Kar: is toch ook helemaal niet erg?! Gewoon lekker aan toe geven hoor!! Hier is et nog rustig, geen krampen of iets dergelijks. Ik voel de kleine nog wel zeer regelmatig, jullie ook? Heb et idee dat ie et nog wel naar zn zin heeft daar binnen
Ja ik voel hem ook. Heel veel! Die heeft het nog veel te fijn om geboren te worden. Ach, wel schattig eigenlijk.
Ow ja, natuurlijk. Ik hoop dat het helpt. Ik heb na dat kraambezoek van vanochtend echt zoveel zin om mijn eigen kindje te zien! Ik kreeg er ook zelfvertrouwen van, vreemd genoeg. Ik zag haar en hield haar vast en ik dacht 'Dat kan ik ook best!'. Nu was dit kindje wel heeeeel zoet. Met een huilbaby is het natuurlijk een ander verhaal. Maar toch..
De VK heeft beeb op 7,5 pond geschat, ik weet niet niet of dit et gewicht nú is of het geschatte gewicht met 40 weken... Dus van mij mag ie komen hoor! Et moet er ook allemaal maar doorheen passen.... Maar aan de andere kant is het inderdaad wel lekker vertrouwd zo in mn buik en vind ik et best zo......
Gaat best goed komen Kar ! Ze zeggen dat we allemaal een moederinstinct hebben en dat et meeste vanzelf gaat. Ik ben ook erg nieuwsgierig naar mn kleine.....
Lexi heeft wel een sms-buddy geloof ik, maar wij hebben elkaars nummer ook en we zouden elkaar ook op de hoogte stellen als er iets is. Ikheb tot nu toe nog niets van haar ontvangen dus ik denk dat ze lekker ligt te slapen (of ze ligt te bevallen en heeft even geen tijd om te sms-en, kan ook natuurlijk). Net mijn ma weer aan de lijn gehad, zoooooooo vermoeiend.... (en meteen het effect van de massage teniet gedaan, want ze roept zo ongelooflijk veel stress bij me op!) Liefs, Tanya
Het wordt wel weer spannend. Bij Kirby ging vandaag het bandje eraf dus als het goed is, is het bij haar ook begonnen. En Kim hoe zal het daar meegaan?
Tanya: Je verhaal van de gyn klinkt er logisch en vooral goed doordacht van ze. Heb het idee dat ze op deze manier heel veel rekening met je verleden houden mbt onnodige onderzoeken etc. Maar heb je er zelf ook wel echt vrede mee? Laat je niet kisten door je moeder meid! Ben toch wel erg benieuwd hoe het met Lexi is.. Vriendje: Hij is thuis maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hij heeft dus wel galstenen. Er zat er eentje klem wat de heftige pijn veroorzaakt. Zijn galblaas moet verwijdert worden maar dit durven ze nu niet aan vanwege mijn naderende bevalling. Hij moet dan namelijk eerst ong. een week in het ziekenhuis liggen en mag daarna 6 weken weinig tot niets doen. Heeft nu flinke pijnstillers meegekregen voor de komende 10 dagen en daarna moet hij terug komen om te kijken of de stenen nog netjes in de galblaas zijn gebleven. Wanneer er toch nog eentje klem gaat zitten moet hij alsnog geopereerd worden maar voor nu gokken ze erop dat de stenen zich nog wel enkele weken cq maanden rustig houden. Mezelf: aan de ene kant ben ik opgelucht dat hij weer thuis is en we duidelijkheid hebben wat het is.. aan de andere kant blijft er nu de onzekerheid en het risico dat hij alsnog geopereerd moet worden op korte termijn. Maar goed ik ga er vanuit dat de artsen hun beslissing niet zomaar genomen hebben. Een ontzettend lang verhaal.. sorry!
Bij mij hadden ze ook geschat (7,5-8 pond) en ik dacht eerst ook dat ie nu zo groot was, maar het zou zijn met de uitgerekende datum. Scheelt weer .
Landa, laten we hopen dat de steentjes lekker blijven zitten, zodat je mannetje eerst vader kan worden en jullie samen de kleine kunnen verzorgen.
Sterrekind: Thanx voor je tips en de link. Ik hoop dat het net zulke mooie foto's worden a;s bij jullie. Wat een mooi ventje is Pepijn. Je kan wel zien waar hij het van heeft, alhoewel ik zijn vader nog niet gezien heb... . Landa: Jee, wat vervelend. Hopelijk blijven de steentjes op hun plaats totdat jij weer een beetje de oude bent. Om nou met zijn tweeen tegelijk het zo zwaar te hebben (na de bevalling en operatie), pffff. Zouden er meiden bezig zijn op dit moment? Ik ben net terug van bodypump. Was wel weer lekker om wat te doen. Zal straks wel duidelijk worden of het te veel was of dat het nog gewoon kan . Wel weer veel complimenten gekregen en dat doet een mens natuurlijk altijd goed! Ik moet daar wel aan wennen hoor, want normaal krijg ik niet zo veel complimentjes .
Landa: Aj, galstenen kunnen behoorlijk pijn doen. Mn moeder heeft ze een aantal jaren geleden ook gehad en bij haar is de galblaas ook verwijderd. daarna nooit meer last gehad. Ik hoop dat de stenen komende tijd even op de plaats blijven liggen voor jullie beiden... lastig en vervelend hoor Jody: pfff wat een opluchting ik d8 dat ie nu al op 7,5 pond zat Nou ja we zien et wel..... ben erg benieuwd hoe et met de dames met kramp gaat....... spannend allemaal hoor ! Heb vanmiddag nog gauw even afdekfolie voor over et matras gekocht, nu heb ik écht alles !
Het is al een paar dagen raak tussen mij en Pepijn niet dat we elkaar aan vliegen maar hij eist heeeeeel veel aandacht. De hele dag is het mama zus, mammie zo, ik vind het erg vermoeiend vooral omdat ik nu veel harde buiken heb. Nou vanavond kwam het hoge woord eruit. Hij lag al in bed toen hij begon te roepen, Jeroen heen. Hij had ze hoofd gestoten en toen zei hij plots dat hij geboren wilde worden uit mama's buik en niet de baby. De baby mag wel komen maar hij wilt geboren worden. Jeroen heeft met hem afgesproken dat eerst de baby eruit moet en dat we dan gaan kijken of hij geboren kan worden. Gelukkig heeft hij vrede met het antwoord maar we weten bijna zeker dat hij erop terug komt. Erg moeilijk, hoe maak je een kind van 3 duidelijk dat je maar 1 keer word geboren.
Tis lastig en vermoeiend lijkt mij, maar ook wel weer heel schattig... Denk je dat hij strax jaloers zal zijn op zn broertje of zusje?
Dames, ik heb een smsje gehad van Lexi. Ik zal de tekst letterlijk kopieren hieronder: Ontvangen 20.51 Hey Tan, kom morgen weer online. Kan je effe posten dat ik nummer 4 ben. Tis een meid van ruim 2800 gram en 47 cm lang. En we zijn weer al thuis. Gr. Lexi Ik zat in de mediamarkt toen ik het smsje kreeg dus vandaar de vertraging van 40 minuten. Dus we hebben er weer een meid bij! Lexi, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Liefs, Tanya
AAHHHHHHHHHHHHHH!!!zie je wel!! Ojee toch nog vandaag geboren wat zal ze balen! nee hoor grapje natuurlijk leuk hoor! Lexi van harte gefeliciteerd
Hoi allemaal, ben ik ook weer even. Moet eigenlijk twee proefwerken nakijken, maar ja, als ik hier nit tussendoor ff kijk, dan raak ik helemaal de aansluiting kwijt.... Sjaantje, gefeliciteerd met snelle Jelle. Toch nog een baby op fe favorite datum 20-06-2007... Lexi: Rommelt het nu al bij je? wat spannend! Sterrekind: Het wordt dan dus nu toch Maandag? Of heb ik nog ergens over heen gelezen? De foto''s zijn echt leuk. Pepijn heeft wel jou ogen geloof ik, of niet? En over het geboren worden...misschien kun je het wel 'naspelen', dat hij door een gat in een laken moet kruipen of zo, dat hij zich eruit moet wurmen? Er zijn ook veel leuke boekjes over het krijgen van een broertje of zusje. Misschien moet je in de bieb ff kijken? Sorry, maar verder kom ik ff niet met mijn reacties. Heb eerlijk gezegd de laatste bladzijdes maar opervlakkig gelezen. Ben vandaag naar IKEA geweest, hebben daar een leuk bed gevonden en een slaapbank voor Myron. Slaapbank stond al (maar ik muts de rugleuning verkeerd om gedaan en is mario op dit moment bezig dat hele ding weer uit elkaar te halen en goed te doen). Ons bed wordt zaterdag geleverd, dus.....nog maar 2 nachten op de grond slapen! Hoera! Voor de rest kan ik momenteel de telefoon niet opnemen omdat er geheid (geheit, gehijd, gehijt?) een leerling of ouder aan de lijn is die over de cijfers zit te zeuren en te zeiken. Wordt er echt gek van! Vandaag bleek ook nog eens dat bijna mijn hele V5A klas een herkansing wil doen voor Duits, dus Maandag kan ik een hele stapel nakijkwerk verwachten ! ' Dacht altijd dat ik het rustig zou krijgen als de lessen voorbij zijn...nou, niks is minder waar. En tot overvloed van ramp is Maura sinds vanochtend ook nog eens ziek. Overgeven en koorts....... Het enige wat me nu nog kan overkomen is dat de vaatwasser of de auto stuk gaat....dan hebben we echt alles gehad. Zo, genoek geklaagd. Ik ga aan het werk......
Zo, dat heb je ff snel gepiept, Lexi, zo tussen de bedrijven door! Gefeliciteerd met jullie meid, het eerste zomerbaby!!!!!