Breek even in. Af en toe lees ik hier mee. Ik verslaafde aan kolonisten speel het altijd online tegen andere. http://games.asobrain.com/ even registeren en je kan je lol op. Veel plezier en succes met de laatste weken.
Ja, dat is ook zo'n vreselijk gebeurtenis....zo jong, hartinfarct, met zijn dochter van 3 maanden naast zich.........niet te begrijpen
VRESELIJK! Wat is het leven oneerlijk! Onvoorstelbaar.... Ik zit hier te huilen, wat een trieste berichten.
Net een heel stuk getypt.. weg! Kim: Het zit jou echt niet mee! Het lijkt me dat je het heel zwaar hebt nu. Sterkte voor jullie allemaal. Maar laten ze je echt met zulke weeën doorlopen? Dat hou je toch niet vol? Hou je ons op de hoogte? Zanoni: wat fijn dat je bruiloft en huwelijksreis zo leuk was! Jullie stralen ook op je foto's. Mooi hoor. En fijn dat je APK zo goed was. Nu maar afwachten.. Elma: ik zie vooral dat je buik ENORM gegroeid is in die 2 weken! Ik heb ook het gevoel dat juist de afgelopen week junior erg de (niet aanwezige) ruimte in mijn buik aan het verkennen is. Altijd een braaf kind geweest, tot nu, op het eind. Lexi: fijn dat je uitsluitsel hebt en een beslissing hebt genomen. Moet toch een beetje rust geven, of niet? Jody: wou ook nog tegen jou zeggen dat ik blij ben dat je nieuwe werk leuk is! En heel slim om je van de domme te houden. Laat hen maar met leuke ideeën en oplossingen komen! Tanya: ben benieuwd naar je foto. Fijn dat alles goed was. Klinkt alsof jouw ukkie er ook bijna klaar voor is! Mooi dat hij/zij niet meer zo extreem voorloopt, kan je het idee van een 9-ponder loslaten. Ik ben trouwens erg blij dat we Morris hebben laten castreren. Was een relatief kleine ingreep en het scheelt zoveel! Moest al toen hij erg jong was. Hij liep echt weg en stak dan drukke straten over enzo. Doodeng. Ben ik nog iemand vergeten? Vast wel..
Ik vind het een beetje naar door de verdrietige berichten maar geef toch maar een ego-update. Ben erg moe, maar het was heel gezellig. Bezoek aan mijn werk was wat nutteloos vond ik zelf. Maar ben met mijn vriendin de stad in geweest en dat was erg leuk. 2 dikke buiken. Heb het boek 'Veilig Bevallen' gekocht, de nieuwe druk. Ben benieuwd. Als het goed is krijg ik het nog wel uit voor 20 juni. Ik ga zo weer op de bank hangen, heb erg zere billen. Teveel gelopen en gestaan vandaag. Zucht.. ik zie ook weer een collecte aankomen. (ik geef trouw hoor.. Durf geeneens nee te zeggen, watje dat ik ben)
Geen idee. Bij welke 'mama's' praatte ze mee? Daar zou je het terug moeten kunnen lezen. Het is ook zo dubbel erg omdat ze net thuis was! Zo hard en dapper vechten en dan zoiets.. Niet eerlijk!
Ik heb Benthe's mama de laatste tijd niet 'gezien'. Sweetangel hield iedereen hier wat op de hoogte, ze ontving SMS'jes van Benthe's mama volgens mij.
Ik heb het echt helemaal gemist van benthe, ik kom ook nooit verder dan hier, maar jeetje wat erg zeg! Ik heb even zitten zoeken, pff wat een verhaal. Na al die slopende maanden dat het toch nog zo moet eindigen. Echt heel erg!
Meiden, ik ga zo onder de wol. Het zal wel weer een slechte nacht worden.... En om 6 uur gaat de wekker weer. Morgen laatste vroege dienst (dan maandag nog een late dienst en dinsdagmiddag nog even en dan verlof!) Tot morgen allemaal! Trusten! Groetjes Miep
Ben je gewoon even onschuldig de met de badkamerkastjes bezig geweest, kom je terug en dan al die nare berichtjes over overleden babietjes en jonge mannen die hartinfarcten krijgen Wat een ellende allemaal! En dan is er ook nog eens niks op de tv... Ik zou er gewoon van in een depressie raken als ik niet ook wat positieve dingen op te noemen had: * Mijn moeder heeft vanmiddag uit zichzelf gebeld, had haar genegeerd na die stomme mailtjes en het grootste deel van de problemen heeft ze intussen zelf opgelost, dus met muziek opzoeken op zolder wilde ik haar dan best even helpen nu. Ook weer opgelost! * Ik heb volgens mij alles waar ik mijn nesteldrang aan kwijt moest nu gedaan, want het uitzoeken van de spullen in de badkamer was het laatste dat op mijn lijstje stond van te sorteren zooi. Nu alleen nog wasjes draaien en tzt wieg opmaken enzo. * Morgen komt de werkster (=schoonmoeder) weer. * Ik moet straks weer mijn pilletje nemen tegen de blaasontsteking en dat moet na wat voedsel, dus wat denk je dat ik voor voedsel heb genuttigd? Jup: een mini ijsje van de Lidl. Mag best. * Volgens mij moet ik zo weer eens lekker naar de wc (ja sorry hoor, maar daar kan je je best blij over maken toch?) Nog meer mensen ook goede berichten? Dan gaan we vast een stuk vrolijker naar bed.
Ik ga nog even bankhangen en envelopjes vouwen. Werk ze morgen Miep, nog heel even volhouden! Ik moet nog maar 2 dagen, morgen en maandag! Lexi, dat zijn inderdaad weer wat positieve dingen! Vooral die laatste, moest ik erg om lachen! Truste alvast! Ik heb morgen niet veel tijd, en ook zaterdag en zondag wordt lastig denk ik. Dus misschien ben ik op z'n vroegst maandag weer on line! Wederom een druk weekend voor de boeg!
Nou wat ik al voorspelde (dat het een slechte nacht zou worden) is waar..... Als ik 2 uurtjes heb geslapen deze nacht dan is dat veel.... Gelukkig is dit mijn laatste vroege dienst.... Ik ga vanmiddag na het werk wel weer ff slapen denk ik. Vissie jij ook werkse de laatste dagen! Groetjes Miep
Ik dacht laat ik het even zelfs melden over wat hier gaande is.. als eerste had ik ook gelezen over benthe pff verschrikkelijk! ff gekopieerd hoor uit mailbox... ik ben net ontslagen namelijk uit het ziekenhuis! (gistermiddag) maandag ben ik mijn slijmprop verloren en woensdag begon ik ineens hevig te bloeden van onder Dus gelijk met spoed opgenomen en met medicijnen 24 uur bedrust gekregen. bloeden was snel gestopt alleen (nu nog) oud bloed. en moch vanwege het feit dat ik zoooo ziek was daar, spanning, niet slapen,pijn,verkouden en heel erg heimwee naar romy die ik ook 24 uur nie zag... ik heb de hele nacht alles onder gespuugd daar moch ik nu voor 24 uur naar huis en moet me zaterdag weer melden. Ik dacht even YES maar ze wouden me niet laten bevallen en pas echt over 3 weken Ik ben nu nog niet op de been ,ben heel erg verkouden en moest van de week al naar het zh vanwege mijn maag.. dus het zit even niet mee.. ik word nu thuis zo danig in de gaten gehouden dat ik waarschijnlijk niet veel meer op de pc komt... ik heb mezelf ermee als nu weer helder bloed word moet ik blijven maar dan tot en met echt de bevalling en dat zie ik niet zitten.. kleine stuiterbal doet het goed trouwens gelukkig weer een ego bericht he ik me dood ik vraag er niet om hoor Dacht laat ik het zelf neer zetten... via via is toch anders tog?