Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Evelieveling: Heerlijk dat het nu rustig lijkt te zijn bij je... nog een paar dagen en dan is het de 20ste. Dus beebie niet zo eigenwijs zijn!;)

Mezelf: Het is dat mijn moeder zei dat dit wel erg op rugweeën lijkt anders had ik nog steeds gedacht dat het rugpijn zou zijn. Alles wat ik dacht over hoe weeën zouden kunnen voelen blijkt niet te kloppen. Ik had het echt totaal niet door.

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Landa: Spannend hoor! Ennuh, ik snap het helemaal dat je nu even genoeg aan jezelf hebt. Maakt niet uit hoor! Ik wens je veel sterkte en hoop dat ukkie nog minimaal een dikke week op zich laat wachten....

Eveline: Mooi dat het bij jou nu weer wat rustiger is.

Groetjes Miep

3. Niet meer actief

Die heb ik gekocht bij via intenet => http://www.inpakshop.nl/webwinkel/menu_ ... _hout.html, maar je kan ze ook vast bij een hobbywinkel halen. Is wel een superidee, om daar kleerhangers mee op te leuken! Als ik hiermee uitgefreubeld ben, kan ik daar mee beginnen! Thanks voor de tip!

Liefs, Tanya

4. Niet meer actief

Landa Doos die je bent, je een beetje verontschuldigen [-X ;) :D , is nergens nodig voor. Doe maar lekker rustig aan.

Eveline Blij om te lezen dat het bij jou weer wat rustiger is!

Karlijn Tja de gyn bellen... Het doet niet echt zeer ofzo (ja met vlagen), maar het is gewoon ontzettend lastig. Ik denk dat ukkie idd te weinig ruimte heeft ofzo, ondanks dat hij ingedaald is. Maar ze verwachten dat wij een lang kindje gaan krijgen dus hij zit én vast in mijn bekken én met zijn billen tegen mijn ribben. En dan toch nog (om met Twinny's woorden te spreken) de boel proberen uit te deuken :( .

Liefs, Tanya

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Gaan jullie ook wat aparts met de enveloppen doen? Stickertje erop of met een aparte pen schrijven o.i.d.?

Ik wilde trouwens geboortepostzegels halen, kon je hier in het dorp alleen per 50 kopen! Zoveel heb ik niet nodig....

6. Niet meer actief

Ik heb ze met een gelpen geschreven, vond ik net iets leuker dan een balpen. Ook heb ik zelf stickertjes gemaakt, door een plaatje op zo'n etikettenvel te printen. De mensen die ze ontvangen doen er waarschijnlijk helemaal niets mee en gooien de envelop weg, maar ik vind het zelf wel leuk, het maakt het af denk ik dan.

En jij, ga jij iets aparts doen?

Liefs, Tanya

7. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nou kar hormonen praat me er niet van, sinds mijn dochter er is heb je angsten die je nooit eerder had, ik jank nu zowat bij iedere film terwijl ik altijd met sarcasme een film keek van uhhh dit is echt nep. dus wees gewaarschuwd

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Evelieveling en Landa succes en die rugweeen daar kun je niks mee die zijn niet weg te puffen sterkte

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nee ik heb ze gewoon geschreven, maar toen ik ermee bezig was bedacht ik me dat je er eigenlijk wel hele leuke dingen mee kan doen. Alleen ben ik niet zo handig.... Ben wel nieuwsgierig wat voor leuke ideetjes jullie hebben.

10. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Wietske: hoe is het nu met jou? Weer helemaal rustig?

Landa: is het bij jou uit te houden? Rugweeën lijken me inderdaad heel erg naar. En pijnlijk. Sterkte meis!

Eveline: hoe is het bij jou nu? Is de pijn weggebleven?

Enveloppen: hopelijk neemt Alex die komende week mee. Kaartje zijn we nu wel zo goed als mee klaar - het ontwerp is top alleen wil ik het in andere kleuren zien. Dus dat zou komende week in orde moeten komen.

Ik wil proberen vandaag echt vroeg naar bed te gaan. Voel me beroerd. En dan morgen maar eens urine wegbrengen!

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hier alles weer rustig ja buik blijft wel gevoelig maar dat hoort erbij, nog een week volhouden schimmel is ook rustig nu alleen de rotzooi weg maar ook dat hoort. maar ik ga zo slapen heb koppijn en val om dus tot morgen en knuffel iedereen speciaal voor eef en landa toitoitoi

12. Niet meer actief

Kijk anders eens in een hobby-winkel bij de scrapbook-afdeling, hebben ze vaak leuke dingen. Of print je eigen stickers, kan je het zo persoonlijk maken als je wilt.

Liefs, Tanya

13. Niet meer actief

Wietske en Karlijn Slaap lekker en welterusten! Ik hoop dat jullie goed kunnen slapen vannacht! (geldt eigenlijk voor iedereen hoor!)

Ik ga er ook op tijd in, want morgen moet ik fris en fruitig zijn, want ik ga samen met Lexi de MacFlurry Solero uitproberen!

Liefs, Tanya

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wietske en Karlijn: trusten meiden!

Tanya en Lexi: Geniet lekker van de Mac Flurry Solero en laat ff weten hoe ie smaakt. Ik heb hem nog niet geprobeerd.

Eh dames.... Heb ik last van nesteldrang? Ik ben bezig met afstoffen nu.... En dat op zondagavond half 10....

15. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Pijn en krampen zijn er nog wel. Met veel regelmaat.
    Regelmaat is er meer dan gisterenavond/vannacht/vanmorgen.
    Maar de pijn is minder.

Ik zie het nog niet als echte weeën omdat ik dan voor mijn gevoel gek moet worden van de pijn.
    Dus ik wacht nog met de vlos opnieuw te bellen. Mag morgen in ieder geval langskomen zodat ze kunnen kijken of het wat heeft 'gewerkt' en of er idd. meer ontsluiting is gekomen. Tenzij er vannacht natuurlijk meer gebeurd.

We shall see!

Enveloppen... nee, niets bijzonders. Gewoon geboortezegels en verder met pen geschreven omdat ik geen etiketten wilde.

Tantan en lexi... have fun morgen!

Trusten voor iedereen, hoop dat iedereen een goede nacht heeft.

16. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    Eveline nog even volhouden hoor! Tis nog geen woensdag :D
    Het wordt inderdaad steeds spannender hier bij de juli mamma's..!

Oja en Tan, ik ben wel erg, ik had de aardbeienkwarktaart wat krenterig gesneden zodat we vandaag nog heeeerlijk de rest hebben opgepeuzeld! :oops:

Hopelijk slaapt iedereen lekker vannacht - incl Morris ;)
    Trustuh!
    X Kaar

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo Lexi is weer terug van de tweede verjaarsvisite van dit weekend...

Even de sterkte berichtjes voor de lieverds met kramp en pijn en andere rottigheid:
    Eef: hou je haaks en morgen naar de VK? Nog even vasthouden tot de 20e he?
    Landa: gekkie, ga je nou niet verontschuldigen he! Sterkte ermee en we lezen je wel wanneer we je lezen, zou ik zo zeggen.

Tanya: mag ik morgen ook nog frietjes eten voor we aan de solero gaan? Want op ijs alleen kan ik niet leven natuurlijk... Heb er wel zin in al hoor!

Was dus op verjaarsvisite bij een oud-collega vandaag, dat is de man van een huidige collega van me, dus allemaal heel gezellig daar. Mijn vriend kwam daar een oude kennis tegen dus heeft ook de hele middag zitten bijkletsen, echt goed was dat.
    Die oud-collega van me die werkt dus op mijn vorige school en die school gaat straks per 1 augustus fuseren met een andere school. Er komen dan twee locaties, op de ene locatie de vwo-afdeling en op de andere locatie de havo-vmbo afdeling. Alle docenten van de beide scholen zijn naar capaciteit en opleiding verdeeld over de twee locaties.
    Nou zit hij dus straks op de vwo-afdeling (degene waardoor ik vorige keer niet mocht blijven bij die school zit zelf op de havo) en hij meldde dat ze waarschijnlijk met de vier mensen die daar zijn ingedeeld het aantal uren niet zullen kunnen opvangen.
    Dus ik zag ineens een :idea: voor mijn netvlies en ga dus maar even een brief schrijven of ze nog iemand zoeken, net doende alsof ik van niets weet, dat ik een parttime baan zoek vanaf ongeveer de herfstvakantie als mijn verlof afgelopen is. En die oud-collega die kan dan wanneer ze mij (weer) zien zitten bijvoorbeeld voorstellen dat ze dan alle vier een extra klasje draaien (=meer geld) tot de vakantie, die ik dan daarna kom overnemen.
    Nu moet ik alleen zorgen dat die sollicitatiebrief er ligt voor de laatste sectievergadering, want dan zijn ze er vast al wel achter dat ze iemand tekort komen. En dan, tadaa, zouden ze MIJ dus kunnen nemen! Leek mij in elk geval een briljant plan, aangezien de bitch waar niemand mee samen kan werken op de andere locatie zit en ik daar dan toch geen last van zou hebben.
    Dus morgenochtend even een briefje componeren denk ik, of anders dinsdag. Moet ook nog het groepsblaadje in elkaar zetten voor woensdag en natuurlijk morgen naar de mac en naar koorrepetitie. Poeh, heb het er maar druk mee! Gelukkig verlof dus het is mijn eigen tijd :D

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hello ladies, hier een schone Chan. :D Straks details, eerst de rest.

Miep Ben je geen lid van de ANWB? Die hebben een keer een band verwisseld voor mij. Betaal immers niet voor niets zoveel geld per jaar! ;)

Tomenjerry Volgens mij had je ook al eens verteld dat je bij MacDonalds werkt. Dan ga ik je vast nog een keer tegenkomen!! ;)
    En jullie krijgen dus nu een meid? Wist ik nog niet! Of heb ik dat gewoon gemist?

Melanie ik verbaas me op mijn werk ook vaak over de houding van sommige ouders ten opzichte van luis. Ik zou ook alles wassen, invriezen, insprayen wat ik kan! Jets! En inderdaad, als je kinderen er last van hebben check je het zodanig tot het weg is en laat je ze zeker niet uit logeren gaan! :confused:

Eveline :confused: het is nog niet de 20ste hoor! Rustig aan met die 'harde buiken'! ;) En vooral 's nachts bezig gaan in huis... hahaha Hoezo nesteldrang? En bedankt voor de aanvulling over de borstvoeding!

Tanya Natuurlijk mag je meedoen met het raden van de datum! Al is het bij jou misschien iets zekerder dan bij de rest. Maakt niet uit, ik krijg je datum wel. Of ik heb hem al in mijn inbox hangen samen met een aantal andere data die ik heb gehad. (maak morgen een lijstje)

Zo ik ben bij tot pagina 1133. Ik ga slapen. Heb een mega drukke dag achter de rug (hele huis is schoon, maar dan ook het hele huis! Morgen meer)

Trusten! (nou hoop ik niet dat ik net 3 pagina's niet lees waarin een bevalling van iemand staat! :rolleyes: )

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Gisteravond pas om 10 uur thuis, dus ik heb de pc maar uitgelaten.

Dus vanmorgen extra vroeg opgestaan om te kijken of Eef al bevallen was, haha Niet dus. Alhoewel we nu weer een nacht verder zijn, het zou zomaar kunnen natuurlijk! Zeker omdat het gisteren weer regelmatig werd. We horen het wel, veel sterkte Eef!

Landa, bij jou ook al krampen en gerommel! Spannend hoo, ook jij veel sterkte!

Ik ga me gereed maken voor mijn allerlaatste dag werken...heerllijk!

Tot vanavond!

20. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nog niet bevallen. Wel een vreselijke nacht gehad.
    Het zakte heerlijk af.
    Tot ik naar de wc ging.
    Lekker leeggeplast, ik kon de trap niet meer naar boven lopen zoveel pijn in mijn benen. Dus ik ben hier op de 2e verdieping maar onder de douche gaan staan.
    De pijn ging redelijk weg en ik kon weer naar boven.
    Eenmaal op bed werd de pijn behoorlijk ehm... niet leuk!
    En nog weiger ik te geloven dat ik voor het eggie ga. Dus geen verloskundige gebeld.
    Zo tegen 5 uur was ik doodop en ben ik gewoon in slaap gevallen.
    En rond half 8 werd ik wakker, zonder baby tussen mijn benen.

Vandaag naar de vlos om even te laten kijken.

Share This Page