AaAAAAAAaargh er is iets raars met mijn pc...ik kan geen foto's bekijken..die laadt ie niet ofzo..Ik zie dus wel de titels, maar de foto's zelf niet ( ook niet op marloes haar site..ook niet op andere sites) Hoe kan dit? wie weet dit? hellup..ik kan lex dr beebie niet zien
Geen idee. Kan je het ook niet zien via mail? Anders wil ik ze wel even jatten voor je en via de mail verzenden...
NIET laten maken! Eerst langs een andere garage gaan en het verhaal daar vertellen. Gewoon eens kijken of hun vinden wat echt het probleem is...
Nou wat vreemd zeg! Nee ik kijk net in mijn mail en die doet ook raar met laden enzo. en de smileys hiernaast ook. Misschien ene klein virusje? Ik denk dat ik maar afsluit en straks opnieuw probeer :s sjips, vriendje is net naar zn werk vertrokken... Lief dat je even meedenkt evelien..thanks
Te laat.... Marc is ook zo'n rund in dat soort dingen dat hij dan meteen zegt ja repareer maar (net als met die banden toen, weet je nog) . Marc zei dat ze de accu uitgelezen hadden en dat ze een foutmelding te zien kregen van afgelopen zaterdag. Ik moet toch eens ernstig met Marc gaan praten dat hij niet zomaar klakkeloos zegt dat ze het moeten repareren, maar dat hij even verder moet kijken bij andere garages... Grrr, ik heb nu gewoon buikpijn van dit alles, ik wind me weer teveel op (NIET DOEN ADEM IN ADEM UIT)! Eerst die airbag-toestand en nu dit (ik heb trouwens de verzekering gebeld en hun gingen het voor me nazoeken, gaan we het gewoon laten uitschakelen bij een andere garage als het geen probleem geeft voor de verzekering). Liefs, Tanya
Even een kort berichtje van mij: Ohhh die foto's! Ik smelt..... Het is toch echt een wonder he! Wat zullen jullie drietjes gelukkig zijn op dit moment! Geniet ervan Lexi! Tanya: Dat is inderdaad zeer vervelend. Ik zou in ieder geval vragen of ze me de 'kapotte' onderdelen even willen laten zien. Ik trap ook niet zomaar in zulke dingen hoor. Als het echt nodig was om te vervangen, ok dan. Maar wil wel het bewijs zien dat het echt nodig was! Groetjes Miep
Lexi, gefeliciteerd! Geweldig dat het zo snel ging en dat jullie meteen alweer thuis waren. Geniet van die kleine meid (zit nog wel met Bocco in mijn hoofd, en dat past dan weer niet echt bij die schattige foto's! ) en van de eerste intieme momenten met z'n drietjes. Yes! Grappig trouwens dat degene van wie je het het minst verwacht (want jij had immers de meest saaie en doorsnee-zwangerschap ) toch ineens stiekem voorpiept
Ik had weer een slechte nacht en was half 5 al wakker. Vriendje moest er 5 uur uit, dus ik ben er ook afgegaan toen (en hier ff wat gepost, hihi). Later om 7 uur weer op bed gekropen en tot half 12 geslapen! Ik was zooo moe. Kwam ik daarna beneden zag ik op de kruk van de achterdeur een geel ding liggen. Aan de buitenkant, dus heeft iemand erop gelegd toen ik sliep. Maar wat dit is? Ik dacht als ik de deur open doe (dus de kruk naar beneden doe) valt dat ding eraf. Dus ik via de voordeur naar achteren gelopen en dat ding eraf gepakt. Geen idee wat het is. Het leek wel alsof iemand de deur van buitenuit wilde vergrendelen ofzo. Het is een soort slot, met de sleutel eraan...... Of een motorslot ofzo? Voor de remschijf van je motor.... Geen idee.... Vond het wel vreemd, ik vraag mijn vriend vanmiddag wel wat dat voor ding is. Ik begon net allemaal gekke dingen te bedenken.....
KIETELTJE! Hoe is het met jou dan? Wat hebben we jou lang niet gezien! Is hier al meerdere malen naar je gevraagd! En idd. het is geen bocco om te zien!
lol... het enige wat ik me kan bedenken is een wielklem. Misschien wil je vent die bij jou aandoen, soort kuisheidsgordel. Zorgen dat uk er nog niet uitvalt ofzo...
Nou inderdaad, het leek een beetje op een mini-wielklem.... Maar hij was aan het werk dus kan dat ding niet hebben neergelegd. En anders zou ie hem ook gewoon in huis kunnen neerleggen en niet aan de buitenkant op de deurkruk....
* marloes, tyhnxx dat je even andere muziek op zette haha..Maar ik moet me inloggen als ik wil kijken/? klopt dat wel?[/quote] ohhh wat vreemd... Als het goed is is het nu wel goed! Zal wel aan mij liggen , heb ik waarschijnlijk vergeten uit te loggen. gr marloes
Oooh ja... zie je hoe vergeetachtig ik ben.... We hebben een nieuwe juli-mama! Marloes: Welkom meid! Leuke site met leuke foto's! Klets maar gezellig met ons mee (doe je al...) Groetjes Miep
Ik heb de foto's geziehieeeen!Heb opnieuw opgestart enzo en nu doet 'ie het weer normaal. Wat een prachtig meisje! Ik krijg er kippenvel van zeg! Ik ga proberen de naam van ons kleintje uit te figuurzagen en dan te behangen met allemala verschillende retro behangetjes..Spannend, ben benieuwd of 't lukt.. boehbaai, fijne middag jullie (p.s. kietel: je leeft! )