Als ze er onder de douche nog zijn en daarna erger worden dan kan het echt zijn. Zwakt het af dan is het vaak vals alarm. Dan ontspant je baarmoeder door de warme straal en kan het klaar zijn met oefenen. Maar goed, zegt niet alles. Bij mij hield het niet op, maar... het werd er zeker niet heftiger door. Ontspan ze!
Goeiemorgen dames, Hier ook best lekker geslapen. Ik ben door 2 wekkers heen geslapen...? Niet gezweet, maar dat zeiltje maakt wel een herrie zeg! Iedere keer als je beweegt in bed dan kraakt het aan alle kanten,bah! Eveline, fijn dat je zo lekker heb geslapen! Dat doet een mens toch wel goed hè? En wat een goed bericht van je moeder, hopelijk komt het helemaal goed! Tan, veel plezier bij de massage! Ik ben benieuwd hoe het is, laat je het ons weten. Landa, ook fijn geslapen, heerlijk hoor! Vandaag weer naar het ziekenhuis? Wanneer weet je vriend of het zijn blindedarm is? Tomenjerry, Ik kan me voorstellen dat het voor jou een extra spannende dag is vandaag! Heb je ook het idee dat het al eerder gaat komen, of denk je dat het nog even blijft zitten. Hé Lexi, nu hebben er eenheleboel zo lekker geslapen en jij weer niet! Oei, spannend zeg bij jou! Gelukkig mag je naar devk straks, kun je je meteen laten checken. Om hoe laat moet je? (of heb ik daar overheen gelezen...)
Eventjes vlug, ik ga zo op kraambezoek bij een collega: Lexi: wat spannend! Precies 37 weken en je baby denkt misschien: ik kom eraan! Sterkte met de pijn en het lekken (lijkt me onaangenaam), en bij de VK straks. Hou ons op de hoogte en inderdaad: probeer te ontspannen. Landa: jeetje het zit jou niet mee.. Beterschap voor je vriend - en ik hoop dat je kindje lang genoeg blijft zitten tot hij uit de lappenmand is. Ze zeggen weleens dat mannen er ook onder lijden, maar dit is wel overdreven. Hihihi. Eef: wat een geweldig nieuws van je moeder! Zulke egoberichten mogen altijd! Ik blijf duimen voor jullie maar het klinkt heel goed. Tanya: geniet van je massage! Ben jaloers! En inderdaad, MvJanelle was geen juli-moeder hier. Volgens mij een april of mei moeder zelfs, maar dat weet ik niet zeker. Nou ik ga vlug een was in de machine stoppen en dan op weg. Het is al tijden geleden dat ik zo'n klein kindje gezien heb.. Kan ik mooi nog even oefenen voor de mijne! Tot vanmiddag! Hou je taai allemaal!
Landa Weet je al iets over je vriend? En ja duidelijkheid wil ik nu wel eens van de gyn. Toen ik 6 weken zwanger was zei ze dat we een datum gingen plannen in week 30 vd zwangerschap, zodat ik wist welke vk er dienst zou hebben in het ziekenhuis en ik daar dus al kennis mee kon maken. Maar de gyn stelde het moment van bekend maken van de definitieve datum steeds uit. Twee weken geleden zei ze dus 25 juni toucheren en uiterlijk 2juli inleiden, maar er staat nog niets op papier waardoor dus nog niets zeker is. En ik word er wel een beetje gestoord van. Ik bedoel, ik wil graag weten welke van de 7 vk mijn bevalling gaat doen zodat ik met haar kennis kan maken en zij met mij. Nu weet ik wel dat ik in de luxe positie verkeer dat mijn bevalling gepland wordt en bij heleboel van jullie niet. Maar aangezien mijn verleden wil ik wel graag een beetje een vetrouwensband met diegene die straks heel vaak in mijn muts gaat kijken... Wietske Ook voor jou een spannende dag! Lexi Veel succes bij de vk straks! (vissie, ze moest om 11.15 bij de vk zijn ). Ik ben benieuwd of het voorwerk is of dat het voor het echie is! (zou die McFlurry Solero iets gedaan hebben ). Ik moet nog steeds strijken, ik kan alleen het ellendige &^%$#$*^&verlengsnoer niet vinden en die heb ik echt nodig! Marc heeft hem 'ergens' gelegd en hij weet niet meer waar... Ik ben niet veel waard vandaag (wederom een slechte nacht) en ik vrees dat ik door die massage straks zo ontzettend loom word dat er helemaal niets meer uit mijn handen komt... Liefs, Tanya
Ow shit ik ga gauw nog maar even wat water drinken, moet nog urine meenemen naar de VK en anders red ik het niet meer om op tijd in dat buisje te plassen... Verbandje al ingepakt en klaargelegd. Hopen jullie met me mee dat de mijne nog even twee weekjes wil blijven zitten? Of toch in elk geval tot ná 30 juni? Dan wil ik namelijk nog in een concert zingen. En zaterdag hebben we een korenfestival waar ik ook heen wil, kan niet als ik net uitbevallen ben IK WIL NOG NIET! ! !
Vissie Ik heb wel zin in die babystrijk, maar alleen dat snoer hè? Lexi Gewoon je benen bij elkaar houden de komende 2 weken! Nee geintje, ben heel benieuwd wat de vk gaat zeggen! Ik heb besloten (na een lange zoektocht en Marc gebeld te hebben) om een verlengsnoer van de slaapkamer te gebruiken, dan hebben sommige apparaten maar even geen stroom (telefoon, wekkers, televisie). Marc zei over de telefoon een paar kamers waar hij kon liggen maar daar lag hij dus niet. Hij wist het dan ook niet meer (ligt volgens mij gewoon aan de manier waarop mannen hun dingen 'opruimen' denk ik, gewoon ergens neerleggen en dan vergeten...) Liefs, Tanya
Ik heb nog geen babystrijk gedaan, ik heb even stompzinnig speletje op internet gedaan... Even wat anders, Ik heb dikke voeten, plotseling! Nou ja, ik vermoedde het gisteren al, maar nu doe ik net mijn schoenen aan, en dat gaat maar net. Pff. Wat kan ik daar aan doen? Voetjes de lucht in (maar dat gaat niet achter de pc...) Verder iemand nog tips? Ik ga zo mijn neefje even uit school halen (te voet, misschien dat dat ook helpt, stukkie lopen?).
Heey dames, Ik wil even kort vertellen. Dat ik met precies 38 weken zwangerschap bevallen ben! We hebben een zoon, we noemen hem Jelle! Met 3332 gr en 48 cm was hij er binnen 5 1/2 uur. heel snel dus. Vader,moeder en kind doen het helemaal goed. nu die banner nog! hihihi groetjesssss sjaantje
Gefeliciteerd! hartstikke goed! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad...... liefs Mona
Hey Sjaantje! Gefeliciteerd met jullie knulletje! Geniet er maar lekker van! Heeeeel veel geluk samen! Ennuh, nu nog foto's he! grinnik. Groetjes Miep
jaa de eerste jongen gefelictiteerd, hier alles rustig maar dat zegt niks kan zo beginnen we zien wel, hopelijk blijft het nog ff zitten.
Heee... dat is nummer 3. Geweldig! Gefeliciteerd! Geniet lekker van jullie knulletje! Hoop dat de bevalling goed is gegaan en ik snel een foto van hem te kunnen bewonderen!
GElukkig is het Sjaantje en niet ikke die is bevallen! Ben dus weer terug van de VK. Ze ging met een soort wattenstaafje kijken of de vliezen al gebroken waren, dan zou er een soort verkleuring moeten optreden maar dat bleek dus niet duidelijk, kon ze dus niet zeggen. Moeten aan de bel trekken als het onhoudbaar wordt en ik ben maar een lijstje aan het bijhouden hoe vaak die krampen komen. Ga zo nog maar even liggen. De VK die nu dienst heeft vind ik toch niet zo leuk dus beter komt de beeb dan toch niet vandaag
Hey sjaantje wat leuk zeg! ga je nog ergens vertellen hoe het gegaan is? (euhm..hier bijvoorbeeld grinz) Ben wel erg benieuwd hoor! Wat leuk, de eerste jongen! Fijn dat alles goed gaat en zo mooi op tijd, dat jullie gelukkig geen ziekenhuizen in en uit hoeven. Sonya en Jekkia: heerlijk dat jullie beide meiden nu thuis mogen blijven! La Lexxxuz, veel succes vanmiddag..Ik hoop voor je dat 't vals alarm is. Ik hoor idnerdaad ook steeds : nou als t begint merk je dat wel hoor. maar ik heb (in de wij jonge ouders bijv) inmiddels ook zoveel verhalen gehoord van babys die op de raarste momenten komen..Ik zie het wel. Hier slechte dagen, moet nog teveel gebeuren, ben ontzettend moe in mijn ledematen, voel me gewoon k*t. Sjaggie, verdrietig, down, moe, lui, warm..bleeeeeeeeeegh Ow en vissie, tegen dikke voeten kun je NIKS doen..ik loop er al weken mee..Je kan ze voor de afkoeling even in een koud badje doen, en je kan ze omhoog leggen wat hoort te helpen..Maar hier is er niks tegen gebaat. Succes dus
Sjaantje: Gefeliciteerd met jullie zoon! geniet ervan! Vissie: Je kan naast je computerstoel toch een andere stoel met kussen zetten en daar je voeten opleggen? Zo doe ik het tenminste. Verder weet ik ook niet wat je eraan kan doen. Tanya: Zoals je je verhaal omschrijft hier, zou ik het ook precies tegen de gyn zeggen! Duidelijk, helder maar vooral logisch. Zet 'm op meid! Mijn vriend: Zojuist hebben we te horen gekregen dat het geen nierstenen zijn. Wat wel weten ze nog niet. Afwachten dus.