Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

O wat gebeuren hier weer boel spannende dingen!

KAr: gelukkig ergens dat er geen oorzaken te vinden zijn. WAarschijnlijk heeft ie gewoon geen zin om al met zijn hersens klem te gaan liggen....

Tanya: dat beest van jullie, lijkt me echt een heerlijke hond, doet me echt aan onze Gijs denken! Fijn dat de massage je goed gedaan heeft, klinkt verrukkelijk! En tuurlijk mag je zekerheid eisen, juist vanwege je verleden..... Onzekerheid is een van de dingen die mij gek maakt vanwege me verleden hoor..

Jody: ben benieuwd naar je fotoshoot, alvast veel plezier maandag...

Elma: wilde ook geen vluchttas inpakken, maar San zegt dat ze geen zin heeft om op het laatste moment alle verkeerde dingen bij elkaar te moeten graaien, hihi....heb dus meer voor haar gedaan!

mamavandylan: leuk dat je ook weer hier bent! En tjee, 5 kg.......ikke is helemaal jaloers!

LAnda: hoop dat ze je vriendje vlug kunnen helpen.......sterkte..

Evelien: tjee, jij maakt het wel erg spannend! Ben blij voor je dat je goed geslapen hebt en wat hebt kunnen bijtanken!En wat een verschrikkelijk fijn nieuws over je moeder.

Wietske: en alles nog rustig?

LExi: tjee, spannend meid! Ga duimen dat nog ff blijft zitten dan..

Rommelen: tja bij veel mensen rommelt het en die moeten nog afwachten en ik voel niets en weet al wanneer het komt! Hihi, tis niet eerlijk hè!

Sjaantje: meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelle, fijn dat het allemaal zo goed gaat.....geniet maar lekker met zijn drietjes.

Hier alles rustig. Minimuts duwt zo af en toe en het is gelukkig minder warm buiten.

Twinny

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sjaantje: GEFELICITEERD met Jelle! Wat een leuke naam! Geniet maar lekker van hem.

Lexi: Ooh wat spannend! Lijkt erop dat het toch misschien bij jou gaat gebeuren..! Ik hoop dat de pijn draaglijk is, en dat de pijnstilling werkt.

Tanya: ik zou ook zekerheid willen, juist door je verleden. Ondertussen kunnen ze toch weleens iets meer duidelijkheid geven lijkt me. Dus (als je durft, ik zou het eng vinden) gewoon om vragen!

Landa: wat naar dat ze nog niet weten wat er met je vriend is! Nierstenen lijkt me ook geen pretje, maar dan zou het tenminste een oorzaak hebben. Hoe is het verder met jou?

Twinny: fijn dat bij jou nog alles goed gaat en niet rommelt. En ach, niet eerlijk.. de dingen die jou zijn overkomen lijken me niet eerlijk dus ik 'gun' het je van harte! Ben alleen zo benieuwd wanneer.. ;)

Jekkia Wat een geweldig nieuws van Raven! :) Fijn dat jullie een dagje mogen oefenen eerst, dat lijkt me prettig.

Vissie: die dikke voeten, ik krijg er juist last van na een stukje lopen. Dus weet niet of dat helpt. Rust, dat helpt bij mij. Maar naar is het wel! Op een gegeven moment begint het bij mij ook echt pijn te doen, trekt helemaal door naar mijn knieën.

Ik ben weer terug. Wat een SCHATJE! Poeperig klein meisje, zoooo lief. Superklein, ze was 6 pond bij de geboorte (1,5 week geleden). Ze is heel rustig en ik heb haar nog even vast gehouden. Af en toe van die lachjes in haar slaap, kuiltjes in de wangen.. *smelt* IK WIL OOK!

Ik was alleen het kadootje thuis vergeten.. :oops: Daar kwam ik halverwege achter en toen was het te laat om het te halen. Doos die ik ben.. :(

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh ja, Mona ik heb ook nog geen enveloppen geschreven. Kaartje is zelfs nog niet helemaal af. Maar heb wel net geboortezegels gekocht! Dus een begin is er.

4. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Even snel een update voor ik weer naar het zh ga.
    Met mezelf gaat het naar omstandigheden goed.. heb even geen tijd voor mezelf;)

Vriend: Waarschijnlijk heeft hij iets aan zijn galblaas maar ook dat weten ze nog niet zeker. Het is iig geen blinde darmontsteking, geen nierstenen en geen galstenen.
    Hij krijgt nu weer opnieuw onderzoeken. Volgens mij weten de artsen eigenlijk niet wat ze met hem aan moeten.

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje Landa, wat een ellende! Wens hem sterkte en beterschap. En jij ook. Pas je wel een beetje op jezelf?

6. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Komt allemaal goed! Liever nu dit alles dan volgende week of later! Thanks voor jullie medeleven.

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    sterkte landa

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jeetje wat is het rustig hier..Allemaal aan het tukken of bevallen?!

Ik ga, na de ervaring van Lexi, vanavond bloemkool eten! ;) En ik heb ook een ananas gekocht, en het hart ga ik ook proberen. You never know!

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hier nog alles rustig zit vandaag niet lekker in mijn vel maar of het ook gaat gebeuren geen idee, met Eva kwam het pas om 22 uur goed op gang dus heb nog even.

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Spannend Wietske! Zou toevallig zijn als je precies vandaag ging bevallen..! Lukt het je lekker veel te rusten, als je je niet lekker voelt?

11. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Jeetje, heb je nog wel een beetje rust of zit je nu met elk veranderingetje te denken: Nu gaat t gebeuren?

Over de geboortekaartjes: Wij hebben het voorbeeldje binnen (echt zoooo leuk!) en het kaartje wordt straks met adresstickers geleverd, dus schrijven hoeft hier niet. Alleen nog een postzegel erop en klaar!

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    heb wel rust hoor ben alleen moe, het komt toch wanneer het komt, heb de zenuwen van het huisje;) van mij mag het disndag of woensdag wel beginnen lekker thuis bevallen

13. Niet meer actief

Mijn 1000e berichtje!

Ik ben weer terug van de gyneacologe. Ze had deze keer geen uitloop, dus we waren lekker snel klaar. Bloeddruk prima (130/80, iets hoger als de vorige keer) gewicht weer een paar ons eraf. We hebben het hartje gekeken en we zagen ook nog gauw het gezichtje (zo lief!). Hij lag met zijn rug nu links (vanmiddag tijdens de massage nog rechts :( ) en nog steeds met zijn hoofdje naar beneden en nog steeds ingedaald. Volgende week woensdag (de 27e) gaan ze me toucheren en aan de hand daarvan wordt de definitieve inleiddatum bepaald. Wel zei ze dat het uiterlijk een week na de 27e zou zijn. Ze willen niet te vroeg gaan inleiden omdat ik dan een slechte start zou hebben. Ik heb het nog gezegd van mijn verleden en dat ik graag duidelijk wil hebben, en dat wist ze nog, maar ze kon pas echt meer zeggen op de 27e. Die woensdag krijg ik ook mijn 'intake' voor de opname. Ze vond mijn buik flink gegroeid (zal vanavond weer eens foto's maken) en dat ik ukkie veel voelde bewegen was een teken dat hij het goed had daarbinnen. Dus ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen nu. Ik had zo gehoopt op zekerheid, maar ik snap ook wel dat ze elke kans op een moeilijke bevalling willen verkleinen en dat ze daarom nu geen definitieve inleiddatum kan geven. Misschien had ik iets teveel gehoopt. Ik denk ook dat ze wel rekening gehouden heeft met mijn (gebrek aan) zelfvertrouwen en onzekerheden en verleden enzo, dat ze daarom zo lang mogelijk wil wachten zodat de boel vanzelf verweekt en ik dus geen onnodige inwendige onderzoeken krijg.

Daarna zijn we nog langs de internist geweest want ik mag wel tabletjes tijdens de borstvoeding (liever niet eigenlijk) maar dan weer de oude die ik altijd had en daar was ik altijd zo slecht op in te stellen. Dus stelde de gyn voor om toch maar door te gaan met spuiten. Aangezien die spuiten ingesteld zijn op mijn oude gewicht moeten die dus opnieuw ingesteld worden omdat ik na de bevalling natuurlijk nog lichter ben. De internist was er niet, maar de assistente zou alles navragen en me morgen bellen daarover. Want hoe minder de hoeveelheid Fragmin die ik moet spuiten, hoe minder belastend dat is voor mij.

Dus dit was mijn update. We gaan lekker vroeg eten (en lekker makkelijk, gewoon friet) want we willen vanavond nog even naar Breda de laatste dingetjes kopen (zoals een adapter voor de kinderwagen/maxi cosi en een parasolletje enzo, alhoewel we dat laatste nu niet nodig hebben want het hoost hier gewoon :confused: ).

Liefs, Tanya

14. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Sjaantje: gefeliciteerd met jullie zoon! geniet er maar lekker van...
    Landa: sterkte met je vriend. Ik hoop dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is. Denk ook (een beetje) om jezelf hé!

Verder las ik dat er weer een paar goede APK's zijn geweest, top!
    Moet eerlijk bekennen dat ik de rest een beetje ben vergeten, voel me vandaag ff niet fit, dus niet de puf om op iedereen te reageren... sorry!
    Ben verkouden en wat grieperig, hoop dat het niet doorzet; geen zin in nu! Ook is mijn buik steeds zo 'brobbelig', net of je honger hebt... irritant en geen idee hoe het komt want ik eet genoeg. Verder ff geen nieuws, alleen onderdstaand natuurlijk ff een aangepaste bevallingslijst!

Liefs Elma

BEVALLINGSLIJST!

UITGEREKEND
    Naam (leeftijd) – geslacht kindje - uitgerekend - hoeveelste kindje – bijzonderheden
    1. Sterrekind/Esther (31) – surprise – 02-07-2007 – 2e kindje
    2. Twinny/ (33) – surprise – 04-07-2007 – 1e kindje – bijz: keizersnede op …
    3. Kaartje/Caro (30) – surprise – 05-07-2007 – 1e kindje
    4. Kar76/Karlijn (31) – jongen – 05-07-2007 – 1e kindje
    5. Zanoni (26) – meisje – 05-07-2007 – 1e kindje
    6. Beebie/Chantal (28) – geheim – 06-07-2007 – 1e kindje
    7. Kimkivits/Kim (22) – geheim – 07-07-2007 – 1e kindje
    8. Pienie/ (27) – surprise – 07-07-2007 – 2e kindje
    9. Koeky/Sandra (26) – meisje – 08-07-2007 – 1e kindje
    10. Ana/Ana (38) – meisje – 10-07-2007 – 1e kindje
    11. Koekensopie/Gwen (31) – jongen – 10-07-2007 – 3e kindje
    12. Marilyn/Marilyn (?) – meisje – 10-07-2007 – 1e kindje
    13. Evelieveling/Eveline (33) – meisje – 11-07-2007 – 1e kindje
    14. Tantan/Tanya (30) – surprise – 11-07-2007 – 1e kindje – bijz: inleiding op 2 juli
    15. Mona/ (34) – surprise – 11-07-2007 - ? kindje
    16. Adine (37) – surprise – 12-07-2007 – 1e kindje
    17. Lexi73/Sigrid (33) – surprise – 12-07-2007 – 1e kindje
    18. Mesaana (35) – meisje – 12-07-2007 – 1e kindje
    19. Jaquelien (25) – surprise – 13-07-2007 – 1e kindje
    20. Kieteltje/ (27) – jongen – 13-07-2007 – 1e kindje
    21. Jody79/Jody (28?) – jongen – 15-07-2007 – 1e kindje
    22. TomenJerry/Wietske (26) – geheim – 15-07-2007 – 2e kindje
    23. Alina/ (?) – geheim – 16-07-2007 – 1e kindje
    24. Landa78/Jolanda (25)– geheim – 16-07-2007 – 1e kindje
    25. Vissie/ (29) – surprise – 17-07-2007 – 1e kindje
    26. Lma/Elma (24) – jongen – 19-07-2007 – 1e kindje
    27. Loltsje82 (25) – surprise – 19-07-2007 – 1e kindje
    28. Niva/Mirjam (26) – surprise – 20-07-2007 – 1e kindje
    29. Monique27/Monique (32) – geheim – 22-07-2007 – 1e kindje
    30. Peeetje/Petra (28) – jongen – 24-07-2007 – 2e kindje
    31. MelanieM/Melanie (33) – jongen – 31-07-2007 – 4e kindje
    32. Marloes80/Marloes (26) – jongen – 31-07-2007 – 1e kindje
    33. Kirby/ (24) – meisje
    34. PinkPuma/Brenda (?) – surprise

Verwacht:
    9 meisjes, 8 jongens, 6 geheim, 11 surprise

BEVALLEN
    Naam (leeftijd) --> naam kindje – geb. datum – aantal weken – gewicht – lengte – hoeveelste kindje ~ bijzonderheden
    1.Sonya (29) --> Chedella ~ geboren: 1 mei 2007 ~ 28w4d ~ gew: 1250 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz:
    2.Jekkia (31) --> Raven ~ geboren: 31 mei 2007 ~ 32w6d ~ gew: 1850 gr. ~ lengte: ~ 1e kindje ~ bijz: keizersnede
    3.Sjaantje (23) --> Jelle ~ geboren: 20 juni 2007 ~ 38w ~ gew: 3332 gr. ~ lengte: 48 cm. ~ 1e kindje ~ bijz: snelle en goede bevalling

Geboren:
    2 meisjes
    1 jongen

15. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Benthe, ik heb er de hele dag aan lopen denken.
    Zou haar partner dit weten ?
    Wat zet haar er toe om dit te doen?
    Deze vrouw is gewoon hartstikke ziek en misschien wel een gevaar voor der zelf en de buiten wereld.

Landa, wat een onzekerheid hopelijk vinden ze gauw wat het is, sterkte!

Vissie, wow door 2 wekkers heen geslapen!

Eveline, gelukkig gaat het nu de goeie kant op met je moeder.
    Ga je een paar dagjes weg?

Tanya, ik weet hoe je je voelt, ik had ook een datum verwacht.
    Hopelijk hoor jij de 27ste echt een datum.

Lexi, spannend dat het bij jou ook rommelt.
    Wie word nummer 4?

Tomenjerry, hoe gaat het rommelt het nog?

Kar, voel jij al wat?

Sjaantje, GEFELICITEERD!
    Ik ben erg benieuwd naar je verhaal.

Niva, rustig aan en kom op meid!

Mona, wat balen dat je niet boven mag bevallen.
    En nu de woonkamer verbouwen?

Jekkia, wat heerlijk dat Raven zondag naar huis mag dan kunnen jullie echt gaan genieten.

Jody, heb je je shoot al gehad?
    Want ik heb nog een tip, draag geen knellende kleding.

Elma, ze zeggen dat je je van te voren een beetje grieperig kan voelen, begint het bij jou ook?

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0

17. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
  18. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik heb 2 nieuwe foto's geplaatst. :)

19. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Sterrekind : mooie foto's zeg WAUW !

vanmiddag de geboortezegels opgehaald en nog wat andere boodschappen gedaan, gek dat zulke gewone dagelijkse dingen je zo kunnen uitputten. heb daarna dus ook weer een noodzakelijke middagdut gedaan. :rolleyes:

Spannend wie nmr. 4 wordt, ik gok op Lexi :)

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sterrekind, wat een mooie foto's! Wat is Pepijn toch een mooi kereltje! En net zo fotogeniek als zijn moeder.

Ik voel wel 'iets', namelijk al een week buikpijn en soms ook rugpijn. Maar niet met een ritme, en ook niet heel heftig. Er gebeurt dus wel van alles. Maar ik denk zelf dat ik niet voor 28 juni ga bevallen.

Mona: dat heb ik ook, de kleinste dingen putten je uit. :( Ik probeerde me er nogal tegen te verzetten maar sinds deze week (of liever: gisteren) heb ik dat opgegeven. Dan maar uitgeput en even rusten.

Deel Deze Pagina