Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Volgens mij is het Sterrekind die al op 20 dagen staat, dat betekent dat ze al over de 37 weken is. Bij mij staat er nog 37 dagen en ik weet nog wel dat we blij waren dat het aantal dagen onder de 100 zat.... Waar is die tijd toch gebleven?!?!

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, ik ben in principe thuis, tenzij er iets is waardoor ik alsnog naar het ziekenhuis moet. Maar dat verwacht ik eigenlijk niet. Tot nu toe ging het ook altijd goed, maar zul je zien dat deze in het vruchtwater gaat poepen, haha....
    Wanneer moet je dan naar het ziekenhuis? Het ergste lijkt me altijd het vervoer, met weeen in de auto. Ik moest toen na de bevalling van Maura in het ziekenhuis gehecht worden. Elke hobbel was een hel! En dat terwijl Maura al geboren was!

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja het gaat echt snel! Ik kijk weleens bij de februari-2008 mama's ofzo, en die zijn nu rond de 4/5 weken zwanger. Ik weet ook nog zo goed hoe dat voelde! En nu alweer op het eind..

Ik weet dat ik rustiger aan moet doen, maar ik heb nog steeds de hoop dat als ik mezelf uitput, ik beter slaap. :( Gaat niet echt op geloof ik. Ik ga het morgen eens overleggen met de VK denk ik.
    Ik begin bang te worden niet fit genoeg te zijn voor de bevalling!

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Beebie: ik ga 07-07-07 niet halen, althans, dan zou ie veel te vroeg zijn. Ik ga zelf voor 27-07-2007 en als het echt niet lukt in juli, dan ga ik voor 07-08-07.

Ben trouwens benieuwd of eimand pb gehad heeft van Twinny. Ze had het toch beloofd aan degene die het juiste datum raadt. Maar ja, die gaat het natuurlijk niet verklappen.......

Lexi, ben ook niet gaan slapen...maar boodschappen gaan doen. Heb ook nog heel wat kleren ingeslagen voor de kids. Myron vond vooral het Spiderman Black -T-Shirt echt geweldig.
    Ik heb trouwens 2 totaal verschillende boys. Meallán is echt een prototype jongen, houdt van voetbal en autos en alles wat wielen heeft.
    Myron zou nooit de moeite nemen om achter een bal aan te rennen, auto's interesseren hem geen ene moer. Hij is van de dino's, draken en actiohelden. Momenteel vooral spiderman!

Zo, ga de kids weer ff naar school brengen en dan? Twijfel tussen opruimen en een dutje doen....

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Hahaha nee Twinny houdt ons gewoon in spanning tot de dag zelf denk ik!

Leuk toch dat ze zo verschillend zijn, die boys van je? Lijkt me anders ook maar saai als het alleen maar over voetbal gaat he!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga even proberen een middagdutje te doen.
    Tot later!

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Trusten Kar!

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Over een half uurtje ga ik weg.... werken.
    Ben half 11 vanavond vrij, ik kijk er nu al naar uit!

Groetjes Miep

9. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nog niet bijgelezen. Eerst een verslag van mijn APK!

Dit was mijn laatste bezoek aan de vlos.
    Waarom? Nou, mijn volgende afspraak staat op 21-6-07!
    En ja... ik beval 20-06-07 heb ik afgesproken met Ukkie en Karlijn.
    Dus... ;) :p

Ben nu in totaal 18 kilo aangekomen. Ukkie wordt op dit moment zo'n 3500 gram geschat. Dus nog steeds aan de maat. Als er echt nog 4 weken bijkomen dan zal ukkie gelijk naar de kleuterschool kunnen ;)
    Bloeddruk is laag en verder is alles oke.

Heb uitleg gekregen over wanneer ik mag/kan bellen. Mijn zwangerschapskaart mee, een recept voor de vitamine K shot, een buisje voor bloed uit de navelstreng i.v.m. mijn rhesusfactor.

Gelijk een ondersteek en klossen gehaald.

Ik ben er klaar voor. Nog 1 week en 1 dag en ik ga bevallen ;)

Ze moest er wel om lachen toen ik zei dat ik de 20ste ga bevallen. Als het me lukt dan moet ik er maar cursussen in gaan geven. Zullen vast meer vrouwen zijn die de geboortedatum van te voren willen vaststellen.

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Kar, ik denk dat ik je voorbeeld ga volgen.....ff een uurtje plat. Moet vanmiddag ook nog naar zwemles met Myron, dus dan kan ik nu beter even uitrusten...Gelukkig hoef ik vandaag niet te koken...restjesdag, haha!

11. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Trusten Kar en Melanie!
    Werk ze Miep!

Nou, zit ik hier weer in mijn eentje, met al mijn vrienden.

Iemand riep IJS!
    Nee, dat woord was vandaag nog niet gevallen.
    Ik heb geen ijs in huis.
    Maar heb wel een lekker bakkie tomatensoep op. Had ik gewoon zin in!

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik wil ook ijs!

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Wat voor ijs wil je?

14. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    maakt niet uit alles wat lekker is en ijs! hahaha

15. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    der is hier een meisje die haar broek aan het aantrekken is(achterstevoren) hahaha

16. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Wel knap dat ze het probeert! Wat wordt ze al groot he?

Sorry, maar ik heb geen ijs voor je in huis en ik heb geen zin om boodschapjes te doen.
    Strakjes pas weer!

Ik heb wel een bakkie tomatensoep voor je.

Goed, ik ga nog even aan het werk! Tot later!

17. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    groot wordt ze zeker bijna 20 maandjes alweer. bedankt voor het aanbod maar vind tomaten blehhhhhh. ijs heb ik hier ook niet ben bij pa en ma thuis heb ik wel ijs, maar de winkel is hier dichter bij(beneden) maar toch te lui om heen te lopen. vanaaf maar ijsje nemen. over een uur naar de vlos.

18. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    werkze nog even btw. ik ga maar ff spelletje doen verveel me

19. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hallo zwangere dames! gaat alles goed bij jullie?
    hier even snel een update...
    Chedella groeit als kool, er zijn al kleertjes die ze niet meer aan kan :)
    ze heeft nu echt al bolle wangetjes en begint een onderkin te krijgen van al het eten. :p
    Verder weegt ze nu 2260 gram en is ze al 44 cm groot!
    vandaag is ze precies 6 weken oud!
    ze drinkt nu 3 keer per dag bij mij en voor de rest flesjes...
    Het gaat allemaal geweldig en de kinderarts vertelde dat als het zo goed blijft gaan ze over 3 weekjes mee naar huis mag..

hoera hoera :) :)

We zijn er echt allemaal aan toe want het ziekenhuisleventje begibt zijn tol te eisen..
    ben nu lekker de babykamer aan het inrichten..eindelijk...
    heeft even opzich moeten laten wachten maar het word mooi.
    gek idee dat wij al weten hoe ons meisje eruit ziet en in dat bedje komt te liggen.

Verder lees ik dat jullie het zwaar hebben met die dikke buiken..gelukkig dat het weer nu iets minder is he!
    zeg dames zet hem op de laatste loodjes voor jullie wondertjes er zijn en voor me zelf ook voor dat ze naar huis mag :p

laat de weken maar voorbij vliegen nu!
    veel liefs ps heb de laatse nieuwe fotos van haar in mijn album....

20. Niet meer actief

Hee Sonya,

Gelukkig dat alles weer beter gaat. Ik las ook dat het geen liesbreukje was maar vocht en dat de uitslag van de ogentest ook goed was! Ik ben blij voor je meid! En ik heb meteen in je album gekeken en wat een lief meisje is het toch!

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina