Eveline, spannend! Ik wacht het af.. Lijkt me goed dat je even een nachtje bij gaat komen. Jammer dat het in het ziekenhuis moet, maar als dat het beste is voor jou en pinda.. En ik hou jullie natuurlijk op de hoogte! Met mijn emotionele gesteldheid is het inmiddels ietsje beter, voeten blijven zwellen en ook de hoofdpijn wil niet echt weg gaan. Maar weer op tijd naar bed straks. Heb net patat gegeten dus ben heel benieuwd hoe dat gaat vallen. Jullie zijn lief!
Eveline, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je veel succes te wensen! Ik hoop dat je vannacht op krachten komt en dat morgen je meisje er is! Karlijn Doe eens wat jij ook altijd tegen mij zegt , dus ploffen op die bank, voetjes omhoog of in een teiltje met koud water, en je lekker laten verwennen! Want jij moet immers morgen ook bevallen! Weet je wat ik net op heb? Een Mcflurry Solero ! Marc moest nog naar de Gamma en laat de Mac daar nou net naast zitten, dus ik wilde wel mee (ondanks mijn pijnlijke buik, je moet er wat voor over hebben hè) Liefs, Tanya
Goh ik had ergens verwacht dat Eef al bevallen zou zijn! Ik hoop voor haar dat het nu wel vlot gaat gebeuren en ze niet een nacht vol pijn tegemoet gaat. Misschien een nachtje goed slapen, met behulp van een pilletje, en dan morgen knallen! Goodluck meid! Twinny Ik wil je sms buddy wel zijn hoor!! Stuur maar een pb als het nog nodig is! Verder kan ik niet zeggen dat ik veel onthouden heb. Ben vooral met Eef bezig... Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!
Dat is echt GEMEEN! Ik wil ook een mcflurry maar tegen dat Marcel thuis komt van zijn maten is de mac denk ik al dicht, en bovendien ben ik dan toch echt allang onder zeil!
sonyaonelove wat een goed nieuws dat je kleine meid naar huis mag. Eindelijk de kleine thuis en begint het dan echt. Tis ook zo raar om elke keer je kleine meid achter te moeten laten. Wij kregen zojuist te horen dat Raven misschien aan einde van deze week al naar huis mag!! (ze is dat 36 weken) Ze zit ook op de 7 voedingen nu. Fles slurpt ze in een keer op en verder is het een rustige en tevreden baby. evelieveling succes en sterkte meid met de weeen, we denken aan je.
Hmmm bij gebrek aan nieuwe info over Eef vertel ik jullie maar even hoe het er hier voorstaat. Sinds gisteren ben ik echt bezig met het inrichten van de baby kamer. Zoooooo schattig allemaal! Er hingen mini sokjes aan de waslijn en er liggen minipampers in de commode! De wipstoel staat klaar, de poef is in the house, het bedje wordt morgen opgemaakt en de kleertjes morgen gestreken. Sjee ik ben er bijna klaar voor! Morgen en overmorgen lekker nog even op pad naar Groningen, donderdag weer vlos, het weekend nog verjaardag van oma die 75 wordt... nou dan is het afwachten tot het 7 juli is! Ik heb van een 2tal begrepen dat ik de voorspellingslijst openbaar mag maken. Morgenochtend zal ik de lijst in mijn onderschrift zetten. (lijst staat niet op de laptop). 1 ding kan ik wel verklappen; als Eef vannacht of morgen bevalt heeft zij het niet goed geraden! Maar ik zou het wel een echt goede grap vinden als ze echt op de 20ste bevalt!
Ook wel beetje eng hoor, dan staan we er opeens alleen voor (buiten die paar uurtjes couveuse nazorg) Het is toch wel makelijk als een verpleegster om de hoek staan aan wie je alles kunt vragen, maar kan niet wachten tot ze thuis is.
Waar ik trouwens mee ga beginnen vanavond is misschien heel suf hoor maar goed. Wij hebben een muziekmobile (lime groene kroontje van prenatal) voor boven het ledikantje. Nou wil ik vanaf vanavond iedere avond in bed de kleine hier naar laten luisteren terwijl ik ontspannen in bed lig. Ik heb het idee dat de kleine dit geluid dan gaat associëren met rust. Hopelijk werkt dit dan door als de kleine in het eigen bedje ligt. Wat ik ook heb bedacht is dat ik de gordijnen/rolluiken of wat we ook voor de ramen gaan hangen, niet te verduisterend wil maken. Dit omdat ik eigenlijk wil voorkomen dat de kleine alleen in het donker kan slapen. Wat denken jullie?
Ik zou het niet weten, Beebie. Maar heb wel eens iets gehoord over dat je na een tijdje wel een dag/nacht ritme kan gaan aanbrengen door de verduistering steeds meer alleen einde middag en 's avonds dicht te doen. Dus volgens mij zou je het ook stukje bij beetje kunnen introduceren denk ik. Ik weet alleen dat ik zelf vreselijk moe ben en nog even mijn docu ga afkijken en dan onder zeil ga. Dan maar zonder ijs. Of zal ik er nog eentje uit de frigo halen?
Ow en mag ik nog jullie advies? Morgen is er een teruggeef dag voor de leerlingen, waarbij ze hun toetsen kunnen inzien. Ik zit er dus over te denken om voor mijn leerlingen daarheen te gaan, en dan ook de brief in het postvak van de rector te doen over de vervanging. Maar ik heb dus eigenlijk helemaal geen zin om me daar te laten zien, vind mijn verlof veel te lekker. Zou het dan alleen voor mijn leerlingen doen. Wat vinden jullie? Voor die kids dan toch maar gaan? Kan ik die ook gelijk nog even dag zeggen...
Jekkia wat fijn zeg, gefeliciteerd! En wat heerlijk dat raven het zo goed doet! (datzelfde geldt voor sonya, wat fijn dat jullie meisje zo groeit!) Evelien, veel succes/sterkte of wat je ook nodig denkt te hebben en stiekem effe een flinke knuffel voor je om mee de nacht in te nemen. Ook voor Kar zo'n knuffel, maar dan eentje om haar de nacht door te slepen (misschien als je 'm in een doosje bewaard en af en toe effe dat doosje opent, dat ie langer houdbaar is?) Loltsje wat fijn dat je nu ein-de0lijk je verlof hebt..dat was nog even afzien he die laatste diensten? Blegh! Ik had dat ook heel sterk en ik ben voor nu zoo blij, er is zo'n last van mijn schouders gevallen nu ik weet dat ik de komende maanden even niet hoef te werken! Hopelijk ga je er erg van kunnen genieten. Sterrekind..het is bijna morgen, en morgen is het bijna donderdag Tantan, jij treft 't maar met die vent van je Ik heb nog niet zo'n solero gehad, ik denk..zo te lezen..maar goed ook Melanie..hoe stata het met de beesies? (*ieks, ik wil het niet horen* haha) Ik ga nu weer proberen te maffen...de afgelopen twee nachten lukte het niet meer..lag gewoon klaarwakker. Ben benieuwd hoe t vannacht gaat. Ik heb trouwens ontzettend last van mijn schaambot..Herknnen jullie dat? Is dat dat bosneger gevoel? het zit echt onderaan mijn kruis, alsof ik een paar keiharde trappen in mijn kruis heb gehad. Komt dat door het indalen? .... Nou goed..zal ook wel weer overgaan voordat ik een jongetje wordt Slaap lekker ladyzzzz en de enkele stiekum meelezende Hub! (zijn die er nog?) trustuuuuuuuhn
Kun je doen...Vraag me af in hoeverre ZIJ dat waarderen..maar als je denkt dat je dat voor hun wilt doen en dat ze er iets aan hebben zou ik gaan. On the other hand..je hebt al 'afscheid'genomen toch?.....lastige keus
Goed idee van die mobiel trouwens..doe ik ook af en toe met ons 'slaapschaap"(we hebben zo'n schaapje van wol die muziek maakt..die leg ik wel eens op mijn buik met hetzelfde idee) Ik weet niet of het werkt, maar ik geniet zelf ook van die momentjes haha..
Is niet suf hoor, doe ik ook al een tijdje... ! Wij hebben zo'n schaapje van Prenatal met een muziekje en dat leg ik op mijn buik. Hij schopt vaak eventjes, wordt er wakker van. Ik hoop dat het hem een veilig gevoel geeft als hij straks geboren is en het hoort.
Update van Eveline: Het is een valse start! Ze heeft niet meer ontsluiting erbij gekregen en de VK verwacht niet dat het door gaat zetten. Ze heeft nu een pijnstiller en een slaappil gekregen voor vannacht. Ik vind het zo sneu... al die pijn en dan (vooralsnog) voor niets! Sterkte meis! Wij blijven aan je denken! Hoop dat je in ieder geval vannacht een iets betere nacht hebt.
Ik zou eventjes gaan; ik weet niet of je al je leerlingen hebt gezien/gesproken voordat je met verlof ging? En wie weet is iedereen wel heel blij je te zien!
Jekkia: wat een geweldig nieuws! Echt super! Tot nu toe worden er maar sterkte meiden geboren hier bij de juli-mama's. Kan me ook voorstellen dat je het eng vindt... Het idee dat je dan met zo'n kleintje alleen bent. Brr..