Hey jody, misschien is het een kleine geruststelling als ik zeg dat ik die vreselijke pijn ook wel eens heb bovenin mijn buik?...En ik heb van de week VK nog gebeld en die maakte zich nergens zorgen over... Ik heb die pijn trowuens sinds gister heel erg onder in mijn buik..Maar het valt me op dat ik dan ook een 'volle'blaas heb of iig een zere blaas..dus óf de beep ligt tegen mijn blaas pijnlijk te doen, óf het is die rotblaasontsteking nog, óf het zijn beginnende weeen..maar ik gok op de eerste twee Leveren jullie trouwens na een kuur je urine ook weer in voor cntrole? Ik hoef t namelijk bij VK niet in te leveren, maar heb wel net een blaasontsteking gehad en een antibiotica kuur..Ik weet dus niet of die blaasontsteking nu weg is. moet ik t maandag dan weer inleveren bij de huisarts als nacontrole? Ik en op mijn werk nu..dit is mijn laatste dienst..eens kijken of ik het volhou! Vanaf vanavond heb ik verlof ole ole oleeeeeeeeee *doet raar dansje met kont naar achter en wiggelt met buik*
Dacht dat ik al redelijk geoefend was in het bekijken van echo-foto's, maar moet eerlijk bekennen, dat ik toch de foto MET uitleg nodig had Wel schattig met die vingertjes bij het mondje...Krijg je elke keer een echo? Ik heb nooit op zo'n laat stadium een foto gekregen. En over die tuin, wil wel ff zien hoe het nou zit met het gestorte beton,hoor.
p.s. janneke..ik ga thuis effe die foto's bekijken hoor..foto's en plaatjes willen hier op de pc op werk echt heel moeilijk openen..dus dan weten we dan of t dezelfde is.. Maar de kleur is iig anders, want de mijne is met zwart en zonder blauw sssspannend
weten jullie overigens... dat als je nu blaasontsteking krijgt en daarvoor antibiotica, dat daarop vaak een schimmelinfectie volgt? Vraag daar uit voorzorg wat voor, er zijn ook zalfjes voor. Want als je nu gaat bevallen, dan krijgt je kindje dat schimmelgebeuren in zijn/haar mondje en dat kan spruw veroorzaken. En dat wil je echt niet... zeker niet als je borstvoeding wil geven.
Eveline Ja dat wist ik, maar dan door ervaring een paar weken geleden... Vaak zorgt antibiotica ervoor dat de zuurgraad inje vagina verandert waardoor die schimmel goed kan gedijen. Hoe was het met je paard? En je ouders wonen in Oosterhout? Ben je dan in brabant geboren of zijn ze later verhuisd naar Brabant? Melanie Ik heb gisteren een groeiecho gehad. Dat was wel de laatste uitgebreide echo die ik heb gehad. Ik heb groeiecho's gehad met 8 weken, 12 weken, 20 weken, 30 weken, 34 weken en gisteren dus met 36 weken. Maar ik loop ook bij een gyn, ik denk dat dat heel veel scheelt. Ik gebruik fragmin (bloedverdunners) en zo willen ze de groei van ukkie in de gaten houden. En ik heb een gyn die ipv hartje luisteren, gaat kijken naar het hartje, dus elke keer een ienieminie-echo! Niva Als ik bij de huisarts mijn urine heb laten controleren en er zit ontsteking in, dan miet ik het ook na de kuur altijd laten controleren. Maar dan hoef ik daar alleen ter plekke over een staafje te plassen en dan weten ze genoeg. Als ik bij de gyn mijn urine laat controleren is dat weer niet. Je kan gewoon je urine laten controleren bij de huisarts, dat doet de assistente dan voor je. Enne veel plezier met je laatste werkdag! Liefs, Tanya
Hmmm, misschien dan maandag toch nog even met de assistente van de HA bellen voor een afspraakje komende week.
Ik was net bij de apotheek en ze staarden me allemaal zo gek aan! Alsof ze nog nooit een zwangere vrouw met een bruine labrador gezien hadden... Ik begin dan altijd meteen aan mezelf te twijfelen, of ik geen rare vlekken heb ofzo, of dat mijn haar raar zit. Maar alles zat goed, ik voelde me wel ongemakkelijk. Dus hop, daarna even naar de visboer die ernaast stond en heb zelf lekker 2 nieuwe hollandse nieuwe gehaald (sorry, er was hier geloof ik 1 die dat niet lustte), en Tygo kreeg een stukje kibbeling. Dat was dus het verplichte (Tygo uitlaten) met het aangename (de vis) combineren! Liefs, Tanya
Paard is oke. Ze staan nu op een ander land en het lukte de meiden niet om haar daar op het land te krijgen, ze was dwars. Dus ik heb ze vanaf de zijlijn tips gegild, want ik wilde het niet doen, dan ben ik straks weer iedere dag de pineut. Het is gewoon een dwarse tante! Ouders wonen nu sinds een jaar in Oosterhout. Import dus Ben dus geen brabants HOUDOE figuurtje! Ben in Gouda geboren, opgegroeid in Schoonhoven, toen even in Langerak gewoond, toen in Rotterdam, toen naar Den Helder, toen naar Beverwijk (vond ik echt niets), toen Oudewater en weer terug naar Den Helder. Maar mijn hart ligt nog steeds in de kuip... ROTTERDAM!
Oh gelukkig, ze was gewoon dwars... Ik ben ook maar een import-brabo hoor. Ben geboren in Terneuzen, toen verhuisd naar Etten-Leur (daar studeerde ik), daarna gaan samenwonen in Bergen op Zoom en 7 jaar geleden verhuisd naar Roosendaal. Maar ik voel me meer een brabander dan een zeeuws meisje. Marc voelt zich ook meer brabander en hij komt ook uit Terneuzen. Liefs, Tanya
Oké, ik hoop dat hier weer geen rellen over gaan ontstaan , maar zo ziet de tuin er nu uit: Marc mag vanavond weer op het dak van de aanbouw gaan staan, kan hij net zo'n overzichtsfoto maken als de vorige keer en dan zie je het verschil echt goed. Liefs, Tanya
ik wil niet dat je hier foto's van je tuin plaatst. Zo kan ik het niet overzichtelijk houden. Nu kan ik niet op de rest reageren!
Hoi Tanya, in Duitsland loop je met zwangerschappen ook altijd bij een gynaecoloog of vrouwenarts. Daar krijg je dan ook elke keer een echo. Alleen hier in NL zijn zo zuinig omdat ze bang waren dat het misschien niet goed is voor het kindje. Pas toen bleek, dat er in NL meer kinderen met afwijkingen worden geboren dan in andere europeese landen zijn ze de 20-weken echo gaan invoeren....Bij Maura kreeg ik alleen maar een termijnecho en bij Myron wilden ze zelfs die niet doen omdat ik precies wist wanneer de eerste dag van mijn menstruatie was geweest. Dus toen deed ik toch maar net alsof ik twijfelde...... En je tuin...je hek staat, nu nog het schilderwerk, he.....Maar ziet er wel strak uit zo en veel beter dan je laatste foto... Wat komt de GGZ bij je doen? of is dat voor de kraamzorg?
Zo ik ben weer wakker nadat ik ernstig in slaap gekletterd was! Was niet van plan om in slaap te vallen, maar 3 uur later werd ik wakker! Pfff! Ben er dizzy van! Zonnestraal: ik geloof meteen dat er een aantal sicko's op het forum rondhangen en leugens verspreiden voor aandacht ofzo maar ik kan me niet voorstellen dat iemand doet alsof haar partner is overleden! Dat zou toch echt te ziek voor woorden zijn? Ik ga zo eerst dat topic eens lezen. Jody, lekker ontspannen. Als het echt weëen zijn dan zet het toch door en wordt het heviger moet je maar denken! Dat is een beetje mijn motto. Alleen misschien extra opletten dat je geen vruchtwater verliest. (hoop niet dat ik te nuchter ben hoor) Niet veel gelezen van Tomenjerry vandaag... zou het...? Oooh en ik heb een zak Ham/Kaas op! Helemaal in mijn uppie! :-k Als de weegschaal nou volgende week niet lief is moet ik niet gaan zeiken! Hahaha! Doe ik alsnog of ik van niets weet!
Nee, laten we allemaal een foto van onze tuin plaatsen... Juli-moeders zijn niet alleen ijsmonsters (JA, HET WOORD IJS IS NU GEVALLEN....IEDEREEN RENNUHHH NAAR DE DIEPVRIES) maar ook opstandig
Je moet gewoon andersom redeneren...Nu mag nog niemand commentaar geven, maar als je straks bevallen bent..... Opmerkingen als: - zou je nu niet zo langzamerhand weer je oude broeken aan moeten kunnen? - Je eet zeker goed omdat je bv geeft? - ben je alweer zwanger? zijn echt niet leuk om te horen!
Hee Beebie, zie het net pas, maar de countdown voor jou loopt sinds vandaag ook al! 21 dagen, you go, girl!
Hi Eve, lees net je banner, vind ik wel bij je passen, haha! Nog 5 dagen als je de 20e wilt halen, dat wordt flink ..xen!
Jij ziet er niet uit alsof je uit ervaring spreekt! Het gekke is dat ik ook echt zin heb om straks weer te gaan 'lijnen'. Ik ben vorig jaar 14 kilo afgevallen door een Sonja Bakker achtig schema te volgen van een gewichtsconsulent en dat werkte geweldig! (Sonja telt caloriën, ik niet, ik moest gewoon gezond op gezette tijden) Dus als ik weer een beetje ben bijgekomen dan ga ik dat weer oppakken. Misschien dat ik daarom extra geniet van de lekkere dingen nu! Enne... ik heb nog goedkope staafjes waterijs liggen... mmmjammie!