Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tanya: Hihihi, grappig dat verhaal van Tygo. Zo beleef je nog es wat...

Kar: Goed nieuws dus dat er geen problemen worden verwacht bij de bevalling. En ga nou geen gekke dingen in je hoofd halen over die metingen! Er is heus niets aan het handje!

Jody: Leuk een fotoshoot! Ik kan je helaas geen raad geven, maar wat ik wel zou doen is wat verschillende stelletjes kleren mee nemen voor jezelf. Ja en je haar leuk doen en wat make-up op ja, niet te overdreven, maar gewoon zoals je anders ook 'netjes' weggaat.

Groetjes Miep

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Lees ik IJS? Daar is het vandaag wel weer voor ja! (Ook al regent het, dan zoek ik wel een ander excuus om toch ijs te kunnen eten...) Ik heb nog mini-magnums van de Lidl....

Ok, ik ga eerst aardappelen schillen en dan een ijsje uit de doos grabbelen. Die heb ik dan wel verdiend toch?

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Túúrlijk! En dan nog, t zijn toch MINI magnums? Kan jou het schelen!

4. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Ben ik ook weer ff.

Eveline: jammer dat het vals alarm was en zeker omdat je er nu nog zo'n last van hebt. Ik duim heel hard voor je dat het toch snel door gaat zetten nu!
    Sonya en Jekkia: wat fijn dat jullie meiden het zo goed doen en al bijna naar huis mogen.
    Sterrekind: ook voor jou jammer dat de onstluiting niet door heeft gezet. Natuurlijk draaien mijn duimen ook voor jou overuren.
    Karlijn: fijn dat het geen specifieke oorzaak heeft dat junior nog niet is ingedaald. Hij is dus gewoon eigenwijs... ik denk dat het hier net zo zal gaan! En maak je niet teveel ongerust over die metingen; zoals de arts ook al zei: als je net ff anders meet krijg je al schommelende metingen. Kop op, jullie kindje is gewoon helemaal goed!
    Jody: wat leuk, een fotoshoot. Ik wou dit voor dat ik zwanger was ook altijd, maar nu heb ik er minder behoefte aan... Veel plezier!

Ikke: de harde buiken blijven komen en worden helaas ook steeds iets pijnlijker. Het is alleen steeds bovenin, dus geen voorweeen o.i.d.
    De vluchttas ga ik niet pakken; ben misschien net ff te nuchter ofzo... ik zie het wel wanneer het zover is! Verder eigenlijk weer geen nieuws. Het gaat allemaal wat zijn gangetje en ik hoop dat de kleine snel begint met indalen!

Tot morgen weer!

Liefs Elma

5. Amle

Amle Niet meer actief

Ben ik weer eens (wat langer) online; is er niemand.... we zijn toch niet allemaal massaal aan het bevallen hé :D :confused: .

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Haha nee hoor ik zat te eten :)

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Maar volgens mij ben IK nu alleen :(

8. Amle

Amle Niet meer actief

Ik ga er inderdaad nu weer vandoor....
    Morgen lees ik wel weer bij!
    Ik moet echt snel thuis internet hebben; dan kan ik 's middags weer mee lezen ;) .

Liefs Elma

9. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

Aug 18, 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hoi meiden,

De afgelopen dagen hebben we meerdere verontrustende emails van leden gekregen betreffende het verhaal van mvjanelle en Benthe.

Tot onze grote schrik hebben we vandaag, na overleg met de moderators van beebiesite.nl en na verder onderzoek, moeten constateren dat één of meerdere feiten van het verhaal geheel of gedeeltelijk niet op de waarheid berusten.

Het account van mvjanelle en van mamamia zijn gesloten (beide gebruikten hetzelfde IPadres op de site). De email waarin we vragen om een reactie heb ik terug gekregen omdat de mailbox die bij ons bekend is, niet bestaat.

Betrokken berichten zullen de aankomende dagen gesloten en/of verwijderd worden.

We hopen nog op een reactie van mvjanelle en zodra die er is zal ik jullie daarvan op de hoogte brengen.

Jan.
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Ik heb dit even gekopiërd vanuit de lounge schrok er nogal van
    Te gek voor woorden toch :evil:

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja inderdaad, ik las het ook net..... afschuwelijk!

11. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

Aug 18, 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Ben trouwens een poosje niet online geweest omdat internet eruit lag :evil: maar nu hebben we weer internet dus ik kan weer gezellig mee kleppen hierro alleen is het wel moeilijk jullie bij te houden hoor ;)
    haha maar goed als er nog vragen zijn van jullie kant hoor ik het graag :D

Groetjes,

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb je hier inderdaad al een poos niet gezien. Hoe is het ermee? Gaat het allemaal nog een beetje?

13. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

Aug 18, 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Ja het gaat lekker hier :)
    ben al lekker een eind op weg het is nu echt aftellen geblazen (kan ook bijna niet meer wachten :p) met de zwangerschap gaat alles goed ben in totaal tot nu toe 5 kilo aangekomen dus dat valt mee, heb al wel vaak last van voorweeën en harde buiken maar dat moet ik in de gaten houden van de vk.
    We hebben alles al bijna af nog een paar dingetjes hier en daar en dan is het echt af.
    Nu met de hitte valt het me toch wel af en toe zwaar dikke voeten etc en met dan ook nog een bandiet van 2 waar je de hele dag achteraan kunt rennen :p haha maar ja nog even en dan is het zover :d
    en hoe is het met jullie allemaal?

Groetjes

14. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb het ook even gelezen.. Wat bizar! :confused:

15. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Welkom in de wereld die internet heet.
    Ik heb het in 1998 of 1999 ook al een keer meegemaakt. Iemand die vertelde dat zijn 'vriendin' was overleden, later bleek het zelfmoord en weer een dag later was ze ook nog net zwanger.
    En toen kwam het uit dat het allemaal leugens waren.

Daarom probeer ik bizarre verhalen altijd te filteren. Heel stom, maar je wordt toch gewoon sceptisch door dit soort dingen.

Te triest voor woorden!

16. maris

maris Bekend lid

Mar 6, 2006
    843
    0
    0
    Hoi allemaal,

In het oktoberforum las ik dat er iets heftigs in de lounge stond, en nu zag ik dat het om iemand vanuit deze groep dames ging! Wat een waanzin!
    Ik heb zelfs de berichtjes hier laatst nog zitten lezen.

Internet is een gekke wereld!

Groetjes en succes allemaal met de laatste loodjes!
    Maris

17. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Hoi Meiden, Hier weer even een (ego) berichtje van mij.
    Hier rommelt het nog steeds maar helaas is mijn vriendje vandaag ook nog opgenomen in het ziekenhuis. Kan er ook nog wel bij :evil: .
    Hij had sinds gisteravond heftige buikpijn en bloed bij de urine, we grapten nog dat hij weeën zou hebben. Het blijkt dat hij last van nierstenen heeft en waarschijnlijk daar bovenop een beginnende blinde darm onsteking. Morgen gaan ze hem weer onderzoeken omdat ze het niet vertrouwen dat hij bloed in zijn urine heeft. Dit schijnt namelijk wel vaak bij vrouwen voor te komen maar bijna nooit bij mannen.

Ik verwacht door dit alles de komende tijd (dagen) niet veel tijd te hebben voor het forum. Ik denk wel aan jullie :D

18. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi allemaal,

Een bijlezen...

Kar, gelukkig gaat het weer wat beter met je, nog even volhouden! Haal je nu maar niks in je hoofd, er is echt niks mis met je mannetje, Gewoon lekker eigenwijs.

Jekkia, Sonya, wat fijn dat jullie meisjes naar huis mogen, is idd ook wel griewzelig, maar probeer er van te genieten!

Beebie, ik wil eigenlijk ook nog wel voorspellen, ik zal je strakjes een pb-tje sturen...

En Lexi, al besloten wat je gaat doen morgen? Ik vind het moeilijk, maar zou voor je leerlingen toch maar gaan denk ik.

Niva, die pijnen die jij omschrijft is wat ik bedoel met het bosnegergevoel! Dus heel herkenbaar, je bent niet alleen!

Miep, hopelijk heb je komende nacht een betere dan de afgelopen nacht! Heb je vanmiddag nog een beetje kunnen rusten???

Sterrekind, en, bij de vk geweest, had je al meer cm's??? O, nu lees ik je update, och jammer zeg, maandag weer terug. Verdeel je klusjes nu maar over de komende dagen, dan kun je je langzaamaan gereed gaan maken.

Tantan, is bij niet herkenbaar hoor, van dat opstaan en die buikspieren... sorry kan je er niet bij helpen

Twinny, hier hetzelfde hoor wat slapen betreft, ben meestal rond half 2 en rond half 5 wakker. Maar als ik dan even naar de wc ben geweest slaap ik redelijk snel weer verder. Maar ben er wel aan gewend om 's nachts wakker te worden. Dat had ik voorheen echt nooit! Fijn dat je de ctg nog hebt gehad, weet je in elk geval zeker dat alles goed is!

Jeetje Miep, nog zo'n lange wandeling! Doe j wel een beetje rustig aan?!

Evelien, wat jammer dat het een valse start is... Dan wordt het toch net de 20e, ik ging er gisteren helemaal vanuit dat je wle zou gaan bevallen vandaag, hmm niet dus. Ik hoop dat je krampen een beetje uit te houden zijn voor je. Sterkte hoor!

Landa, wat vervelend zeg, ik vroeg me al af waar je was. Veel beterschap met je vriend en sterkte met het gerommel! Straks lig je samen in het ziekenhuis, wat een toestand!

Ik heb een hele dag mijn schoonmams en schoonzus op bezoek gehad, samen hebben ze nieuwe lakentjes/overtrekjes gemaakt voor in de wieg. Ze zijn erg mooi geworden. Zelf heb ik een paar babywasjes gedraaid. Nu kan ik morgen beginnen met strijken, dat is weer wat minder. Maar goed alle tijd! We hebben het zeiltje ook maar op het bed gelegd, ik ben benieuwd of het veel 'zweet'. Eerst maar eens uittesten, anders kunnen we altijd nog op zoek naar iets anders.

Verder hier geen nieuws, alvast weltrusten allemaal!

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Jeee, wat heb ik goed geslapen vannacht.
    Ik heb opeens geen krampjes meer, geen pijn in mijn rug/benen.
    Moet wel vreselijk vaak naar de wc.
    Ook heb ik weer enkels en voeten, geen enorme klompen vlees meer.

Vandaag om 12.15 naar de vlos en dan zullen we wel weer zien. Maar ik heb goed geslapen dus ik kan er wel weer even tegen aan. Ik blijf maar denken aan de raad 'het komt als het er klaar voor is'.
    Dus ik hou geduld. Loop immers nog niet eens over tijd.

Wel grappig, heb gisteren denk ik een stuk of 20 keer gehoord 'als je echte weeën hebt dan weet je het meteen'.
    Dat zal best wel, maar kan iemand dan verklaren waarom ik opeens zoveel beenkrampen, pijn in mijn billen en onderrug had?

Maar goed, hier dus even niets meer aan de hand. Stilte voor de storm?

20. Niet meer actief

Môgge,

Karlijn Er is vast helemaal niets met je zoontje, hij is gewoon nu al een beetje eigenwijs! Tegen mij zeiden ze dat de omtrek van het buikje het belangrijkst is en dat ze het nu niet meer echt goed kunnen meten, omdat ze vaak te groot zijn en er dus niet meer goed voor liggen (iid, als ze een beetje schuin liggen heb je een verkeerd resultaat). Bij mij was het net andersom, bij de 34 weken echo schatte ze het hoofdje toen op 38+ weken en het buikje 35+, dus mijn 1e reactie was waterhoofdje...

Eveline Nieuwe dag, nieuwe kansen. Hoe gaat het nu met jou en heb je vannacht een beetje goed kunnen slapen? *edit, want heb even verder gelezen* Je hebt dus heel goed geslapen, wat fijn! En dat een mens daar zo van op kan knappen!

Jody Wat gaaf een fotoshoot! Wij willen die foto's natuurlijk wel even 'keuren' hè, dat snap je wel ;)... Ik heb helaas geen ervaring met foto-shoots dus ik kan je niet adviseren.

Miep Heeft het bij jullie geregend dan? Hier heeft gisteren de hele dag de zon geschenen en was het weer aardig warm.

Lma Ik was gisteravond niet online omdat ik steeds mensen over de vloer kreeg.

Landa Oei, het zit je even niet mee. Ik ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt en ik hoop dat het 'alleen maar' nierstenen zijn ipv een blindedarmontsteking, nierstenen zijn iets makkelijker te verhelpen. Veel sterkte voor jou en je vriend in ieder geval!

Vissie Babykleertjes strijken is veel en veel leuker als gewone kleren strijken (althans vind ik dan), en het gaat ook sneller! En heb je nog gezweet vannacht?

Liefs, Tanya

Share This Page