Hihihi, gekke junior. Ik zit hier met de camera in de aanslag omdat ik mijn bewegende buik probeer te filmen. Zo nu en dan gaat ie te keer! Weet trouwens niet of je de buik wel ziet bewegen als je de beelden terug ziet.... Misschien zie je de diepte niet eens. Groetjes Miep
Jaaaa suport group voor proppies! Dat van die vent die niets lust en boodschappen doet lijkt me ook heerlijk! Hier gaat Chris soms voor iets simpels heen op mijn verzoek en komt hij thuis met een enorme voorraad. Tja... moet je maar niet met trek naar de supermarkt gaan.
Je hebt hem waarschijnlijk al op, maar van mij mocht het! Zit fruit in hè, en dat is gezond (ik zal maar niet zeggen wat er nog meer in zit... ). Ik ga ook een ijsje pakken want ik heb het me toch warm! Binnen wil het niet echt afkoelen hier, kijk alweer uit naar vannacht... Liefs, Tanya
Hihi, dat is inderdaad een goede reden om appeltaart te eten Tanya! Op deze manier krijg ik toch nog een appel binnen, ben er allergisch voor dus kan ze niet zo opeten, wel als ze verhit zijn (appeltaart dus). Goed idee van je om een ijsje te nemen, daar zit ook vast wel wat gezonds in! Groetjes Miep
Dames dames... wij zijn echt erg. We gaan zelfs het goede in ijs opzoeken. Sjonge jonge Ik hou het voor vandaag voor gezien. Ben doodop. Ik ga op bed liggen, een film aangooien en dan in slaap vallen bij die film. Dat vind ik een heerlijk plan! KUS
Zo, even iets wat helemaal NIETS met zwanger zijn te maken heeft maar wel lekker belangrijk is voor mij: onderzoek in alle Nederlandse gemeentes naar of je waar voor je geld krijgt wat betreft woongenot en lasten heeft uitgewezen dat Goes op de tweede plaats staat! Nou, dat is toch maar even mooi, dacht ik zo!
Even een berichtje van mij, omdat ik er vandaag niet was.. Peetje: jeetje meis, wat een verhaal.. Ik hoop dat je snel een beetje energie terug krijgt en dat je toch snel mag bevallen. Zo is het ook geen pretje lijkt me. Sterkte en zet hem op! Jody: is de pijn weggetrokken? Zo niet, bellen. Kan ook op zwangerschapsvergiftiging wijzen (als het rechts bovenin zit). Tanya: mooie schutting! En wat een schatje, die vent van jou. Leuk hoor, zo'n reactie. Ook al moest je er even op wachten. Eveline: thanks voor de samenvatting! Ik ga hem ook maar kopieren en rustig lezen. Al kreeg ik het op mijn heupen van die 12 keer aanleggen.. Ik moet er gewoon niet teveel over nadenken merk ik. Janneke/Ana: wat leuk je weer te zien! En fijn dat het goed gaat met je. Afvallen: hard, hard, hard nodig hier. Vind ik. Ik heb nu nog steeds het idee dat mensen niet zullen zien dat ik zwanger ben, maar dat ik gewoon dik ben. Ik heb wel een beetje een raar lichaamsbeeld geloof ik. Vind het eigenlijk ook naar om erover te praten en te lezen... ikzelf: Alles gaat goed, heb alleen veel buik- en rugpijn. Afgelopen nacht was het weer heel erg, en ik voel me nu ook niet echt lekker. Het zijn geen weeën maar het is wel een soort van golf-gevoel (wordt erger en zwakt weer af). Wat hij aan het doen is weet ik niet, maar zou dit dan het beruchte 'rommelen' zijn?! Zul je zien, moet ik zo nog 4 weken doorlopen.. Ik ga nu maar eens naar bed en proberen te slapen. Hoop morgen weer bij te kunnen lezen! (en te reageren als er nog mensen wakker zijn)
Môgge, Het is nog vroeg en ik zit hier alweer... Stik van de pijn in mijn schouderblad, heb denk ik verkeerd gelegen. En ik heb zoveel plannen voor vandaag...(hoe kan ik in godsnaam verkeerd gelegen hebben als je maar in 2 houdingen kan liggen ) Ik kijk wel. De zon schijnt hier, ben benieuwd hoe lang dat zo blijft... Liefs, Tanya
Dat kan inderdaad zeer pijnlijk zijn Tanya. Als je op je zij ligt zou het kunnen dat je net verkeerd op je schouder lag en dat je daar nu pijn hebt. Hopelijk gaat het vandaag weer een beetje.... Oh ja, ik heb nog geen reactie op je tuin gegeven met die nieuwe schuttingen: Super! Echt waar, wat een verschil met die oude heg, het lijkt (en is) een stuk ruimer nu! Kar: Spannend dat het bij jou ook wat begint te rommelen, inderdaad niet te hopen dat je zo tot 42 weken doorrommelt.... Zelf heb ik vannacht redelijk geslapen, wel een paar keer naar de w.c. geweest maar dat is logisch... De nacht was alleen wat te kort. Ik was zo kapot gisteren toen ik op bed ging, maar dan slaap ik eerst zo moeilijk in en ben 's ochtends ook veel te vroeg weer wakker. Misschien vanmiddag weer met zijn allen een dutje doen? Groetjes Miep
GOEDEMORGEN! Kar... wat raar... Jij rommelt... terwijl ik vanmorgen als eerste naar mijn telefoon keek. Dacht dat ik door je sms heen was geslapen. Je was in mijn droom bevallen! Toeval? Maar goed, nog een paar dagen dan is het woensdag, dan mogen we
Ow ja, ik heb net besloten, dat pinda ook morgen wel ter wereld mag komen. dan maar in het ziekenhuis i.p.v. thuis. Het lijkt me namelijk wel een erg mooi vaderdag cadeau voor Jerry!
Gelijk heb je Eveline. Dat zou inderdaad een supercadeau zijn! Wie zou de gelukkige zijn en op vaderdag bevallen? (Me not...) Groetjes Miep
Er is vast nog wel iemand van het juni-mama's peloton over die morgen de gelukkige zal zijn. Beter niet iemand van ons, die moeten nog maar even blijven zitten tot 1 juli om 0.01 uur.
Pfff, wat een rust hier zeg (net nu ik de hele dag tijd heb om op het forum te zijn...) Iedereen aan het voorbereiden op de bevalling voor morgen? Groetjes Miep
Goedemorgen! Ik heb gelukkig vannacht goed geslapen.. Geen uren wakker gelegen deze keer. En dat helpt wel! Nog wel buikpijn, en gisteravond kreeg ik er voor het eerst ook harde buiken bij. Ach, we wachten wel af. Kan me niet voorstellen dat het nu al komt. Ik heb ook Veilig Bevallen nog niet uit, dus het mag nog niet! Jody: waarom zo sjaggie? Gooi het er maar uit!