Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Mag ik dan wel een hele mooie datum in juli?
    ja, 20 juli is mooi, maar is me veel te ver weg.
    IK HEB GEEN ZIN MEER.
    Ik wil weer 'normale' dingen doen.
    Paardrijden enzo!

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Melanie, komt er dan misschien ook nog een nummer 5?

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Doet me denken aan mijn bevalling van Maura...
    Mario ging 's ochtends naar zijn werk met de woorden \tot vanavond'. En ik zei "niks vanavond, ik bel je vanmiddag wel". En ja hoor, om 12 uur kwam de verloskundige omdat ik zo'n buikpijn had, toucherde me en ik bleek al 4 cm ontsluiting te hebben. Toen kwamen ook echt de weeen. Dus ik Mario opgebeld en hem ervan verzekerd dat het geen grapje was, maar dat het echt begonnen was..... Half zes werd Maura geboren, dus hij had het nooit gehaald :)

4. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Jongens of meisjesmama: Ik heb geen idee wat ik ben. Wij zijn thuis met 3 meiden en hebben nooit met poppen etc gespeeld. We hebben thuis een boerderij en waren altijd buiten, in de stallen aan het ravotten of aan het spelen met tractors.
    Dat echte meisjes of jongensmama gevoel ken ik dus nog helemaal niet. Wel leuk om er eens even over na te denken, nog nooit gedaan.

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
  6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    dubbel ooops

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zo kom je in ieder geval aan veel berichtjes! tripple ooops!

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat dacht je van 07-07-'07? Hoe mooi wil je het hebben? Ik teken voor die datum hoor! Maar ik wil hem best delen! ;)

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Je leest niet goed he!
    DAT WIL IK NIET!
    Te ver weg!
    Ik weiger!
    Ik ga gewoon de natuur dan al eerder helpen.
    Dan ga ik wel trampoline springen ofzo, de zwaartekracht opzoeken.
    ERUIT met dat kind!

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    he ja, was 1 keer vertellen niet genoeg?
    Ik wil het kind 3 weken te vroeg en jij gewoon ruim een week te laat! Lekker dan. Je gunt me weer veel!

11. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Zo... ik ga afwassen.
    Spreek jullie strakkies weer!
    DIKKE KUS!

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, dat denk ik niet....Bij Mario zit nu een knoop in, dus die wordt dan sowieso niet de vader....leg dat maar eens uit... en daarnaast, ben nu 33, 4 kids is toch meer dan genoeg gedaan tegen de vergrijzing of niet?
    Hoop wel dat Maura ook een jonge mama wil zijn (net als ik 24, niet 16 of zo), dus dan komt er ook weer snel een kleintje in huis....
    En in de tussentijd heb ik ook nog mijn broer (van 31) en mijn zussen (van 23 en 21). Die moeten allemaal nog beginnen.....

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Neeee ik bedoelde ook 07-07-07 maar toen ik het berichtje tikte zag ik dat ik 20-07 had getikt. Tussentijds veranderen werkt niet heel goed, dus vandaar mega veel berichtjes over niets! :oops: Maar ik bedoelde dus 07-07-'07. Dat is toch nog wel te doen? Dat is voor je uitgerekende datum!

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    "uhm.. lieffie... ik moet je iets vertellen... we krijgen een kindje! :oops: Neeeeee het is echt van jou! Bij 1 op de 55689571894 kan het zijn dat er toch nog stiekem heel per ongeluk 1 zaadje langs schiet... heb ik wel eens gehoord....." ;)

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Nou, dan kun je Mario wel tussen 6 planken hier weghalen, die moest al 5 maanden aan bummetje wennen.....Tja, had ie maar 2 weken eerder onder het mes gemoeten :)

16. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Zo ik ben er ook weer.
    Eigelijk nog niks gedaan alleen verf gehaald en geslapen.

Sonya, wat heb je toch een lekkere meid!

Eveline, sorry maar ook ik denk dat het bij jou later komt.

Beebie, ik zou ook wel 07-07-07 willen maar ik denk eerder dat ik gelijk met Twinny ben.

Ik zou eigelijk een noedelsoeppie gaan eten maar het is al half 5, ik neem wel en ijsje.

Hoe gaat het eigelijk met Zanoni en Kim?

17. Niet meer actief

Dames even snel.

Ik heb eindelijk eens gerust vanmiddag! Dus aplausje voor mezelf... \:D/ =D>

Vitamine K is een bloedstollend middel. Pasgeboren baby's kunnen dit nog niet zelf aanmaken. Mocht ik nu eerder spontaan bevallen wordt ik ook helemaal volgepompt met vitamine K, omdat ik dus bloedverdunners gebruik. Als ik pilletjes slik en die zijn een keer verkeerd afgesteld (kan gebeuren) moet ik ook vit K druppels innemen.

Flesjes in magnetron Ik heb het ook maar horen zeggen dat witte doorzichtige plastic flessen niet in de magnetron mogen. Er is nog niet heel veel over bekend, maar heb het volgende op internet gevonden:

Wat is Bisphenol A?

Bisphenol A is een chemische stof die de hormoonhuishouding verstoort. Deze chemische stof wordt beschouwd als mogelijk schadelijk voor kleine baby’s en het milieu.

Van deze stof is aangetoond dat hij vrijkomt uit flessen van policarbonaat, waar onder andere babyflessen van gemaakt zijn. Het Wereld Natuurfonds (WWF) adviseert geen policarbonaat zuigflessen te gebruiken, omdat ze Bisphenol A bevatten. Deze potentieel schadelijke stof kan in de voeding van uw baby terecht kan komen.

En aangezien ik toch nog een waardebon had liggen heb ik hem maar gekocht, ik neem liever het zekere voor het onzekere.

En nu ga ik soep maken (tomaten-groentesoep, stond al op de planning voordat Eveline erover begon ;))

Liefs, Tanya

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik weet dat kimkivits vanmorgen hier nog heeft gelezen. Ik zag haar naam staan.
    Maar ze voelt zich tussen 2 groepen in en daarom reageert ze niet. Erg jammer.

Zei nou iemand IJS?

19. Niet meer actief

Nee , tomatensoep!

20. Niet meer actief

Ja, idd erg jammer!

Deel Deze Pagina