Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    haha this nu omgedraaid vorige week jullie koel wij heet, en nu hier koel en daar heet ben nu blij hier te zitten :)

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik hoor hier niet thuis maar ik vroeg me af hoe het met kimkivits gaat. weet een van jullie dat?

XXX

3. Niet meer actief

Nee geen idee, ze komt hier niet meer (zo vaak). PB haar anders even, dan heb je kans dat ze je het zelf kan vertellen.

Liefs, Tanya

4. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Zo, ik ben erweer.
    De pijntjes zijn allemaal weg dus nu kan ik met een gerust hart de troep gaan opruimen.
    Tot zo!

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Goed dat je eerst op bed gegaan bent.
    En doe wel rustig aan he!

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tanya: Mooi dat de controles weer goed waren! Leuk zeg, weer een echo. Ik ben ook zo benieuwd hoe zwaar junior nu ongeveer is. Ik heb het gevoel dat ie nu echt bijna uit mijn buik knapt.... En dan te bedenken dat ie nog 2 tot 7 weken moet zitten....

Ik ben zo moe, zal ik dan vandaag (voor het eerst) ook eens op de bank gaan dutten?

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh ja, heb vandaag nog niet zoveel gelezen over ijsjes... Zal ik dan maar ff zeggen wat ik net gehad heb? Ik was net even bij mijn moeder en heb een lekkere split gehad, mjammmmm....

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo daar ben ik ook weer effies. Ik tiep met een ijsje in mijn linkerhand dus dat gaat allemaal wat lastiger.

Heb net alle badkamerkastjes uitgepakt, dingen geselecteerd om weg te mieteren en zit nu te wachten op zin om de kastjes uit te soppen en weer in te ruimen, maar dan dus allemaal wat netter en efficienter.

Maar ja, die zin he... Ben ook enorm moe en natuurlijk nog gefrustreerd vanwege dat gedoe op school, krijg ik NOG geen direct antwoord.

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Pfff 2 tot 7 weken lijkt zo lang he? Vooral die 7! Maak er maar een gemiddelde van dan: 4 weken? Misschien is dat een meer bemoedigend idee?

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Lexi: Heb je al bericht terug?
    Sterrekind: Goed dat je even lekker geslapen hebt. Ik weet niet meer wie het zei, maar ze had wel helemaal gelijk: Uitgerust bevallen is belangrijker, dan een opgeruimd huis! Zegt zij die net een collega op bezoek had en zich toen realiseerde dat het huis er niet zo strak uitzag.... :oops: . Heb maar snel iets gestamelt van: Tja, sorry voor de troep, maar ik heb verlof :( .

By the way: Het regent hier :( .

Ik heb veel mooie nieuwe foto's gezien. Worden jullie allemaal mooier naarmate jullie zwangerschap vordert? Daar lijkt het wel op. Ga zo door meiden! Zou het aan de ijsjes liggen :-k :thumup: .

Ik heb vanmorgen de zwangerschapsmassage gehad. Heerlijk, maar nu ben ik zo loom als ik weet niet wat. Heb net 2 wassen in de machine gegooid en behalve eten koken straks doe ik niets meer [-( .

11. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Jacquelien: Gefeliciteerd met je nichtje!

Tanya: Fijn dat je controle weer goed was. Maar vooral dat je het voor jezelf een fijne afspraak was!

Lexï: Kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je zolang op antwoord moet wachten!

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja wel bericht terug maar daar kan ik nog steeds niets mee. Dus wéér een mailtje ertegenaan :(

Ik wil ook een zwangerschapsmassage, lijkt me HEERLIJK! Waar vind je zoiets? Hebben ze dat ook in Zeeland?

Hier schijnt de zon maar ik wil helemaal niet buiten zijn, mij te warm.

Nu even met mijn vader msnen! Laterzzz

13. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik wil ook een heeel klein beetje regen. Het is hier zo vies benauwd.

Maar goed dat is wel weer een excuus om een heerlijk ijsje te mogen eten.

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Heb je dan nog méér excuus nodig dan gewoon het zijn van juli-mama?

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    :) :) :)

16. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Haha Nee eigenlijk niet.

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Hoe is het met Zanoni?
    Heeft ze alweer wat van zich laten horen na de grote dag? Of is ze lekker op huwelijksreis?

18. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Nog beter.. 1 ijsje als excuus voor de warmte en het 2de ijsje met als excuus dat ik een juli-mama ben!

19. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Zanoni is weer terug van huwelijksreis :) De grote dag was echt super en we hebben stralend weer gehad, de hele dag. Het kon echt niet beter!
    Daarna zijn we lekker met z'n tweeen naar een roompot huisje geweest en hebben ons daar goed vermaakt.
    Vandaag weer op controle geweest bij de gyn. Er zat weer eiwit in mijn urine (zit er al 1,5 maand in) maar bloeddruk was nog steeds mooi 120/75. Moet weer 24 uurs urine sparen, maar daar zal wel weer niets uit komen. Ben vandaag 37 weken zwanger en de gyn zei ook dat het nu wachten is tot wanneer ze er echt uit wil want ze ligt er helemaal klaar voor! Moet over precies 1 week weer terug komen.

20. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Geweldig dat je het zo leuk hebt gehad. Hoe voelt dat nou om een getrouwde vrouw te zijn? hihi.

Weer een mijlpaal bereikt in de zwangerschap.. de 37 weken!
    Fijn dat alles zo goed was bij je controle.

Deel Deze Pagina