Ow..hier niet volgens mij wat ik begrepen heb (wat ik op zich nogal suf vindt, aangezien ze niet voor mij zijn maar voor de kraam..dus het is voor hunzelf toch?)
Ik zit trouwens nu te luisteren naar sacrifice van Sinead O'connor (officieel van sir elton john, maar die is niet om aan te horen en deze versie is zó breekbaar en zó mooi) en de tranen rollen over mijn wangen..Ik vind het zoooo zoooo verschrikkelijk mooi.. Bij deze de url van youtube waar je t nummer kan beluisteren: http://nl.youtube.com/watch?v=3C-R_nuX3 ... ed&search=
Eveline Spannend! Als ik dat had geweten dat je vannacht hier zat was ik ook even gekomen, ik lag wel aan je te denken namelijk toen ik weer eens wakker lag... Ik denk ook niet dat ze je alsnog naar het ziekenhuis sturen, omdat je morgen 37 weken bent. Ik hou het forum in de gaten! Succes meid! Niva Ook ik kan de klossen gratis krijgen van de kraamzorg, evenals de bedpan. We hebben gisteren de klossen eronder gezet en ik voelde met net een koningin, het bed staat voor mijn gevoel echt onwijs hoog! Ik wist dat niet dat als ukkie volledig ingedaald is dat de druk op je rectum toeneemt, verklaart wel een heleboel. TomenJerry Heerlijk dat jullie de sleutel misschien wel per 1 augusturs krijgen! Geeft zeker ook wat rust? Sterrekind Ach, dat Pepijn uit bed gevallen is, zonde. Misschien heb je het ooit wel eens verteld en heb ik het niet onthouden , maar waarom word jij ingeleid? Jekkia Hoe is het met jou en kleine Raven? Ikke Niets nieuws, wederom slecht geslapen, rugpijn en schouderpijn (laat de masseuse maar komen donderdag ), wakker gelegen maar dit keer niet liggen piekeren, niet uit mijn bed gevallen vanwege de hoogte . Volgens mij had ik gisteren last van de beruchte voorweeën, maar dat weet ik dus niet zeker omdat ik niet weet hoe voorweeën aanvoelen. Mijn moeder egt dat je dat voelt door de hele buik en hier op het forum zeggen ze alleen de onderbuik. Zolang ik nog kan functioneren vind ik het prima. Ik heb veel plannen voor vandaag, maar of ze uitgevoerd worden...? Liefs, Tanya
Ik kan trouwens sinds twee dagen ineens niet meer slapen ook...dat vind ik ook zo'n raar eng voorteken hihi
he bah wat is iedereen eng aan het doen met bijna-bevallen enzo We krijgen nu echt die periode dat iedereen langzaamaan gaat voelen en/of denken dat het begint..en uiteindelijk zal al heel snel de eerstvolgende juli mama een juni mama worden Ik vind het verschrikkelijk spannend..misschien moet ik gewoon 3 weken niet meer komen
Zooo ik ben bijgelezen, en door alle consternatie ben ik alleen het verhaal van Eef niet vergeten. Wie is eigenlijk de smsbuddy van Evelien? Kan die niet af en toe even smsen en een eventuele update posten? Ik ben zo benieuwd namelijk! Hoop dat alles goed gaat, als je steeds zulke pijn hebt dan is het maar te hopen dat je lichaam je niet voor de gek houdt en je dat kind eruit kan poepen in plaats van een par kleine grote boodschappen. Wel dapper van je dat je dan toch nog fut hebt om achter de pc te kruipen zeg! Bedankt voor je updates in elk geval. Had je wel willen steunen maar ik slaap gelukkig de laatste tijd heel diep en veel, met wat half-comatoze plaspauzes tussendoor, dus ik heb niet zo erg de neiging om 's nachts rare dingen te doen zoals forummen.
Hallo! Ik weet helaas niets meer dan jullie.. Had vannacht een sms gehad van Eveline, maar verder niet meer. Dus ik denk dat ze aan het bevallen is! Zodra ik meer weet laat ik het jullie meteen weten!
Same here, Kar! Laten we inderdaad maar hopen dat ze aan het bevallen is, want aldoor die pijn kan maar beter een reden hebben...
Ik ook... ben plaatsvervangend zenuwachtig. Ik werd vannacht elke keer wakker met in mijn hoofd een sms van Eveline: 'Ik ben bevallen van een gezonde dochter: ... '(De naam weet ik wel natuurlijk) Ben ook wel jaloers, vreemd he?! Natuurlijk niet op de pijn enzo, maar gewoon, dat je je kindje dan al hebt. Ik zie mezelf hier nog wel doorlopen tot de 19e juli ofzo..
Dat denk ik ook; ik hoop alleen echt dat ze thuis is mogen blijven. Dat wilde ze zo graag. En met haar lievelings VK.