Jacquelien, gefeliciteerd met je zoon! Ben heel benieuwd naar jouw verhaal en natuurlijk naar foto's...
Lexi dat klinkt als een superbevalling! En wat een mooi meisje heb je! Wat leuk dat je al zo snel komt vertellen hoe het met je is. Velobabe ik kan me zo goed voorstellen dat je hoopt dat het eerder komt, ik ben het nu al zat, kun je nagaan hoe jij je moet voelen. Leuk om sommige meiden weer eens te zien hier! Hier gaat het ietsje beter. Heb nog een uurtje kunnen slapen net. En Alex is weer thuis. Ik denk dat de pijn van het indalen is, mijn buik voelt opeens 'zacht' bij mijn maagstreek, en ik lijk wel meer ruimte te hebben onder mijn ribben! Ik zal zo nog een buikfoto plaatsen, net genomen.
Heb je nog nagedacht over het weggaan van Alex. Want anders moet je er gewoon met hem over praten hoor... En ja, indalen kan niet prettig aanvoelen. Dus misschien besluit junior wel dat ie er klaar voor is, en begint ie nu eindelijk met zijn reis naar beneden...
Dat zal inderdaad het indalen weleens kunnen zijn. Fijn dat verder alles goed gaat! Hoop snel weer meer goed nieuws van je te horen!
Ik krijg die foto's niet verkleind - hij zegt de hele tijd geen geschikte foto te hebben gevonden. Irritant zeg.
Lexi; Wat een mooi poppetje en wat zie jij er prachtig uit (terwijl je net bevallen bent). Heel tevreden. Jacquelien; gefeliciteerd met je zoontje! Ik ben net bij de pedicure geweest (kan er zelf echt niet meer bij ). Nu zit ik weer lekker te relaxen totdat Ruud thuis komt. Dan weekboodschappen doen, eten en verder nog geen plannen voor vanavond. Ik had afgesproken om niet meer met uitwedstrijden mee te gaan, maar toevallig moeten de meiden en het team van Ruud allebei zondag in Drachten spelen. Als het niet rommelt ga ik mee (ben ik in elk geval bij Ruud in de buurt). Liever beval ik ergens anders met hem, dan thuis zonder hem of is dat raar? Ik wil gewoon zoveel mogelijk bij hem in de buurt zijn , gek he? Zijn er meiden op dit moment aan het rommelen?
Jacquelien, gefeliciteerd!!! Nou ja zeg, gaan de Juli-mama's nu iedere dag in Juni een baby op de wereld neerzetten? Wie is er morgen aan de beurt? Elma, krijgt het druk. Lexi, wat een poppetje.
Dat heb ik dus ook! Ik wil gewoon niet dat hij weg gaat; ben bang dat ik het alleen moet doen ofzo. En ik word ook rustig van hem, en vrolijker. Dat lijkt me ook niet onbelangrijk. Dus gewoon lekker mee gaan!
Eef, het lukt niet met die foto's. Dat kl*te mailprogramma van mij kan ze niet versturen. Ik probeer het een andere keer wel weer.. Het waren helaas wel mooie foto's. Heb even met Alex gepraat - nou ja, gesnotterd dat ik niet wilde dat hij weg gaat. En hij blijft zaterdagnacht thuis als ik me morgen nog zo voel als vandaag. Maar dat zal wel niet dus hij zal wel gewoon gaan.
Jer gaat zondag ook de hele dag weg. Vind zelf dat ie moet gaan, kan kwalijk 4 weken thuis blijven omdat het kan gebeuren. Maar ik heb hem wel op zijn hart gedrukt dat ie de telefoon aan moet laten staan, met geluid en bij zich moet hebben. En met zijn eigen auto moet gaan, dat ie met niemand rekening hoeft te houden en zo terug kan racen!
Anders ff via msn? Dat wil meestal wel! Want ik ben natuurlijk nieuwsgierig! Enne... dat praten ken ik. Ik snotter nu ook meer dan dat ik praat...
oohhh ik ken dat gevoel wat jullie hebben... Ik heb daar ook last van. Volgende week vrijdag vertrekt mijn mannetje met de moter naar Assen TT. Dat doet hij ieder jaar met zijn vader en een paar andere. Zaterdags tegen de avond komen ze dan weer thuis. Dus hij is dan ook de nacht weg en het is ook niet dicht bij huis dus hij is dan niet 123 thuis mocht er iets zijn. Wel neemt hij zijn tel. mee en laat hij hem continu aan staan Das in ieder geval iets. Ook drinkt ie vrijdag s'avond niet want meestal is het vrijdag avond feest met veel alcohol en zaterdags de wedstrijd. Zou die drinken dan kan ie nog niet naar huis toe mocht er iets zijn... Liefst had ik dat ie thuis bleef dicht bij mij... Maarja tis maar 1 keer in het jaar en iets wat hij super vind en altidj heeft gedaan.... dus ja
Wat valt me dat tegen, Kar! Gelukkig is mijn mannetje gek van vissen, en toevallig zit hier om de hoek veel karper dus hij zit s'nachts dan maar 5 minuutjes lopen van huis. Erg prettig idee. Volgens mij was hij diep in zijn hart wel blij dat de baby donderdag niet kwam want nu kan hij het weekend nog lekker vissen.
Ohh wat herkenbaar allemaal... Ik heb mijn mannetje het liefst ook de hele dag in de buurt! Om dezelfde redenen als jullie, zo van STEL dat ik begin te rommelen (ben nog niet zover als jullie, maar het kan wel natuurlijk)..... Kar: Wat heb je een prachtige buik zeg! En het lijkt inderdaad of 'hangt' je buik al een beetje.... Ukkie wil eruit! hihi. Groetjes Miep
Oh ja, ik heb vandaag ook foto's van Sterrekind gezien. Heb er maar 1 woord voor: PRACHTIG! Wat een fotomodel zeg, die Pepijn! (En jij zelf ook hoor Sterrekind!)