Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee ben nog niet bezig. ;) Buikpijn blijft wel aanhouden, maar heb net nog een struik/boom gesnoeid in de tuin. We gaan zo een stofzuiger kopen, degene die we hebben ergeren we ons al een jaar aan. Dus ik heb gewoon geen tijd om te bevallen!
    Hier op de hoek is trouwens wel iemand bevallen! Een jongetje. Wel leuk, kan een vriendje van de onze worden.

Wij zijn ook fan van de Lidl, al komen we er sinds mijn zwangerschap weinig omdat ik van de geur daar nogal onpasselijk werd/word. En van het brood krijg ik buikpijn. Teveel gist denk ik.
    Ze hebben nu ook SORBETIJS bij de Lidl zag ik laatst, 99 cent voor een halve liter! :) :)

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik zet zo trouwens even een foto van mijn beer in mijn album! (Alex dus)

Hij staat erin! Maar waarom zijn mijn foto's van zo'n slechte kwaliteit...? :(

3. Niet meer actief

Even snel en even erg ego-berichtje, vanavond doe ik wel reageren op eerdere berichtjes!

Ik heb de hele ochtend in de stad gelopen met mijn moeder. Marc en mijn vader waren naar een of ander project van Marc zijn werk wat ze vandaag in elkaar gingen zetten. Ik vind winkelen op zich wel leuk, maar niet met mijn moeder. Ze doet altijd zo overdreven, maar ach. Ik moest nog wat dingen voor ukkie halen en ook nog wat shirts voor mezelf (en heel gemeen van mij, maar hoopte ook wat dingen te krijgen van mijn ma). Ik heb zo'n onwijs leuke winterjas gezien bij de C&A, maar weet dus bij god niet wat voor maat ik nu/straks zal hebben, vanwege dat vele afvallen. Met pijn in mijn hart heb ik hem achter gelaten... Maar ook leuke dingen voor uk gehaald, want het is weer vlaggetjesweken!
    Ik heb de hele ochtend met een harde buik rondgelopen. Sinds een paar dagen heb ik het idee dat ik wat last heb van voorweeën, tenminste dat denk ik dan. Pijn/kramp in mijn onderbuik. Geen idee hoe weeëen aanvoelen, dus het kan net zo goed iets anders zijn. Ukkie is al volledig ingedaald dus indalingsweeën zijn het ook niet. En ach, het is maar een paar keer per dag, dus er is gewoon niets aan de hand denk ik dan.

Mijn ouders zijn nu alweer naar de camping en hebben Tygo alvast meegenomen. Kunnen Marc en ik heel even met zijn 2-en zijn, en we gaan zo naar hun toe. Mijn pa en Marc gaan dan vissen en ik neem freubelmateriaal mee. Want het is hier heerlijk weer, lekkere temp en de zon schijnt. Vanmorgen heeft het heel even geregend. Nou dames, nog een fijne middag en misschien tot vanavond en anders tot morgen!

Liefs, Tanya

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Brood haal ik inderdaad bij een andere supermarkt. Ik kan dat van de lidl niet lekker vinden. Wel hun afbakbrood.

En dat sorbetijs van hun... is echt superlekker. Ik haalde dat voorheen bij de appie heijn, maar dit scheelt in prijs en is naar mijn mening net zo lekker!

5. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Veel plezier tantan!

Kar... wat grappig. Jouw beer ziet er zo'n beetje uit zoals ik had verwacht. Lekker stevig met een vreselijk lieve uitstraling! Volgens mij is hij heel zachtaardig.

Enne... je hebt echt last van nesteldrang he? Eerst al een strijkplank en strijkijzer kopen, nu weer een stofzuiger willen hebben. Sjonge jonge ;)

Wij hebben net het bed op de klossen gezet. Volgens mij pleur ik vannacht uit bed als ik slaapdronken uit bed stap om voor de miljoenste keer te pissen *grijns*

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik vind de klossen wel prettig! Het is makkelijker opstaan uit bed.

Wij gaan nu op jacht..! Tot later!

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ff gauw een berichtje terug voor vriend en ik naar de stad gaan.

Dat was ik van de Lidl ijs tips. Die minimagnums zijn alweer bijna op, maar gelukkig heb ik ook nog zo'n bakkie sorbetijs staan, smaak appel, MMMMM!

Hebben vanmorgen het kruidvat even leeggekocht, in elk geval hun halve range aan babywaszooi, cremetjes, poedertjes enzovoorts. Vind de zwitsal te sterk ruiken dus nu is het voorlopig even kruidvat huismerk geworden.

Ik ga jullie zien, vandaag niet meer denk ik want nu naar de stad, de supermarkt en dan vanavond naar de 60e verjaardag van mijn schoonmoeder.

Laterzzz!

PS: Jody: succes met je dipdag, misschien toch even proberen wat ijs te eten? Met chocola? Wie weet helpt het. En anders gewoon lekker doorjanken, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen.

De rest komt wel!

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    lexi nog zo lang tot 1 Julli, ik wil morgen over een week en anders dinsdag over een week dan ben ik 37 week en mag het eruit van mij als het maar thuis is

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    lidl verslaafden, ik totaal niet meer na dat ze me eruit geknikkert hebben(heb er 3 jaar gewerkt) kom er bijna nooit meer, als ik wat nodig heb vraag ik mijn vriendin wel. Klossen daar komt mijn bed pas op als ik 37 week ben en thuis mag bevallen, Met Eva had ik ze er vroeg onder maar ben toen in het ziekenhuis bevallen en toen ik thuis kwam liep ik alweer rond dat het bed van de kraamzorg naar benden mocht ik kan met klossen niet in bed komen veelste hoog.

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik kom nooit bij de Lidl! Ik zou niet eens weten waar hier een Lidl zit. Ik ben veel te makkelijk en doe alles bij 1 supermarkt. Waarschijnlijk niet de goedkoopste maar wel makkelijk. En ijs... ik ben er gek op, maar ik pas niet in het rijtje van verslaafde juli mama's. 8) Ik eet verder wel alles wat los en vast zit volgens mij, maar zeker niet dagelijks ijs. Ik denk er ook pas aan als het hier weer (met de nadruk op WEER ;) ) lees.

Karlijn: Sjemig wat maak jij je druk! Je gaat toch geen boom meer snoeien als je zover bent! :confused: Een nieuwe stofzuiger dat snap ik. Die wil ik ook. Met die verbouwing is dat ding van ons echt niet meer top.

Is het misschien een leuk idee om onze eigen bevaldatum te voorspellen? Dit verwerken in een lijstje en dan over een week of 7 (dan moet ook Melanie bevallen zijn toch? En wie was nog meer in die laatste week? Miep?) kijken of iemand het goed had! :D Als jullie het een dik vet ruk plan vinden hoor ik het ook graag hoor! Als jullie het wel leuk vinden kunnen jullie mij misschien een pb sturen met daarin de datum, de zwangerschapsduur en uitgerekende datum. Ik lees het wel!

Over moi: De badkamer is zo goed als klaar! Straks ga ik lekker douchen! Whoehoe! En de vloer in de babykamer zit er ook al in, de kamer was al geverfd dus morgen is het een kwestie van schoonmaken in huis (het hele huis) en meubelen in elkaar freubelen! Ik krijg hulp met schoonmaken morgen, waar ik héél blij mee ben! Ik ben volgens mij de gelukkigste meid op het forum op dit moment! Binnenkort laat ik ook wel even foto's zien. Niet in mijn album uiteraard, ik vervuil liever het forum! ;)

Vanavond lekker uit eten met schoonfamilie voor vaderdag. Mjammie! Pffff wat weer een verhaal!

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Kunnen ze je zomaar ontslag geven na 3 jaar? Waar werk je nu dan als ik vragen mag? Misschien kom ik je na je verlof nog eens tegen! :)

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik vind het een goed plan.
    Jij krijgt van mij een berichtje.
    Enne... ik verwacht niet dat ik de 20ste beval. Maar ik WIL het ;)
    Dus de datum die je van mij krijgt is een andere dan de 20ste.

Ach, ik voel me vandaag ook flink gelukkig hoor. Zullen we een wedstrijd doen, kijken wie het gelukkigst is? ;)
    Maar ja... forum vervuilen. Hmmm, zolang het maar niet met foto's van je tuin is :p

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha ik mis de tuinfoto's anders best wel hoor! Iemand anders nog tuinfoto's? Gooit ze er maar op!

Ik eet effe popcorn.

Weer een nieuw lijstje met wedjes op je eigen bevaldatum vind ik wel een strak plan (helemaal niet vet ruk dus ;)) Even teruglezen wie ik daarvoor moet PBen. Alleen kan twinny dan niet meedoen want die had al een weddenschap om zichzelf lopen he? Onee, die ging voor vaderdag, wat een bak!

Iedereen weer een beetje gelukkig of zit Jody nog in een dip?

Ik ben ook wel redelijk gelukkig, beetje moe alleen. Hebben vandaag nog wat in de stad rondgehobbeld en geshopt bij: Hema (waterdichte molton, badcape, voedingsbh, luierspelden), KPN (draabare thuistelefoon als verjaarskado voor schoonouders), markt (groente en fruit), Gall&Gall (fles speciaal bier voor jarige collega morgen), Agrimarkt (wekelijkse boodschappen) en Agriland (nieuwe plant voor in de vensterbank).
    Wel weer genoeg gedaan toch? En dan 'moeten' we vanavond ook nog op verjaarsvisite bij schoonmams die dus vandaag 60 is. Na ja, die krijgt er dan over 3 weken oid nog een leuk extra kado bij :)

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Lidl: Ik kom er zo nu en dan wel eens.... soms elke week en soms om de week... Ik haal er dan vaak groente en fruit vandaan en nog wat standaard dingen. Ik vind het brood daar best lekker, blijft langer vers dan brood wat ik hier bij de supermarkt haal. En natuurlijk koop ik er IJS! (die mini-magnums, mjammie)

Chantal: Ik heb je een PB gestuurd! En hoe is je douchebeurt bevallen? Ik ben benieuwd naar de foto's van de badkamer nu ie af is! Ik wens je een gezellige avond met je schoonfamilie!

Lexi: Popcorn? Moet je dat nou hier melden? Het is bijna etenstijd en ik heb dus zin in wat. Mannetje is aan het werk dus ik ga geen eten koken. Ik duik zo de kast in, we hebben ook nog wel ergens popcorn, smullen! Jeetje, wat hebben jullie veel gekocht zeg. Ach is wel lekker om eens in de zoveel tijd veel geld uit te geven he.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder! Veel plezier vanavond!

Ikke: Ik was alleen thuis en dacht wat zal ik es uitspoken. Dus heb de auto gepakt en ben naar een dorp verderop gereden. O.a. naar de kruidvat geweest om 2 pakjes voeding voor junior als BV niet wil lukken. Verder nog wat enkelsokjes gekocht voor mezelf. Het was er een drukte van belang, overal afzettingen, politie, verkeersregelaars etc. Stomme wielrenners ook altijd! Ik liep terug naar mijn auto en zag dat mijn band rechtsvoor bijna plat was. Sjips! Maar ik moest daar toch weg, dus 1 dorpje verderop gereden (daar woont mijn moeder) en even goed gekeken. Hmmm, was echt bijna helemaal plat. Maar ik kan geen band verwisselen (niet bij deze auto tenminste, krijg ten eerste de reserveband er niet eens onder vandaan), dus naar de pomp gereden (1 min. voor 5, 5 uur is ie gesloten, zo is dat nou eenmaal in een klein dorp). Gevraagd of ze me even wilden helpen met oppompen. Zo kon ik weer naar huis. Ik zag de bui al hangen, ikke op de knieen onder die auto om de band eronder vandaan te halen, dan nog op zoek naar de krik en de sleutel (geen idee waar die ligt) en dan ook nog es die auto opkrikken zeker.... En juist daar waar honderden mensen stonden te kijken bij dat wielrengedoe.
    Had eigenlijk niet door mogen rijden denk ik, maar ik zag op dat moment geen andere mogelijkheid. Heb heel rustig aan gedaan en maar een paar km. gereden. (Ondertussen werd ik nog opgejaagd door 2 motoragenten met zwaailichten aan die bij dat wielrengebeuren hoorden. Nou sorry hoor, je kan me wel op de bumper gaan hangen maar sneller ga ik echt niet, haal me dan maar in!)

Groetjes Miep

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Pfff, lag ik net even te slapen op de bank, kon ik er bijna niet meer af komen.... Wat heb ik een last van mijn onderrug zeg... Als ik loop zak ik zowat door mijn benen heen....

Dames, waar zijn jullie toch allemaal?

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hier ben ik! :)

Chantal: hoe was je douche?! Ben ook benieuwd naar je kamertje, hoe het gaat worden! Lijkt me echt heerlijk dat er nu schot in komt en het einde misschien wel in zicht komt.

Tanya: die buikpijn herken ik, ik denk idd voorweeën. Schijnt straks de ontsluiting makkelijker te maken (gelezen in Veilig Bevallen). Dus nog even volhouden..

Miep: wat een gedoe met die auto's toch altijd. Ik zou niet weten hoe ik een band moet verwisselen, of oppompen. Echt erg. Heb het ook nooit geleerd met rijles ofzo.

Vanmiddag stofzuiger gekocht; was binnen 5 minuten bekeken dus daarna nog even Groningen in. Super druk, echt abnormaal! Wel gezellig. Maar weer erg veel gelopen.

En toen ik thuiskwam heb ik dus de benedenverdieping gezogen met de nieuwe stofzuiger. :( Hij zuigt super! Ben er echt blij mee (voor zover je blij kunt zijn met een stofzuiger natuurlijk ;) ).

Daarna moest ik echt gaan zitten van Alex (wilde eigenlijk nog de tafels etc afnemen).

Nu zit hij voetbal te kijken. :(

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmmm moet je niet eens met die klachten naar een huisarts of het bij je VK bespreken? Of is het gewoon (over)vermoeidheid? Gewoon lekker blijven zitten/liggen zou ik zeggen..!

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik benoem elke keer bij de VK wel dat ik last heb van mijn onderrug en liezen etc. maar 'dat hoort erbij' krijg ik dan te horen.....

Wat voor stofzuiger hebben jullie gekocht Kar? Knap hoor dat je na zo'n dag shoppen nog puf hebt om te stofzuigen!

Groetjes Miep

19. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ja beebie als je contract afloopt en het is de laatste en ze willen geen vast contract geven vlieg je er gewoon uit. werk nu bij onze grote vriend de MAC DONALDS ik maak jullie mc flurry's ;)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tja.. Dan maar nog rustiger aan doen ofzo? Beetje oppassen, straks kan je in je verlof niets meer.

We hebben een Miele Black Pearl 5000 gekocht. Wel vrij duur, 200 euro. Maar zijn geld (tot nu toe) meer dan waard! Heerlijk stil en krachtig. Vooral met een kat en een hond errug fijn.

Deel Deze Pagina