Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Ik ga wat doen.
    Anders komt mijn thinks to do-lijstje nooit af, en zit ik zometeen met een baby aan de borst en een lijstje.

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Leuke verspreking!
    Als je inderdaad niets doet dan blijft het bij 'think to do' ;)

Ik ga naar de vlos, dan een ondersteek en klossen halen.
    Verder een cartridge voor mijn printer, nieuwe enveloppen en dan ben ik er weer!

Tot strakkies!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Sterrekind, werk ze!

Eveline: ja, hij heeft fijn gewandeld en goed gegeten. Ik denk dat zijn maag te leeg was. Het was wel de laatste keer dat ik hem op de slaapkamer heb gelaten. Succes zo!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooooh erg he?! En dan die mannen die met de afwaskwast voor het gewone spul denkt te mogen afwassen! (daar heb ik ernstig iets tegen!)

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Misschien kun je mij de datum ook PBen. Dan zet ik je wel op de lijst, maar maak ik de lijst niet openbaar. Is dat een idee?

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Info avond waarvan Sterrekind? De plaats waar je gaat bevallen neem ik aan, maar is dat een kraamhotel ofzo?

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Als je je zo beroerd voelt kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Dit is ook de tijd dat meer mensen gaan vragen of je het al zat bent merk ik. Hebben jullie dat ook?

Ben ik trouwens de enige die zoiets heeft van laat mij maar lopen tot de uitgerekende datum?

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Tot de uitgerekende datum zou ik nog wel okee vinden, er moet nog wel het een en ander gebeuren hier in huis. Maar daarna moet het echt komen...!
    Ik vrees alleen nog wel 5 weken rond te lopen zo. :(

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tsja, wat mij betreft mag junior ook wel wat eerder komen.... Ben het zo zat allemaal.

Wat een slechte nacht gehad zeg, er waren er meer heb ik gelezen! Ik ben na de tijd wel weer op bed gegaan en heb nog wel even kunnen slapen, maar echt uitgerust ben ik zeker niet....

Oh ja, iemand had het over ongedierte in het zwembad. Moet er niet aan denken! We doen er elke avond chloortabletjes in hoor. Gisteren lag zowat de hele buurt hier in het bad, hihihi. Ben ik er maar uitgestapt en snel een badhanddoek omgedaan, voel me net een zeekoe in mijn bikini....

Groetjes Miep

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Tot minimaal 37 weken is toch wel wenselijk vind je niet? Als je nou daarna alle dingen doet die de bevalling schijnt op te wekken... tonic drinken, over hobbels rijden, veel sex (of in ieder geval klaarkomen), ananashart eten... uhm wat nog meer? Geen wonderolie gebruiken las ik hier! Weet niet meer wie die tip gaf, maar het is mij bijgebleven! :D

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Echt tot 42 weken? Denk je? Nee ik denk niet dat jij zo lang doorloopt. Ik weet niet waarom maar ik denk dat jij misschien nog wel in juni bevalt, spontaan! Niet op de 20ste, dat is wishfull thinking, maar de 30ste ofzo. :D Nogmaals, geen idee waarom ik dat denk hoor!

Ik ben benieuwd wie de geweldige datum van 07-07-'07 haalt! Die eer wil ik wel op me nemen! ;)

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ooh ik hoop dat je gelijk hebt Beebie!
    Net als Miep ben ik het goed zat. Maar ook met vlagen hoor.

Heb net nog de voortuin gewied en geharkt. Nu helemaal buiten adem. En ik krijg weer zere billen.

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Hey lady's,

Wat gaan we gezellig hard zeg. Hoop dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik nog niet alles heb bijgelezen.
    Eef; prima reactie meid (alweer 15 pagina's terug ergens). Ik had het niet beter kunnen zeggen en heb het daarom ook niet gedaan :-# .
    @Beebie: tot het eind wachten zit ik ook niet echt op te wachten, maar 07-07-07 wil ik ook wel voor gaan :D . Zelf denk ik dat het eind juni/begin juli wordt. Maar ja, afwachten maar.

Ik mag zo lekker naar de kapper! Moet van mezelf eerst nog wel wat dingen doen (was, papierwerk) en dan lekker genieten! 3 uur verplicht stilzitten en je laten verwennen, wat vervelend ;) .

Gisteren weer bij de VK geweest. Bloeddruk weer wat gezakt: 110/70. Mijn oma was mee en die vond het helemaal fantastisch. De VK nam ook wat extra tijd voor haar, dat was wel lief.

Is het woord IJS al gevallen vandaag? Ik ben ook een echte julimoeder. Elke dag staat het wel op het menu!

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    dubbel gepost

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja 37 weken is minimaal.... Vanaf dan mag junior wel komen! Maar aan de andere kant, als junior later komt dan de uitgerekende datum, dan krijg je weer langer verlof! Is ook wel weer leuk.
    Maar zoals ik er nu over denk, mag junior zich met 37 weken melden....

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ben jij niet 1 van de meiden die tegen een ander zegt rust te nemen? En ben jij niet 1 van de meiden die weer eens een nacht beroerd heeft geslapen? Neem je zelf wel genoeg rust?

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja Kar! Doe jij ook es even rustig aan! Je gaat toch niet meer de tuin aanharken! Pfff, hoe krijg je het nog voor elkaar?!?!

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Voor mij zou dat niet opgaan omdat ik 4 weken vakantie opneem na mijn verlof. Dus als ik later zou bevallen zou ik gewoon minder vakantiedagen hoeven inleveren denk ik. En ik neem de 4 weken al vrij van mijn overuren uit 2006! :D

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ohoh, dat zeg ik nu wel dat junior mag komen als ik 37 weken ben, maar dat zou betekenen dat junior op 28 Juni zou komen en dan hebben we feestweek en net die dag volleybaltoernooi... En daar doet mijn mannetje ook aan mee (ik vorig jaar ook, dit jaar ben ik coach grmpfff). Ze gaan als team ook nog verkleed, stel je toch voor dat de bevalling begint en mijn mannetje in zijn verkleedkleren bij de bevalling moet zijn of zelfs mee moet naar het ziekenhuis, whahaha.

Groetjes Miep

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Maar zou je dan niet alsnog 4 weken vakantie op kunnen nemen? Dus eigenlijk je 4 weken vakantie gewoon wat opschuiven?
    Tsjeempie, wel lekker hoor, 4 weken vakantie nog van 2006..... :confused:

Share This Page