By the way: Joaney; Gefeliciteerd, en welkom hier. Adine: Ik heb een 32-39 uur contract. Nu is het laagseizoen bij ons en werk ik 32 uur, maar vanaf januari wordt het weer druk en ga ik weer 39 uur werken. Wordt waarschijnlijk wel zwaar. Peetje; Spannend! Ik kan me voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent! Evelieveling; Wat een super mooie echo's! X Neia
Hier nog steeds geen bloedverlies... Donderdag echo, ben zo benieuwd! Ik ben al vreselijk zenuwachtig, stel je voor dat het toch niet goed is... Ik blijf maar positief. Ik heb wel een blaasontsteking nu, maar de dokter wil me er nog niets voor geven, ik moet de echo afwachten. Nog 2 nachtjes slapen en we weten meer....
Hee Neia, balen voor je. Het is vast omdat het onverwacht is en omdat je je had ingesteld op iets anders. Als je eenmaal aan het idee gewend bent, zie je vast ook de positieve kanten van een ziekenhuisbevalling. Tenminste, dat hoop ik voor je. Ook ik had gisteravond een enorm opgezette buik. Gek hoor. Ik deed voor de grap even een positiebroek aan en dan zie je er gelijk heel zwanger uit! De andere kant is dat ik op werk vaak met een ingehouden buik loop omdat iedereen voor mijn gevoel naar mijn buik loopt te kijken, hihi. Het zal wel tussen mijn oren zitten, maar toch. Hebben jullie nog weleens bandenpijn? Ik wel nl.
@peeetje: ik hoop echt dat jij ook hetzelfde krijgt te zien als ikke, ik duim voor je! Laat ff weten hoe het gegaan is! @neia: kan me jouw teleurstelling wel voorstellen, maar goed, als je onder behandeling van de gynacoloog komt te staan hoeft dat niet negatief te zijn. Dit is alleen uit voorzorg, ze zullen alles goed in de gaten houden en daarmee heb je dan toch een 'normale' zwangerschap? Misschien iets meer controles, maar dat is toch alleen maar geruststellend? Nog proficiat en geniet van je zwangerschap!
Neia, kan me best voorstellen, dat je wat teleurgesteld bent, maar zoals Laatje al zegt, kan natuurlijk best positief zijn. Zal wel aan de gyn vragen waarom dit zo gaat. Want ik neem aan, dat je voor 100% genezen bent verklaard. Smeetje we [-o< voor je
Smeetje ik duim ook nog steeds voor je! Neia..er zijn ook weer voordelen hoor een gyni maar kan me voorstellen dat je het anders verwacht had. Ik snap eigenlijk ook niet waarom je nu bij de gyni moet lopen. Mischien na een paar bezoekjes mag je toch weer naar de vk. Ik ben net uit me werk pff en ik kan niet meer.. normaal kan ik ook heel goed tegen bloed en nou.. ik werd geloof ik groen stom he?! ook hoor ik vaak mensen zeuren over ziekenhuis lucht maar ik rook het niet(mischien omdat ik er 7 p/w in sta) Nu..Nu geef ik de mensen gelijk bah idd een geur hihi ik ga zo lekker al naar bed.. dan is er teminste weer 1 dag voorbij
Joaney, welkom bij de juli-mama's! En proficiat!!! Adine, ik werk 36 uur, maar dat zal zeker minder worden! HAHA! Ik ben nu wel behoorlijk moe, maar ja dat mag ook wel om 23.15 uur, toch? Neia, Jammer dat je naar de gyn moet, maar ik zou het maar positief bekijken hoor! Jij en je beeb worden nu extra in de gaten gehouden! Nog een dag en dan ben ik weer al een week verder! Jippie, ik tel nu echt de weken af naar kerst! Het vertel moment!
ik kan het gewoon niet geloven. moet het even van me af schrijven nu is het zo dat pascal gisteren zijn ouders heeft gebeld, zijn ouders zijn altijd van alleen de negatieve dingen bekijken en nu heeft Pascal laten doorschemeren dat we weer zwanger zijn dmv ze is nog steeds niet ongesteld, nu zei dus 1 van de 2 weet niet wie die aan de tel had. dan zou ik maar snel naar de dokter gaan voor het te laat is. nu zit ik en pascal ook steeds te piekeren van zullen ze bedoelen te laat voor abortus want in dat geval is er ruzie in de keet want dit kindje is super gewenst ook al was het ongepland en ik ben tegen abortus dus dat schiet dan in mijn verkeerde keelgat. Maar goed zit er wel mee.
ja, ik werk ook 40 uur in de ICT en ik ben 's avonds helemaal kapot! geukkig heb ik een lieve vriend met meer energie die lekker voor me kookt en me op de bank laat liggen! wijziging: oeps, hij is sinds 11 juli mijn man geworden!
Wat een rare reactie! Ik kan me voorstellen dat je daar mee zit, zeg! Wat zou kunnen zijn is dat ze denken dat jullie het niet willen, en dat ze daarom zo reageren? ik zou wel eerst ff vragen wat ze nou bedoelen, misschien bedoelen ze het juist wel goed? (naar de dokter gaan om te kijken of alles in orde is...) Wat het ook is, in ieder geval sterkte!
nou we weten dat ze het veelste vroeg vinden voor een 2e en ze zijn vaak negatief, maar goed wij zijn der onwijs blij mee, en dat hebben ze te accepteren en anders pech voor hun, het geeft dan voor hun nare consecwenties of hoe je het ook schrijft
hee Neia, Ik kan me heel erg voostellen dat je teleurgesteld bent! Je wil dat dit inderdaad een gewone zwangerschap wordt. En nu het goede nieuws: dat wordt het natuurlijk ook! Je wordt inderdaad extra in de gaten gehouden, maar verder zijn er natuurlijk geen echte indicaties dat het fout gaat, ze zijn alleen wat voorzichtiger met je en daar is nix mis mee!
Kan me voorstellen dat dit wat nare reacties oproept, maar ik zou idd nog even afwachten wat ze er precies mee bedoelen. Misschien wel dat jij naar de dokter moet omdat je cyclus dus in de war is (misschien denken zij wel meer medisch dan dat ze een zwangerschap verwachten). Of wat al eerder werd geschreven, dat je maar beter z.s.m. kan weten of het een zwangerschap is zodat je daarnaar kunt gaan leven en voorzorgsmaatregelen kunt gaan nemen voor de baby. Ik zit weer heerlijk te stressen. Ik ben niet meer misselijk. Fijn, zou je denken. Maar nu twijfel ik (hormonen?) weer of dat dan weer niet gek is... Ik word gek van mezelf! En van die eerste 12 weken...
Inderdaad geen leuke reactie tomenjerry. Volgens mij kan het inderdaad alleen maar betekenen dat je de baby volgens hun moet laten weghalen. Vreselijk als anderen zoiets voor je beslissen. Succes en sterkte met het vragen naar de uitleg van dit alles. Had net weer een mailtje van Kar. Het gaat wel oke met haar. Ze baalt echt dat bijna iedereen eerder een echo krijgt dan dat zij hem krijgt. Ze zit er best doorheen. Maar goed, 4 dec. mag ze naar de vlos en dan zal er vast een afspraak gemaakt worden voor de echo. Ze is verder erg moe en wat misselijk, maar gelukkig niets ernstigs. Hier gaat het vandaag weer. Gisteren vond ik aan het hele zwanger zijn even niets leuks meer. Voelde me zo verrot.
@tomenjerry: misschien bedoelden ze wel dat je naar de dokter gaat om te kijken of je zwanger bent en misschien nog niet eens om het weg te laten halen. En het is jouw leven meis, jij beslist of je zwanger wilt zijn, niet zij. Laat je niet door hen leiden, maar door je eigen gedachten en ideen. @neia: dat was natuurlijk een hele schok voor je, je had je helemaal ingesteld op het onderbehandeling zijn bij de vk en dan nu direct weer naar het ziekenhuis. Er is wel een voordeel aan: Als er wat is, kun je direct naar het zkh en daar hebben ze alle middelen! @vissie Thanks! Ik tel ook de weken en de dagen en het kruipt voorbij tot de eerste echo! 21 december is het zover.. @mesaana: ik werk ook 40 uur, ik hoop het vol te houden tot het verlof Leuk is dat he, dat je nog moet wennen aan Man ipv Vriend.. Heb je ook zijn achternaam? Ik moest daar in het begin zoooo aan wennen! Ik had gisteren zo'n buikpijn! Ik heb gister wat stress gehad op het werk, daar gooi ik het maar op. Gelukkig was er verder niks aan de hand, het hoort erbij.
Hey meiden, Ben ik ook weer. Na een druk weekend van verhuizen en een paar dagen 'ziek' thuis, vandaag maar weer eens aan het werk. Ik ben sinds gister misselijk.... gelukkig nog niet boven de pot hoeven hangen, maar ik lust ff niets. Hoop dat dit snel overgaat. Verder ben ik erg emotioneel.... gister de hele dag lopen huilen.... dit omdat we ook naar een andere stad zijn verhuist, ik hier nog niemand ken, mijn moeder mis (die woont op 20 min. rijden) en mijn vriend is door de week niet thuis. Het werd me allemaal ff teveel. Ik ben nu ook zo bang dat ik niet kan wennen in het nieuwe huis, wil nu alweer terug....? Vrijdag de 1e echo, ben wel een beetje zenuwachtig. Hoop dat alles goed zit! Liefs Elma
Neia... ik snap dat het een domper is. Het lijkt nu net of je geen normale zwangerschap hebt. Maar hou goed in je hoofd dat de helft van de eerste zwangerschappen in het ziekenhuis bevalt in plaats van thuis. Dus die komen toch ook onder controle! Je krijgt nu alle aandacht. En wie weet zegt de gyn wel dat het niet nodig is na een uitgebreide check. Eenmaal bij de gyn wil niet zeggen dat er geen weg terug is naar een vlos.