind. Maar helaas, heel veel kinderen worden gewoon aan hun lot over gelaten.
    Maar goed, nu heb ik dus wel mijn boodschappenlijstje al klaar...Heb ik ook zo'n hekel aan. "Wat zullen we nou weer eens gaan eten?" Maar nu heb ik al een hele menukaart tot zondag, dus dan hoef ik vrijdag niet meer naar de winkel. Als Meallán zo klaar is met ontbijten gaan we ff naar het winkelcentrum. Wil bij de HEMA ons hele gezin nog van pyjama's voorzien. Zag dat ze hele schattige meiden nachthemden hebben. En dan snel weer naar huis voor dat de hitte weer ondragelijk wordt....
    Dus, dat zijn zo'n beetje mijn plannen voor vandaag. Gaan jullie nog wat spectaculairs doen?

Oh ja, droomde trouwens heel raar. Onze zoon was geboren, met een heel klein hoofdje. we liepen al meteen buiten rond en op eens constateerde Maura dat hij op 07-06-07 geboren was en dat vonden we zo grappig omdat Myron van 06-06-00 is.

Naja, gelukkig is 07-06-07 al geweest, haha. Denk dat ik in mijn droom de berichten over datums van gisteren op het forum heb zitten verwerken.

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wat een rare nacht is dit dan geweest, meiden! Met jullie allemaal die wakker lagen (of wakker achter de pc zaten) en Melanie die van die vage dingen droomt...

Ik heb gelukkig wel geslapen vannacht maar was vroeg wakker vanmorgen. Toen bleek dat mijn vriend al was gaan werken, hij had wel gezegd dat hij vroeg moest werken maar wist niet dat het zó vroeg was. Daarna verder gemaft en toen werd ik weer wakker omdat hij naast mijn bed stond. Klus was voorlopig klaar, moet hij vanavond weer om het te checken en ertussenin gaat hij thuis werken. Ik ga dus maar boven een klusje doen, zoals de vluchttas dan eindelijk inpakken en de wieg opmaken. En kunnen we gezellig samen lunchen :)

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow en Melanie, als je tijd hebt kan je dat van dat leesniveau uitleggen? Mag ook via PB hoor, als het de rest niet boeit of erg langdradig is. Ik ben zelf ook een leeswolf en denk niet dat ik bocco straks aan zijn lot over zal laten met lezen. Maar die termen van je zeggen me niks, voor mij is avi namelijk een bepaald type mediabestand voor filmpjes, hahaha ;)

7. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Twinny, ik zeg de datum niet omdat ik bijna zeker wet dat ik hem goed heb, zo wat heb ik een zelfvertrouwen. :D
    Als je je datum wilt weten ;) moet je maar even en pb-tje sturen.

Melanie, hier is het meetlint al aardig kort.
    Pepijn liet van de week vol trots het lintje aan zijn vriendje zien en zei dat de baby bijna komt.

Gisteravond de info avond gehad, was op zich wel leuk.
    Veel info wat we al wisten.
    Wel leuk is dat de partner in bij je mag blijven slapen (als er plek is), er een speciaal babybedje is als je van een keizersnede bent bevallen, fooddelivery geen probleem is, ieder bed een pc heeft.
    Ben wel blij dat ik geweest ben, ook even met iemand over mijn bevalling gepraat omdat ik op een andere afdeling beval, ze heeft het allemaal duidelijk uitgelegd.

Wowwwww, ik zit onder de 20 dagen! :confused:

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Halloooo, daar ben ik weer.
    Als ik het had geweten dat hier om 4 uur iemand zat, dan had ik me gemeld. Want ook ik lag wakker vannacht.

Ga vandaag een paar uurtjes werken (sms werk), wat in het huis doen, en verder lekker nestelen denk ik. Geloof dat het nu toch echt heftig begint toe te slaan!

KUS

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Sterrekind,

zo, onder de 20 dagen, jemig! Nu gaat het echt beginnen bij de juli-mama's!
    Maura en Myron ruzien alleen maar, wie er weer mag knippen. Meallán beseft het nog helemaal niet.

Waar ga je bevallen? Boven IJ? Klinkt wel erg luxe allemaal idd! Je zou bijna overwegen...

Groetjes, Melanie

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Lexi, je hebt pb!

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    zo, nu ga ik echt boodschappen doen...althans, als ik Meallán van de tv los kan rukken.....

12. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ja, ik in het Boven het IJ bevallen.
    Jij lekker thuis, toch?
    Had ik ook graag gewild maar daar heb ik me bij neer gelegd.

13. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Waar is iedereen?
    Zijn jullie nu alemaal in slaap gevallen?

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Thanks! Ook al terug gepb-d!

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nee, ben niet in slaap gevallen.
    Was even een stukje over mijn voeten aan het typen op mijn hyves pagina!

Ga nu even wat te drinken pakken en dan even wat 'nestelen'.

Maar ik ga nestelen in de kamer waar de pc staat, dus ik spiek geregeld even...

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Daarom neem ik mijn pc altijd gewoon lekker mee, dan kan ik spieken waar en wanneer ik wil.

Maar laat ik me eerst eens gaan aankleden!

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb helaas nog geen laptop.
    Was net aan het kijken voor mijn mobiele abonnement. Die moet verlengd worden en heb geen telefoon nodig. Dus ik dacht... dan kan ik wel een laptop erbij doen.
    Maar... het lijkt wel of je bij alle providers leuke cadeaus kan uitzoeken behalve bij Hi!

18. Niet meer actief

Nee, was niet in slaap gevallen. Was druk bezig met mijn dagelijkse ochtendritueel wat ik al 30 weken heb ;) . Ook probeerde ik een teek te verwijderen op Tygo zijn wang maar hij is panisch voor de tekentang, dus dat was ook weer een gevecht. Meteen ook wat grasaren verwijderd bij hem die in zijn nek zaten. Zometeen ga ik even langs de Kraamzorg, even de klossen ophalen en snuffelen in het winkeltje wat ze hebben want ik heb nog een waardebon van €5,- liggen en ik wil nog een Bfree flesje hebben. Want op de cursus hadden ze gezegd dat dat de enige flesjes zijn die je in de magnetron mag gebruiken. Bij andere witte doorzichtige flesjes komt bij opwarming in de magnetron een schadelijk stofje vrij (bisophenol A). Dus wil ik dit flesje gebruiken als we een keer niet thuis zijn (ouders, restaurant ofzo), want ik ga niet overal mijn flessenwarmer mee naar toe slepen. Die schadelijke stof komt trouwens niet vrij als je je flesjes opwarmt in de flessenwarmer.

Dit had ik meegekregen van die kraamverzorgster die ook op de cursus was met haar dochter:

De fles is gemaakt van honingkleurig B-free plastic. Dit nieuwe materiaal is gegarandeerd vrij van Bisophenol A, een chemische stof die de hormoonhuishouding verstoort. Van deze stof is aangetoond dat hij vrijkomt uit flessen van policarbonaat (oftewel witte doorzichtige flessen, zoals Avent) bij gebruik in de magnetron. Deze chemische stof wordt beschouwd als mogelijk schadelijk voor kleine baby's en het milieu. Plastic van B-free is ook beter bestand tegen hitte en gaat langer mee dan andere soorten plastic flessen.

Nu was ik niet van plan om thuis mijn flessen op te gaan warmen in de magnetron maar een flessenwarmer. Maar die heb je niet overal bij de hand en ik heb toch nog die bon, dus ga ik er maar 1-tje halen.

Verder voel ik me nog steeds hondsberoerd, volle snotkop, keelpijn, hoofdpijn en veel hoesten, bah...

Liefs, Tanya

19. Niet meer actief

Kan je niet bij een andere provider gewoon een nieuw abonnement afsluiten en je oude opzeggen? Heeft Marc vorig jaar ook gedaan. Ikzelf heb geen abonnement, maar prepaid. Ik heb uitgerekend dat ikdan voordeliger uit ben omdat ik vaak gebruik om te sms-en en in geval van nood te kunnen bellen en gebeld te worden.

Liefs, Tanya

20. Niet meer actief

Karlijn Heb je al een uitslag van je urine?

Deel Deze Pagina