Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Tanya, waar kan je die andere flesjes kopen?

Hier zitten we een ijsje te eten, we hebben allebei dezelfde smaak maar meneer wilt de mijne proeven (lees opeten).

2. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Zeker jammer, ik wist niet dat Kim bij het andere groepje zat.

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik lees zo verder maar wilde even reageren! Wat een prachtig meisje is het! En als je vergelijkt met de foto's van 2 weken geleden groeit ze inderdaad als kool! Wat kijk je trots, Sonya! :) Ik hoop ook dat ze over 3 weken naar huis mag. Kun je nagaan hoe sterk ze is.

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Zoo ik ben er weer. Al eventjes wakker hoor. Ik heb wel eventjes geslapen, maar Morris sloeg elke keer aan omdat er post of reclame bezorgd werd. :( Ach, hij bedoelt het goed.

Ik vind het zooooo heerlijk dat het iets koeler is - hier tenminste wel. Kreeg het net zowaar weer eventjes koud! ;)

Melanie: grote kinderen al inderdaad.. Maar die dingen zijn ook juist waarop ik me verheug. Als ik van die jochies zie spelen op straat met skelters of skateboards denk ik ook: over een paar jaar loopt die van mij hier ook zo rond. Heerlijk! :)

Tanya: Ik vroeg me al af waar je was.. Maar je hebt gewoon gerust! Goed hoor! ;) Voel je je al iets beter nu? Minder grieperig?

Eveline: Fijn dat de APK weer okee was! En vitamine K, daar is nog met geen woord over gerept bij mij.. Vreemd. Morgen wil ik een aantal vragen gaan stellen dus die stop ik erbij.
    (En, misschien dozig :oops: maar wat is sms-werk?!)

Ik vind mezelf ook meer een jongensmama. Al voor ik zwanger werd. Ik was ook opgelucht dat het een jochie was. Zo bang mijn eigen complexen en onzekerheden op zo'n klein meisje over te dragen. :( (Niet dat je een jongen niet kan verpesten natuurlijk..) Ik heb ook het idee dat ik van Alex veel meer kan verwachten nu hij een zoontje krijgt, qua opvoeding.

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Een kwestie van 'meant to be' dan! Dus nummer 4 was ook niet echt gepland?! Cool dat bummetje toch komt! 8)

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ze kan toch met beide groepen kletsen? Er hebben toch meer meiden van 'hier' contact met meiden die zijn vertrokken? Dat is toch geen punt?

7. Amle

Amle Niet meer actief

Hey ladies,

Weer heel wat afgekletst vandaag.
    Sonya: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met de kleine. Het is werkelijk een schitterend popje!
    Eveline: fijn dat je een goede APK hebt gehad. En vitamine K? daar is bij ons ook nooit over gesproken.

- Ik zie mezelf ook sterker als jongensmama. Ook al voordat we wisten wat het is, was dus ook extra blij dat het een jongetje is!
    - Bevallen: ik hoop een dag na de datum te bevallen: 20-07-2007. Vind het gewoon een mooie geboortedatum...
    - Verder gaat alles goed hier. Het weer is beter te harden (geen zon, wel lekkere temp.).
    Vandaag een nieuwtje gehoord, wat ik nog niet mocht weten: een vriendin van mij is ook zwanger. Ze wil het me zelf nog vertellen, maar heb het per ongeluk al van een ander gehoord.
    Ze is nu 9 weken en is in het begin 1 kwijtgeraakt. Ze was dus zwanger van een tweeling. Nu gaat het goed geloof ik. Ze is in januari uitgerekend. Erg leuk, een speelmaatje voor onze zoon! Ik hoop voor ze dat alles goed blijft gaan!
    - IJs: heerlijk.... jammer genoeg heb ik niets in huis :(

Probeer morgen weer ff online te zijn.
    Tot dan!

Liefs Elma

8. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Raar hoe, hoe de informatievoorziening overal zo verschillend loopt.
    Ik heb hier dus niet gehoord dat dat vocht vasthouden 'moet' om je bevalling makkelijker te laten verlopen.

sms werk... ehm... stel jezelf een aantal 'mooie' dames voor. Dat ben ik dan. Allerlei geile rukkers sms'en en daar geef ik dan antwoord op. Allemaal via de pc. En als mijn werkuurtjes erop zit, dan neemt iemand anders het werk van me over. Die moet dan even de laatste berichten doorlezen en die sms't weer heerlijk door met die 'losers'.

Ze willen allemaal afspreken en sex hebben. En ze zijn allemaal knap en gespierd. En sommigen jagen er wel zo'n 50 sms'jes doorheen op een dag! KASSA... want dan krijgen ze er 50 terug van 80 eurocent per bericht. Dat loopt lekker op he!

Goed, ik ga eens bij het eten kijken!

9. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Okay thanks..! Dat verheldert de zaak weer een beetje. ;) Scheelt dat het via de pc kan, ik zag je al met blauwe duimen zitten te sms-en.. Hihihi.

Ik moet alleen eten vanavond, Alex heeft late dienst. Wordt denk ik een omelet met groenten, en brood erbij.

10. Niet meer actief

Karlijn Ik heb dan wel gerust maar echt lekker voel ik me (nog) niet. Nog steeds snotkop, hoofdpijn, keelpijn, veel hoesten (vindt ukkie prrachtig want die schopt er flink op los!), en nog steeds moe...

Sterrekind Onze kraamzorg heeft een winkeltje en daar heb ik ze gehaald, maar je kan ze vast wel ook bij babyzaken halen. Ze heten B-free flessen. Ze zijn best prijzig, dat moet ik wel erbij vermelden (€9,95 voor een 125 ml fles).

Eveline Goed dat je weer APK goedgekeurd bent. Persoonlijk zou ik flauwvallen bij zo'n lage bloeddruk. Heb zelf altijd een te hoge gehad en ook medicijnen daarvoor gehad. Sinds dat ik zwanger ben is hij elke keer keurig gemiddeld (120/80). Enne voel nog eens aan je water? Ik denk dat ukkie een jongen is en Marc denkt een meisje. Ben benieuwd wat jij denkt! Enne, pinda komt nu 200 gram per week aan, dus als jij pinda nog 4 weken draagt is ze 800 gram zwaarder. Dus als ze nu op 3500 gram geschat wordt, kan je nog best de 4500 gram halen...

Melanie Gave taart! Ben heel benieuwd naar de reactie van Myron!

Lexi Ik ga erin zetten bv dat ik geen stagiaires een leerling-vk wil, die ook even willen voelen hoe het erbij staat. Over dat aanpakken inderdaad, wel of geen spiegel bij mijn doos, zoveel mogelijk dezelfde mensen steeds ipv steeds een ander, pijnbestrijding, niet onnodig inknippen. Dat soort dingen. Gewoon de dingen opschrijven hoe jij het graag wilt of niet. Oja, en als je van plan bent bv te geven dat ze niet 's nachts stiekem gaan bijvoeden met de fles als je dat niet wilt (en in het ziekenhuis bent natuurlijk).

Beebie Had je mij al genoteerd voor 27 juni als bevaldatum?

Jongens/meisje mama. Ik zie mezelf niet echt als een jongens of meisje mama. Ik denk ook niet aan oh met een meisje alleen maar tutten en met een jongen ravotten. Ik was vroeger meer een jongen-meisje. Ik klom in alle bomen (en viel er ook vaak uit), speelde met het technisch lego en mecano van mijn broer en hield (nog steeds niet) van rokken of jurken. Als ons meisje ook zo is vind ik dat prima, en als ons zoontje liever met poppen speelt vind ik dat ook prima. Als het kind maar happy is, toch (maar zo denken jullie er vast ook over). Oké, en nu komt een grote ontboezeming cq angst van mij: ik zou, als we een meisje krijgen, wel heel even moeten slikken om de boel bij haar down there schoon te maken op het begin. En ook als zij straks wat groter is niet meteen enge dingen gaan denken als ze met papa onder de douche wil. Dat ik zulke dingen meegemaakt heb, wil natuurlijk niet zeggen dat Marc dat gaat doen (en als hij dat doet dan trap ik hem zo het huis uit, zonder pardon!). Met een jongen heb ik dat veel minder. Ach nog enkele weekjes en we zullen zien wat de grote verrassing van ukkie is!

Net hebben ze de ondersteek en 8 bedklossen gebracht. Ik was daar vanmorgen heen gelopen (is vlakbij) maar ze waren toch iets te zwaar om te sjouwen. En aangezien de directeur van dat bureau hier vlakbij wootn bood hij ze aan om ze te komen brengen, scheelt mij weer sjouwwerk!

Zo dat was weer een hoop klepwerk van mij :oops: (had wat goed te maken van vanmiddag ;) ).

Liefs, Tanya

11. Niet meer actief

Joehoe? Is iedereen nu van schrik weggelopen? :( ;) :cry:

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee ben even aan het koken en daarna eten!
    Kan me je angst heel goed voorstellen. Maar ook daar ga je je mee redden, mocht het een meisje zijn. (En als Marc zo was, was je nooit al zo lang bij hem. Toch?!)

Er komt vanavond een film met Johnny Depp op tv! YUM! Op RTL 7. Wel een Stephen King verfilming, maar niet horror - geloof ik. Hoop ik.

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    op APK geweest
    alles was weer super. 1 kg gegroeid. bd 135/70 verder moet ik naar de ha heb van onderen irritatie en giga veel slijmverlies. ze zei hopelijk tot over 2 weekies moest nog even blijven zitten maar krijg wel steeds wat buikpijn. mocht het nu komen dan komt het maar zei ze dus nadeel alleen wordt dan ziekenhuis we wachten maar lekker af.

14. Niet meer actief

Nee, ik weet wel dat Marc niet zo is, tenminste...(mijn moeder dacht van mijn vader en oom vast ook dat die niet zo waren). Oké, dit is doemdenken wat ik nu doe! NIET DOEN TANYA!
    Ik zal het wel redden als het een meisje zou zijn, ik moet dan gewoon niet aan mijn verleden denken. Zo wil ik bv ons kind ook een hele andere opvoeding gaan geven als wat ik gehad heb! Ik weet wel dat andere dat ook roepen, maar ik wil mijn kind dus niet mishandelen zoals ik mishandeld ben.

Oké en nu iets vrolijkers! Namelijk:

Liefs, Tanya

15. Niet meer actief

Goed dat je weer goedgekeurd bent. Maarre, afscheiding en irritatie, heb je niet 'gewoon' een schimmelinfectie? Bij mij was dat paar weken geleden ook namelijk, en toen had ik ook veel last van irritatie en veel afscheiding.

Liefs, Tanya

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    het is geen witte vloed this echt slijm en behoorlijk ook.

17. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    maar daarom ga ik ook voor de zekeheid naar de ha

18. Niet meer actief

Ja groot gelijk heb je, hij/zij kan dat gauw genoeg zien en met een paar pilletjes en/of zalf ben je er zo weer vanaf.

Liefs, Tanya

19. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    tomenjerry: Fijn dat je APK weer goed was!

Tanya: Inderdaad niet doemdenken jij! Maar kan het me indenken dat je er zo over denkt.
    Ik schrok wel een beetje van je verleden! Ik wist het niet. Waarschijnlijk is dit voor mijn tijd al wel eens besproken.

Had je achteraf gezien misschien niet toch het geslacht willen weten zodat je je een beetje had kunnen voorbereiden?

20. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Tanya: Of stel ik nu te persoonlijke vragen?

Trouwens nog bedankt voor de uitleg over de flesjes. Ga me er toch eens in verdiepen.

Share This Page