Voor een slijmprop leek het me wat weinig, maar het was meer dan de 'nomale' afscheiding en weeen voel je toch door je hele baarmoeder? Ik wil niet voor iets onnozels gaan bellen. Waarschijnlijk hoort het er gewoon bij. Kan er niet een duidelijk signaal komen van "NU IS HET ECHT' en als je dat niet krijgt dat je het weg kan wuifen als voorwerk . Snappie?
Ik hou me hiervoor ook graag aanbevolen aangezien ik de info avond waarschijnlijk ga missen. Je hebt mijn mail, als het niet lukt, dan heb ik dikke vette pech!
Was dat laatst niet hier dat ook geschreven werd over pijn in de buik? Weëenpijn zou onderin de buik moeten zitten. Als je pijn bovenin je buik hebt las ik dat het zo kan zijn dat je kindje op baarmoederspieren ligt wat zo pijnlijk is. Wat betreft slijmerige afscheiding: ik heb af en toe ook ineens dat er wat wegloopt of aan het papiertje zit, meer dan 'normaal' zeg maar. Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat het erbij hoort, zolang het geen rare kleur of geur ( :-& ) heeft. Maar goed, bellen kan nooit kwaad natuurlijk. Inderdaad vreselijk bericht van Benthe. Ik geloof dat ik toen wel gelezen heb over haar geboorte. Is toch al een tijdje terug? En dan Zonnestraal... ongelooflijk! Daar moet je toch niet aan denken?
oooooooooooh, hier komt spuit 11 komt door de bocht! Heb een week niet gelezen (sinds ik niet meer werk ben ik helemáál niet meer achter de compi te vinden, hihi) en nu sinds eergisteren als een bezetene aan het teruglezen, was gebleven bij 1030 en nu inmiddels bij 1080 aangekomen, de rest moet nog maar wil toch even de groetjes doen voor ik helemaal bij ben want straks komt het er weer niet van (en lig ik weer 100 paginas achter! ). Heb nog al wat voorbij zien komen tot nu toe igg!!! Jemig, jullie houden het wel boeiend, hé? Zie nu ook al dat er een aantal aan het "rommelen" zijn (Jody, Kim), brrrrr, het wordt nu echt spannend. Eef: dikke zoen uit het zuiden (voor je moeder en je lekker rotterdams bekkie ) (en voor je vent ook trouwens, hmmmm) Tantan: heb veel zin om eind Aug. je in Roosendaal te zien, als er dan toch meiden (Lexi en weet niet meer wie??) naar R'daal komen voor ijs (huh? zijn er geen andere excuses te bedenken!?) herhaal die actie dan als ik er ook ben, dan gaan we met z'n allen aan het ijs!!!! =P~ Ik hou zelf niet van softijs (flurry klinkt als soft) maar heb hier de Magnum-"Colombia" ontdekt (met koffie)............. oooooooooh, wat is díe lekker!! ik kan het alleen niet 's middags eten want dan slaap ik niet meer in 's avonds, da's maar goed ook anders zat ik er elke dag aan Peet: leuk je weer te lezen! Sterkte met alle omstandigheden hoor! Niva: heb een donkerbruin vermoeden dat je dezelfde jurk v. mammalicious hebt als ik (is ie blauw?), ik zal een fotootje bijsluiten waar ik 'm op een bruiloft aanhad, ik vind 'm écht héél mooi!!!! Aan alle anderen, ik hoop snel op jullie te reageren, ik voel me inmiddels zo bekend met jullie en dat terwijl ik vrijwel nooit post en dus jullie zo weinig van mij weten... ik weet niet of dat ooit beter gaat worden, zit eigenlijk alleen achter de comp. als ik werk en dán heb ik weer geen tijd om te kletsen ('t is ook nooit goed, he). M'n vent zit nu een paar dagen in NL voor een symposium (hij heeft 2 jaar op de TUDelft gewerkt een tijdje geleden) en ik mocht niet mee omdat ik niet meer mag vliegen maar hij neemt zaterdag wél stroopwafels en appelstroop voor me mee! (het liefst had ik verse haring gehad maar dat is wat lastig, hihi). Verder alles goed hier, heb geboorteplan ook af en opgestuurd, beide ziekenhuizen hier in de buurt bekeken en besloten voor degene waar de verloskamer het minst op een martelkelder leek. Ben sinds eergisteren op zwemmen voor zwangeren gegaan en dat is echt HEERLIJK! (ik ben altijd overal een beetje laat mee) (zie leeftijd, zie posten, zie alles eigenlijk) (zou me niets verbazen als de kleine dame ook op zich zou laten wachten). Eindelijk begonnen met het kamertje en de voorbereidingen. Als de boel staat, maak ik wel een foto. Ga nu de rest vh huis (gedeeltelijk) schoonmaken want de stofnesten beginnen nu dreigende vormen aan te nemen... Veel liefs! (heb trouwens m'n "echte" naam gecorrigeerd, het is trouwens ook niet m'n echte maar later leg ik het wel uit)...
Succes met bijlezen verder Ana, en ik ben er vast ook in Roosendaal in augustus! (behalve als Tanya en ik maandag enorme ruzie krijgen bij de Mac hahaha)
Hey Janneke, leuk om weer eens wat van je te lezen! Ja, er is een hoop bij te lezen als je even niet oplet . Beebie: Ja, dat dacht ik dus ook. Ik kijk het nog wel even aan. Voel me wel iets geruster nu. Dank voor jullie aandacht (dat helpt altijd al de helft ).
Lexi ! wat denk je wel niet van me? Jody Ze zeggen dat warmte (dus bv door een douche of bad) je helpt ontspannen en dat daardoor de pijn wat minder zou worden. Heel veel vrouwen die weeën hebben gaan ook met een warme straal op hun buik onder de douche staan. Ana Wat leuk om weer wat van je te lezen! Jippie! De sjacherijnige mensen van de schutting zijn weg en de schuting staat er Liefs, Tanya
Mooi dat ze weg zijn Tanya! Ik had ze niets meer aangeboden, wat een eikels. Ik had net even wat gepost bij Benthe en Zonnestraal. Lees ik dat sommige denken dat Zonnestraal niet helemaal eerlijk is (om het netjes te zeggen). Ze twijfelen of het wel waar is. Maar over zoiets ga je nog niet liegen. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat het niet waar is. Maar aan de andere kant: ze heeft nog wel veel gepost bij anderen op de dag dat het gebeurd is en de dagen er na. Misschien is dat haar manier van er mee om gaan.... wat denken jullie?
Ana... dikke kus terug! Je bent een schat! SMAK! Mijn ouders wonen in Oosterhout, dus vlakbij Breda. En dat is weer vlakbij Roosendaal. Dus ik ga proberen om er dan ook te zijn! Wil die kus wel in het echt ontvangen Alles is weer geregeld bij het paardje. Ik ga nu eerst even wat eten en rusten, dan ben ik vanmiddag weer terug en dan zal ik het voor je inscannen en vertellen Beebie! KUS
zo, wat een geklaag vandaag..., haha. Nou ik heb anders ook een beroerde nacht achter de rug. Ben om een uur naar ebd gegeaan en om half drie lag ik nog wakker....had zo ontzettend last van 'restless legs', volgens mij heb ik een hele tour de france 'gefietst'...Stond echt op het punt om op te staan. En toen ik eindelijk sliep werd ik om half zeven met een gigantische kramp in mijn been wakker...voel het nu nog. MAAAAAAAAAAAAAAAAR, ik heb wel een heel relaxte gezellige ochtend achter de rug. Sterrekind was hier om koffie te drinken en we hebben lekker gekletst, toch Sterrekind? Vond het erg leuk...
Peeetje, wat heb jij een rot zwangerschap (om het netjes uit te drukken). Lijkt me heel erg vooral omdat Romy ook aandacht wilt natuurlijk en jij niet fit bent om har dat te geven. Snapt Romy het wel en beetje? Hoever ben je nu want je hebt geen banner meer? Eveline, je mag mij ook wel een samenvatting pb-en of gewoon hier plaatsen want iedereen heeft toch wel wat aan deze info. Tanya, wil je nu even stoppen met die fotos van je tuin. Wietske, gaan jullie het kaartje zelf printen? Jody, zou jij niet gewoon even de vk bellen, je belt haar toch niet uit bed en al was dat wel zo, zij is er toch voor. (J)Anneke, gezellig dat je er weer bent. Erg leuke jurk trouwens, zit volgens mij heerlijk! Jody, ik zie net dat het topic van Zonnestraal is gesloten, vind ik toch wel heel erg dat er mensen zijn die zo aan haar verhaal twijfelen. Vanmorgen een bakkie gedaan bij Melanie, was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Ze heeft een heerlijk huis, ik ben er jaloers op. Er staat er 1 bij haar in de straat te koop. Mmmmm, misschien maar verhuizen, ik denk dat Jeroen gek word als ik het voorstel, hahaha. Meallán is echt een poepie, wat een lekker ventje. En toen ik thuis kwam heb ik de post lopen zoenen, jullie raden zeker al welke kleur de envelop had.
Wat leuk dat jullie elkaar opgezocht hebben! Helaas komt er niemand uit Apeldoorn he?! Ik heb ook wel zin in een gezellig bakkie als ik dat zo lees. De kleur van de envelop: mmmmm :-k , roze? Heerlijk he? \/ . In elk geval beter dan mijn post: de WOZ waarde en dus weer betalen, bleh. Het gaat gelukkig wel weer, maar ik heb de laatste dagen telkens rare dingen. Woensdag al onwijze pijn in mijn rug en nu dus dit. Moet er echt voor zorgen dat ik mezelf niet gek ga lopen maken [-X . De volgende keer ga ik bellen (neem ik me voor). Ik ben er wel klaar voor, maar liever nog 9 dagen wachten, dan mag ik thuis bevallen .
Haha, dat schoot ook even door mijn hoofd ja . Maar oké, ik heb 2 foto's in mijn album gezet van de echo van gisteren, 1 met uitleg en 1 zonder uitleg. Ehh BLAUW! Liefs, Tanya
Jody, misschien heeft je pijn toch met het indalen te maken, omdat je toch ook slijm verloren bent. Zo'n slijmprop hoef je ook niet perse in z'n geheel te verleizen, maar kan ook gewoon een stukje ervan zijn.