Yep! Hoe gaat het nu met je? Heb je nog steeds 'alleen' oud bloed? Ik was het vergeten te vragen maar waarom willen ze je stuiterbal nog 3 weken laten zitten? Het moet voor jou ook leuk blijven toch? Nou meid, neem je rust, pas goed op jezelf! Liefs, Tanya
ik zou ook niet weten tanya. daar heb ik het heel de nacht met de verpleegsters van de afdeling over gehad. Ze waren van plan om a.s donderdag alles al een beetje weker te gaan maken(an het al was) en nou was stuiterbal hun voor en dan mag ineens niet. Begrijp wel dat 37 weken veel beter voor een beeb is maar tog pff.. ach ik wou toch nog niet bevallen hoor.. Kwil eerst aansterken en de energiegehalte wat omhoog krijgen. het was trouwens ook heel druk met bevallen en inleidingen in het zh.. mischien ook een reden dat het niet moch heb trouwens idd nog oud bloed(zo`n beetje wat je op het einde van je ongi heb) en wat vocht..
Hahaha, zo herkenbaar! Wij gaan ook altijd terugmauwen of zeggen "ah ga je dood?" Offe "ben je zo zielig?" Het is alleen die rooie die dat doet, die zwarte houdt zich stil totdat we in de spreekkamer zijn, dan begint zij met blazen en grommen, maar dat is ook een echte bitch Liefs, Tanya
Goeiemorgen. Peetje, veel sterkte meid, Hang in there! Ik hoop voor je dat ze je niet al te lang laten lopen! Ik heb ook een iets mindere nacht gehad, ik had weer last van kramp. auw auw. Dat krijg je ervan als je een hele avond achter de pc zit... Fijne dag iedereeen!
Hoi Peetje! Had het bericht al gekregen van tantan maar er gisteren niet op gereageerd. Hou je lekker rustig en hou je vast aan het feit dat het allemaal voorwerk is wat de bevalling straks makkelijker maakt. Denk eraan, iedere dag dat je ukkie nog in je buik zit beschermt hem tegen de boze buitenwereld en alle infecties en ziektes buiten zijn bereik blijven. Sterkte ermee! Kus!
JEhhh 8 maandjes zwanger peetje rustig aan meid en hou vol this voor een goed doel. ik vindt het nu wel heeeel spannend ben benieuwd hoe het donderdag gaat of ik er overheen ga of dan misschien wel ga bevallen net als met Eva, het kriebelt wel. moet zeggen dat het van onderen weer wat rustiger wordt hopelijk gaat het morgen nog beter. nou dames ik ga me aankleden en richting mijn ma moet strakkies even boodschappies halen. knuffel Wietske
kga naar bed...snotverkouden pff. en voordat wwer een nieuwe bewaker hier voor de deur staat om mij in de gaten te houden
Ik had gisteravond een voorlichtingsavond over borstvoeding. En het is mij goed bevallen. Weet nu waar de meeste problemen liggen, waar mensen te lang doorlopen en hoe je problemen kan voorkomen. Wel erg grappig dat deze vrouw dus totaal niet moeilijk doet over gekruid eten en toch borstvoeding geven. Ze zegt heel simpel 'in andere landen passen ze hun eten ook niet aan'. Het is natuurlijk zo, het kindje krijgt nu via de navelstreng toch ook alles wat ik eet. Ik ga er dus helemaal voor en ik zie het helemaal zitten. Zit nog te twijfelen of ik een proefverpakking hypo allergene melk haal voor de zekerheid!
Fijn dat je zo geinformeerd bent Eef! Haha kan je me de samenvatting PBen? Dan ben ik gelijk ook geinformeerd Hier geen info avond namelijk waar ik naartoe kan. Maar blij dat jij er tenminste uit bent! En vooral dat gezanik over gekruid eten, inderdaad hebben ze in andere landen ook andere eetgewoonten, gekruid in Indonesië of veel knoflook in Italië, daar kunnen die beebs daar ook gewoon tegen hoor! Eet jij maar lekker wat je wil!
Ik moet nu even weg, problemen op stal met mijn paard. Daarna zal ik wel ff wat voor je opschrijven en inscannen. No problem! Tot later
Dames, heb medelijden met mij... Vandaag komen ze de schutting zetten, dat is natuurlijk leuk. Maar moeten ze daar 4 zeer sjacherijnige mannen bij doen ? Van die 4 zijn er twee 70+ ofzo, die na hun VUT nog bijklussen . Een van die opa's zit steeds te klagen over alles. Gek word ik ervan. Dan is de grond weer niet goed, dan de stroomvoorziening in de schuur niet (is niets mis mee), dan staat de boom in de weg (valt ook wel mee). Hij is nu bezig met graven en komt daar nog wat losse stukjes laurierwortels tegen, ook niet goed (Jezus, wat heeft hier in godsnaam gestaan!). Hij zat ook te zeuren over de erfafscheiding (is heel simpel, rechts naast de regenpijp, tegen de regenpijp aan). Ik vroeg net "heren zal ik een lekker bakkie koffie zetten?", antwoord => ja mevrouwtje (Grrrrr ) dat kunt u wel doen. Zucht.... Hij had ook aanmerkingen over de aanbouw. Dat de fundering te ver doorgestort was en dat hij nu alle overtollige beton kan verwijderen. Aangezien ik er zelf bij was met het plaatsen van de fundering (afgelopen zomer) weet ik heel zeker dat het beton niet zo ver doorloopt als hij zegt dat dat van de aanbouw komt. Dus het zat er al eerder. Ik heb zelfs foto's als bewijs van afgelopen zomer, dus als hij nog moeilijk gaat doen daarover wrijf ik die wel onder zijn neus! Don't mess with a pregnant woman! Als de schutting aan het eind van de dag staat zal ik er wel een foto van plaatsen, kunnen jullie zien hoe het uiteindelijk geworden is. Liefs, Tanya
jess gebortekaartje is klaar, nog wat kleine aanpassingen na de geboorte en printen maar. goh wat een gedoe om dat goed te krijgen
Wat een opluchting voor je collega. Het had me vreselijk geleken als er iets gevonden was. Dan had ze voor een onmogelijke keuze gestaan denk ik.
hoi meiden Zanoni: wat fijn dat jullie een mooie bruiloft en dag gehad hebben. Ook fijn dat alles goed gaat met de kleine en dat ze er klaar voorligt.....spannend hoor! Trouwens gave foto's,je ziet er prachtig uit! Kimmie: tjee wat een verhaal meid, het zit je ook echt niet mee! Hopelijk voor jou gaat het niet nog weken duren, dat lijkt me echt een hel..... Ik wens je heel veel succes, sterkte en een prachtig kindje..... Jody: ik heb zelf een geboortebord van Garfield gemaakt. Melanie: fijn dat je collega een goede uitslag heeft gehad, kan ze ook wat zorgelozer gaan genieten! Eveliene: en gelijk heeft Jerry, je moet niet zoveel verslepen! Elma: de kleine neemt zich de ruimte wel hoor, heel herkenbaar, hihi! Dutjes: val vanzelf wel in slaap als ik ff ga zitten! Tanya: dat valt inderdaad mee qua prijs, onze DA is veel duurder! Vissie: ik zit er weer mooi bij hoor! Herkenbaar dat doodmoe naar bed gaan en dan niet kunnen slapen! Vervelend, meid. VERdrietig: wat naar voor Benthe en haar ouders en wat erg voor Zonnestraal..... soms is het gewoon allemaal ff helemaal niet eerlijk! Kar: hopelijk heb je nog lekker uitgerust na je middagje statten! Ik geef collectanten aan de deur altijd, ze doen zich tenslotte de moeite voor het goede doel te lopen! LExi: tuurlijk kun je je heel blij maken over je stoelgang, snap je helemaal! Peetje: tjee meid, dat moet ontzettend schrikken geweest zijn. Fijn dat stuiterbal het zo goed doet en hopelijk blijft het met jou ook oke gaan. Alvast heel veel succes en sterkte..... Tomenjerry: fijn dat je kaartje klaar is, zal wel een opluchting zijn! Hier alles oke. 's avonds begin ik wat last van harde buiken te krijgen, maar kan ook de beweging van mini zijn, weet het niet goed. Verder dacht ik gisteravond dat ze flink in aan het dalen was, maar vanmorgen voelt ze weer zo hoog tegen me ribben! Slapen gaat nog wel, maar lig niet meer dan 6 uurtjes in bed,dan ben ik het beu hoor. Vanavond ga ik naar de bandexamens van de Jiujitsu kijken, voelt wel dubbel hoor, had er zelf ook graag gestaan, hihi.... twinny
Meiden; ook even een egoberichtje van mijn kant. Lichamelijk heb ik geen grote klachten gehad, maar vanmorgen werd ik wakker met onwijze pijn in mijn buik. Het zat heel hoog en hield constant aan. Ik heb alles geprobeert: negeren, op mijn rechterzij liggen, op mijn linkerzij liggen, op mijn rug, staan, noem maar op, maar niets hielp. Ik heb Ruud wakker gemaakt met: "Het doet echt pijn Ruud". Ik vind het vooral raar dat het zo hoog zat (bovenste helft van mijn baarmoeder) en constant aanhield. Gisteren voelde ik tijdens het doen van de was ineens wat lopen en dacht dat ik de controle over mijn blaas kwijtraakte , maar toen ik naar de wc ging zag ik een flinke kwak slijm (sorry). Ik heb net nog wat kunnen slapen gelukkig, maar echt prettig voelt het nog niet. Wie heeft enige idee wat dit nou weer is? Stom he, dat je zo onzeker kan worden ?
Geen idee wat het zou kunnen zijn. Mijn eerste gedachte was (voor)weeën en je slijmprop. Ik zou gewoon je vk bellen, ook omdat 'het nog niet lekker' aanvoelt. Sterkte meis! Liefs, Tanya