Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Enne, waar is iedereen nu gebleven? Voel me een beetje Remy hier... ;)

2. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik ben er nog. Heb een paar nieuwe foto's in mijn album van het kamertje. We missen nog wel iets, maar dat komt vanzelf wel. Waarschijnlijk bestellen we nog stickers met de naam en dan krijgen we natuurlijk nog allemaal cadeautjes, dus het wordt nog wel wat 'voller'.

Weet je dat het best lastig typt met een ijsje in je hand? ;) :) :) :)

3. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Ik ben er ook.

Tanya, heb je de buurvrouw al gesproken?

Jody, erg leuk die gekleurde panelen.

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goeiemorgen. ik heb geen beebiesite maar een site bij freewebs combi site voor mijn dochter en beeb.

Vanacht eindelijk weer beter geslapen heerlijk balen dat sommigen weer slecht weer slecht hebben geslapen, knuffel voor jullie dames. net intake gehad van kraamzorg en we zijn helemaal klaar. tas is gepakt voor de zekerheid, spulletjes liggen klaar voor bevalling en bedje. box staat klaar. alleen nog de laatste mand met speelgoed opzoeken en uitzoeken.

Voedingsbeha op zich als je nu 1 koopt rekt het wel mee als je bv geeft. houdt er ook rekening mee dat zeker als je veel lekt je s nachts ook met bh moet slapen teneerste voor de voeding beter en ten 2e anders wordt het zo'n kliederboel. groetjes Wietske

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Goeie tip, Wietske! Ik ga er dan toch maar een halen straks, m'n zusje wilde toch naar de ondergoedwinkel :)

6. Niet meer actief

Nee, ik denk dat ze op bed ligt aangzien ze om half 8 thuis kwam. Dus die zal wel een nachtvlucht gehad hebben.

Ik ga ook heel even plat, voel me toch niet zo fit en lekker als ik gedacht/gehoopt had...

Liefs, Tanya

7. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Lexi, dit wilde ik nog even zeggen.
    Ik vind de wagen erg mooi, jammer dat je moeder zo reageerde.
    Laat je niet gek maken door haar!

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    misschien voor sommigen ook nog ik doe het zelf tenminste wel even een klein mini proefverpakking van Nutrilon nr1 bij de apotheek halen, hoef je zeker weten snachts niet nog eens eruit om snel voeding te halen en het kost misschien maar 2 euro maar ik weet zeker dat jeje er zekerder bij voelt als de bv nog niet zo goed loopt

9. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Goedemorgen (bijna middag) meiden!

Lexi: Jij had het gister wel getroffen met je moeder en schoonmoeder! Alles weer een beetje gezakt?

Voedingsbh: Daar doe ik vooralsnog niet aan. Ik heb zelf al een flinke cupmaat, door de zwangerschap zijn ze echt helemaal enorm geworden waardoor ik al geen meegroeibh's kon vinden. (heb namelijk een smalle omvang en in verhouding een grote cupmaat).
    Aangezien ze na de bevalling waarschijnlijk nog meer groeien zal het mij niet lukken voedingsbh's aan te schaffen. Of ik moet er 100 euro voor uit gaan geven en dat vertik ik.

Vissie: Knap hoor dat je tot 4 weken doorwerkt! Fijn dat de APK weer goed was.

Jacqueline: Fijn dat je er weer bent!

Jody: Prachtig kamertje. Die vlakken op de muur vind ik echt super. Heb je dat met magneetverf gedaan?

TomenJerry: Bedankt voor de handige tips!

Tanya: Slaap lekker en laat je weten hoe het met je buurvrouw is?
    Maar goed, denk eerst maar eens aan jezelf!

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    graag gedaan Landa ik heb zelf ook geen kleine cup zit nu wel op F normaail E op zich kan gewone bh ook this alleen meer gedoe omdat je het niet zo los kan maken maar verder kan het geen kwaad.

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    oe mensen heb steeds buikpijn moet of giga naar de plee (sorry voor taal) of het is goed onrustig.

12. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Jemig.. zou het bij jou gaan beginnen?

13. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hoop het niet wil nog een kleine 2 weekjes volhouden

14. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Dat kan ik me voorstellen. Ik duim voor je!

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ja, dat klopt! We hebben ook een blauw bord met schoolbordenverf.
    Ik zag het niet zitten om vlakken op de muur de schilderen. Nu kan je het nog eens gemakkelijk veranderen.

Heb net trouwens bericht van de zorgverzekeraar. Ze hadden een fout gemaakt met de no claim en nu trekken ze dat recht. In eerste instantie schreven ze dat ik niets terug kreeg, maar nu krijg ik toch een kleine 200 euro! Ze hebben wel wat afgetrokken (allemaal kleinere bedragen met de omschrijving ziekenhuizen en spec. hulp, op datum van de 20 weken echo). Ik dacht dat alle verloskundige hulp niet onder de no claim viel. Weet iemand hoe het zit? Nou, wil ik niet over 5 tientjes gaan zeuren, maar ik vraag het me wel af.

16. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    verloskunde valt er buiten maar de gyn niet.

17. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    wel lekker dat je nog wat krijgt

18. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Hallo,

@jody;mooie kamer hoor!

@tomenjerry; Zou het beginnen? Ben benieuwd.

@sonya; ik hoor net dat het vocht blijkt te zijn, dat is al weer beter nieuws.

Hier gaat het zijn gangetje wel, heb minder last van voorweeen maar krijg nu last van vocht in de benen. Moet vanmiddag weer naar de gyneacoloog voor controle.

Gr Jacquelien

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    20 weeken echo was tot al in 2007. dan mag dat niet onder 2006 vallen je no claim gaat alleen over 2006. en de normale echo's vallen er ook niet onder alleen een extra echo wel weer.

20. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Tomenjerry, hou je ons op de hoogte?
    Begon het ook zo bij Eva-Loraina?

Ik moet nu stoppen. Ga douchen en dan naar mijn nieuwe werk. Baal er alleen van dat ik zelf moet rijden. Dat is echt 1 van de weinige dingen die niet zo prettig meer zijn. We hebben geen stuurbekrachtiging en dat is toch wel heavy hoor (zonder buikspieren). Het is toch een half uur rijden (totaal dus ruim een uur) en ik laat me liever rijden op dit moment. Nou, even doorbikkelen maar.

Share This Page