oke, dit leidt tot niets. Ik wilde hier de logeerbedden gaan neerzetten, maar nu past het niet tegen dat muurtje. Ik moet dan echt alles verbouwen in deze kamer. En daar heb ik dus geen zin in. Eens denken waar ik dan ga nestelen!
Tanya, dus ook de flessen van Advent geven die stof af? En beterschap, meid! Eveline, grappig ik was ook net op hyves mijn profiel aan het veranderen. Ik zal even zoeken maar er zijn shops waar je je oude abbonnement kan verlengen en een kadootje kan uitzoeken. Lexi, ik moet zo lachen om jou en je laptop. Hij gaat echt overal mee naar toe.
Ja ze zeggen alle witte doorzichtige plastic flessen. Die fles die ik zo ga halen is ook niet wit doorzichtig, maar bruinig doorzichtig. Ik ga me zo echt even naar buiten slepen, ik hoop dat de frisse lucht wat wonderen doet. Liefs, Tanya
Ik heb begrepen dat je toch al beter niet je flesjes kan opwarmen in de magnetron. Want dan verhit het zich niet constant. Dan kan het op bepaalde plekken warmer zijn dan op andere plekken. Dus ik denk dat ik het maar gewoon in een pannetje met warm water opwarm. sterrekind, wat is jouw naam bij hyves?
Ik gebruik voor thuis een flessenwarmer, maar het zal wel eens voorkomen dat je bijv in een restaurant zit ofzo waar ze dus niet de moeite nemen om het in water op te warmen en hem in de magnetron gooien. Of als je op een terrasje zit ofzo. Nee, je kan het beter helemaal niet opwarmen in de magnetron (tepelsientje al helemaal niet) maar soms ontkom je er niet aan. Is het bij jullie ook zo grijs en grauw buiten of niet? De temp vind ik wel lekker maar heb toch liever een zonnetje erbij, wordt ik zelf ook wat vrolijker van. Liefs, Tanya
Die heb ik niet verzonnen hoor! Dat was iemand anders hier en dat vond ik zo'n leuke uitspraak dat ik hem erin hou ! Liefs, Tanya
Oké, 1 schoen aan... de andere ook... jas aan... laptop dicht... sleutels en tas pakken... en nu ga ik echt even naar buiten...
Dag dames, Ben niet naar de HA geweest. Ik heb namelijk ook de HELE NACHT wakker gelegen. Kon eerst al niet in slaap komen, toen heb ik geloof ik 3 kwartier geslapen. Om 3 uur weer wakker. Ben er nog uit geweest, beneden tv gekeken. Huilbui gehad en Alex wakker gemaakt. Toen om 7 uur eventjes weggedoezeld. Toen begon Morris bij ons op de kamer te spugen om de 3 kwartier ofzo. Nu zitten er overal mooie gele vlekken in de lichte vloerbedekking. Ik sta te trillen op mijn benen nu maar in bed blijven liggen had geen zin meer. Ik haal het hopelijk vanmiddag wel in, of vannacht. Dus ik breng morgen wel urine weg, moet toch op tijd op omdat ik naar de VK moet. Hier trouwens ook pijn in darmen, maag, baarmoeder, net als Miep. Pfff wat een geklaag. Ik ga zo eerst een smoothie maken voor mij en Alex, als hij terug komt met Morris. Die drink ik trouwens elke dag: bevroren en vers fruit in de blender, yoghurt en een beetje sap en mixen maar! Heeeeerlijk.
Ik ga me douchen, moet zo naar de vlos. Vraag me alleen af hoe ik schoenen aan kan doen. Het zijn echt ehm... klompen vlees met cocktailworstjes eraan!
Dit vind ik zo schattig! Beseft hij echt wat het is, een baby erbij? Lijkt me voor hem ook wennen. Jij schiet echt op ja, 20 dagen! Misschien heb ik het gemist , maar krijg jij nou ook een keizersnede? En heb je ook al een datum dan?
CROCS kopen! Al pas ik zelfs daar amper in met mijn dikke voeten. Denk maar zo: de 20e komt al dat vocht hard van pas... Maar zeg het wel even bij de VK zometeen.
Kar, kan jij volgende week woensdag? Is dat een mooie tijd om te bevallen? Eigenlijk wil ik tegelijk bevallen. Dus moet landa een dag vrij houden om al onze sms'jes te kunnen verwerken. Is dat wat? Volgende week woensdag samen bevallen? We hebben onze kinders al aan elkaar uitgehuwelijkt, is wel zo makkelijk als ze later hun verjaardagen samen kunnen vieren. Toch?
Ja, hij heeft echt het besef dat hij een broetje of een zusje krijgt. Hij heeft ook al namen bedacht, Lodewijk of Suzie dat zijn 2 muisjes die in het boek Otje voorkomen. Volgende week maandag word ik getoucheerd en dan word er waarschijnlijk een datum geprikt. Ik word ingeleid vanwege de pijnbestrijding die ik wil. Schoenen? Wat is dat? Ik loop alleen nog maar op mijn Birkenstocks, heerlijk.
Ja daar teken ik voor...! Ik kon vannacht ook alleen nog maar denken: die baby moet eruit! Ik vind 20-06-2007 ook wel een mooie datum.
Zo, gewassen en aangekleed. Nu nog even wat oogpotlood opsmeren en dan lijkt het weer wat Goed Kar, dat gaan we doen, 20 juni samen bevallen! Moeten we even Landa inlichten Hoe is het nu met Morris? Minder ziek dan vannacht?