Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Oh Tnay, wat een gaaf cadeau....Zou het ook moelijk vinden om het nog tot zondag geheim te houden.

Misschien de gewone gids weg doen en wachten tot hij vraagt waar de gids is en dan gewoon met een onschuldige blik deze geven? Kijken of ie het door heeft?

2. Niet meer actief

Ik twijfel ook tussen 1 en 3. Weet je, ik zit dan zo vol van voorpret, dat merkt hij gewoon! Ik heb nog 20 minuten om te beslissen...[​IMG]

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Jazeker!

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    IK BEN GOED!
    Ik heb een tosti voor mezelf gemaakt. Van donkerbruin meergranen brood!

En mijn vent komt nu thuis, dus ik ga achter de pc vandaan.
    Eens kijken of we zo boodschappen kunnen doen. IK MOET IJS HEBBEN!
    Vooral nu ik gezond doe met brood!

5. Niet meer actief

6. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ben trots op je :thumup: !

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    :) :) :) , jammer dat jouw leuke smilies verdwijnen bij het quoten.
    Ben je er al uit?

8. Niet meer actief

Ja ik denk het wel. Ik laat hem gewoon op tafel liggen. Als hij zo thuiskomt pleurt hij zijn rugzak er gewoon bovenop en stormt meteen door naar de tuin om de schutting te bekijken. Ik laat wel even weten wat zijn reactie was en hoe lang het duurde voordat hij door heeft dat ik en ukkie dat zijn op die cover!

Liefs, Tanya

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ok, succes!

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hey Tanya, bij ons blijft de gids altijd half in de brievenbus steken en hangt dan dus zeg maar aan de voordeur. Is dat niet een idee? Na ja, ik ben vast toch al te laat met suggesties. Laat ons inderdaad maar weten wat de reactie was!

11. Niet meer actief

Nou, nog geen reactie. Hij kwam thuis, ruimde meteen zijn tas op in de kast, legde zijn telefoon BOVENOP de gids, niets in de gaten. Geeft mij een kus, kroelt even met Tygo en gaat buiten kijken. Ondertussen steekt hij een sigaretje op (die lagen naast de gids), nog steeds niets door. Hij zit nu te poepen op de WC en neemt altijd leesvoer mee. Zo nu ook. Ik gil hem nog achterna dat de nieuwe gids binnen is, maar hij had geen zin om hem nu te lezen. Ik laat hem straks maar de tafel dekken, dan moet hij hem opzij leggen, kijken of hij het dan wel door heeft...

Liefs, Tanya

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    I know! Ze vinden het toch altijd zo knap als een celeb onwijs is afgevallen!? Ja hallo, als ik een privé chef hebt en iemand die de boodschappen doet (en zo voorkomt dat ik de halve chips voorraad mee naar huis neem) dan kan ik ook makkelijk afvallen!

***chan is zich bewust van het feit dat ze dit makkelijk kan roepen aangezien ze het toch nooit kan bewijzen***

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Als je je lichamelijk weer een stuk beter gaat voelen dan volgt de rest al snel he. Ik hoop dat je snel weer helemaal bent opgeknapt!

En jij bent waarschijnlijk één van de weinigen hier die haar oude figuur niet terug wilt. Jij komt superslank uit je zwangerschap! Hoe cool is dat?! 8)

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Marc op de gids.

Eef: heel goed van dat brood! Ik heb al meloen op! (ter compensatie van de chips)

15. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Volledig mee eens.
    Of je moet een vent hebben die zelf niet veel lust en dat hij ook nog de boodschappen doet.

Na de bevalling en vooral na de borstvoeding gaan we elkaar hier helpen om alles eraf te krijgen!

16. Niet meer actief

Hèhè, hij heeft het gezien hoor! Hij moest van mij de tafel dekken. Eerst schoof hij het opzij, en toen viel het kwartje langzaam. Hij zei : hé, deze gids heeft ook zo'n leuk playgro-zonnetje erop! Ik zei oja? Toen keek hij nog eens goed, en die gezichtsuitdrukking vergeet ik nooit meer, geweldig! Emo-muts die ik ben, begon meteen te huilen...

Liefs, Tanya

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh geweldig Tanya, die reactie van je mannetje... hihihi.

Eveline: Bedankt voor de info over borstvoeding! Ik heb het ook gekopieerd en opgeslagen.

Ik heb net 2 stukjes brood gehad, mag ik nu een stukje appeltaart? (Heb vandaag nog geen ijs gehad)

Groetjes Miep

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

(wel al hamka's chips en koekjes met chocola moet ik bekennen)

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Niemand?

Ok, dan zit er niks anders op dan appeltaart te eten.....

(Jullie schuld hoor, want jullie zeggen er niks van..... grinnik...)

20. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Geniet er lekker van meid!

Leuke reactie Tanya, duurde even, maar dan heb je ook wat, hahaha!

Share This Page