Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ikke Gisteren kwamen er ineens allemaal mensen langs (zo zie je niemand en zo...). Eerst kwam de glaszetter, want ik was 7 jaar geleden zo slim geweest om 2 schroefjes te verwisselen. Ik had een raamkozijn geschilderd toen en alles van dat raam eraf gehaald, zoals de stang en de raam-dinges-om-hem-op-een-haakje-te-kunnen-zetten (lekker vaag, maar ik hoop dat jullie me snappen). Toen ik alles er weer op wilde zetten had ik dus 2 schroefjes verwisseld waardoor ik dus blijkbaar in het glas geschroefd heb (wat een stukje in het kozijn zat). Met als resultaat een barst naar boven en naar beneden (is enkel glas). Maar dat kamertje was altijd de rotzooi kamer en is nu de babykamer, dus werd het tijd voor een nieuw glas. Marc stelde het steeds maar uit, dus heb ik gisteren rondgebeld en kwamen ze gisteravond een nieuwe ruit erin zetten (het werd zwart gedaan, dus vandaar dat het zo snel kon, we konden het toch niet meer aan de verzekering opgeven). Toen stond er ook nog een vriend voor de deur en even later een buurvrouw die is blijven plakken tot 22.45, heel gezellig maar wel vermoeiend...

Ik dacht gisteravond nog even snel bij te lezen en schrok enorm van de berichten over MvJanelle en Benthe. Dus ik meteen naar de Lounge omdat hier ook werd geschreven dat het om een juli-mama ging uit onze groep. Dus ik denken, denken en nog eens denken, maar kan ze me toch echt niet meer herinneren. Zijn ze nou mis, dat het geen juli-mama's waren of had ik een ernstig geval van zwangerschapsdementie? Volgens mij was Sonya namelijk de eerste uit deze groep die bevallen is. Maakt op zich niet uit, het blijft een afschuwelijk verhaal.

Mijn plannen voor vandaag. Als eerste die zwangerschapsmassage! Ze komt om 12 uur en dan wordt ik een uur lang heerlijk gemasseerd! Eerst maar even de woonkamervloer Tygoharen-vrij maken. Ook de strijk van gisteren staat er nog, maar dat is niet zoveel. En vanmiddag om 4 uur naar de gyn, ik hoop dat ze me nu eindelijk eens wat duidelijkheid gaat geven over de definitieve data (mag ik dat eisen gezien mijn verleden of ga ik dan te ver?)

Zo dat was weer een heel verhaal,de ochtendkrant is er niets bij hihihi...

Liefs, Tanya

2. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik las dat Chedella en Raven waarschijnlijk bijna naar huis mogen. Wat een kanjers!

Kar & Evelieveling: de 20ste is nu toch echt al voorbij hoor;)
    Kar maak je niet te druk, alles is vast goed met je kleintje, heeft gewoon al lekker een eigen willetje!
    Evelieveling, fijn dat je zo heerlijk geslapen hebt en succes bij de Vk straks!

Tanya: Ik ga er gewoon vanuit dat het nierstenen zijn... dan komt hij vandaag tenminste weer naar huis! Mits ze niet te groot zijn.

Mezelf: Wonderbaarlijk genoeg heb ik vannacht in mijn uppie heerlijk geslapen. Waarschijnlijk omdat ik total loss was van alle hectiek gister. Ik kan er in ieder geval weer tegen aan.

Ga nu rustig even bijlezen!

3. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0

4. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    goeiemorgen allemaal, ja ik leef nog, alleeen steeds koppijn vandaar wat minder aanwezig. hier is het vandaag spannend ben met Eva deze zwangerschapsduur bevallen dus ben benieuwd of dit ukkie net zo eigenwijs is als de grote zus of nog lekker blijft zitten. Vandaag gaan we misschien een bod uitbrenegn even afwachten we willen liever tot dinsdag rekken aaangezien we maandag gesprek hebben met onze adviseur, maar dat we gaan bieden is zeker. this puur afwachten hoeveel haast zei hebben. Super dat onze reeds geboren beebs naar huis mogen. knuffels Wietske

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo hier ook even een (ego) berichtje van Lexi, want ik voel me vandaag ronduit snert. Vannacht niet lekker geslapen en op een gegeven moment kreeg ik rare buikpijn (jaja alsof ik ongesteld moest worden, zulke buikpijn) en volgens mij ben ik iets aan het lekken dat niet meer op afscheiding lijkt maar op ? vruchtwater? Geen idee maar fijn is het niet!
    De buikpijn kwam en ging de hele nacht, heb nog wel een beetje geslapen maar kon echt geen houding vinden. Nu gaat het wel weer even, ga zo eens lekker warm douchen en gelukkig heb ik strakjes weer een apk bij de vk dus kan ik alles vragen.
    In dat blad dat bij de prenatal lag (Tan weet jij nog welk blad dat is?) stond een stukje over een bakerpraatje aangaande bloemkool en bevalling, nou heb ik gisteren toevallig bloemkool gegeten: zal toch niet waar zijn? Ik wil nog helemaal niet, heb nog allerlei plannen voor dit weekend en volgend weekend...! Laten we maar hopen dat het vals alarm blijkt te zijn, net zoals bij Eef.

Zucht, ik ga douchen... :(

Landa sterkte met je vriend!

6. Niet meer actief

Volgens mij was dat de Wij jonge ouders van afgelopen maand.
    Ik hoop dat je je na het douchen weer wat beter voelt!

Zo, ik heb gestofzuigd, nu eerst weer even een half uur bijkomen en dan ga ik strijken!

Liefs, Tanya

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    IK MOET WAT KWIJT... IK MOET WAT KWIJT...

Ja, zeer ego. Nog steeds niet goed bijgelezen.
    Maar ik moet kwijt dat het OKE gaat met mijn mams.
    Ze heeft bestralingen gehad en het ziet er allemaal super uit. Ze wachten nu, ze willen niet gelijk weer opereren. (wil ze zelf ook niet i.v.m. mijn aanstaande bevalling).

Maar het is goed kleiner geworden. En eigenlijk verwachten ze over 1 maand de operatie te kunnen doen, dan 2 maanden wachten en dan de stoma te kunnen verwijderen.
    Blijkt nu dat ze 'gewoon' cellen hadden laten zitten die door konden gaan. Dus dat het niet 'opnieuw' is.

We zijn hier zo opgelucht. Tuurlijk, we zijn er nog niet, maar feit is dat de bestraling aanslaat, dus als het straks nog een keer gebeurt en dan de operatie, dan kan het zijn dat we echt klaar zijn. Het is beter dan wanneer er geen reactie optreedt!

8. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Super Eef gefeliciteerd en dat het zo door gaat toppie en Landa sterkte meid

9. Niet meer actief

Oh Eveline, wat een goed nieuws! Kon je wel even gebruiken nu!

Liefs, Tanya

10. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Lexi: Haha dat van die bloemkool had ik ook gelezen. Meid veel sterkte maar zo te lezen heeft je kleintje er zin in! Succes dadelijk bij de vk!

Evelieveling: Wow wat een geweldig nieuws. Zijn voor nu weer heel wat zorgen minder. Het zal me niks verbazen als de kleine uk zich nu niet meer laat tegenhouden.

11. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Jemig een super spannende dag voor jullie! Succes!

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Eef dat soort ego berichtjes mag je altijd wel posten hoor! Goed nieuws over je moeder, lekker zeg!

Ik heb gedoucht en dat was wel fijn, maar daarna meteen al weer pijn dus mijn vriend moest mijn rug en benen afdrogen omdat ik er niet meer bij kon. Mazzel voor mij dat hij thuis werkt zeg...

Ga nu eens even goed naar de wc (was dat niet ook een teken?) en om kwart over 11 heb ik de afspraak bij de VK. Marcel gaat gelukkig mee dus dat is wel fijn. Mocht het nodig zijn kunnen we gelijk doorrijden naar het zhuis hahaha.

Nee nou doe ik wel grappig maar zo voel ik me absoluut niet... :(

13. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Lexi... wat voel je precies?
    Wat zegt je gevoel en wat zegt je lichaam?

Moeilijk he? Ik weet ook nog steeds niet wat ik van afgelopen dinsdag moet denken.

KUS!

14. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Wel heel typisch dat het hier aan alle kanten bij iedereen rommelt maar dat nog niemand dat echte gevoel van DIT is HET heeft ervaren, terwijl er wel degelijk bij sommige daadwerkelijk wat aan de hand is. En dat terwijl iedereen altijd maar roept als het echt begint dan voel je dat wel.

Nu ik het nalees vraag ik me af of het helder is wat ik typ maar weet echt even niet hoe ik het anders moet omschreven.

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow zo van tijd tot tijd heb ik van die menstruatiekrampen, waardoor ik dan tijdelijk even niet rechtop kan staan. Verder heb ik lichtroze en beetje waterige afscheiding dus ik vermoed dat dat vruchtwater is. Maar goed het is niet zo onhoudbaar dat ik niet even kan wachten tot mijn afspraak bij de VK.

Grrr ik wil mijn beeb dus juist nu nog NIET!

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Misschien weet je het wel als het eenmaal in volle hevigheid losbarst? Maar ik weet niet of dit het is hoor, kan ook vals alarm zijn. Dus ik wacht gewoon af. De vluchttas staat al beneden en die kan desgewenst de auto in zometeen.

17. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Maak het jezelf even makkelijk... doe een maandverbandje in, vang wat van dat vruchtwater op en doe het in een plastic boterhamzakje met lucht, dan droogt het minder snel op. Dan kan de VK het makkelijk ruiken.

In principe, dat is wat de vlos mij vertelde, moet de pijn onder de douche dragelijker zijn, maar moeten de krampen etc. wel door blijven gaan onder de douche en soms zelfs heftiger worden (en blijven) als je klaar bent met douchen.

Kus... en sterkte!

18. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Lexi: Wil of moet je mocht het zover zijn in het ziekenhuis bevallen dan?

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    En is dat dan als het écht is of juist vals alarm? Nou ja, ik doe straks wel een nieuw verbandje in en dan bewaar ik deze. Op zich is het allemaal nog wel dragelijk hoor, de pijn. Lexi trekt het nog wel even.

Marcel gaat gauw nog even werken boven dus ik ga een boekje lezen met de radio aan. Ik hou jullie op de hoogte.

Kus terug!

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen!
    ( ;) Heb geen zin in die zooi in huis namelijk en mocht ik alsnog naar het ziekenhuis moeten dan liever niet met een kind wat er half uithangt over de verkeersdrempels heen...)

Share This Page