Melanie: Jij ook een beetje gefeliciteerd met de goede uitslag van je collega. Wat zal ze ogelucht zijn! Kan ze vanaf nu echt gaan genieten.
Eveline: Mooi dat Jerry je op je flikker heeft gegeven. Moet je maar naar ons luisteren en rustig aan doen! (grinnik) Nou ja, je hebt het in ieder geval een beetje goed gemaakt door lekker een dutje te doen toch.... Groetjes Miep (die niet boos op je is hoor, maar je mag je niet weer zo druk maken!)
*snik* Zo veel heb ik echt niet gesjouwd. Echt waar niet. Maar misschien hebben jullie toch een beetje gelijk. Niva... ik snap je punt in het 'voeden in openbaar' helemaal. Vind dat sommigen daar wel fel op je reageren!
Niva: Ik was nieuwsgierig en heb je punt over voeden in het openbaar ook gelezen. Heb geen zin om daar te reageren maar wil je hier wel even zeggen dat je precies hebt verwoord zoals ik het ook zie. Mezelf: Ga even lekker frietjes eten en daarna een spelletje Kolonisten spelen. Misschien tot straks en anders tot morgen meiden!
ohhh Landa... Ik heb ook zo'n zin in frietjes! Heb net brood gehad.... Ben alleen thuis en heb geen zin om te koken.
Hey meiden, Heb alles weer gelezen. @Zanoni: fijn dat je er weer bent en dat je een schitterende dag hebt gehad en een mooie 'honeymoon'! Mooie foto's, jullie zien er erg gelukkig uit! @Kim: toen ik je reactie zag, was het eerste wat ik dacht: die is bevallen! Het valt dus (gelukkig?) nog mee. Fijn om weer ff via het forum van je te horen. Ik hoop dat je het allemaal nog een beetje volhoudt; sterkte (natuurlijk ook aan Leon). En de eerstvolgende keer dat je hier een berichtje achterlaat zal vast als nieuwe mama zijn! @Melanie: wat fijn dat je collega goed nieuws heeft gekregen, is toch een hele opluchting lijkt mij. Geboortebord: doen we niet. Alleen versiering in de vorm van slingers en ballonnen. Dutje: ik neem me elke dag voor om 's middags rond een uur of 2 een dutje te doen, maar het komt er steeds niet van. Nou is dit ook pas de 1e verlofweek, dus ik heb nog ff de tijd om die dutjes in te halen Mezelf: ik wordt nu af en toe helemaal knetter van de bewegelijkheid van de kleine. Ik kan niet meer lekker zitten, heb moeite met lopen en als ik 1 keer lig, kom ik bijna niet meer overeind. De kleine is ook steeds zo druk: ze zeggen toch: hoe verder in de zwangerschap, hoe rustiger omdat er dan minder ruimte is? Nou daar merk ik helemaal niets van Sorry, eigenlijk zou ik hier niet over mogen klagen, het is fijn te weten dat de kleine het blijkbaar nog zo naar zijn zin heeft, maar de pijn en de drukte worden af en toe wel vervelend! Vanavond heerlijk op de bank wegdromen bij Dirty Dancing (zelfs nadat ik de film al wel 100x heb gezien, het blijft heerlijk!). Fijne avond verder en morgen hoop ik weer verder te kunnen lezen. Ik hoop na het weekend internet thuis te hebben *duim*. Liefs Elma
Loltsje: Wij eten altijd frietjes op vrijdag.. maar had er vandaag zo'n zin in! Ah meid als je alleen nog maar brood gehad heb mag je best een dagje zondigen.. zeker als je ook nog eens alleen thuis bent. Elma: Hier nog zo'n ADHD baby!
Mmmm heerlijk.... elke vrijdag frietjes. Maar eh, als ik nu frietjes ga eten (omdat ik alleen thuis ben) dan krijg ik deze week NOG 3 keer frietjes, want tot en met zondag heeft mijn vriend late dienst en ben ik dus steeds alleen). Hier ook een drukke baby hoor, soms doen de trappen echt zeer! Maar soms geniet ik ook wel van de (zachtere) trappen....
Wel erg lekker.... maar inderdaad wellicht niet verstandig! Wij eten elke zaterdag frietjes, maar ik ben door de week standaard alleen thuis, dus het zou niet best wezen om dan elke keer patat te eten
Kim Wat leuk om weer wat van je te lezen! Ik dacht ook even van die is al bevallen! Ik denk dat jij idd de 3e juli-mama gaat worden. Ik ben heel benieuwd! Eveline Goed zo meissie dat je even gerust hebt. Minder goed van je dat je zoveel gedaan heb in de logeerkamer. Ach, jij rust tenminste nog, ik niet . Ik was het wel van plan maar is er niet van gekomen... Landa Wij zijn op de weg terug van de DA ook lekker friet wezen halen, een keer zondigen moet kunnen toch (en het is dat het nu giet van de regen hier en onweert, anders was ik nog naar de vriezer in de schuur gelopen voor IJS) Sterrekind De rekening viel mee (60,- voor 3 inentingen en leegknijpen van Tygo's anaalklieren). Grappig was dat de vriendin van de dierenarts over 2 weken uitgerekend is, dus we zaten lekker te kletsen (is zo'n leuke dierenarts!) Jody Een tijdje terug hadden we het ook over geboorteborden/ooievaars. Ik heb toen ons plaatje laten zien wat wij als geboortebord gaan maken. Hij is bijna af, en als hij helemaal af is zal ik een foto plaatsen. Uiteraard nog zonder naam, want we weten dus niet of ukkie een piemelot heeft of een muts heeft! Sorry voor diegene die ik vergeten ben... Dierenarts Alle beesten zijn weer APK goedgekeurd. Tygo deed de laatste tijd weer sleetje rijden dus zijn klieren zijn nu ook leeg geknepen. En we gaan hem waarschijnlijk toch laten castreren. We wachten tot na de bevalling want heel misschien verandert zijn gedrag daardoor. Het ziet hier nu heel donker en het regent en onweert best hard. Marc is aan het lopen met Tygo en ik heb eigenlijk liever dat hij weer terug komt, maar hij ziet geen gevaar (nee, maar ik wel...) Liefs, Tanya
Had ik ook gelezen maar ook hier een ADHD baby. Soms veer ik echt helemaal omhoog! Maar ja, zo had ik ook gelezen dat je in je 2e trimester je energie terug kreeg (nooit terug gekregen) dat de meeste misselijkheid met 3 maanden verdwijnt (helaas hier nog elke dag spugen) en rare combinaties gaat eten (hier ook niet), dat je gemiddeld 12 kilo aankomt (ook niet, alleen maar afgevallen). Kortom, mijn zwangerschap volgt de boekjes niet Liefs, Tanya
Tanya: Hoop dat het hier ook nog komt. Maar goed als het al in Roosendaal is komt het wellicht ook nog wel deze kant op. Kan me voorstellen dat je het niet fijn vind dat Marc & Tygo nu buiten zijn. Ik vind onweer heerlijk maar wel veilig droog achter het raam. Jullie hebben trouwens een goedkope DA. Hier betaal je voor 1 enting al zowat 60 euro!
grrr zo frustrerend als mensen te laat komen. Ik zou rond kwart voor 7 (rare tijd) bezoek krijgen om heerlijk te Kolonisten.. zijn ze er nog steeds niet!
Ik had me ook ingesteld op meer, maar die lieve dierenarts heeft maar 1 consult gerekend ipv 3 (we kwamen met 2 katten en een hond). Hij was zelfs zo galant om de katten voor mij weer in de auto te zetten. Ik mag maar 7 kilo tillen geloof ik en die rooie kater van ons die weegt al 7 kilo . Je kon wel merken dat hij ook een hoogzwangere vriendin had! Hij bood zelfs mij een krukje aan inde spreekkamer hihihi! Liefs, Tanya
Ja hè, zelfs de assistentes moesten erom lachen! En hij ziet er nog goed uit ook (ja sorry, ben naast bijna-mama ook nog een vrouw ). Marc is gelukkig weer terug, hij was wel door en doornat (Tygo ook) en hij vond het gek dat hij niemand tegen gekomen was. Nou, ikke niet hoor... Liefs, Tanya
Oja, Marc is normaal ook wel zo galant hoor, maar hij had Tygo vast die iedereen en alles leuk vond. Normaal zouden we dan Tygo in de auto zetten en dan pas de katten halen, maar het was zo ontzettend warm, dan doen we Tygo niet in een dichte auto (ook al is het maar voor even). Dus Marc bleef bij Tygo terwijl de DA de katten droeg en ik ging betalen.