Ons kamertje is nu ook klaar, ik zal binnenkort nog eens een nieuwe foto plaatsen, er staan wat meer oranje spulletjes in... en de gordijnen hangen op, daar ben ik ook erg trots op!
Heb je die ook zelf gemaakt? Ben benieuwd! Ik vind ons kamertje nog wat saai; nog geen leuke spulletjes eigenlijk. Moet nog iets aan de muur. Ik heb nog een leuke poster van Plint, zo'n gedicht. Precies de goede kleurtjes en het is een slaapliedje van Willem Wilmink.
Haha, nee hoor helemaal niks zelf gemaakt, alles gekocht! Gordijnen laten maken, bekleding van de wieg heeft schoonmams gemaakt. Nou ik ben weer bij, joepie! Maar ik ga nu naar mijn bedje toe. Morgenavond ben ik hier ook wel weer even. Weltrusten allemaal! Ik hoop dat jullie goed slapen!
Hoi dames! Ik ben er ook weer hoor! Weer een dag gewerkt, dus nog 3 dagen werken in het verschiet! Voor de dames die een BLERCHHHH! dagje hebben: Kom op meiden! Nog eventjes volhouden! We zijn al zo ver en slaan ons er met zijn allen wel doorheen! Geniet nog even van dat getrappel in je buik (ook al doet het soms pijn), over een paar weken is dit gevoel voorbij..... Jullie redden het wel hoor! Tomenjerry is nog niet bevallen zag ik, haha, gelukkig alleen maar wat gerommel in haar buik.... Ben echt benieuwd wie de volgende juli-mama (nou ja, juni-mama dan) wordt.... Ik ga zo op bed (eerst nog even wat lekkers eten, heb altijd zin in wat als ik late dienst heb gehad). Hopelijk slaap ik vannacht wat beter en langer. Oant moarn! Tot morgen! Groetjes Miep
Ow wat heerlijk dat ik niet de enige ben. Ik kijk echt naar mijn meisje uit. Ik wil echt wel tuttelen met haar, lekker gekke bekken trekken, praten, zingen... maar geen onzin uitkramen, geen rare hoge tonen, niet alles 4 x herhalen... Zo ben ik gewoon niet. He, heerlijk die herkenning. En wat Sterrekind zegt... ik geloof direct dat ik verliefd ben. Ik geloof direct dat je verandert. Maar ik denk eerder dat het is dat ik haar moeilijk los kan laten en achter kan laten bij anderen. Veel tuttelen door in bad te doen, te spelen, te knuffelen, maar raar praten en het ALLEEN nog maar over mijn kind te hebben... nee... ik kan me dat niet voorstellen. Dan had ik vorig jaar ook alleen maar over mijn veulen moeten praten. Want paardenmensen praten toch ook ALLEEN maar over hun paarden? En dan nog een babypaard ook... Nee, geloof niet dat ik zo ben!
Idd. zo ben ik dus ook niet. Ik heb geen speelgoed en eigenlijk ook geen knuffels gekocht. Dat krijgen we wel van anderen. Qua kleding heb ik ook sober ingekocht. Krijg toch wel genoeg en anders kunnen we altijd nog gaan shoppen. Dat kind krijgt toch van mij alleen maar goedkope kleding. Kom nou... ze slaapt erin en schijt en kotst het onder. Waarom dan dure dingen kopen? En daarom ook geen babyachtige kamer. Dat is niets voor mij. Moet wel bekennen... ik hou niet van roze, maar heb toch 1 vreselijk lief roze shirtje met broekje gekocht. Zit in de bevallingstas als eerste kleding (samen met nog een pakje, ik kon niet kiezen!).
Zo... bijgelezen. Mijn dipdagje bleef lang aanhouden. Voelde me echt zo ellendig, was het allemaal zo zat. Tot ik 's avonds in bad lag. Jer had heerlijk bad klaargemaakt voor me, drankje erbij en lekker hapje erbij. Zo lief... Gaat de bel... staat mijn vriendin met haar dochter voor de deur, ze wilden alleen ff mijn dikke buik zien. Had ze al 2 weken niet gezien omdat hun druk waren met een verhuizing! Dus ik uit bad en trots showen. Hebben we heerlijk een bakkie gedaan, heeft ze een heel stuk van het huishouden even van Jer en mij overgenomen en even ander gelul dan zwanger zijn en babies! HEERLIJK! Kan er weer tegenaan! Nu alleen nog een keer goed gaan slapen...
nee hoor, alles zit hier nog op zijn plek. mijn buik zakt nu (heb ik het idee) alleen helemaal naar beneden. this nog wel aan het rommelen maar hou het maar op voorweeen. Evelieveling dan praat ik over 3 dingen, paarden, kindjes en de rest van de dieren. goh zaai leventje dan hahaha over dat koetchie koetchie gebrabbel tegen kleine kinderen zo zijn wij hier ook niet, this beter om duidelijk tegen je kind te praten des te eerder leren ze echt praten. anders blijven ze vaak lange in de babytaal hangen. mijn schoonmoede heeft er een handje van. Eva is 20 maand maar krijg nog geregeld te horen dat is haar nog wat baby moet laten zijn. HALLO this een peuter en ook nog een eigenwijze die zelf denkt al heeeel groot te zijn, ze is zo wijs al wat. mijn ma vindt de kinderen van tegenwoordig zowiezoveel wijzer als vroeger, misschien wel door het normale praten tegen je kind en niet dat koetchie koetchie.
zit geloof ik op mijn praatstoel, ga me zo aankleden moet om 10 uur bij de ha zijn bleghhhh maar goed doet nu goed pijn dus wat moet dat moet wil er graag vanaf en ben je er vanaf krijg je weer pijn maar dan van de bevalling. hahaha
Zooo ben ook weer wakker. Heb alleen weer SH*T gedroomd over school dus zit nu even een mailtje te tiepen naar die hork van personeelszaken (die me arrogant noemde). Stuurde me namelijk gisteren een mailtje over een paar vragen die ik had gesteld, met antwoord op slechts één van die vragen, en ben dus nu bijna gedwongen om alsnog met de cao regels te gaan zwaaien, terwijl ik daar eigenlijk geen zin in had (moeten zij toch ook van weten, lijkt me). Grrrr!
Veel succes en plezier bij de HA. Hoop dat die je verder kan helpen. Ik denk idd. dat kleine kinderen tegenwoordig wijzer zijn. Komt door de maatschappij waarin we momenteel leven. Alles is bespreekbaar en ze kunnen zelf een hoop opzoeken op internet. De media laat veel meer van zich horen. Dus mensen zijn gewoon wereldwijzer dan vroeger. Bedenk je alleen maar dat praten over ziektes en sex vroeger taboe was. Ik vind dat een positieve verandering in de meeste gevallen!
Lexi, succes met vechten met die hork! Mocht je hulp nodig hebben, ik vind het altijd leuk om mijn hormonen in de strijd te gooien
Ik heb vandaag al meer gedaan dan gisteren! Ik vertelde toch over de logeerkamer, dat het muurtje te kort was voor de bedden. Ik heb nu de kamer toch maar verbouwd. Pc afgekoppeld, bureau naar dat korte muurtje, pc daar weer opgebouwd. Het gaat er gelijk stukken beter uitzien! Hoe bedoel je... nesteldrang!
Goedemorgen meiden, Tomenjerry, succes bij de HA. Lexi, balen van school nu moet je er zelf weer achteraan. Eveline, waarom wil je 2 bedden in de logeer kamer? Ga je daar bevallen? Nou ik heb niet zo lekker geslapen, zit nu met rode ogen van de vermoeidheid achter de pc. Vanmiddag maaar lekker even slapen. Nu ga ik het volgende punt van mijn lijstje doen: Administatie papieren van 3 maanden uitzoeken en in orders doen, bah!
Hahaha heel erg bedankt voor je aanbod, Eef, maar ik denk dat ik dit toch beter ietwat omzichtig kan aanpakken. Klein beetje strooplikken levert nu (in dit stadium dan toch nog) misschien wat meer op. Kan daarna altijd nog de botte hond strategie uitproberen. Bijvoorbeeld als ze straks besluiten om me te naaien wat betreft mijn vakantiedagen...
Nee, gewoon in mijn eigen bedje bevallen... hoop ik. Maar het is 1 bed en 1 zo'n bed met wieltjes wat je eronder schuift. Zo kunnen mijn ouders makkelijker komen logeren. Die zijn ook de jongste niet meer en ik woon toch zo'n 200 km. verderop. Dus als ze dan langskomen dan kunnen ze heerlijk blijven slapen. Ow, hoe laat plannen we in voor een dutje. Er zijn er vast meer die mee gaan doen! Ik in ieder geval wel! Heerlijk om legaal 's middags even te mogen rusten! Owww, heel veel plezier. Dat is altijd zulk leuk werk...