Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ook al was dit tegen Karlijn, ik reageer er ook gewoon op. Wijffie, blijf even rustig aan doen. 1 dagje is niet voldoende vor je lichaam. Denk even heerlijk aan jezelf. Gewoon ff lekker lui zijn.

Ik heb altijd een lage bloeddruk gehad. Voorheen viel ik ook regelmatig flauw hierdoor. Maar op het moment valt dat allemaal reuze mee. Komt natuurlijk ook omdat ik niet meer in 1 keer snel kan bukken of opstaan. Alles gaat wat rustiger en daardoor minder snel duizelig.

Mijn water zegt dat jullie een jongen krijgen!

Enne... pinda hoeft van mij niet meer te groeien. Maar gaat ze idd. nog als een speer groeien, dan word ik dus toch ingeleid. Dus we zullen het wel zien!

Wat hebben er toch veel hier zo'n nare ervaring. Ik heb dus ook flink gehuild toen ik wist dat ik een meisje kreeg. Niet dat het niet welkom is, maar hoe kan ik haar in godsnaam beschermen tegen de grote boze buitenwereld. Kijk, als kleine kinderen dan zijn jongens net zo'n prooi als meisjes. Want er lopen genoeg pedofielen rond die het met jongens willen. Maar als ze ouder worden, dan heeft een jongen het toch makkelijker. Een dochter alleen op de fiets vanaf de disco vind ik enger dan wanneer mijn zoon op de fiets zou zitten.

Het enige wat ik je hierover kan aanraden is praten. Blijven praten met Marc en je therapeut. Praten, praten en nog eens praten. Spreek je angsten uit en geef je meisje voldoende liefde. Bescherm haar zoals je zelf beschermd had willen worden, maar overdrijf het niet! Mocht je een dochter krijgen dan weet ik zeker dat je eruit komt, uit liefde voor haar en omdat je het wil! Je bent stukken sterker dan je zelf denkt!

2. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Je slaat de spijker op z'n kop. Kan me er alleen maar bij aansluiten.

3. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Heerlijk he, dat we hier echt werkelijk alles met elkaar kunnen delen?
    We staan gewoon voor elkaar klaar.
    Voor onzinnige dingen en echte dingen.
    Ben zo blij met de groep die we nog hebben!

Enne... moeten we dat ene ijsje met zijn allen delen?

Kar, bedankt voor de tip over de film met Johnny Depp!
    Ik ga zo heerlijk op bed liggen kijken. Even mijn ribben rust gunnen!

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Er bestaan dus nog galante mannen! Fijn om te weten.

Ik heb al 2 waterijsjes op vandaag -> willen jullie geen foto's van overheerlijke ijsjes meer plaatsen :rolleyes: :) ?!

Tomenjerry; goed dat je weer apk goed gekeurd bent. Hoe voel je je nu? Zou het dan echt gaan beginnen? Ik ben ook zo benieuwd hoe het gaat beginnen. Ik zie zog helemaal niet op tegen de bevalling, ben alleen nieuwsgierig :D . Zou de kleine ook anders gaan doen net voordat je gaat bevallen? Meer of minder of anders bewegen?

Die eef heeft ook maar interessante werkzaamheden! Hahaha, moet daar wel van lachen hoor; zie het gelijk helemaal voor me -> die losers :)

Wat leuk van je vriendin Elma! Gefeliciteerd! Hopelijk gaat het vanaf nu wel goed met haar en mag ze deze kleine tot het eind toe dragen.

Ben bij de kapper geweest en zie er weer een beetje uit! Morgen een afspraak op mijn nieuwe werk, met dus alle nieuwe collega's. Ik hoop dat het een beetje leuk wordt.

5. Niet meer actief

Landa je hebt PB!

6. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Tanya: Ik ga even kijken!

7. Niet meer actief

Thanks meiden voor jullie lieve reacties, ergens weet ik het wel, maar toch...

Ik ben ook heel erg blij met deze groep! :)

Ik heb nog 5 raketjes en 4 goedkope ijsjes-van-10-voor-€0,50 cent, plus een halve bak walnoten roomijs en een halve bus slagroom! Dus als je wilt... (en anders doe je knippen en plakken met dat plaatje, heeft iedereen zijn eigen ijsje ;))

Had jij geen voorlichtingsavond over borstvoeding of ben ik nu helemaal van het padje af?

Liefs, Tanya

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey Eef,

Zag net je berichtje in ons gastenboek. Thanx! Heel lief van je.

Heb trouwens ook weer een nieuwe foto in het album gezet.
    Ik kan niet echt zien dat mijn buik lager zit, maar zo voelt het wel.

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ja, heb info avond over borstvoeding. Maar geen puf en zin!
    Dus... ik ga niet.
    Donderdag de allerlaatste mensendieck avond en dan komt dezelfde lactatiekundige. Dus dan krijg ik ook de belangrijke dingen te horen.

Ik ga nu naar beneden... eens kijken wat ik te snoepen heb in huis. Want ik heb geen ijs....

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Graag gedaan. Vond het leuk om er even te neuzen.

Zijn er nog meer mensen met een eigen babysite eigenlijk?

11. Niet meer actief

Sorry, zal het noooit meer doen...[​IMG]

12. Niet meer actief

Nee, wij hebben geen baby-site. Ik ben nog ouderwets, dat wil zeggen van de plak- en dagboeken :oops:

Liefs, Tanya

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ikke heb wel zo'n site... maar ik moet er weer iets actiever op worden. Morgen maar even tijd voor maken!

14. Niet meer actief

Oké, Marc wil er weer op en ik ga naaien!

Even voor de duidelijkheid :idea: Marc wil op de computer en ik ga een dekentje naaien voor de maxi-cosi en kinderwagen! Voordat jullie weer verkeerde dingen gaan denken... :D

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Whahahaha ja Tanya voor we rare ideeen krijgen over Marc en zijn libido ;)

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo ik was dus even weg vanmiddag, maar mijn vriend en ik waren naar de babyshop om onze bestelde goodies op te halen. Dus nu staat er een maxicosi plus easybase opgesteld op de stoel naast de tv, en in de tuin staat een compleet opgetuigde bugaboo! Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden dan weten jullie meteen welke we hebben. Ow en we hebben ook nog een boxkleed gevonden :)

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    :) :) :)

18. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Site: Wij hebben ook een site. Er staan wel veel foto's op maar verder doe ik er niet zoveel aan. Beetje laksheid volgens mij.
    Eigenlijk weet er ook zowat niemand van het bestaan vd site af.

Lexi: Heerlijk geshopt dus! Ben benieuwd naar de foto's.

Ijsjes: Ik heb vanmiddag maar weer eens een pak Solero Smoothie Blackberry banana gehaald en die zijn echt heerlijk.......

Forum: Ik had nooit verwacht dat IK het nog ooit leuk zou vinden om op een forum te schrijven. Vond dat altijd iets onpersoonlijks. Terwijl ik het nu juist omgekeerd zie. Ik ben normaal een echte kletser maar praat niet snel/nooit over mezelf. Daar krijg ik altijd van iedereen verwijten over, om de een of andere reden doe ik dat hier wel en ik voel me er echt fijn bij.

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Tja, ik denk er ook niet altijd aan om m weer aan te passen. Maar zo nu en dan ga ik daar toch even voor zitten.

Wat is de naam van jullie site?

20. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Site: Ik heb ook al zowat van jullie allemaal (degene die een site hebben dan) de site bekeken. Ik vind ze allemaal zo leuk dus vanaf NU ga ik mijn site ook eens actief bijhouden.

Ps Jody.. Je kan toch gewoon op de www klikken bij gebruikersnaam, dan kom je op de site van degene.

Deel Deze Pagina