Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hoe is het nu? Met de pijn?

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik ga even douchen meiden, dus als er wat met Eef gebeurt in de tussentijd dan lees ik het straks wel.

Wil ook nog naar de markt en die sollicitatiebrief schrijven en het wiegje opmaken en de was tackelen op zolder... Ga ik dat redden op één dag? ;)

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goed te doen, let gewoon op de hond die is echt giga aanhankelijk dat is ze normaal alleen naar mijn pa, this net of ze het voelt ineens

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Bij jou is het dus ook spannend! :)
    Jeetje, het lijkt echt los te gaan barsten nu.. ;)

5. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    lexi wordt nu al moe van je schema

6. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    o ik hou het zowiezo geen weken vol, mijn oma is altijd te vroeg bevallen, mijn moeder net zo en Eva was ook te vroeg

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Neeee, ikke niet hoor! :confused: :confused: :confused: Moet er niet aan denken dat mijn moeder erbij is.....

Zo nu ff verder lezen, maar moest hier ff op reageren....

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hee Niva, ben blij dat het geen enge dingen zijn, je klachten! En fijn dat je kindje ingedaald is. Wie weet ga jij ook wel voor je uitgerekende datum bevallen! Maar nog even vasthouden tot de 28e hoor.. :)

Mijn jochie draait zich de laatste weken ook opeens op zijn andere zij.. Echt onaangenaam, aangezien de ruimte daarvoor TE KRAP is geworden. En waarom opeens nu?! ;)

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Sjeeee Eeeeef! :confused: Succes meid, je kan het!

Kar, houdt ons op de hoogte! Ik krijg bezoek, maar ik lees bij!

10. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja da's vreemd he? Want ons kleintje heeft heel de tijd met zn billen rechts gelegen..en nou ineens moet t andersom..alsof mama dat prettig vindt aanvoelen :)

Shit waar blijft eef ......

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga zo maar eens even boven schoonmaken. En de was doen. Vanmiddag wil ik eigenlijk even de stad in, naar de kapper en wat laatste spulletjes kopen.

Als ik iets hoor, horen jullie het ook! :) Tot straks!

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    haha, volgens mij zit nu iedereen aan het beeldscherm van de pc gekluisterd.........
    Heb nog niet eens mijn boodschappen uit de tassen gehaald....
    En dan zul je net zien dat ik het moment supreme weer mis omdat ik net de kids ophaal, bij de vk ben, naar zwemles ben.....(hoezo drukken dag?)

Ga ff snel mijn boodschappen uitpakken en boterhammen smeren. Ga met de kids tussen de middag op de speeltuin eten...

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh leuk! Ik vond het altijd zo gaaf als mijn moeder dat deed; wij gingen weleens tussen de middag 'picknicken' op de zandverstuiving. Hond mee, leek net vakantie! Veel plezier!

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi,

Jaaaa, ik heb verlof! Heerlijk hoor! Dus nadat ik net op controle ben geweest ga ik eerst even bijlezen. Over mij later meer...

Tot zo..

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hi Vissie, wat fijn verlof!

Ben ik nu de enige die nog aan het werk is?

16. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Lma ook nog toch? (nog 1 dienst?)

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    of bedoel ik loltsje? ;)

18. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Evenlien, toch al 3 cm gisteren, dan zal het inderdaad niet lang meer duren. Je best eens je lievelingsdatum kunnen gaan halen... Ik hoop het voor je!

Kaartje, Bij mij is mijn schoonzus erbij, maar die is verpleegkundige op de kraam. Zij weet daar dus alles te liggen en daar kan ik alles tegen zeggen-aan vragen en dat vind ik een heel fijn en geruststellend idee. Daarnaast komt ze ook kramen bij ons...Verder alleen mijn vriend en de huisarts of vk (afhankelijk van wanneer het komt). Nee mijn moeder of schoonmoeder hoef ik er écht niet bij te hebben...

Kar, wat een lieve reactie van je mannetje. De mijne zegt dat hij soms mega super zenuwachtig is over alles wat komen gaat....(zegt ´ie overigens alleen tegen mij...)

Landa, fijn dat het weer een beetje rustig is. Ik ben benieuwd wat je vk zegt en hoever de ontsluiting is. Om hoe laat moet je???

Lexi, Tanja, ziet erg lekker en gezellig uit! (ik heb net nieuwe cornetto's gekocht...) :oops:

Elma, en heb je al internet thuis? Of ben je nog steeds bij je moeder aan het meelezen?

Tanya, heerlijk een gratis massage aan huis, dat is niet slecht!

Melanie, wat een gedoe met die luizen... Ik hoop dat ze er snel vanaf is!

Sterrekind, oww spannend zeg! Dus jij hebt ook al 1cm, dat betekent dat je deze of uiterlijk volgende week gewoon bevallen bent!!!!

Evelien!!! Wat lees ik nu, het zet dus wel door.... Puffen, weet je nog hoe het moet? Ik ga snel verder lezen, spannend zeg! Ow een hele nacht pijn. Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat het niet 'echt' is.

Niva, dat wat jij schrijft over dat het lijkt dat iedereen iets voelt en dat er zeer snel een eerste juni mama van de juli mama's komt, is helemaal waar. Het wordt wel erg spannend hè?

Tomenjerry, die beesten schijnen dat inderdaad aan te voelen hè? Ik zou er alleen maar nog zenuwachtiger van worden.

Melanie, er zijn er toch nog meer aan het werk? De mama's die eind juli uitgerekend zijn en 4 weken voor de datum stoppen. Maar ik weet niet precies wie. Maar nog heel even maar, ook voor jou zit het er bijna op!

Goh ik ben toch wel heel nieuwsgierig naar Evelien... Ze is vast aan het bevallen! Ik hoop voor haar dat het toch nog thuis kan. We horen het wel via Kar!

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jeetje wat rommelt het bij een aantal zeg. Wow Sterrekind, het komt voor jullie nu wel heeeeel dichtbij!
    Eveline: Voor jullie (en voor ons ook trouwens...) is het nu ook reuzespannend!

Ik moet zo naar het werk maar ik wil niet! Het is hier veel te spannend.... Ach mijn allerallerallerlaatste dagje en dan verlof! (Dus Melanie, ik ben ook nog aan het werk hoor... maar niet lang meer haha!)

Ik moet zo gaan.... Hoop rond een uur of 4/half 5 weer thuis te zijn. En dan ga ik meteen hier kijken!

Groetjes en tot later vandaag meiden!

Miep en minimiep.

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh lees net wat Vissie allemaal heeft geschreven... ik wou ook op meer reageren maar heb alleen de bijna-bevallingen maar onthouden geloof ik...

Dat ijsje (en de foto's) zien er supergoed uit! Ik ga binnenkort ook ff zo'n ijsje proberen.

Ik ga nu echt hoor!
    Groetjes Miep

Share This Page