Sonya, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meissie.........o wat is het spannend nu ze bijna naar huis mag. Tuurlijk komt er niets tussen, gewoon positief blijven denken hoor... Evelien: o meid, wat een spanning bij jullie. Fijn dat de vk rekening met je verleden houdt en hopelijk mag je de kleine morgen al in je armen houden, bedoel het mag nu toch thuis gebeuren hè!
Klopt inderdaad... daarom vond ik dit ook een mooie datum. 20-07-2007 en 7-7-7 zijn mooier, maar duren langer En op 20-06-2007 zou ik precies 37 weken zijn en ik wil graag thuis bevallen. Pijn is nog steeds heftig... weet neit wat ermee te doen
wat zal ik blij zijn te kunnen verhuizen met deze K*T buren slaapt er hier een net klos klos klos op de trap wham dicht een deur altijd dat lawaai zij weer overstuur. arm kind
Ja, in bad of onder de douche. Kun je tussen de weeën door wel een beetje tot rust komen? Ik lees overal dat 'meegaan' met de pijn ook helpt. Jezelf voorstellen dat je een berg beklimt, of op een golf meedrijft. Ik zeg maar wat, ik weet het ook niet hoor...
Ik ga zo idd. maar weer douchen. dat is wel erg fijn heb ik gemerkt. Op zich kan ik me wel lekker afsluiten van alles en me overgeven aan de pijn. Jer is nu plasje bij de huisarts aan het brengen. Wat ik overigens wel raar vind... ik 'schijt' me ook helemaal leeg. Dat lijkt me niet komen van een eventuele blaasontsteking. Dat heeft volgens mij toch te maken met het klaarmaken van je lichaam. Ruimte maken en leeg maken. Ow, ik wil zo graag dat het doorzet!
Dat is heeeeel normaal! Dat staat ook in Veilig Bevallen. Je maakt ruimte, en bovendien drukt je kindje ook je darmen leeg. Dus de tekenen zijn er dat je gewoon gaat bevallen...!
Ben weer terug van de vk, geen bijzonderheden. Bloeddruk 125/60 Bummetje is nog steeds ingedaald, ligt heel diep. Met zijn rug naar achteren en zijn ledematen naar voren. Gebruikt mijn buikwand dus gewoon als boksbal... Verder alleen nog informatie gekregen over wanneer ik de vk moet bellen (alsof ik dat nu NOG niet weet....). Moet over 2 weken weer terug. Ga nog ff een half uur liggen, moet zo de kids weer ophalen.
Ik hoop ook voor je dat het doorzet, Eef, want met van dit soort pijn lijkt me erg vervelend om zo lang mee te moeten lopen. Pfff ik ben NOG STEEDS moe, hoe kan dat nou als je bedenkt dat ik tot na 9 uur geslapen heb vanmorgen en daarna niet superveel gedaan heb nog. Wat een doos ben ik toch ook
Ik wacht af tot alle weeën pieken zijn en geen golfjes meer, niet meer die kabbelende beweging. Om 5 uur is de wisseling van de wacht en ze zou dan zeker nog even langskomen voor ik naar de ander wordt overgedragen. En weet je, op dit moment boeit het me geen reet wie ukkie eruit komt halen. Van mijn part is het sinterklaas of de paashaas... En het maakt me ook niet meer uit hoe pinda eruit komt. Van mijn part door mijn neus. dat zou nog positief zijn ook, dan scheur ik van onderen niet uit en zit ik des te eerder op mijn paard Ow... en ik blijf lief tegen Jerry. Maar heb liever dat ie niet in de buurt is. Ik hou me groot voor hem en dan ga ik niet lekker mee met de weeën. Ow ja... en meneer bedacht net dat ie de meisjesnaam iets wilde veranderen. Ehm... ja tuurlijk... maar dat gaat er niet in bij mij. De kaartjes zijn klaar, alleen de tekst op de achterkant moet nog. Dus bekijk jij het maar met je naam. Maar ja... dat kan ik niet zeggen, hij weet immers nog steeds niet dat het een meisje is. Vanmorgen had ik het steeds over hij en Jer denkt nu echt dat het een hij is. Sja, met de vlos praat je nou eenmaal snel over hij!
Klopt, dat heb ik ook gehoord. Spannend man! Ik heb alles gelezen en gelijk weer vergeten , sorry. Het wordt nu wel heel echt: meiden die op dit moment weeen hebben en sommige die al precies weten wanneer ze mama worden. Ik ben een beetje van slag hierdoor...... Ik was net op visite bij een zwangere vriendin van me (1 juli uitgerekend), maar als ik een wedje zou moeten leggen denk ik dat ik eerder beval. Ga nu even in de tuin Kluun lezen, maar blijf wel checken hoe het gaat hier. Eef, wil je veel succes wensen de komende tijd. Hoop dat je er een beetje makkelijk doorheen komt. En daarna lekker genieten van je mooie meissie!
Dat hebben ze mij ook verteld op de Mensendieckgym, dus ik denk dat het echt aan zit te komen. Ik hoop ook dat het doorzet Eef! Volhouden!
Thanks. Als ik erop google kom ik alleen maar tegen 'poepen en persdrang' of 'poepen tijdens het persen'. Ow meiden... ik vind dit zo raar. Je weet gewoon niet wat je meemaakt, heb dit nog nooit gehad. En het is daardoor ook eng. Probeer je adrenaline maar te remmen. Misschien zie ik straks ons kindje wel. Probeer dan eens niet te hyperen. En ja, dat remt je weeen stimulerende hormoon oxytocine. Lekker dubbel dus. En dat meiden schreven dat ze 'jaloers' zijn. Dat is logisch. Zou ik in hun geval ook zijn. We willen toch allemaal ons wondertje zien!
Ik ben weer weg! Hoe zal het met Landa zijn? En met jullie? Ik lees niet eens goed bij. Wat een ego he Las wel vreselijk mooi nieuws van Sonya. Ja, 3 x plaatsen, dan kan je er niet overheen lezen! Son, geweldig meid! Super dat ze het zo goed doet, dat ze al zoveel dingen kan en dat ze over 10 dagen naar huis kan! HEERLIJK! Ben zo blij voor je!
Lief dat je naar me vraagt! Bij jou zit het er trouwens ook al echt aan te komen, spannend! Ik vind mezelf eigenlijk een beetje saai als ik het vergelijk met al jullie buik activiteiten! Ik voel me helemaal prima, lekker de hele dag aan het rommelen, uurtje tukken, beetje bezig etc. Geen kwaaltjes, niet echt krampen ofzo, af en toe voelen de bewegingen van kleintje niet echt aangenaam - drukkend tegen onderkant - maar that's it! Ik kom ook net bij de vlos vandaan, ze verwacht me gewoon volgende week weer te zien, kleintje is nog heel beweeglijk, ligt goed (hoofdje wel laag en vast in bekken) Ze schat het gewicht nu op zo 3700gram, dus lekker stevig als ie het nog even uithoudt..! Verder dus heel saai zoals ik al zei, maar wel goed teken allemaal.. Tan en Lexi wat leuk dat jullie hebben afgesproken en ik zit te kwijlen bij jullie foto's! Vissie gefeliciteerd met je verlof, eindelijk! Eveline nogmaals heel veel succes en Kar thx voor het updaten! xKaar
Wees maar blij dat je nu alles er uit gooit, want dan poep je je kindje tenminste niet onder (wil ook nog wel eens gebeuren). Jouw lichaam is dus goed bezig nu!
Misschien JUIST omdat je nauwelijks wat gedaan hebt? Ik krijg hier gewoon geen kans om erover na te denken of ik wel of niet moe ben. Van mijn half uurtje liggen is ook niks gekomen..... Kreeg net mijn rooster voor de rapportvergadering binnen, meest ongunstige tijden natuurlijk weer... Donderdag één om 9 uur en één om 2 uur en daartussen niks. En vrijdag 19 uur, 13 uur en 15.15 uur...MIJN VRIJE DAG! Heb dus maar oppas geregeld nu..Gelukkig is mijn buurmeisje net geslaagd voor haar HAVO en heeft dus zeeen van tijd... ZO, en nu ga ik de kids halen