Haha Kar, je buik is te groot voor positiekleding? Wordt toch echt tijd dat ukkie eruit komt dus! Ik heb het wel met broeken die al lang niet meer passen, heb nu nog 2 die me wel passen. 1 lange en 1 3/4. Ik ga ook echt nu niks meer kopen hoor.... Ik heb bij mijn shirts een zwart hemd eronder (heb ik bijna altijd aan, snel wassen en dan weer aan) en die komt overal onderuit, das wel handig.
Kar kijk je wel uit met die krampen in onderbuik en vooral rug? Daar zitten namelijk je nieren (rug) en als die eenmaal door een genegeerde blaasontsteking naar de kl*te zijn dan zit je pas echt in de serious sh*t!!!
Kar: Gek eigenlijk hè? dat zelfs positiekleren nu op het laatste te strak gaan worden.. Hihi ik ken het en vertik het inderdaad om voor die laatste weken nog kleren te gaan kopen. Loltsje: Met mij gaat het vandaag goed. Mijn beste vriendinnetje belde me vannacht nog om 01:15u op met de mededeling: sorry dat ik zo laat bel maar had echt het gevoel dat het moest. Alles kwam eruit, huilen, huilen en nog eens huilen. En het luchtte zo op! Ik denk dat het vooral kwam doordat ik echt op was. Dus vanaf nu: Wil ik niet meer zoveel, Doe ik niet meer zoveel maar vooral geef ik er aan toe wanneer ik moe ben.. Ik ben tenslotte hoogzwanger en dat is net zoiets als Topsport!
HET IS TWAALF UUR! Allemaal naar bed! Ik heb al de hele dag pijntjes in mijn buik, als het maar niet nu komt. Tijdens het opruimen kreeg ik een opruim-aanval en heb ik dus het hele huis overhoop gehaald, nu ligt er dus overal troep wat een plekje moet krijgen of weggegooid moet worden. Nu twijfel ik zal ik gaan slapen of zal ik door gaan met opruimen want als het wel komt dan is het hier een puinhoop. Ik ga toch maar slapen, het mag gewoon nog niet komen.
Oh wat lief van je vriendin! Ze had dus gewoon in de gaten dat jij dat even nodig had, gewoon even alles eruit gooien en huilen! Oh heeeerlijk is dat! Goed voornemen: Niet teveel meer doen!
Sterrekind: Slapen! Stel dat het wel komt, wat is dan belangrijker? Dat je huis netjes opgeruimd is of dat jij lekker uitgerust bent? Dus op bed jij!
Haha, zie mijn album. De meeste foto's (met kleren aan dan) heb ik dat zwarte positiehemd eronder, komt overal mooi onderuit. Handig toch....
Trusten Sterrekind! Ik ga over een uurtje plat. Eerst wat eten omdat ik rammel van de honger! Yeah, ik heb een weekendje weg geboekt voor Jer en mij. Ik ontaarde moeder... ik denk er nu al aan om ons kind een weekendje uit logeren te geven! We gaan half oktober lekker een weekend naar Parijs. Kruidvat had een mooie aanbieding. We gaan op vrijdag weg, wil ik op zaterdag Parijs gaan bekijken en op zondag naar Disneyland (ben ik nog nooit geweest). Dan op maandag terug. We hebben een appartement, dus kunnen het zo duur/goedkoop maken als we zelf willen. Eventueel kan ukkie gewoon mee!
Sterrekind: Slaap lekker! en komt de kleine toch.. whatever dat het een zooitje is. Evelieveling: Heerlijk een weekendje weg geboekt! En uhh dan ben ik ook nu al een ontaarde moeder aangezien wij voor in November ook al een weekendje weg hebben geboekt zonder kleine. Daar tegenover staat dat er ook al een midweekje Centerparcs met kleine geboekt staat. Mezelf: Net even naar de Bristol geweest voor wat Kraamtijd kleding. Heb nu een paar hempjes (met knoopjes) gekocht. Geen pyama's maar goed ik vind het best.
K*T K*T K*T! Had een hele lap tekst getypt, druk ik op een verkeerd knopje, alles weg! Dan maar opnieuw. Ben weer terug van de APK. Ik kreeg vandaag ook een groeiecho. Gelukkig bij een andere echoscopiste als de vorige keer want die bakte er niet veel van. Deze zette zelfs de airco wat koeler omdat ik het zo warm had en dat in combi met de koele gel op mijn buik was heerlijk!Ukkie was iets groter als gemiddeld. Ik heb de helaas de maten nu niet over kunnen schrijven maar we hebben dit keer wel een foto meegekregen (zal ik straks inscannen en plaatsen in album). Ze heeft nu alles kunnen meten. Het enige wat me bijgebleven is is dat het lekkere bolle wangetjes heeft, met zijn kont tegen mijn ribben lag, hoofd naar beneden en rug rechts (had niet anders verwacht want hij ligt al heel lang zo). Als hij nu geboren zou worden zou het een sterrekijkertje zijn (oftwel een aaa-ligging). Het gewicht was ruim 2800 gram, ook iets boven gemiddeld zei ze, maar ik hoefde niet bang te zijn dat ik een 9-ponder uit zou moeten poepen. Daarna naar de gynaecoloog. Ik had nu een andere (wist ik van te voren anders had ik deze week 2x terug moeten komen, nu had ik zoiets van ik hoef toch geen inwendig onderzoek dus voor deze keer vond ik het niet erg.) En wat een leuke man was dat! Een beetje ADHD had hij wel, maar hij had bv geen jas aan, trapte zijn schoenen uit, ging lekker scheef in zijn stoel zitten. Echt heerlijk, geen prototype arts zeg maar. Hij mag mijn bevalling ook wel gaan doen mocht mijn gyn er niet zijn. Bloeddruk prima (110/70) gewicht was een paar ons af. Hij heeft ook nog aan mijn buik gevoeld (doet die van mij anders nooit), en zei dat ukkie ingedaald was. Ik vroeg of hij volledig ingedaald was en zijn antwoord was, dat is hij pas als hij halverwege je uitgang zit. Vond ik wel een grappig antwoord. Maar ukkie ligt nu dus vast in mijn bekken dus het wordt geen stuit. Hij kon niets zeggen over de definitieve inleiddatum, want die afspraken had ik gemaakt met mijn eigen gyn. Wel zij hei dat ik Fragmin moest blijven gebruiken tijdens de bv, maar dat dat opnieuw ingesteld moet worden omdat ik zoveel afgevallen was. Ik heb weer een receptje voor de slaaptabletjes gekregen, en hij adviseerde om ze na de laatste plaspauze in te nemen (ik moet elke nacht vaak om dezelfde tijden plassen, en vaak lig ik na de laatste plaspauze wakker). Volgende week donderdag mag ik weer terug op controle. Het is hier nog steeds warm, zelfs benauwd. De zon is nu weg en ik verwacht straks een onweersbui ofzo. Ik ga zo met Tygo lopen, dan de ramen zemen wat ik eigenlijk vanmorgen zou doen en dan even lekker plat denk ik. Liefs, Tanya
@tomenjerry; hoop dat je door de kuur snel van de schimmelinfectie af bent. @tantan; fijn dat alles goed was bij de gyn. @evelieveling; heerlijk even een weekendje weg, wil zo wel met je ruilen. @kar; zijn het geen indalings/voorweeen? Heb dit ook gehad, en sinds deze week is het minder maar nu is de kleine ook ingedaald volgens de gyn. @degenen die plat gaan, weltrusten @kleding; ik begin ook minder goed overal in te passen, maar ga ook geen nieuwe kleding meer kopen. Ik heb gister maar het "bedzeiltje "op mijn matras gedaan met een handdoek erover, het slaapt alleen voor geen meter! Het verschuift steeds en is ook nog broeierig. Ben gister even bij mijn schoonzus geweest in het ziekenhuis, ze is dinsdag bevallen van een dochtertje. Alles is goed alleen 2 weken te vroeg. Toen ik het hoorde en gister de kleine zag, had ik iets van ik wil nu ook! Wat is het toch een wonder een kleintje. Gr Jacquelien
Bij de HEMA hebben ze van die molton hoeslakens speciaal voor zwangeren en bedplassende mensen. Deze doe je over je hele matras en blijven dus beter liggen en broeien een stuk minder. Deze tip had ik van Karlijn geloof ik. Ze kosten 14,95 voor een 90x200 maat. Liefs, TAnya
hoi meiden Kar: klinkt nu toch een beetje als indalingspijntjes en nu misschien voorweetjes ofzo.....spannend hoor. Vergeet niet af en toe op de klok te kijken.... Evelien: is toch niks mis met een weekendje weg onder jullie 2! Tanya: klinkt als een fijne gynaecoloog. Moooi dat alles zo goed in orde was..... Zo mijn wenkbrauwtjes en snorhaartjes zijn weer gefatsoeneerd, tis toch altijd een prettig gevoel! Verder was het hier zojuist 32 graden, maar na een verfrissende grote onweersbui toch redelijk lekker afgekoeld! twinny