Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Mijn mannetje maakt zich daar nu (nog) niet druk om. Hij doet er wat lacherig over: "Ik plak alles hier af met bouwplastic." en zulk soort dingen zegt ie. Maar owee als het zover is, ik denk dat ik hem met een koud washandje moet aanmoedigen i.p.v. andersom.... haha.
    Wel lief dat je mannetje zo berzorgd om je is Kar!

2. Niet meer actief

Nee, ikheb daar Marc nog niet over gehoord. Maar ik ben wel bang dat hij de vloer van dichtbij gaat onderzoeken ;) omdat hij er niet goed tegen kan als ik veel pijn heb. Ik heb dat wel aangegeven bij de gyn, en ze zouden hem ook een beetje in de gaten houden.

Liefs, Tanya

3. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

Jul 9, 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Goedemorgen

@lexi; succes met de sollicitatiebrief, en je weet maar nooit wat het opleverd!

@evelieveling; ik ben bennieuwd wat de vk zegt, dit klinkt toch wel heftig allemaal! veel succes ermee.

Ik hoor mijn man eigelijk weinig over de bevalling, hij zit soms wel gekscherend te puffen! Ik heb deze week mijn moeder gevraagd of ze ook bij de bevalling wil zijn, we zouden dit eerst niet doen maar dan kunnen ze elkaar wat afwisselen mocht dit nodig zijn.

Gr Jacquelien

4. Niet meer actief

Maar het scheelt misschien ook wel in Marc zijn angsten dat wij al in het ziekenhuis zijn en er dus snel ingegrepen kan worden.

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Nee, nog geen valsspelers hier ;)

For your and Miep her information, half 3. Tenzij ik eerder wil... dan moet ik gewoon aan de bel trekken!

Lekker is dat he, in bed liggen kletsen. Lekker tegen elkaar aan. Wij genieten daar ook zo van. Hebben wij gisteren ook gedaan, met lekker wat toastjes erbij! Heerlijk!

Wanneer krijg je nu de uitslag van je urine?
    Enne... petje af hoor... lopend. Ik kan amper meer lopen. Dat wat ik doe is schuifelen en zelfs dat gaat met pijn en moeite!

6. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik kreeg tranen in mijn ogen bij dit stukje...
    Zo bezorgd, zo liefdevol...

Jer wil niet nadenken over alles wat mis kan gaan, dat vindt hij doomdenken en dan 'vraag' je erom volgens hem.
    Maar hij vindt het nu al vreselijk om te zien dat ie amper wat kan doen om me te helpen.
    Dus volgens mij dwingen wij straks toch een partij respect af bij onze mannen!

7. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Lieverd, niet te druk om maken... please.
    Het gaat ook met jou helemaal goed komen, ook met de bloedverdunners.
    Ik heb er vertrouwen in. De artsen weten echt wel wat ze doen met jou!

Jij gaat straks een hele lieve moeder worden en ik weet zeker dat je alles met de beste bedoelingen zal doen!
    Je bent gewoon straks mama...

Je kan je druk maken, maar het helpt toch niet. Het komt zoals het komt. Laat het lekker over je heen komen!
    *knuffel*

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Dat is ook een van de redenen dat Alex zo graag wilde dat ik poliklinisch ga bevallen: dat we dan tenminste in het ziekenhuis zijn als er iets mocht gebeuren. En als hij daar zo rustig van wordt, vind ik dat prima. Des te beter kan hij mij rustig houden straks.

Ik denk ook dat het voor de mannen naar is om te zien dat wij pijn hebben en dat ze niets kunnen doen. Alex heeft dat nu al, als ik een dag als gisteren heb, dat die buik zo in de weg zit en alles pijn doet.

9. Niet meer actief

Thanks Eveline, knuffel terug!

Ik ga me nu klaarmaken want ik heb zo een date ;). Ik heb al gespuugd vandaag dus die frietjes, McFlurry en alles kunnen er wel in! De buuf brengt me naar het station, want ik vertrouw onze auto niet meer (zaterdag was de startmoter vastgelopen en dat kan nog een keer gebeuren), dusse tot vanavond!

Liefs, Tanya

10. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ehm.... :confused: :rolleyes:
    Jij en je klaarmaken!
    Weet je dat dat de bevalling op kan wekken ;)
    Of bedoelde je het niet zo, hihi!
    De meeste mensen laten hun date ervoor zorgen dat ze klaargemaakt worden!

Foei Eveline... wat een gedachten weer!

11. Niet meer actief

Hahaha, ik zal het tegen Lexi zeggen want daar heb ik die date mee!

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Meisjes meisjes toch... ;)
    Dit is een net forum waar geen plaats is voor zulke praatjes!

13. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Sorry... ik liet me gaan ;)

Goed, ik ga een boterhammetje voor mezelf maken!
    En daarna weer verder aan mijn website.
    Ik wacht op de laatste toestemmingen van wat modellen en dan kan mijn fotosite bijna de lucht in!

14. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    'nieuwe' foto in mijn album. Eigenlijk al oud. Is van 34 weken en 4 dagen.

Dat op mijn linkertiet (voor de kijkers rechts) is niet mijn tepel. Dat is de schaduw van mijn hand!

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zo helemaal bijgelezen!

Gelukkig nog geen beebs geboren! :D Ik hoop voor jullie Eveline en Landa dat de pijn minder wordt! Lijkt me zo een vermoeiende situatie! Sterkte!! En Eveline succes met het verder knutselen aan je website! We horen wel wanneer we de site kunnen bewonderen toch!?

Lexi en Tanya Veel plezier samen!! En eet smakelijk! ;) En Lexi heel veel succes bij die sollicitatie! Zou wel rust geven lijkt me!

Wietske Weet je zeker dat er nu geen 'meelezers' zijn? Mooie buik! Zo lekker naar voren!

Karlijn Wat schattig he hoe sommige mannen zich zorgen maken. Het lijkt me voor hun ook heel lastig omdat ze niet echt iets kunnen. En ze kunnen zich van tevoren nog zo goed voorbereiden op iets, de werkelijkheid zal altijd anders zijn. Dus jij bevalt daarom in het ziekenhuis? Had je anders graag thuis willen bevallen? Chris ziet mij ook liever in het ziekenhuis bevallen, maar ja, ik blijf liever thuis. Dus dat laatste gebeurt. (als alles meezit) Hij geeft heel duidelijk aan dat ik het moet doen. Hij maakt zich ook nog geen zorgen over de bevalling. (toevallig vroeg ik het gisteren) Maar hij heeft ook nog geen tijd gehad om zich zorgen te maken, zo druk heeft hij het met alles! :rolleyes: Ik hoop dat Alex het allemaal goed trekt tijdens de bevalling. Geldt voor alle mannen en San trouwens!

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Mooi zeg! En goed dat je de uitleg erbij geeft anders had ik mijn geld ingezet op 'tepel'! :D

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oké nu ff over mij! 8)

Sinds gisteren kunnen we weer echt onder de douche! Ooooh wat is dat lekker! Zaterdag konden we wel al in bad dus daar hebben we ons in gedoucht, maar oke. Zondag kwamen de hulptroepen (mijn moeder, 2 zussen, schoonmoeder en schoonvader) om ons te helpen! We hebben het hele huis :confused: schoongemaakt! Maar dan ook echt alles! De mannen hebben de babykamer in elkaar geknutseld dus die is ook klaar! Ik vind het weer zo leuk om rond te kijken in huis! Alles schoon! Je gaat het pas waarderen als het weg is! En dat is hier een heel lange tijd weg geweest! Vandaag kon ik dus weer eens uitslapen! Tot 10u in bed gelegen. Ik kon niet meer lopen gisteravond, maar dat had ik met mezelf en de mensen om mij heen afgesproken; nog 1 dagje knallen, niet zeuren en daarna rusten! Vandaag ga ik dus lekker babystuff wassen, bedje opmaken, naar de babyzaak waar we nog spullen in bestelling hebben staan... *zucht* wat kan een mens gelukkig zijn! \:D/

Ik ga vandaag ook weer wat foto's in mijn album plaatsen. Ik zag dat ik de mooie pretecho foto's nog niet geplaatst had en die wil ik jullie niet onthouden! En ik ga de lijst even maken met de voorspelde bevallingsdata! :D

18. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Hier even een echo-berichtje.

Vanmorgen het raam beschilderd op de peuterspeelzaal, nu aardig moe.
    We gaan zo lekker even slapen.
    En vanmiddag naar de VK, dan word ik getoucheerd en krijgen we waarschijnlijk de datum te horen.
    Vind het erg spannend.

Ga nu pitten, spreek jullie vanavond.

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Welterusten! Laat je ons de datum weten als je die te horen krijgt of houd je die stil?

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oké ik heb het lijstje gemaakt met daarop de data waarop 'je' denkt te bevallen. Iedereen die het niet heeft gedaan maar het wel leuk lijkt om hier aan mee te doen, stuur me een pb met je uitgerekende datum, de datum waarop je verwacht te bevallen en de zwangerschapsduur van dat moment! :D Leuk om te kijken wie het goed heeft!

Wat denken jullie? Zal ik de lijst in mijn onderschrift zetten zodat iedereen de voorspellingen kan zien, of zal ik de lijst achteraf bekend maken? Let me know!

Ik heb ook nog ff 3 foto's van onze uk in mijn album gezet.... het snuitje... to die for! :({|= ben zo verliefd!

Share This Page