Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Joepie! Jij kan ook eindelijk aan de gang! Is bob verder wel al klaar bij jullie in huis?

Pfoei gelukkig goed afgelopen met die val dan - blijft toch eng hoor!

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Kijk, dat is nog eens een nuttige vraag waar ik ook al over na heb zitten denken. Want ik wil best al een voedingsbh gaan scoren maar hoe in de vrede weet je nou welke maat je moet kopen? Lijkt me toch niet dat ik mijn vriend daarom kan sturen als ik in het kraambed lig he?
    Iemand advies hierover?

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Ik heb een superdruk, maar leuk weekend achter de rug en ben aan mijn laatste werkweek begonnen. In totaal nog 4 dagen werken!

Ik heb vanmorgen weer een apk gehad en alles was uitstekend! Dus we gaan vrolijk verder. Illes met jullie ook ok?

Ik ga beginnen met bijlezen, dus ik kom er vanzelf achter.

Groetjes

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb 1 keer 1 gepast en was meteen klaar! Als ik me nog geen Klarebella Koe zou voelen met borstvoeding dan zou de BH daar wel voor zorgen! Ik had schijnbaar een heel slechte aan zonder enige vorm of steun. Wel makkelijk, maar come on!

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dikke vette joepie inderdaad! Bob de tegelzetter is vandaag 'klaargekomen'! (grinnik...hoe kinderachtig ben ik :whistle: ) Morgen komt er een Bob om het plafond te verlagen. Vrijdag komt Bob de kitter, zaterdag komt Bob de instalatie monteur, en ondertussen spelen schoonpapa en schatje voor de verf Bob's. En dan mag ik hopelijk zondag de nestel Wendy uithangen! En dan.... dan ga ik jullie eens lastig vallen met foto's van onze beeb kamer! \:D/

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Fijn dat alles goed is Vissie!

Heel veel plezier deze laatste dagen op je werk! En dan lekker genieten van de rust!

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    voor wie nu nog online is...Nederland 2!

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Documentaire over bevruchting en de 9 maanden zwangerschap...

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Veel plezier met je Bobben hoor! En spam ons maar lekker met foto's van de beebkamer!

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hmmm interessant! Wij hebben de DVD met de BBC documentaire over het gehele leven van de mens, inclusief bevruchting etc. Ik hou daar wel van!

11. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Lieve lieve Lexi...
    Adem in, adem uit.
    Je weet wel beter.
    Als je zulke dingen tegen je moeder gaat zeggen, wie krijgt er dan de schuld? Wie ziet het verkeerd? Wie leeft er dan niet via de blauwdruk? Dus... wat schiet je ermee op?
    Het gaat met 1 mach haar linkeroor in, gaat waarschijnlijk nog niet eens rond in haar hersenpan en gaat met 5 mach haar rechteroor weer uit, om daarna gelijk een relaas te geven over hoe zij erover denkt.

Zulke mensen kan je de les niet lezen. Zulke mensen hebben alles al meegemaakt en hebben op alles een oplossing.

Deal with it, hoe hard het ook is.
    Leg het naast je neer. Reageer er gewoon niet eens op. Want je krijgt er alleen maar een klote gevoel door.

KNUFFEL EN EEN DIKKE KUS!

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nestel Wendy kan bijna aan de gang! Heerlijk hoor! Nog even wat Bobs doorstaan. Ik kijk nu al uit naar de foto's!

He Vissie! Fijn dat alles goed is bij jou. Sla je nog even door de laatste dagen heen en dan hoop ik je snel hier te treffen hoor!

Voedingsbh... heb ik nog niet en om eerlijk te zijn vind ik dat als ik toch in bed lig geen bh nodig heb... toch? Dan kan ik toch mijn shirt open smijten en tepelsientje tevoorschijn toveren. Tegen de tijd dat ik weer echt 'mens' ben dan kan ik toch met de kinderwagen even de stad in om zo'n ding te halen?

13. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Voedingsbh, ik draag ze al sinds mijn (.)(.) zijn gegroeid.
    Als je een beugel gewend bent is het echt wennen.
    Bij de Hunkermuller hebben ze er 1 die heeft van die metalen stukjes aan de zijkant (ik weet niet hoe dat heet) die zit nog wel stevig.
    En is niet zo duur.
    En voor als je stuwing krijgt raad ik een maatje groter aan dan je voedingsbh zonder beugel.
    Zodat er ijscompressen in kunnen.

14. Niet meer actief

Môgge,

Even een snel berichtje en dan ga ik zo bijlezen. Ik heb een topic geplaatst in de Lounge. Eveline, ik denk dat jij dit wel heel leuk vindt!

Liefs, Tanya

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hey Lexi:

Heel goed dat je het eruit gooit! Dat helpt in elk geval alvast. Ik vind het heel knap dat je al zo op je moeder gereageerd had, complimenten. Blijkbaar ben jij de verstandigste van jullie tweetjes. Laat je niet gek maken en ik weet zeker dat jij niet zo wordt als je moeder (je weet echter hoe het is om zo'n moeder te hebben en zal dat je kleine nooit aandoen). Je wordt een TOPMOEDER, want daar ben je al druk mee bezig. Ga zo door!

Vissie: Veel bij te lezen denk ik. Alles goed met jou?

Beebie: Sjonge sjonge, dat je de energie nog hebt om dat alles om je heen aan te kunnen. Ik was allang geflipt :) , of leef je op adrenaline? Ik zie uit naar de foto's! Zal binnenkort ook eens foto's maken van ons kamertje nu ie klaar is. De foto's die ik nu nog heb staan zijn zo kaal. Misschien vandaag.... Succes met alle Bob's en maak er een mooi kozijntje van.

Melanie: Bedankt voor je ervaringen van de bevalling. Maar kon je ook wat aan de kleine merken? Wist hij/zij het eerder dan jij (zeg maar)?
    Vanavond hebben wij een bijeenkomst over de bevalling (doe verder geen cursus ofiets, dus dit lijkt me we interessant). Dan zal ik eens goed opletten en al mijn rare vragen stellen :) .

Voedingsbh's: Vond ik ook heel lastig. Maar laatst waren ze in de aanbieding bij de Hema, dus heb ik er maar 1 meegenomen. Ben maar voor 1 maat groter gegaan (C). Van mijn beste vriendin heb ik er 2 te leen gekregen (DD!), terwijl ik voor mijn zwangerschap een kleine B had (nu een grote B, kleine C). Maar zij ging van een A naar DD! Mocht het nou allemaal niet passen, dan is de stad dichtbij.

Hoe hebben jullie geslapen? Ik goed, al vind ik het nog steeds eng in mijn hoge bed. Ben bang dat ik er uit ga vallen. Voordat we gaan slapen stap ik eerst in bed bij mijn schatje (onder het mom van: Mag ik bij jou komen spelen?) en daarna ga ik een verdieping hoger. Ik ben de prinses op de erwt :) !

16. Niet meer actief

Lexi Mooie wagen hoor! En de kleur is toch helemaal niet simpel? En je kan het leuk aankleden met dekentjes enzo.
    En moeders... Net als Beebie moet ik ook veel moeite doen om de positieve dingen van mijn moeder te zien (en dan zie ik ze nog niet). Ik benhet helemaal eens met wat Eveline vanmorgen zei. Ik hoop dat je toch goed geslapen hebt vannacht!

Melanie Dat wist ik helemaal niet dat bummetje ongepland was. Maar dat maakt bummetje er niet minder welkom om natuurlijk!

Beebie Weet je nou wat ik in eerste instantie las? Oh ik ben bevallen! Dus ik meteen diep graven in mijn geheugen of ik iets gemist gad, maar kwam er later achter dat er gevallen stond, muts die ik ben...

Kaartje Nee ook hier nog geen voedingsBH, heb er wel aan lopen denken, maar er nog niets mee gedaan.

Vissie Hé hoi! Ook weer APK goedgekeurd! Je kan nu echt de dagen gaan aftellen qua werk.

Eveline Ook alweer vroeg wakker zag ik?
    Net als Sterrekind en Jody?

Ik heb dus slecht geslapen, en ik had nog wel een slaaptabletje ingenomen. Ik heb van 1 tot 5 vast geslapen en daarna dus niet meer. Ik bleef gewoon stug in bed liggen onder het mom van ik val vast wel in slaap. En dat ook bijna zo, totdat de buurvrouw thuiskwam. Even een korte uitleg: buren waar ook de haag van was zouden 3 weken op vakantie gaan, van 3 juni tot 26 juni. In die tussentijd zou de haag verwijderd worden en de schutting geplaatst worden. Wij vonden het wel makkelijk dat ze weg waren. Ook vooral vanwege Tygo. Tygo is gek op de buurvrouw en als hij haar nog maar zag werd hij al gek. En nu de haag weg is kan hij heel makkelijk in hun tuin komen. Maar wij dachten, ach ze zijn toch niet thuis dus wij gooien de deuren open, hebben hun er ook geen last van want ze zijn er toch niet. Wij slapen aan de straatkant en ik hoorde vanmorgen ineens de buuf praten (zij heeft nogal een schelle stem en is een Belgse, dus die herken je wel) tegen de taxichauffeur. Dus zij is al terug. De buurman heb ik niet gehoord. Ik weet niet wat er aan de hand is, ik heb ze nog niet gezien in de tuin. Nu ben ik wel heel benieuwd wat er aan de hand is. En ik baal ook een beetje, want ze komen pas vrijdag de schutting zetten en ik ga dus tot die tijd mijn katten en hond niet binnen opsluiten... En we hadden ook afval van de haag bij hun in de tuin gelegd met de bedoeling dat volgende week weg te brengen naar de milieustraat. Hmmm, nu ben ik dus wel heel nieuwsgierig, vandaar dat ik ook mijn bed uitgekomen ben ;).

Liefs, Tanya

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    slapen?
    Wasda?
    Iemand een gebruiksaanwijzing hiervoor?

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow ik heb wel goed geslapen hoor! Maar vervelend dat sommigen van jullie weer een rotnacht hebben gehad... In elk geval bedankt voor jullie lieve berichtjes over mijn moeder. Ik heb na het laatste mailtje niks meer gehoord van haar, en ik bedacht net dat het enige wat ik nu nog voor haar ga doen is kijken wat voor muziek ik nog heb liggen.

Tanya succes met je buren! We lezen het relaas vast nog wel... Enne, ik pb je zo nog wel even over de Mac in Boz, ok?

Ik denk dat ik toch maar 1 voedingsbh ga shoppen, maatje groter dan wat ik nu heb. Voor het geval dat.

Mijn zusje komt vanmiddag, gaan we gezellig retail therapy doen tot ik het niet meer trek. Ze wilde in elk geval naar de boekhandel (leuk), en naar de lingeriewinkel voor wat leuk ondergoed (leuk want dan kan ik meteen om de voedingsbh), en misschien dat we dan ook nog even naar de hema of babyzaak kunnen (moet ik daarvan nog zeggen dat dat leuk is?). Hoop maar dat ze eraan heeft gedacht geen rokje aan te trekken want ze zal op de fiets van mijn vriend moeten fietsen zodat we niet zo veel hoeven te lopen. Rokje beetje ordi op en herenfiets he? Vooral bij op- en afstappen ;)

O trouwens (en dan hou ik m'n mond wel weer even): heb toch weer antibiotica gekregen voor die stomme blaasontsteking, en ze hebben een kweek opgestuurd naar een lab. Hadden ze voor het weekend ook gedaan maar de postbode/sukkel van het koeriersbedrijf had het pakje zo mishandeld dat het stuk was gegaan. Dus nou moest het weer opnieuw opgestuurd... Gedoe allemaal! Na ja in elk geval nieuwe antibiotica, dan heb ik er allicht snel minder last van.

19. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Goedemorgen,

Ik heb een hele tijd niet gepost op het forum :oops: maar wel geprobeert mee te lezen.
    Het wou de laatste tijd gewoon niet, te weinig puf om te reageren sorry daarvoor.
    Ook de strubbelingen die ik zo nu en dan voorbij zag komen hielden me wat tegen, wou me er niet in mengen.
    Maar ben u van plan om het gewoon weer bij te houden!

Voor ik het vergeet:
    @; Jekkia van harte gefeliciteerd met jullie kleintje!
    @sonya; wordt de kleine meteen geholpen aan het liesbreukje?

Gr Jacquelien

20. Niet meer actief

Hé Jacqueline, je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Nergens voor nodig!
    Oja, de kleine Chedella van Sonya heeft geen liesbreukje, het bleek 'gewoon' vocht te zijn!

Maarre hoe is het met jou?

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina