Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Meid ik hoop voor je dat het niet doorzet aangezien me nu wel duidelijk is dat je nog echt niet wil! Dus kleine ukkie: Luister naar je moeder!

2. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Lexi: Sorry volgens mij ben ik nu te letterlijk alles aan het interpreteren!

3. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Hier idem Niva ;) Heb gisteren bezoek gehad van de kraamzorg. Nu hoor ik dat ik niet boven mag bevallen :cry: Wij hebben in ons huis een wenteltrap. (trap met sterke bocht erin) Mocht het nodig zijn dan kan ik niet naar beneden op een brancard. Dus nu moet ik beneden of toch in het ziekenhuis bevallen. Is even een tegenvaller.......had de kraamkamer al zo goed als klaar..... één en ander brengt dus weer stress bij mij met zich mee, maar goed, denken in mogelijkheden en niet in problemen is altijd mijn motto, dus zal tzt wel goed komen (hoop ik)

maare....... wat mij betreft mag de bevalling beginnen hoor! Heb et nu wel gezien, verlang er naar om mn beeb te zien ;)

Mona

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben APK goedgekeurd!
    Had mijn lievelingsvlos.
    Ze vond mijn buik weer mooi soepel en vond me er beter uitzien dan dinsdag.
    Alles was verder oke. Heb ook aangegeven dat ik het niet meer zat ben, dat de valse start jammer is. Tuurlijk, ben wel benieuwd naar ukkie, maar als ukkie het nog goed heeft daarbinnen, dan kan ukkie blijven zitten. Zolang ik maar niet weer steeds die krampen krijg.
    waarom ik krampen in mijn benen en rug had is gewoon onduidelijk.

Goed, ik ga wat eten en daarna rusten. Daarna zal ik vanaf dinsdag eens even goed bijlezen.

Landa... afwachten dus wat het dan is met je vriend. Ik hoop dat ze snel de oorzaak kunnen vinden. En nog sneller de oorzaak weg kunnen nemen!

Lexi... rustig aan jij. Uk moet gewoon nog minimaal 1 dag blijven zitten!

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:whistle: Proficiat Sjaantje met Jelle :whistle:

een echte snelle jelle dus ;)

Heb vandaag te horen gekregen dat Raven zondag mee naar huis mag!!! \:D/
    Morgen doen we in het ziekenhuis een dagje rooming in om te kijken hoe ze het zal doen op een hele dag borstvoeding. Madam drinkt wel goed uit de fles maar uit de borst wil ze niet meer dan 30cc drinken (moet eigenlijk 50cc). Dan kunnen we ook oefenen hoe het is om een hele dag voor zo'n kleintje te zorgen. En voor vragen hoeven we onze kop maar door de deuropening te steken.

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hey Sjaantje, proficiat met Jelle!

Ik ben benieuwd naar je verhaal...

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    SUPER!

Je onderschrift blijft grappig...
    Over 4 dagen mag je namelijk eindelijk met verlof ;)

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja er was wel wat te zien maar het moest zwart verkleuren en dát deed t nou net weer niet.

Lig nu in bed en de krampen/weeen? komen redelijk regelmatig om de tien minuten. Ga no even proberen te pitten, heb slaappil gehad van de VK en ook een paracetamol zetpil. Meer update later...

9. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Fijn Jekkia, tis een mooie meid !

Evelien fijn dat je je weer goed voelt, dat is et belangrijkste, verder regelt de "natuur" zich zelf en komt et wanneer et er klaar voor is, dat moeders soms minder geduldig zijn (zoals ik) moeten we maar op de koop toe nemen. ;)

even wat anders, hebben jullie de enveloppen voor de geboortekaartjes al geschreven?

Mona

10. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    OJEE lexia, spannend.........

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    O dus er is niks wat echt helpt tegen die voeten.... jammer. Onze pc staat in een loze hoek van de kamer en ik kan er dus echt geen stoel naast zetten om mijn benen op te leggen. Dus ikdenk dat ik het moet afwisselen, even zitten met de beentjes naar boven en dan weer even hier spieken...

Dus Lexi d'r beebje blijft nog even een dagje binnen... Niks mis mee, zolang ze/hij d'r/zijn mama maar niet te veel plaagt. En datzelfde geld voor Eveline, beebjes jullie moeten jullie mamas niet gaan plagen met allerlei krampen enzo...!

Zo ik hoop dat ze luisteren.

Landa, gaan ze nu andere onderzoeken doen bij je vriend?

Mona
    , jammer hoor dat je niet gewoon boven kunt bevallen...

Jekkia, fijn hoor dat ze echt mee naar huis mag! Hopelijk drinkt ze goed morgen een hele dag!

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Yep, dat heb ik dinsdag gedaan.

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Yeps, alles is hier gereed. Alleen nog een paar geboortezegels halen, we hadden tekort.

Ow nee, niet alles... de gordijnen hangen nog niet, die heeft mijn moeder gemaakt en liggen nog bij haar. Maar zodra uk is geboren komt ze deze kant op en neemt ze de gordijnen mee.

Toen vorig jaar mijn veulen was geboren moest ik mijn moeder ook gelijk bellen. Dus ik hing toen om half 6 aan de telefoon. Ik woonde toen nog dichterbij en om half 7 stond ze bij stal om haar 'kleinkind' te bewonderen. Dus ik verwacht dat ze nu gewoon alles al in een tas heeft zitten om gelijk deze kant op te kunnen...

14. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    moet vanmiddag de geboortezegels nog kopen, gewoon bij het postkantoor neem ik aan?

Babykamer is hier gereedt, incl de gordijnen ;) Nu nog even zien waar ik ga bevallen :confused:

15. Niet meer actief

Vissie Ik kan je helaas niet helpen met je dikke voeten. Ze zeggen het voeteneind van je bed iets omhoog, wisseldouches enzo. Ik heb er zelf geen last van, maar ja ik heb zo'n charmante steunkous...
    Enne stompzinnige spelletjes zijn ook heel leuk om te doen hoor (en vaak ook heel verslavend!)

Sjaantje Gefeliciteerd met Jelle! Wauw, de eerste juli-jongen! (dd, snelle Jelle)

Niva Ook ik heb die verhalen gelezen van snelle bevallingen en ook gehoord van als het begint dan merk je het wel. Ja hoe denk ik dan? Ik heb geen ervaring hiermee, en weet dus ook niet hoe weeën aanvoelen, en of het nou een simpele harde buik is of voorweeën of weet ik veel wat.
    Let je ook een beetje op jezelf meis? Ik hoop dat je snel weer wat goede dagen hebt!

Landa Ben nu wel heel benieuwd wat het wel is, als het geen nierstenen zijn. Is een blindedarmontsteking nu ook uitgesloten of niet?

Mona Jammer dat je niet boven mag bevallen, vooral als je je daar helemaal op ingesteld hebt. Ja, de enveloppen zijn hier al een week of 3 geleden geschreven. De geboortezegels kan je idd bij het postkantoor halen, ze gaan alleen wel per 50.

Eveline Fijn dat het met jou ook weer beter gaat. Rust ze en lees alles maar lekker op je gemakje vanmiddag!

Jekkia Jij ook al geweldig nieuws! En wat fijn dat je morgen kan proefdraaien, staan jullie er niet zo ineens alleen voor.

Lexi Ik hoop dat je wat kunt slapen op die slaappil en dat je buik er ook wat rustiger van wordt. Sterkte meid!

Ikke Ik heb net die heerlijke massage gehad! Ze heeft mijn hele rug gemasseerd, mijn nek en mijn onderbenen (bovenbenen wilde ik niet). Ook was ze begonnen met een buikmassage maar op een gegeven moment moest ze daarmee stoppen van mij, omdat ik heel akelig werd (misselijk en draaierig). Het gewicht van mijn buik knelde waarschijnlijk iets af. Lekker muziekje erbij, gordijnen dicht, het was heerlijk. Ik probeerde me wel af te sluiten voor de stortbuien buiten (lag te denken van sh*t, moet Tygo zo in dat weer uitlaten), maar heb me toch wel een beetje kunnen ontspannen. Nu ben ik me aan het opladen om met Tygo naar buiten te gaan. Moet eerst nog sokken zoeken en mijn jas, want het is hier behoorlijk afgekoeld nu (nu binnen nog ;)). Strijk is gedaan (heb eindelijk een verlengsnoer gevonden), dus vanmiddag ga ik weer lekker freubelen en om 4 uur naar de gyn.

Liefs, Tanya

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Aaaah en IK heb dus nog NIKS klaar: geen kaartjes, geen zegels, geen enveloppen... En dalijk ineens wel een klaar kind? Waaahhh. Nou ja ach, als ie t maar doet wat kunnen die kaartjes dan schelen...

17. Niet meer actief

Lexi! slapen jij :) ;)

18. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Mona: Kan me voorstellen dat het even een tegenvaller is. Aan de andere kant waarschijnlijk boeit het je tijdens de bevalling toch niks meer.. hopen we dan.

Evelieveling: Fijn dat je Apk weer goed was. Je klinkt (schrijft) ook weer erg rustig!

Lexi: Kom op meid, even lekker slapen!

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Oja :oops: sorry...

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Sjaantje, Gefeliciteerd met Jelle! Wat een snelle bevalling zeg.

Deel Deze Pagina