Nee, hadden ze niet in de goeie maat. Nou ja dan ga ik nog wel een keertje terug naar de hema, volgende week ofzo, of zaterdag.
Oeps niet goed gequoted Melanie: Geniet van je laatste officiële werkdag morgen! Het begin van je verlof is in zicht!
Moet je op wijzigen drukken bovenaan je bericht en dan is het vaak maar een kwestie van ergens een vierkant haakje terugzetten! Heb ik laatst in elk geval ontdekt toen ik dat ook verkeerd deed, hihi!
Zal ik de volgende keer eens gaan proberen Lexi. Trouwens ik zie nu dat ik in het berichtje waarin ik Kroeg schreef me bijna verontschuldig dat ik daar nog geregelt naar toe ga. Wat een onzin!
Sterrekind, dat zal ook wel hoor. Maar wel op een leuke en gezonde manier, hoop ik. Zo ging het een paar weken geleden over het behangen van de babykamer. Dat heb ik met glasvezel behang gedaan. Dus niks bijzonders. Dus toen ik aan iemand vertelde dat we de babykamer hadden behangen, kreeg ik een reactie van: oooo, wat leuk zeg! Geweldig babykamer behangen, op zo'n tuttig hoog toontje... Ik kreeg er helemaal de kriebels van. dus toen ik zei dat het ook maar gewoon behangen is, wat toch echt niet mijn favo bezigheid is, werd er een beetje raar naar me gekeken... Begon weer al te twijfelen, o jeetje moet ik hier ook al iets bij voelen? Maar nee, that's me. Gewoon lekker nuchter en we zien wel hoe het straks wordt... Oh, en ik hoop ook echt dat ik helemaal verliefd wordt op de kleine hoor! Want dat lijkt me toch wel een supergevoel! Dat vind ik dus ook wel spannend, hoe zal ik me straks voelen... Plots een mama... gek idee! Melanie, heerlijk laatste lesdag, en dan nog uitbollen in de proefwerkweek. (ik heb er eigenlijk ook helemaal geen verstand van, is misschien helemaal geen uitbollen, maar keihard werken!) Ik moet nog maar 3 daagjes! jahoe! ben op 1087 met bijlezen, nog even doorzetten! O ja, het wordt een cornetto!
Ga jij maar lekker naar de kroeg hoor meid! Zolang jij je niet vol laat lopen met allerlei drank en niet een heel pakje sigaretten op een avond rookt denk ik dat 1 of 2x per week naar de kroeg heus geen kwaad kan. En met cola kan je toch ook een heel gezellige avond hebben?
Dat is dus precies wat ik ongeveer 600 blz eerder bedoelde met het ontbreken van het koetchie koetchie gevoel! Ik heb zo de schurft aan dat hoge toontje, zo praat ik ook niet tegen dieren en vast ook niet tegen bocco straks. Gewoon omdat ik niet zo ben! Jij dus ook niet! En alle mensen die maar beweren dat je dat dus straks wél gaat doen die moeten zich toch misschien nog even verdiepen in de menselijke anatomie, maar volgens mij zetelt je persoonlijkheid niet óók nog es in je baarmoeder hoor!
Precies! Maar goed die 1 a 2 x per week haal ik niet eens, heb het nu meer over 1x in de 2 a 3 weken.. Alhoewel niet in het weekend. Door de weeks ben ik er bijna dagelijks te vinden maar dan overdag. Het is namelijk de kroeg van mijn beste vriendinnetje
Dat koetchi koetchi gevoel (leuk verzonnen uitdrukking, Lexi) ken ik ook niet. Ik ben niet zo'n zwijmelig typetje. Krijg als vb van iedereen te horen waarom ik de babykamer niet wat meer kinderlijk heb ingericht en aangekleed met allemaal frutsels etc. Nou Simpel.. Ik hou daar zelf totaal niet van dus ook niet voor mijn kind! Hetzelfde geldt voor al die tuttige babykleertjes, geweldig voor een ander maar niet voor mij. (met alle respect voor degene die hier wel van houden). Misschien is dit niet helemaal het Koetchi Koetchi gevoel dat Lexi bedoelt maar voor mij valt dit er ook onder.
Ik ga slapen. Heb de laatste paar dagen slecht voor mezelf gezorgd. Veeel te laat naar bed gegaan sinds het weekend. En ben nu echt op, moet er maar eens aan toe gaan geven. Vandaar waarschijnlijk mijn behhh gevoel vandaag. Morgen sta ik weer fris en fruitig op! Truste! Ps dat ik hier in m'n eentje pagina's aan het voltypen ben zegt waarschijnlijk genoeg. BEDTIJD voor mij.
Truste Landa, Ben d'r ook nog hoor, 3 keer raden wat ik aan het doen ben...haha, mar ik ben er bijna...
Hallo! Ik kom ook maar weer eens kijken.. Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden. Twinny: Ik sluit me aan bij wat al gezegd is hier: jij wordt echt wel een fantastische moeder! Juist dat je er zo mee bezig bent geeft toch al aan dat je nadenkt over het moederschap? En een kindje met Down kan vast nergens beter terecht komen dan bij jou. Ik hoop dat je je morgen weer iets sterker voelt. Melanie: fijne laatste dag morgen! Vissie: bij jou is het aftellen ook begonnen.. Fijn he?! Eveline: hoe is het nu met je? Beetje uit je dipje gekomen? Over dat koetchie-koetchie gevoel en gedoe van anderen. Tja.. Ik merk dat ik wel een soort van geobsedeerd ben door de baby. Dus ik praat er graag over. Maar ook niet te lang. Op een gegeven moment moet het gewoon weer over 'volwassen' dingen kunnen gaan. Ik ga morgenmiddag weer even naar mijn werk; mijn baas wil dat ik een sollicitant (die eigenlijk al aangenomen is) spreek en iets vertel over Groningen. Daarna heb ik met mijn vriendin afgesproken, die ook op 5 juli is uitgerekend! Dus dan is er alweer een dag om.. Ik merk dat ik echt wacht, wacht, wacht...
Kar: dat is wel heel speciaal om samen met een vriendin zwanger te zijn maar dan ook nog eens allebei op dezelfde dag uitgerekend te zijn! Veel plezier morgen. Vissie: Dacht dat er niemand meer online was. En tja ik zou niet weten wat je aan het doen bent
JAAAWEELLLL valt er ook allemaal onder! Wij zijn ook veel te nuchter voor al die suffe babyshit, zijn ook gewoon heel sober en alles-wat-we-niet-nodig-hebben-kopen-we-niet met de kamer bezig geweest hoor!
Landa, laat jij je ook nog even lekker verwennen voor je gaat slapen? (Nee, niet op die manier.. ) Even douchen, insmeren, massage door vriendje?
Hahaha.. Lexi.. suffe babyshit Ons kamertje is eigenlijk ook niet kinderachtig. Toch? Ik vind ook dat het leuk moet zijn voor als hij een peuter en kleuter is. Maar die kleertjes.. Ik moet eerlijk toegeven dat ik helemaal ontroerd - dus letterlijk huilend! - heb staan strijken hoor. Tja, ben een hormoonbom op het moment.. ?
Kar, iedereen is gewoon lekker zichzelf. De één nuchter en de ander helemaal niet. Dat is nu net het leuke, dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Niks is slecht en alles is goed. Wie weet waar ik nog om ga brullen strakjes!? Ik heb ook al emo-buien gehad omdat ik het gevoel had ergens niet meer bij te horen. Daar kun je mij dus zo mee aan het janken krijgen. Ik ben en hoor er zo graag bij!
Kar, ik vind je kamer alles behalve kinderachtig. Kweet eigenlijk niet hoe kinderachtig eruit ziet. Met strikjes en roesjes ofzo?
Ja, dat gevoel dat je nu opeens 'anders' bent omdat je zwanger bent is wel raar ja. Ik ben daar ook heel gevoelig voor. Ik ben ook de enige van mijn collega's bijvoorbeeld - of bijna.