Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Er is vandaag zo weinig geschreven, wij halen samen de pagina's even in toch...

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    krijg je he als er voetbal op tv is

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ff mijn berichten opkrikken heb in 2 jaar tijd heeeeeel veel minder aan berichten als de meesten hier

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    oh is dat zo.... heb rtl 4 ervoor (weekend miljonairs) maar vind dit gezelliger...

Had gehoopt dat er meer online waren, maar goed.

5. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    als ze niet zwanger waren zou ik zeggen die zijn aan het feestbeesten;)

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja precies... daar is de zaterdagavond voor... Eh WAS.

Nu zijn er misschien wel mensen aan het 'rommelen' Morgen op vaderdag is een leuke dag om te bevallen (voor degenen die al over de 37 wk. zijn dan) en er zijn ook een paar die van plan zijn om op 20 Juni te bevallen.

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    bij mij zou 30 juni een beetje dubbel zijn dit is sterfdag van mijn oma en verjaardag van overgrootoma. ik ga 26 juni bevallen;)

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hey Wietske, ik ga je zo ook verlaten, sorry hoor....

Je mag wel gewoon doortypen hoor als je je berichtenaantal nog ff op wilt schroeven.

Groetjes Miep

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh ja doe dan maar niet 30 Juni.... Jij gaat voor 26 juni? Das al over 10 dagen hoor! Ben je al helemaal zover? (met de voorbereidingen enzo)

10. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik zit af te wachten heb alles klaar, ben alleen de laatste adressen aan het opzoeken en schrijven verder niks

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    ik ga ook ff manneke pesten dus tot later

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dat zal een fijn gevoel zijn dat je verder niks meer hoeft.... Echt afwachten dus tot ukkie zich aankondigd.

Trusten alvast!
    Groetjes Miep

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi dames, ben ik ook weer...
    Heb vandaag een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag vandaag!!!
    Gister bleef de tweeling van mijn vriendin hier slapen en vanochtend kam ik Maura's haren en vind een LUIS! IEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKK!
    Nou heeft de tweeling daar al een hele tijd last van, maar ik ging ervan uit, dat het nu eindelijk eens over was...en anders laat je je kids toch niet logeren?
    In elk geval ben ik meteen in de auto gesprongen en heb zo'n beetje alles wat je maar kunt doen tegen luizen in huis gehaald. Mario heeft de boys gecontroleerd, ik heb Maura's haar ingesmeerd met een kuur, daarna mijn haar helemaal laten controleren en kammen.
    Later op de dag nog een keer de boys en mezelf gecontroleerd. Vanavond het kuurtje bij Maura uitgespoeld en weer 1 1/2 uur gekamd.
    Echt om gek te worden! Het heerst wel regelmatig op school en op de creche, maar tot nu toe zijn we altijd gespaard gebleven. Weet ook niet of Maura het van de tweeling heeft gekregen, maar waar ik me nog het meest over ergerde was de reactie van mijn vriendin. Ik had haar natuurlijk meteen opgebeld en gezegd dat ik een luis had gevonden. Zegt zij heel laconiek: Oh, maak je niet druk, gewoon haar kleren wassen. Zo erg is het niet. Je moet je niet gek laten maken.....
    Nou, dat dacht ik dus ff niet. We hebben meteen alles in de was gedaan, en wat niet in de was kon in vuilniszakken en dichtgeknoopt. Matrassen, bankstel, auto helemaal ingesproeid met een middel tegen luizen.
    Moet er niet aan denken dat we het allemaal krijgen. En als het niet zo erg was, dan zou toch niet iedereen zo paniekerig erover doen? Een andere vriendin van mij heeft ook meteen alles gewassen en behandeld en toen was het weg...dus, dan is het kennelijk toch noodzakelijk?

Maar goed, voor dat jullie allemaal nu jeuk krijgen van mijn verhaal ;) .......

Verder druk geweest met de laatste boodschappen voor Myron's kinderfeestje morgen en Mario was druk in de weer met onze slaapkamer (en al de was....kleren, jassen, beddengoed, knuffels....).

Maar kan wel merken dat het een drukke dag was. Heb ontzettend last van mijn schaambot...voelt net alsof je je benen te wijd uit elkaar hebt gedaan en doet dus verrekte pijn.....

beetje rustig aan doen vanavond....moet nog een paar stukken schrijven voor mijn uitgever.....misschien nog een keer tot later..

Groetjes, Melanie

PS. sorry, ff geen reacties vandaag...puf-tekort....

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Mag ook wel een keertje bij jou hoor! ;)

Jeetje wat een gedoe met die luizen. Brrr... Hopelijk komen jullie er vanaf!

Veel plezier morgen met Myron's feestje! Hoop dat je vannacht lekker kunt slapen ondanks de pijn.

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje wat ben ik weer laat online.. :oops:
    Ik ben best moe dus ik ga zo maar naar bed. Misschien eerst even douchen, dat hielp gisteren wel om lekker te slapen.

Baby is ontzettend druk, buik staat heel gespannen. Erg onaangenaam gevoel. :( Ik kan me bijna niet meer voorstellen hoe het voelde om geen kindje in mijn buik te hebben!

Trusten allemaal, tot morgen!

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Dames,
    mocht een van jullie weer gefrusteerd haar bed uitgekomen zijn omdat slapen niet lukt....ik zit hier nog even. Ben bezig met het schrijven van het werkboek van onze nieuwe lesmethode. Woensdag hebben we weer vergadering, dus moet nog ff wat stukken afmaken en kan tussendoor wel wat afleiding gebruiken......
    En anders...slaap lekker allemaal,
    Groetjes, Melanie

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Kennelijk een goede nacht voor iedereen, mooi zo. Ik ben nu ook klaar en ga naar bed. Hoop dat ik ook snel in slaap val en niet weer last heb van die bewegelijk benen....
    Denk dat ik morgen avond weer van me laat horen..als ik tenminste niet doodop ben na het kinderfeestje......

18. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Goedemorgen,

Ben volgens mij de 1 van de eersten vanmorgen, kon niet meer slapen.

@kim; jemig wat een verhaal, zit jullie tijdens de zwangerschap niet mee hoor! Hoop dat de baby nog even binnen blijft.

@magnum lidl; Die koop ik dus ook, bijna elke week want ze zijn zo lekker en heel snel op :oops: . Ik vind de lidl best een goede winkel, je moet even weten wat lekker is en wat niet. Vind de kaas en zuivel ook prima.

@molton hema; weet niet meer wie me de tip ga maar dat is idd een uitkomst. Heb er vannacht voor het eerst op geslapen en het zweet idd niet! Dus bedankt!

En toen wist ik het al niet meer :oops: , hier gaat alles wel goed. Gister even een bluh dag gehad erg moe en trillerig, ws weer te veel gedaan.
    Gaan vanmorgen naar mijn schoonouders voor vaderdag, is altijd wel erg gezellig heb er wel even zin in.

Gr Jacquelien

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ff geen puf om te reageren.

Sinds gisteravond een uur of half 10 vreselijke harde buiken. In een bepaald patroon.
    Om de 7/8 minuten en het houdt een halve tot hele minuut aan. De hele nacht door...

Na een tijdje dacht ik, zijn dit wel harde buiken, zijn het geen beginnende weeën. Maar dat geloof ik niet. Die horen pijn te doen toch?

Wel op een gegeven moment kramp in mijn benen en onderrug en een wat stekend gevoel, maar dat was na een half uurtje weer weg.

Ik hou het op voorwerk en we zullen het wel zien.

Heb nu wel met Jerry afgesproken om vandaag echt ff samen het hele huis onder handen te nemen.
    En dan een kwestie van bijhouden. Want als het gebeurt dan willen we gewoon dat het huis netjes is en niet dat op zijn bureau een stapel werk ligt (staat in onze mega slaapkamer).

Heb ook midden in de nacht het raam van ukkies kamer opgemeten omdat ik nog steeds geen gordijn heb. Toen vond ik de vloer vies, dus ik heb gedweild. Waar je jezelf al niet druk om kan maken 's nachts! :rolleyes:

20. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    @evelieveling; ze hebben mij op cursus verteld dat echte weeen langer dan een minuut moeten aanhouden en ze heviger worden en dan weer afzakken. Voorweeen kunnen wel pijn doen, doen ze bij mij wel tenminste. Het is alleen erg vervelend omdat je er vaak niet door kunt slapen en ze vervelend zijn.

Ik maak me ook erg druk om hoe schoon het huis is,heb in de bijkeuken 3 katten omdat ze niet naar buiten mogen. Daar is het s'morgen altijd en giga bende en wil de kraam dat niet aandoen. Ik verban ze dan maar even naar de garage. En dan hebben we nog de hond, wordt nog wat, ik stofzuig soms 3 keer per dag, denk niet dat ze dat ook gaat doen.

Gr Jacquelien

Deel Deze Pagina