Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    En na een aantal weken ga ik weer lekker sporten! Ik hoop dat ik meer energie heb dan nu af en toe. Lekker Pilates! Oooh ik heb er echt zin in! Maar nog niet nu! ;)

Heb trouwens het hele topic van Zonnestraaltje gelezen; er zijn teksten verwijderd, jammer voor mij, maar wel begrijpelijk.

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    En het smaakt net als gewone melk, echt waar! Heb het zelf geproefd toen ik Maura borstvoeding gaf....mmoest toch weten wat ik aan mijn kind geef :)

Ben zelfs zo erg geweest dat ik Mario genoodzaakt heb om het ook te proeven....Hij heeft dus zijn eerste moedermelk op 29jarige leeftijd van mij gehad :) :)

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    wel uit een flesje, hoor...hij heeft niet aan mijn borst gehangen :)

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Eef bedankt voor je lange verhaal over borstvoeding! Heb het gecopy-paste naar een word document en het is nu 3 bladzijden lang leesvoer.

Lijnen is inderdaad niet slim, maar gewoon opletten lijkt me inderdaad handiger. Zolang mijn moeder er maar geen commentaar op gaat leveren want die loopt zich al steeds af te vragen of ik wel genoeg eet (omdat ik niet aankom namelijk), en mijn zusje heeft daarvoor de nieuwe ziekte geintroduceerd: zwangerschapsanorexia...

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou dat is te overzien! En dan heeft de mama met de meeste energie (zo kom je op mij over hoor met je sporten, je 3 kids, sporten van de kids: ik ben al moe als ik er aan denk :confused: ) ook verlof!

Lig je nog steeds op het matrasje op de grond? Schiet het op?

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    *proest*

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    beebie, dat kan ik ook. Een dag niet eten. En dan begin ik netjes met goed eten, maar daarna snaai ik me vol met alles wat ik lekker vind.
    Ik moet ook opnieuw leren dosseren.

Enne... graag gedaan dat borstvoedingsverhaal. Was ook uit eigenbelang ;)

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Jaha, heb vanochtend Sterrekind het beruchte matras laten zien....Maar morgen begint Mario aan de slaapkamer en donderdag gaan we naar IKEA, kijken of we daar een leuk bed zien....Dus ik hoop dat ik over 2 weken in mijn nieuwe bed lig, over 3 weken MOET ik wel klossen...

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Maakt het uit of je van nature slank bent? Ik ruik aan eten en ik kom aan! Heb echt aanleg (en een heel verkeerd beeld aangeleerd over eten) om stevig/dik te worden. En ik ben maar 1m60! :rolleyes: Word ik zo'n proppie! :) Anyway... ik gebruik een schema om te voorkomen dat ik zelf moet denken. Het klinkt stom, maar het werkt voor mij. Ik kan geen goede keuze maken, hoe graag ik ook wil, het chips/chocola/ijs monster in mij roept harder dan het monstertje van de tomaten en het fruit! (terwijl ik echt kan genieten van een lekkere rauwkost salade!) Nog een maand of 2 en ik ga weer terug naar mijn 'oude' ik van vorig jaar. Iemand van mijn werk zei afgelopen woensdag dat ik mijn 'oude kop' van voor het afvallen terug had! :( Alsof ik dat niet zie en voel! Hahaha

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    In ieder geval zit er vooruitgang in! Succes!

11. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow beebie... wat klinkt dat bekend!
    Ik wil ook mijn oude figuur terug.

Mijn pest is gewoon het thuis werken.
    Want anders neem je brood mee naar je werk ofzo.

Ik ben vaak te lui om brood te maken. Dus pak ik maar koekies of chippies.
    En chocola... god damn... dat had zonder stembanden gefabriceerd moeten worden. Dat schreeuwt om mij.

Zoals nu. Ik heb trek in iets.
    Nu kan ik een boterham met kaas nemen, of iets anders lekkers erop.
    Maar nee, ik struin de kasten af. Hmm, geen chippies en koekies meer.
    K*t, wat moet ik nu eten...
    Voor mijn gevoel is er dan 'niets' in huis.

Belachelijk dus!
    En lijnen kan ik echt wel.
    Ben eerder van 72 kilo naar de 55 gegaan.
    Ik wil straks ook z.s.m. weer naar de 60 kilo, liefst nog lager!

Ow en fruit eten... heerlijk, maar het schoonmaken en klaarmaken ervan...
    Ik heb gewoon een butler nodig! :D

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zit iemand toevallig de Oprah Show te kijken? Goeie aflevering, gaat over moeders en moederen en moeder-dochter relaties. Anders vanavond laat de herhaling maar even tapen meiden!

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Ik maak vaak een tosti van mijn boterhammen, dat is namelijk lekkerder dan gewoon saai brood en dan kleed je je 'gezonde' eten een beetje leuk in. Idee?

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    sneetje brood, plakje ham erop, schijfje ananas, plakje smeltkaas (allemaal van de LIDL), hup in de oven, klaar.......

15. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ja maar.. dan wil ik wit brood. Wat zeg ik... het liefst foccacia brood.
    En dan pesto erop en tomaat. En dan kaas.
    En een beetje rauwkost erbij.

Zeg james... kan je dit even regelen. Water loopt me in de mond... heb hier trek in! ;)

16. Niet meer actief

Zo ben ik weer. Ik zag dat ik deze pagina open gelaten had, dus ik stond wel op aanwezig, maar was afwezig (ja lekker vaag)

Melanie De schutting hoeft (gelukkig) niet geschilderd te worden, het is geïmpregneerd hout. De GGZ komt hier wekelijks met mij babbelen. Dat is een aanvulling op mijn bezoekjes aan de psychiater. Kan ik lekker mijn hart luchten enzo. En als ik ergens tegenaan loop helpen ze me daarmee. Haha en Mario die op zijn 29e voor het eerst moedermelk krijgt!

Jody Hoe is het nu met je? En met je pijnlijke buik?

Eveline Thanks voor je verhaal over de borstvoeding. Er was me al een hoop bekend maar ook een hoop niet (bijv die kleuren moedermelk). Heb ik weer wat geleerd vandaag :) .Enne ja, ga eens ijs halen, anders hoor je er niet bij ;) :)

Beebie Ik was er 1 die 2 dagen geleden zo'n blegh-gevoel had. Ik voel me nu lichamelijk ook al iets beter, mijn snotkop begint leeg te lopen, mijn darmen doen het weer (sorry :oops: ), maar slaap nog steeds wel erg slecht, heb nog steeds hoofdpijn en erg moe. Maar ik voel me wel iets beter, ook psychisch gezien dan. Enne de berichtjes van de laatste 3 pagina's deden ook weer een glimlach op mijn gezicht toveren.

Lexi Zwangerschapsanorexia, nou daar lijd ik dan zeker aan omdat er bij mij 20 kilo af gegaan is :confused:

Volgens mij heb ik Karlijn vandaag nog niet gezien. Hoe is het met je meid?

Enne, ik heb het woord IJS alweer gezien, dus ik ga zo ook naar de vriezer voor zo'n goedkoop ijsje, hebben gisteren een nieuwe voorraad gehaald :oops: (inclusief stembanden net als de chocola van Eveline, kreeg ik er gratis en voor niets bij)

Liefs, Tanya

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Nee hoor, heerlijk die nuchterheid. Zo ben ik zelf ook, alleen had ik nu jullie dus even nodig om weer een beetje relaxt te worden. Maar is gelukt hoor :thumup: , thanx!

Verder heb ik wat gelezen over het eten van smurfen :) :) :) !
    Weer tuinen voorbij zien komen [-X !
    En nog iets, mmmm :-k , wat was het ook alweer?
    Ga even teruglezen en quoten geloof ik.

Oja, ijs: ik heb het net op :oops: , onder het mom van: dan hebben we weer wat ruimte in de diepvries (ga straks weekboodschappen halen).

18. Niet meer actief

Oh en nog iets. Ik had toch een tijdje geleden verteld dat ik een veronica-cover had laten maken voor vaderdag? Ik heb hem vandaag binnen gekregen, maar nu twijfel ik wat ik zal doen. Mogelijkheden:

1. Op tafel laten liggen, net doen alsof ik van niets weet en kijken of hij het door heeft?

2. Persoonlijk vandaag aan hem geven? (aangezien het de gids voor volgende week is en dus morgen in gaat, maar we hebben de gewone ook nog)

3. Of echt op vaderdag zelf geven? (maar ik weet niet of ik tot die tijd mijn geduld kan bewaren...)

Ik heb nog een half uur om te beslissen en dan komt Marc thuis, hellup...

Oja, het ging om deze cover:

Liefs, Tanya

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Niva, nog bedankt voor je reactie.
    Tanya, moeilijke keuze. Ik zou, denk ik, toch voor 3 gaan (heb jij nog wat voor pret). Maar 1 is ook wel weer leuk. Vrees dat je niets aan mij hebt, sorry......

20. Niet meer actief

Oh oh, krijg ik nu [​IMG]?

Share This Page