Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Heb werkelijk geen idee. Moet steeds huilen en heb nergens zin in....

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Een echte off day... Lekker slapen vanmiddag en kijken of het daarna beter gaat? Een massage krijgen? Een extra knuffel? Ook deze dag gaat voorbij en dan ben je niet meer sjaggie!

Een cyber knuffel van mij

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ahhh... zo'n dag! Gewoon een beetje aan toegeven, huil maar lekker. Ben je alleen thuis? Zo nee, dan hoef je toch ook niets? Of had je grote plannen? Laat je een beetje verwennen.
    Heb je nog iets lekkers te snoepen in huis? ;)

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou Kar, ik ben benieuwd hoe dat verder gaat bij je. Zou inderdaad het rommelen kunnen zijn. Tomenjerry had ook al zo'n dag van de week. We horen het wel! Wel heel bijzonder dat Eveline net droomt dat jij bevalt! :confused: Voorgevoel? Wie weet... je mag in principe bevallen toch? Misschien ga jij wel voor het vaderdagcadeau! ;)

5. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ruud moest weg om bij vrienden in de tuin te helpen en ik zit weer eens alleen thuis.
    Ik wil niet zitten, liggen, gezellig doen, niets. Heb niet eens zin in ijs.... nou vraag ik je......Knettergek word ik van mezelf. Maar jullie hebben gelijk. Ook deze dag gaat weer voorbij, maar nu heb ik het echt even gehad. Kan ook helemaal flippen als 'men' dan zegt dat het hormonen zijn; ik ben gewoon sjaggie. Dat hebben mensen toch wel meer? Waarom mag dat het dan niet gewoon bij mij zijn?
    Oke, genoeg gezeurd. Ik zal het forum niet verder vervuilen. Ga maar Kluun lezen ofzo (ook geen zin in, maar je moet toch iets doen om de dag door te komen).

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mmm is Kluun wel zo verstandig? Ik moest tranen met tuiten huilen bij zijn boeken. (Vooral het eerste). Maar dat is misschien wel lekker juist vandaag..
    Sterkte ermee! En je vervuilt het forum natuurlijk niet..!

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik spoor niet helemaal denk ik, want toen ik 'kwam een vrouw bij de dokter' las heb ik alleen gehuild van pagina 300-303. Ben te nuchter ofzo. Daarom vind ik het ook zo raar dat ik nu moet huilen. Zal er wel uit moeten ofzo...

Ik wens jullie een betere dag toe, dan ik heb. Hou het wel in de gaten, maar reageer morgen pas weer denk ik. Hopelijk gaat het dan weer wat beter.
    Kar; doe je rustig aan? Als het echt aan het rommelen is, moet je wel wat energie sparen. Succes in elk geval!

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja als er hormonen in het spel zijn is dat voor mensen dé reden als je even iets hebt of 'vreemd' reageert. Chris vroeg een keer of het mijn hormonen waren waarom ik zo reageerde. Ik: "Nee deze reactie kwam vol overtuiging van de bitch in mij. Had ik ook niet zwanger zo gegeven!" 8) Ik heb er net als jij een hekel aan dat 'alles' op de hormonen wordt gegooid.

En je vervuilt het forum helemaal niet! Als het jou oplucht op even te spuien hier, dan ga je daar lekker mee door! Anders komt er wel een opmerking van iemand die zegt dat het genoeg is! ;)

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Tanya: fijn dat de schutting staat, kunnen de beesies ook weer naar buiten! Mooie echo foto hoor. Wat een verhaal over dat vaderdagkadootje, hihi.....

Niva: fijn dat jou verlof nu ook begonnen is. Heb ook meestal pijn in mijn onderbuik als de blaas vol is en kleine erop duwt!

Evelien: fijn dat alles oke was met het paard. En tjee, wat ben jij vaak verhuisd zeg!Tosti's met meergranenbrood vind ik persoonlijk de lekkerste hoor!

Beebie: ben giga veel bijgekomen, maar ach, zie wel hoe het er weer afgaat. Ben in iedergeval blij als ik weer kan gaan sporten strakkies!

Melanie: zit hem bij mij nu juist erg in de benen en heupen, helaas!

Miep: hihi, als ik hier zeg, kijk eens naar me buik, dan stopt mini van binnen acuut en beweegt niet meer!

Kar: zijn weeen niet ook een golf gevoel?

Hihi, wie weet beval ik wel op vaderdag! Zou toch een grap zijn, niet waar...

Jody: herken het wel hoor. San moest deze week ook vaak weg en vond ik helemaal niet leuk! Krijf je extra dikke knuf van mij!

Zo nu ff klaag aanvulling van mezelf.....

Gister waren we in het ziekenhuis voor de anasthesist en statusonderzoek in aanloop van de ks.
    Moesten we bij verlos een CTG laten maken en ff met de co-assistent praten over verloop zwangerschap etc. Bloeddruk bij anasthesist was 140/100, maar uurtje later bij verlos nog maar 102/78, dus geen probleem. Aangezien ik geen stuitliggertje had hoefde er ook geen echo. Maar toen opeens moesten ze toch een echo maken, want er was een bepaald patroon te zien op de CTG. Niemand die daar echter duidelijk over was! KWam er echt zo'n bitsch van een co-assistent ff echo maken, had er totaal geen vertrouwen in. Ze zei alleen bepaald patroon en kon ook door duimzuigen zijn, dus ging ze ff kijken wat de kleine daar binnen aan het doen was.
    Handje zat inderdaad voor het hoofdje en verder kon ze niets zien wat haar verontruste, maar ze wilde ook niet zeggen waar ze dan eventueel aangedacht hadden. Ze kwam alleen met de medische term. Tja die heb ik uiteraard gegoogled en had iets met hartfalen te maken....
    Tuurlijk moet ik op haar vertrouwen dat oke uitzag, maar is moeilijk. Zijn zoveel dingen waar ik me nu zorgen overmaak en die door dit soort dingen weer aangewakkerd worden. Die te korte beentjes, de groeiachterstand, nu dit weer! Heb wel eerder CTG gehad, maar toen was mini verschrikkelijk druk en is het ze misschien niet opgevallen. Nu was ze juist erg rustig.........
    Ppfff.....ben blij als ik maandag weer afspraak bij gyno heb, misschien kan zij me wel geruststellen....

twinny

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje Twinny, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Wat raar dat ze daar zo vaag over zijn! Is toch een kleine moeite even uit te leggen waar ze aan denken en wat dat inhoudt enzo? Tsss.
    Gelukkig hoef je nu niet zo lang meer te wachten tot mini geboren wordt. En maandag fijn naar je eigen gyn. Schrijf anders vantevoren wat vragen op die je perse wil stellen aan haar. En San gaat toch wel mee maandag?

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ze zal wel gedacht hebben: als ik toch niets zie op die echo beelden, hoef ik die mensen ook niet uit te leggen wat het niet is.........
    Maar dat vertrouwen had ik gewoon niet in haar!

Tuurlijk gaat san maandag mee en opschrijven doe ik! Want anders vergeet ik het toch, hihi

12. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Gelukkig dat ze mee gaat. Kan ze alles wat jij vergeet vragen. Daarom neem ik Alex ook mee naar de VK, ik onthou echt weinig meer.. :(

Nou ik ga eens even wat telefoonnummers etc. op een lijstje schrijven. Lijkt me toch wel verstandig worden..

tot later allemaal!

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik neem gewoon me agenda en mobiel mee

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja dat is ook slim...! Maar ik ga nu (voor Alex) de VK en kraamzorg nummers opschrijven. Hihihi.

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Raar... het lijkt me echt vervelend als je niet verteld word wat er gaande is. Maar het lijkt me inderdaad dat je erop kunt vertrouwen dat alles goed is als ze dat heeft gezegd. Als het niet goed zou zijn zouden ze toch meteen meer onderzoeken gedaan hebben denk je niet?

16. Kaartje

Kaartje Actief lid

5 dec 2006
    195
    0
    0
    Hi meiden! Hier is spuit 11 weer :D
    Ik denk nog steeds dat er iemand bevallen is als ik meer dan twee dagen niet hier ben geweest hihi
    Maarreh..misschien is Kim wel bezig nu! Succes in ieder geval meid!

Zanoni wat een top foto's en wat zie je er geweldig uit!

Jody inderdaad moeilijk die onzekerheid - en dan te bedenken dat dit pas het begin is! Ontspannen inderdaad de beste remedie.. :(

Sterrekind en Melanie, wat gezellig dat jullie elkaar hebben opgezocht!
    Melanie dat van Mario en moedermelk op zn 29e hahaha

Tanya wat een schattige echo foto's weer en de schutting is mooi geworden! Ik moest echt lachen om jouw gids-ervaring met je mannetje :D echt poepig

Peetje hou vol meid!

Eveline heerlijk zo'n beessie met karakter :D Samenvatting was top, thx die gaat bij mn andere info!

Miep ik zat daar vanochtend nog over te denken om mn buik te filmen :p heb je al teruggekeken of je het een beetje ziet op de film?

Kar dat is niet zo raar dat rommelen bij jou - bij Eveline zal het ook wel snel beginnen dan, jullie moet immer woensdag aan de slag :D :D :D Zou je toch raar staan kijken als :confused:

Ik had touwens hetzelfde met mijn vriendin uit australie, de ochtend nadat ik had gedroomd dat ze was bevallen, keek ik als eerste op mijn telefoon en inderdaad! Ze was bevallen van een prachtige zoon!

Twinny ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je geen zorgen te maken, misschien is het wel allemaal loos alarm en steek je er nu onnodige energie in. Ik zal aan je denken maandag!

Hier alles prima verder, nog steeds lekker aan het grutten en lijstjes in orde maken en zo. Bed staat eindelijk op klossen (apart ben aangezien we een waterbed hebben), kamertje is zo goed als af en ben lekker kleertjes aan het wassen!

Nu ff boodschappen doen, vanmiddag huis vol nog voor verjaardag van vorige week - ik heb mijn lievelingstaart - aardbeidenkwarktaart met heeel veel verse aardbeien - gemaakt dus het is afwachten of er straks nog wat over is voor de visite :oops:

Meiden tot later en nog een heel fijn weekend!
    X Kaar

17. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Op dit punt kreeg ik horrorscenario's voor mijn ogen.
    HET GAAT ECHT NIET GOED MET JE!
    Ik wilde al 112 bellen.
    Geen trek in ijs... ;) :)

Doe lekker rustig aan meissie. Deze dag gaat ook weer voorbij!
    En soms is toegeven aan lekker huilen ook best fijn.

Kus vanaf hier. Enne... je mag best het forum vervuilen hoor. De mensen die niet over je off day willen lezen die lezen er maar omheen!

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi.. wij hebben net geoefend hoe de maxi-cosi in de auto moet! :) Lukt heel goed. Gewoon met gordels, aangezien hij in 2 auto's naar en van de creche moet straks. Wel schattig om te zien, zo'n stoeltje in je auto.

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ehm, ik weet niet meer wie de tip gaf van die mini magnums van de lidl. Maar u wordt bedankt. Ze zijn rete lekker en ik vrees dat dit mijn nieuwe verslaving gaat worden.

Wij zijn overigens groot fan van de lidl.
    Sommige dingen zijn er echt stukken goedkoper. Sommige dingen niet te eten, maar dat is gewoon uitproberen en uitzoeken.

Wij hebben nu standaard 4 van die kant-en-klaar maaltijden van de lidl in huis. Je weet nooit wanneer je begint. En ze zijn goed te eten en niet overdreven duur. Want ik weet echt niet of ik dan wel wil eten, wil koken, of wil dat Jerry kookt.

KAR... ben je bezig? Jij gaat woensdag niet halen... ik zweer het je!

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ow :(
    Aan het oefenen met een maxi cosi is toch wat anders dan dat ik in gedachten had met 'bezig zijn'.

Maar goed idee... laat ik dat zo ook eens oefenen!

KUS

Deel Deze Pagina